Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
C124 300CE-24V - mootoriremondi kohta infot - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: Kupeed ja kabriod (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=109)
+--- Teema: C124 300CE-24V - mootoriremondi kohta infot (/showthread.php?tid=27740)



C124 300CE-24V - mootoriremondi kohta infot - Lahekas - 27-06-2012

Kuna ees ootamas suuremat sorti mootoriremont (lekib kaane vahelt õli ja klapisääretihendid kutud), siis sooviks teada, kas kellelgi on jagada repair manuali vms, mis aitaks anda infot:
*mootori nullseisu saamiseks
*keti lahtivõtmiseks
*klappide kohta
*pingutusparameetrite kohta (ketipingutus, plokikaan).

Või kui pole saada mõnda manuali, oleksin tänulik kui keegi nende küsimuste kohta infot jagaks!

Igasugune nõu on siin teemas teretulnud.


RE: C124 300CE-24V - mootoriremondi kohta infot - hannes_s - 27-06-2012

Otseselt pole ju vaja null seisu panna nende tööde tarvis, tee märgid peale ja pärast sama moodi kokku.
Keti lahti võtmiseks spets abinõu mida ilmselt osta ei taha, milleks seda üldse vaja on? Kui ketti koos hammakaga rippu jätta ei saa, siis jällegi märgid peale..
Seal kus plokikaant lihvida lased, lase ka klapi tööpinnad lõigata, juhtpuksid ehk on korras.
Ketipingutus peaks olema hüdrauliline, plokikaane poltide pingutus nagu ikka keskelt välja poole, jõumoment ja pingutus skeem on üldiselt uue tihendiga kaasas.

Hents99 ehk täpsustab...


RE: C124 300CE-24V - mootoriremondi kohta infot - stihl - 27-06-2012

Proovi siit edasi minna...need manualid on tänapäeval meeriklaste poolt täiesti avalikuks tehtud...

Mõnikord küll hakib ja see Mercedes-Benz seal kihutab vahest vähe valesse kohta, aga siis proovi uuesti.

Need CD-d mõlemad on ka torrentina saadaval.
Vähemalt mingi aeg tagasi veel olid...





RE: C124 300CE-24V - mootoriremondi kohta infot - Lahekas - 28-06-2012

Tänud teile.

Üks täpsustav küsimus Stihlile:

Selles manualis konkreetselt puudub M104.980 mootor. Mis kõige lähem on? M104.992? Või sobib ka vana M103 järgi näpuga ajada?


RE: C124 300CE-24V - mootoriremondi kohta infot - hents99 - 28-06-2012

Tegelt polegi midagi täpsustada. Tegemist kõikse tavalisema mootoriga. Kui varem oled remondiga kokku puutunud, siis ei tohiks ka küsimusi tekkida. Kui pole, siis arvestades mootori hinda/kättesaadavust, pole ka probleemi kui "esimene ikka aiataha läheb".

Soovin edu!


RE: C124 300CE-24V - mootoriremondi kohta infot - Lahekas - 28-06-2012

NodThumbsup


RE: C124 300CE-24V - mootoriremondi kohta infot - stihl - 28-06-2012

Ma arvan, et see 104.992 on sinu mootori usa variant.
Noh, mingid õhupumbad jne saast lisaks, et a`la California saastenormidele vastata jne
Kett, kaan, kolb ikka sama ju.

P.S. 103 oli ju ühe nukaga, 104 aga kahega...Eusa_wall


RE: C124 300CE-24V - mootoriremondi kohta infot - Lahekas - 28-06-2012

Õigus, muidugi on 103 ühe nukaga. Siis ajab järge pigem 104.992 järgi!

Suured tänud teile!

Aga alati võib siin veel oma teadmisi jagada, saavad ka teised kaaskannatajad abi, kui vaja.


RE: C124 300CE-24V - mootoriremondi kohta infot - Siimsalapiim - 29-06-2012

ingliskeeles koos piltidega. vb aitab

http://w124-zone.com/downloads/MB%20CD/W124/Main.html


RE: C124 300CE-24V - mootoriremondi kohta infot - hents99 - 30-06-2012

M104.992 peaks olema mälu järgi 3.2-liitrise töömahuga, tootma hakati alates 1993 ehk 300-24 (104.980) mootori edasiarendus, mis omab jagajavabat süüdet (wasted spark) ja elektroonilist sissepritset, plastkollektorit jne. Plokikaaned ei ole samad, ketiosa küll, ka nukad on erinevad. Väljalase on sama, sisselase erineva flantsiga. M104.980 mootoril on jagaja plokikaane ees, M104.992 pole jagajat ja süütepoolid on klapikambrikaanes.

Õhupump on enamusel küljes. Mitte saastenormie tarbeks USA`s, vaid selleks, et külmkäivitusel pumbata lisaõhku väljalaske portidesse, mis omakorda vähendavad "toore" sattumist katalüsaatorisse.




RE: C124 300CE-24V - mootoriremondi kohta infot - Lahekas - 30-06-2012

Ühesõnaga ei saa eeskujuks võtta M104.992. Siis ma kasutan Siimsalapiim'i jagatud linki.


RE: C124 300CE-24V - mootoriremondi kohta infot - Lahekas - 03-08-2012

Kuidas saada väiksemad klapisääretihendid (sisselaske poole omad) juhtpuksi otsa? Ei taha kuidagi niisama minna. Ilge jõuga? Tihendid on õiged.