Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
W124 kütusetule andur
Mõtlesin, et kuna paak suur, vaataks kütusekulu reservi tule järgi (mingi kogus kütet tulest tuleni), paljudel autodel see andur üsna täpne. Süüdet sisse keerates tuli põleb (st pirn terve), aga hetkel seier juba täiesti nullis ja isegi "ussi" sõites tuld ei vilguta. Kui lollikindel see 124 tule andur on või tasuks kiiresti tanklat külastada (et mitte kogemata süsteemi tühjaks sõita)?
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Selle anduriga veider lugu, mul eelmisel W201 2.0D oli sedasi et kui lõpuks põlema hakkas, oli paagis nii palju kütust et läbida ehk 30km. Praegusel C124-jal hakkab põlema nõks enne R kriipsu ja nii kui põlema hakkab, kukub ka seier täiesti nulli. Korra sõitsin tulega 120km ja jõnksutama ei hakanud, mul paistab see reserv kusagil 15l kandis olevat. Ja üldse on praegusel C124-jal veider see, et seier hakkab näitama alles ~5-10min peale käivitamist (ehk siis esimesed 5-10 min on seier nullis ega näita midagi samas tuli hakkab koheselt põlema kui kütust peaks nii vähe sees olema).....andur on puhastatu.
Natuke teisiti mul see seier toimetab aga olen juba harjunud.
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
(28-05-2012, 08:36 PM)Priit Kirjutas: W124 kütusetule andur
Mõtlesin, et kuna paak suur, vaataks kütusekulu reservi tule järgi (mingi kogus kütet tulest tuleni), paljudel autodel see andur üsna täpne. Süüdet sisse keerates tuli põleb (st pirn terve), aga hetkel seier juba täiesti nullis ja isegi "ussi" sõites tuld ei vilguta. Kui lollikindel see 124 tule andur on või tasuks kiiresti tanklat külastada (et mitte kogemata süsteemi tühjaks sõita)? Mina sõitsin kord u 80km kui tuli põlema läks, kõik oli ok, ei jõnksutanud. 3.0D autom.
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
(29-05-2012, 03:52 PM)2015c Kirjutas: (28-05-2012, 08:36 PM)Priit Kirjutas: W124 kütusetule andur
Mõtlesin, et kuna paak suur, vaataks kütusekulu reservi tule järgi (mingi kogus kütet tulest tuleni), paljudel autodel see andur üsna täpne. Süüdet sisse keerates tuli põleb (st pirn terve), aga hetkel seier juba täiesti nullis ja isegi "ussi" sõites tuld ei vilguta. Kui lollikindel see 124 tule andur on või tasuks kiiresti tanklat külastada (et mitte kogemata süsteemi tühjaks sõita)? Mina sõitsin kord u 80km kui tuli põlema läks, kõik oli ok, ei jõnksutanud. 3.0D autom. Ma seletasin vist enne segaselt. Teema oli selles, et töötava mootoriga oli kütuseseier juba täiesti nullis, aga tuli ei olnud ikka veel põlema hakanud (tuli põles süüde sees, aga käivitamata mootoriga, st pirn terve). Minu auto paagi puhul reserv peaks olema ca 11,5 l. Ehk küsimus oli selles, kas andur üldse töötab (kas tuli hakkab põlema või saab paak enne tühjaks ja ei hakkagi põlema). Panin vahepeal 20 liitrit juurde ja kuna seier näitas üle veerandi paagi, siis seier vist valetab päris palju.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Teadmata põhjustel +määrdunud andur, võib olla et tuli süttib siis kui paagis veel ehk 3l kütust (seda viimast lõppu ju enam päris kätte ei saa ka). Kui süüte sisse keerad, aga mootorit ei käivita, siis ju tuli süttib, seega pirn ilmselt OK?
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
30-05-2012, 10:07 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-05-2012, 10:07 AM ja muutjaks oli 2015c.)
Minu autol, w124, on selline asi et katus enam ei sõida kuskile, taga mootor töötab aga miski ei liigu, vb tross küljest ära. Lisaks on ka parempoolne liugur/kinnitus katki, sain mõned tükid välja nokitseda kui alt ise käega luugi üles õhutuspositsiooni tõstan. Aga nüüd mure- lekib. Näha on et luuk ei tõuse nii üles kui ta enne oli ja vist ei suru korralikult tihendi vastu. Panin küll seestpoolt mingi asja alla et parempoolset tagumist otsa katusega triiki hoiaks aga ikka lekib. Vaja oleks teha üks quick fix ehk kuidas lihtsalt praegu see leke peatada. Ideid? Teiseks, kas luugi alumine osa mis salongis, käib ära kuidagi et ma pääseks uurima mis seal kinnituste/liugurite jne juures katki on? Oleks kiire lahendus, siis remondiks ära, aga kui rohkem vaja lammutada siis praegu selleks aega pole.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
30-05-2012, 10:21 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 30-05-2012, 10:26 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(30-05-2012, 10:07 AM)2015c Kirjutas: Minu autol, w124, on selline asi et katus enam ei sõida kuskile, taga mootor töötab aga miski ei liigu, vb tross küljest ära. Lisaks on ka parempoolne liugur/kinnitus katki, sain mõned tükid välja nokitseda kui alt ise käega luugi üles õhutuspositsiooni tõstan. Aga nüüd mure- lekib. Näha on et luuk ei tõuse nii üles kui ta enne oli ja vist ei suru korralikult tihendi vastu. Panin küll seestpoolt mingi asja alla et parempoolset tagumist otsa katusega triiki hoiaks aga ikka lekib. Vaja oleks teha üks quick fix ehk kuidas lihtsalt praegu see leke peatada. Ideid? Teiseks, kas luugi alumine osa mis salongis, käib ära kuidagi et ma pääseks uurima mis seal kinnituste/liugurite jne juures katki on? Oleks kiire lahendus, siis remondiks ära, aga kui rohkem vaja lammutada siis praegu selleks aega pole.
Paha küll, kui katus ei sõida...
Katuseluuk ei peagi olema veetihe. Surgi läbi veeäravooluavad ja suurem uputus peaks sellega likvideeritud olema.
Ilmselt parima hinna-tõhususe suhtega on 3 ringi mägiaivarit: 1 ring katusele, 1 ring luugile ja üks poolenisti kummagi peale. Näeb välja, nagu okse, kuid suurema vee hoiab eemal, kui teip panna puhtale ja kuivale pinnale.
Luugipolstri mahasaamiseks peab luuk vist ikka liikuma... Aga eks targemad parandavad. Muide, minu arvates on keegi seda protseduuri kirjeldanud - kasuta Otsing B1te ja vaata, mida pakutakse.
Postitused: 161
Teemad: 13
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
teibitjuuning aitab
kas käsitsi ei anna luuki lahti saada? w202-l on laevalgustuse klaasi taga auk, kust saab kuuskantvõtmega luuki lahti ja kinni keerata...
Edu.
Postitused: 397
Teemad: 20
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Tsitaat:Paha küll, kui katus ei sõida...
Katuseluuk ei peagi olema veetihe. Surgi läbi veeäravooluavad ja suurem uputus peaks sellega likvideeritud olema.
Ilmselt parima hinna-tõhususe suhtega on 3 ringi mägiaivarit: 1 ring katusele, 1 ring luugile ja üks poolenisti kummagi peale. Näeb välja, nagu okse, kuid suurema vee hoiab eemal, kui teip panna puhtale ja kuivale pinnale.
Luugipolstri mahasaamiseks peab luuk vist ikka liikuma... Aga eks targemad parandavad. Muide, minu arvates on keegi seda protseduuri kirjeldanud - kasuta Otsing B1te ja vaata, mida pakutakse.
Katus ei sõida jah Ei seda teibituuningut ma kindlasti ei tee. Samuti pole ka vänta kust käsitsi keerata. Ja äkki keegi oskab äravooluteede asukohad anda?
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Kus müüakse kroomitud MB logoga veljekapsleid? Ben Autotarvetes Pärnu mnt igatahes polnud üldse kapsleid.
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(30-05-2012, 04:46 PM)nostromo Kirjutas: Kus müüakse kroomitud MB logoga veljekapsleid? Ben Autotarvetes Pärnu mnt igatahes polnud üldse kapsleid.
Kas Silber on väga vale vastus?
Kui Kadakal see putka veel alles on, siis seal üks kodanik pakkus küll vist kõigile markidele...
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
(30-05-2012, 04:51 PM)v6sa Kirjutas: (30-05-2012, 04:46 PM)nostromo Kirjutas: Kus müüakse kroomitud MB logoga veljekapsleid? Ben Autotarvetes Pärnu mnt igatahes polnud üldse kapsleid.
Kas Silber on väga vale vastus?
Kui Kadakal see putka veel alles on, siis seal üks kodanik pakkus küll vist kõigile markidele...
Minu meelest ei olnud need Silberis ka meeletult kallid. 50-ga peaks 4tk kätte saama
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 3,790
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
Geoz pakkus 25.-/4tk-uurin kas veel saadaval.
Postitused: 50
Teemad: 4
Liitus: May 2011
Maine:
0
Seletage lollile kuidas ma stabika vardale kondi külge saan. Ei taha kuidagi minna. Igast õlisid ja fairyt proovind aga ei lähe üle. Auto w210.
Postitused: 103
Teemad: 7
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
(05-06-2012, 02:37 PM)e300disla Kirjutas: Seletage lollile kuidas ma stabika vardale kondi külge saan. Ei taha kuidagi minna. Igast õlisid ja fairyt proovind aga ei lähe üle. Auto w210.
Mina surusin suure võtmega. Võtme otsa sain kuskile nurgataha kinni ja nö. kangi meetodiga surusin otsa.
w210
Postitused: 50
Teemad: 4
Liitus: May 2011
Maine:
0
Amordi tagant saab pmst kyll suruda aga no krt raibe ikka ei lähe
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: May 2012
Maine:
0
Kust saada nüüd ja kohe mootori jahutusventilaator w220`le
Postitused: 68
Teemad: 3
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Kas oled esitanud päringu mersuosad.ee veebil ? Kust sa oled üldse midagi küsinud kirjuta siia siis teaks äkki soovitada kohti.
Postitused: 7
Teemad: 1
Liitus: May 2012
Maine:
0
Olen sealt uurinud, ainult tellimise peale. Tellsin tegelikult laki autost ca 2,5 nädalat tagasi ära ka, sealt öeldi, et nädala pärast on kohal .. aga mida pole on ventikas
Postitused: 207
Teemad: 16
Liitus: Apr 2010
Maine:
0
Kas w124 kerega kupee ja sedaani tagaratta plekk on samasugune ? saab nt sedaani plekki kasutada kupeel ?
|