Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
27-04-2012, 04:44 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-04-2012, 04:55 PM ja muutjaks oli nostromo.)
http://www.auto24.ee/used/1015315
Lätist saabuv 12a vana CL600 Brabus Automatas läbisöiduga 18.634km loomulikult ilma hooldusraamatuta-lubage naerda
Tjuunitud G300
http://www.auto24.ee/kasutatud/auto_pild..._missing=1
Postitused: 1
Teemad: 0
Liitus: Apr 2012
Maine:
0
(09-04-2012, 10:12 PM)Priit Kirjutas: (09-04-2012, 09:08 PM)Cane Kirjutas: http://www.auto24.ee/used/1006352
Piltide põhjal võtab vanduma kohe.
Bensukas võiks olla ainult
Ma nägin seda juhuslikult Kadaka turu ühel platsil ja ütleme nii, et minu silma jaoks neil piltidel ja sel autol seos puudub Võib-olla tehnika ongi ok, aga väga väsinud nägi see auto välja.
Ostsin selle isendi ära ja kui vana tüübi tuled ja kapott välja arvata siis on üsna viisakas korras, mädaneb siit sealt vähe aga eks 17 aastat on oma töö teinud! Lisad v.a. tempomat töötavad, cruise jah ei suuda ühtlast kiirust hoida - pendeldab üsna järsult +- 10km/h, ei tea mis värk on!
P.S. Ega kellegil uue tüübi kapotti müüa pole?
Postitused: 76
Teemad: 5
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
Postitused: 3,791
Teemad: 280
Liitus: Feb 2009
Maine:
9
W216 tavapäraste CL500 sekka ka üks CL63 AMG 2008 386kW 57.900.-
http://www.auto24.ee/used/1015505
Postitused: 113
Teemad: 9
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Ei ole vist kohta ja foorumit,kuhu seda viiest ei topitaks.
Postitused: 127
Teemad: 15
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
11-05-2012, 07:47 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-05-2012, 09:26 PM ja muutjaks oli Taavo.)
Postitused: 172
Teemad: 13
Liitus: May 2011
Maine:
0
(11-05-2012, 07:47 PM)Taavo Kirjutas: w123 limu
http://www.blocket.se/arvidsjaur/Tork_Vi...a=1_11&w=1
Mulle vaatas sealt lingilt ainult kana vastu.
Postitused: 127
Teemad: 15
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
(11-05-2012, 08:16 PM)Iphica Kirjutas: (11-05-2012, 07:47 PM)Taavo Kirjutas: w123 limu
http://www.blocket.se/arvidsjaur/Tork_Vi...a=1_11&w=1
Mulle vaatas sealt lingilt ainult kana vastu.
Mulle ka, sorryd. Muutsin ära, midagi läks nihu
Postitused: 598
Teemad: 24
Liitus: Sep 2006
Maine:
3
Njah ma pigem leidsin miskit diiseldatud jälle http://www.blocket.se/gallivare/Mb_300_d...tm?ca=1_11
Kuigi ei leia hinda :S
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Võrusse jälle ilmunud üks W124 diisel-turbokas ja korraliku varustusega.
http://www.auto24.ee/used/1021017
VIN koodi võiks üllatuste vältimiseks üle vaadata, kuna 105 kW paigaldati kuni 1989, E300 turbodiisel alates 07/93, aga auto ise regatud kuulutuse järgi 12/92. Sisu järgi tundub pigem (nt vana air-bagita rool, minu arust ka istmed E-klassi eelsed), et vanem turbodiisel on väliselt E-klassiks ümber ehitatud. Aga mine tea
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
E klass tuli ju 1993a. keskel, midagi selles kuulutuses jama
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
(13-05-2012, 07:18 PM)Priit Kirjutas: Võrusse jälle ilmunud üks W124 diisel-turbokas ja korraliku varustusega.
http://www.auto24.ee/used/1021017
VIN koodi võiks üllatuste vältimiseks üle vaadata, kuna 105 kW paigaldati kuni 1989, E300 turbodiisel alates 07/93, aga auto ise regatud kuulutuse järgi 12/92. Sisu järgi tundub pigem (nt vana air-bagita rool, minu arust ka istmed E-klassi eelsed), et vanem turbodiisel on väliselt E-klassiks ümber ehitatud. Aga mine tea
Väga kena, ja ei saa ütlemata jätta et 20 aastat vana MB maksab rohkem kui 2 aastat vana citröön. sõidumugavusest ei räägi.
Postitused: 728
Teemad: 12
Liitus: Mar 2011
Maine:
1
Ilmselt on tegu OM 603.960 mootoriga, eks sellist autot omanud võivad pildi järgi öelda, kas mul oli õigus. Seda mootorit oli vist nii 105 kw ja 108 kw. Mis neil vahet on, seda oskavad vast targemad öelda.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
(13-05-2012, 11:56 PM)kaupo51 Kirjutas: Ilmselt on tegu OM 603.960 mootoriga, eks sellist autot omanud võivad pildi järgi öelda, kas mul oli õigus. Seda mootorit oli vist nii 105 kw ja 108 kw. Mis neil vahet on, seda oskavad vast targemad öelda.
Sõber Wiki on abiks kw erinevuse selgituseks. Vaata lehe lõpus olevat tabelit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W124
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(14-05-2012, 12:14 AM)väikemees Kirjutas: Sõber Wiki on abiks kw erinevuse selgituseks. Vaata lehe lõpus olevat tabelit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W124
Ja mida me sellest tabelist teada saame? Et on olemas kaks 3-kilovatise võimsuseerinevusega mootorit?
Soome foorumis oli mingil hetkel vaidlus, kas neil kahel mootoril on väliseid erinevusi. Tookord ei osanud keegi tuua mingit erinevust. Pumba seadistus on erinev, nukkvõll väidetavalt sama.
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
See ei muuda sõiduomadusi, kas on 105 või 108 kw, kuid nii mercefreaken.com kui EPC järgi oli 105 kW mootori viimane paigaldusaeg 08.1989. St ennustan 2 tõenäolisemat varianti:
1. Auto toodetud kuni 08.89, müüdud 92, osa keredetaile hiljem paigaldatud E-klassi omi
2. Autol on vahetatud mootor , osa keredetaile hiljem paigaldatud E-klassi omi
St E-klassina tehasest välja veerenud see auto 99% ei ole.
Erinevusi: 105 kw mootoril peaks olema vaakuumpump originaalis kuullaagritega, mitte nõellaagritega; veepumbad on neil mootoritel erinevad (kuigi 108 kw alguse mootoritel võib sama olla) jne leidub kindlasti veel muidki erinevusi.
(14-05-2012, 09:07 AM)v6sa Kirjutas: (14-05-2012, 12:14 AM)väikemees Kirjutas: Sõber Wiki on abiks kw erinevuse selgituseks. Vaata lehe lõpus olevat tabelit.
http://en.wikipedia.org/wiki/Mercedes-Benz_W124
Ja mida me sellest tabelist teada saame? Et on olemas kaks 3-kilovatise võimsuseerinevusega mootorit?
Soome foorumis oli mingil hetkel vaidlus, kas neil kahel mootoril on väliseid erinevusi. Tookord ei osanud keegi tuua mingit erinevust. Pumba seadistus on erinev, nukkvõll väidetavalt sama.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Ei ole nii, kui tahtsid 124 turbodiislit siis saidki selle mootoriga, kuni lõpuni välja.
Vabalthingavad diislid tulid teised koos uue ninaga.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
(14-05-2012, 11:43 AM)Laur Kirjutas: Ei ole nii, kui tahtsid 124 turbodiislit siis saidki selle mootoriga, kuni lõpuni välja.
Vabalthingavad diislid tulid teised koos uue ninaga. Ei saanud aru, mis ei ole nii ??
Alates 09.1989 muutus mootor 105 kw turbodiisel 108 kW turbodiisliks. 1992.a ei näe ühtegi põhjust, miks autole paigaldati mootor variandis, mis juba mitu aastat tootmisest maas. 603.960 mootorid erinevad ka 108 kW versiooni puhul detailides, mis tuleb vaadata mootorinumbri järgi. Üks selline osa ongi veepump, mida on 3 erinevat olemas, vaata EPC-st.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
ok. selge arvasin, et mõtled miks pole laia kaanega mootor.
See 105 ja 108 võib vabalt ka registri näpukas olla.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 51
Teemad: 5
Liitus: Dec 2009
Maine:
0
|