Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kuna ja mille vastu oma "punnut" vahetada?
#1
Ootan asjatundjate/autoomanike sõnavõtte teemal kuna peaks/võiks autot vahetada ja mille vastu. Ei, ma ei pea silmas tuhatoosi täis saamist, vaid ikka tõsiselt. Hetkel "punnu" toimetab hästi ja õnneks pole veel ka läbi roostetanud. Aastaid siiski 13 kuigi läbisõit alles alla 300 000. Panga toel uut liisida ei taha.
Kui juba arutluseks läks siis mida järgmiseks võtta? Selgituseks niipalju, et aastas üle 20 000 ei sõida ja peale püsikiiruse, täiskliima, istmesoojenduse, ESP, ABS ... eriti lisadest ei hooli ja samuti ei pea lugu nahkistmetest. Jagage soovitusi! CDI mootor oma karakteristikaga hakkas küll meeldima :-)
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#2
Valikuid on mitmeid samas neid ka pole. Selline mõnus paradoks. Üldiselt kui olla tagasihoidlik siis mina valiks w211. Margivahetuse peale mõeldes tuleb kindlasti mõned valikud juurde, kuid mitte palju. Siinkohal tulebki mängu soov omada mingit 4veolist sõiduautot või maasturit või siis tavalist sedaani vms.

Samas alati võib teha downgrade'i ja valida mingi vanem pill, w124 või w126 näol :p
Vasta
#3
Hmm, 20kkm? Selle kilometraažiga tuleb kuni 10 aasta vanust MB toodangut pidada kallim kui kõik sõidud teha taksoga.
Vaata ainult kui palju sul viie aastaga auto turuväärtus langeb. Juba ainuüksi selle summa eest saad peaaegu pooled oma sõitudest tehtud. Pane sinna lisaks kulutused kütusele, kaskole, kindlustusele, remontidele, hooldustele jne. Pane lisaks ebamugavused talvel külma autosse istudes, hirm varguse ees ja muud ebamugavused, siis on taksoga veeremine igati soodsam.
Sellise läbisõiduga tasub omada autot kui see on töövahendeid täis ning tülikaks läheks see poegadega kassi mängimine. Samuti rariteedid, mis ajas vaat et tõstavad hinda. Omamine tuleks jutuks kui kilometraaž ületab 30kkm piiri.
Vähemalt Tartus tuleb sulle takso viie kuni kümne minutiga kohale. Selline on minu kogemus. Tallinnas vist nii pole, ei tea rääkida, pole Tallinnas nii ammu taksot vajanud. Hoian Glinogradist võimalikult eemale.
Minul on arvestuslik kilomeetri hind ca 70kkm/aasta juures 29 senti. Tallinnas saab juba ca selle hinna eest vist esimesed odavtaksod. Mida rohkem meetreid, seda odavam see number ka on. Sinul see hind nii odav kindlasti ei tule, sest amortisatsioon, kindlustused jm fikskulu jaguneb oluliselt vähema kilomeetrite arvu peale.
Vasta
#4
täienduseks:

Esimese hooga margivahetust ei plaaniks aga ... , 4x4 ei paku üldse huvi, eelistan sedaani aga lepin ka universaaliga. Alla keskklassi auto sõidumugavus minu jaoks kesine.
Taksoteenus pole vastuvõetav kuna suurem osa läbisõidust tuleb enamalt jaolt pikematest riikidevahelistest sõitudest ja reisidest ning kahjuks ka elukoht seab omad piirangud.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#5
(14-03-2012, 12:30 PM)taadu Kirjutas: Taksoteenus pole vastuvõetav kuna suurem osa läbisõidust tuleb enamalt jaolt pikematest riikidevahelistest sõitudest ja reisidest ning kahjuks ka elukoht seab omad piirangud.
taadu @ 07:57 AM Kirjutas:Selgituseks niipalju, et aastas üle 20 000 ei sõida ...

Selle 20kkm saad käia ca 7 korda Berliinis ja ongi kilometraaž täis. Kas ülejäänud aeg auto siis seisab? Või siis saad sõita nt 1700 km kuus (Berliini oleks 1300).

Tean hinna kujunemisest piisavalt. Ka pikkade reiside osas.

Aga arvutame pisut pika jutu toetuseks (väga raske on seda teha ilma sisendinfota, kuid proovigem siiski):
20000km aastas on 1666 km kuus on 55 km päevas.
Olenevalt sinu sõidutrajektoorist ja valitavast mootorist kulub sellele kütust ca 5-10€ päevas. Kuna kütusekulu on muudest kuludest 20-35%, siis tegelikult kulub autot sul ca 20-40€ päevas (hõlmab ka turuväärtuse langust).
Nüüd ma küsiksin, kui sa teed kõik kohalikud sõidud taksoga ning pikemateks sõitudeks rendid juhiga auto, siis kas sul kuluks keskmiselt 30€ igas päevas läbi aasta?
Jah, sa pead mõningaid tegevusi kombineerima, kuid väga otsest piirangut selline eelarve ju ei sea.
Ma saan aru, et omamisel on mingi eriline emotsionaalne väärtus. Samas võiks siis seda väärtust ju ka kasvatada. W211 kohe kindlasti oma hinda ei kasvata. Ma ei räägi, et peaks soetama kohe W198 või W100. Isegi W126 on emotsionaalselt parem investeering kui W211. Teisi mudeleid, mida on uhke omada, on ju veelgi.
Vasta
#6
Njah, teemaalgataja ootab küll asjatundjate arvamisi, kuid ehk ei pahanda järgneva peale...

Kui see auto peab MB olema, siis ilmselt viimase otsa 210 on mõistlik valik. Kas just 320 CDI (kuigi see oleks minu valik), kuid diisel kindlasti. Kusagilt Kesk-Saksamaalt ja kindla hooldusajalooga. Viimase otsa masinatel on suurem osa probleeme välja ravit ja roostega neil ka probleeme nii palju ei ole. Peale selle näeb teravnina lihtsalt ülbem väljaWink

W126 oleks võrdselt hea mugavuselt, kuid korraliku leidmine on keeruline ja ega ülalpidamiskuludki (pean silmas kütust) just mugavad ole.

W124 on ikka väike 210 kõrval. Juhikohal pole viga, kuid taga ja pakiruumis on kõva vahe. Lisaks on roosteta isendi leidmine mõistliku raha eest pigem lotovõit...

211 on elektriauto. Olen aktiivselt lugenud põtrade foorumit ja tundub, et kui 210 puhul piisab kiloeurosest remondifondist, siis 211 puhul peaks 5 varuks olema. Kas seda just vaja läheb, kuid olemas peaks olema.
Ning kindlasti peaks olema läheduses STARiga arvti koos sobiva multiplekseriga.

Või võtad Superbi... Passat on igav ja Accord ülehinnatud.
Vasta
#7
Mina olen oma usku vahetanud ja valisin is250, kasutaja allan valis is220. Kui tahad diislit ja manuaal lexuse puhul ei sega, siis autot selle raha eest on rohkem kui küll. Võrrelda sama varustusastmega sakslasi (kurvituled, bi-xenon, istmevent, korralik stereo, 2-tsooniline kliima, parkimiskaamera, navi jne) siis pead kukrut kergitama 20k euri võrra vähemalt. Lexuse saad juba alates 14'st, kui otsida. Ja mis peamine - toyota kvaliteet, mina olen kohe aasta sõitnud ja vahetanud vaid tagumised pid. klotsid. Mingeid kalasid pole ka ette visanud.
Vasta
#8
Sama võb rääkida Mazda 6 kohta, kõik oleks nagu olemas, remonti ka ei vaja, sõidab ka....kuid pole SEEEE
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#9
Lexuse kohta on diagnoos- jaapanlaste Volga.
Venelastel oli Vaz ja Volga, ühed sitad mõlemad.

Teemasse- Taadu, miks sa peaksid üleüldse autot vahetama?
Kas hakkab hinge kraapima, et niiiiiiii vana autoga liigud?

Edud.
Janek.
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#10
Olen ka ise Mazdat pidanud 6 aastat. Piisav istmemugavus ja teisigi plusse aga ükskord saab kiginatest ja naginatest ikka isu täis. Jaapanlasi tasub siiski pidada vaid uuena. Bemmut sai ka proovitud, samuti mugav aga eelarveliselt valus, mersuga ei kannata küll võrrelda. Seni veel kurbik liigub aga ... aastatest tulenev rooste hakkab häirima. Sel suvel saab minu käes 5 aastat ka täis!!
Kui südamepõhjani aus olla siis võiks ju ka vanas eas võrrimehest masinameheks hakata ja 2,7 või 3,2 CDI mootorit nautida mis ehk võimaldab edaspidi ka klubi rajatabelites enda nime esimese lehekülje nimede seast otsida:-)
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#11
(16-03-2012, 10:54 PM)taadu Kirjutas: Kui südamepõhjani aus olla siis võiks ju ka vanas eas võrrimehest masinameheks hakata ja 2,7 või 3,2 CDI mootorit nautida mis ehk võimaldab edaspidi ka klubi rajatabelites enda nime esimese lehekülje nimede seast otsida:-)

Siis ei jää muud üle kui on aeg hakata SLK, CL, SL ja CLS poole vaatama!
Vasta
#12
http://www.youtube.com/watch?v=hGyV4lTDc48
Äkki see ? Unibrow
Vasta
#13
(16-03-2012, 06:26 PM)Laur Kirjutas: Sama võb rääkida Mazda 6 kohta, kõik oleks nagu olemas, remonti ka ei vaja, sõidab ka....kuid pole SEEEE
no offense aga mazda 6'st ja lexusest ühes võtmes rääkimine juba näitab, et asjast sa ise midagi tea, vaid eeldad....
Vasta
#14
(19-03-2012, 03:46 PM)voodoo Kirjutas: no offense aga mazda 6'st ja lexusest ühes võtmes rääkimine juba näitab, et asjast sa ise midagi tea, vaid eeldad....

Khm, matstakuus on tegelikult väga pädev liikur. Ainult, et seal ei ole seda sõnulseletamatut "midagi", mille eest ollakse nõus palju pappi välja käima. Kusjuures saan Lexuseomanike irooniast aru - tegemist on ju ikkagi heas varustuses Toyotaga, mida ekslikult mingiks korollaks peetakseParanoid

Taadul on ilmselt probleemiks pigem asukoht, kus taksode pakkumine võrdub nõudluse ehk nulliga. Ning tegelikult annab oma auto ikkagi vabaduse tunde - liigud siis, kui vaja (ja mitte siis, kui saab).

Kusjuures teadmata investeeritava valuuta kogust, võiks ju proovida ka viimase otsa Omegat (üsna punniga võrdne loomake) või vähe kopsakama rulli olemasolu korral ka Insigniat. Minu lühike kogemus oli meeldiv. Tõsi, omamiseks ei piisa mul õnneks sissetulekust. Ning ilmselt palutaks edaspidi ka oopeli juures ööbida...Retard, mida ma ilmselt teha ei sooviEusa_snooty

Kui korolla maine ja sellest tingitud asjatundmatute tögamine ei sega, siis pole ju leksusel väga vigagi. Kuigi, valmistab seda ju ikkagi Toyota...Confused

Muide, mina elasin seni teadmisega, et need preparaadid veavad valest otsast. Aga tuleb välja, et enam mitte.
Vasta
#15
Natuke offtopicuks kisub aga ma arvasin kunagi sama. Kõigepealt Toyotast endast - vend sõitis mul sellise ägedama liini aurisega. 18-tolline velg ja bodykitiga, paras rallikas ja äge punane (2,2 diisel manuaal). Ei teinud ühtki remonti 2,5a jooksul, talvel kinni ei istunud ja mitte ühtki probleemi ei olnud. Samal ajal ise kütsin w203'ga ja kirusin seda va elektroonikat ja kõike muud - eriti roostet. Kükitasin iga nädal korra kuskil kinni (need karmimad talved). Tõsi, auris oli kõvasti uuem ja Mercedes-Benz vanem. Aga Mercedes-Benz läbisõit oli ostes 150 000km ja tagasi sellele mõeldes ei sõitnud ma kordagi selle mersuga nii, et ta täitsa korras oleks old. Pappi matsin meeletult ja kõige suurem anomaalia jäigi lahenduseta. Sealt edasi hakkas mu arusaam asjadest veidi muutuma. Bemm ja Mercedes-Benz on siis ägedad autod, kui ise remondi jms eest maksma ei pea. Ja c-klass kui selline sõidumugavuselt ei ole kohe kindlasti parem, kui is250 - vägagi võrreldava perfoormansiga. Pigem maitse asi. Bemm on neist ütleme siis sõiduomadustelt kindlasti ees, kuid mitte nii palju, et see kaalu omaks.

Nüüd kui rahakotile mõelda siis jumala eest, et enamus autodel oleks toyota vastupidavus, siis hakkaks uuesti sakslaste peale mõtlema. Selles mõttes, et mazda jms japsid ei matchi lexusega selle poolest, et interjöör on siiski teisest puust. Lexust saab vabalt võrrelda audi,bemmi ja mersuga. Hondat ja Mazdat mina samas ei võrdleks nende kolmega.

Ideaalne auto olekski toyota tehnika panduna audi,mb,bmw keresse (nii sisemus kui välimus).

Vasta
#16
Uskumatu üldistamine käib siin muidugi. Ühe konkreetse isendi alusel kogu liigiomadusi määrata on veits
liiga lühinägelik. Tuleb esimene omanik, kiidab tavenai, 2,5 a midagi tegema ei pea. Rattad püsivad ju all...
Tuleb teine omanik, saab selle õnnetuse kaela, kõik laguneb...hullemat autot (marki) pole olemas....
W211 kahjuks ainult see kurb teema, et on muutunud kuidagi Dima/Gena/Kolja igapäevasõidukiks...kahjuks...
Muidugi on meeletu vahe, kas mingi blank Classik või korralik Avantgarde. Neid musti blanke silm ei registreeri enam aga korralikumad ja soliidsemad jäävad silma küll.
Hetkel on muidugi kasutatud Loxus meeletu müügiartikkel, nagu soojad saiad, autotoojate lemmik.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#17
Ei ole need uued Toyotad enam midagi nii töökindlad. Näinud neid ja lugenud neid probleeme küll ja küll. Tuleb endale teadvustada, et vanad legendid jäävad aastate taha ja kõik muutub. Lätis ei saa ka enam ülevaatust autole, kui esimesed küljeklaasid on toonitud.
Mercedes E klassi suurusele vastavat ja tõenäoliselt automaatkastiga isendit on raske leida.
kui nüüd teha nende piltide põhjal valik siis millest me räägime!
http://img2.auto24.ee/auto24/560/796/26488796.jpg
http://img10.auto24.ee/auto24/560/856/26542856.jpg
http://img1.auto24.ee/auto24/560/357/25219357.jpg
http://img1.auto24.ee/auto24/560/044/23676044.jpg
http://img10.auto24.ee/auto24/560/600/25898600.jpg
Vasta
#18
Võttes aluseks praeguse W210 ja 5 aastat muretut liikumist siis olen sellega väga rahu. Kuidagi hakkas meeldima Võsa idee, võta 3.2CDI 2003a, otsi hea mudel ja kulged taas 5 muretut aastat.
Küsimus vaid kust seda leida ja kellele vana müüa. Jaapanlastest ei pea lugu, aitähh soovitajatele, see juba üle elatud etapp elus. (mitte, et poleks piisavalt head aga siiski kes on sõitnud korraliku E-ga teavad millest jutt.)
Üle 6k. ei raatsi panustada, iseasi kui tõelise pärli leiaks. Seni naudin oma punnsilmset armukest täiel rinnal.

P.S. kahjuks on suur tõde ka väites: nagu naistel nii ka autodel - vali kuitahes hea mudel, ikka jääb ükskord vanaks kätte ja tee või tina, naabril paistab alati parem mudel olema Nod
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#19
(19-03-2012, 11:56 PM)taadu Kirjutas: ...
Üle 6k. ei raatsi panustada, iseasi kui tõelise pärli leiaks. Seni naudin oma punnsilmset armukest täiel rinnal.
...

Hm, ma kaldun arvama, et 6 kilo eest korraliku saamiseks pead Saksa-Šveitsi suunal tõhusalt tööd tegema.
Vasta
#20
(19-03-2012, 11:56 PM)taadu Kirjutas: Võttes aluseks praeguse W210 ja 5 aastat muretut liikumist siis olen sellega väga rahu. Kuidagi hakkas meeldima Võsa idee, võta 3.2CDI 2003a, otsi hea mudel ja kulged taas 5 muretut aastat.
Küsimus vaid kust seda leida ja kellele vana müüa. Jaapanlastest ei pea lugu, aitähh soovitajatele, see juba üle elatud etapp elus. (mitte, et poleks piisavalt head aga siiski kes on sõitnud korraliku E-ga teavad millest jutt.)
Üle 6k. ei raatsi panustada, iseasi kui tõelise pärli leiaks. Seni naudin oma punnsilmset armukest täiel rinnal.

6k korralikku kindlasti ei saa, pigem x2. Enne 2004 ära w211 osta ja kui 320CDI siis V6 mootoriga.

Kui aus olla, siis ma ise olen samasuguse "probleemi" otsas, et mida järgmiseks võtta, ainult autoks w211 mida 5a omatud.

Tobootade kohalt tuleb nõustuda sellega, mida "väikemees" juba kirjutas. Lisaks veel see odav plastik mida riisidele salongi pannakse on kohutav, vedav sild on enamasti vales kohas ja müraisolatsioon puudub. Loxusega on lood pisut paremad, kuid is250 on ikka krdima väike ja kitsas, samas uus GS päris viisakas.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kaebused ronnythebeast vastu indrek 3 973 26-02-2022, 11:33 PM
Viimane postitus: Ernst
  Otsin taga oma autot 521ASN must 124 universaal OnkelMats 12 6,242 30-05-2020, 09:16 PM
Viimane postitus: põhh
  Õhkpadjad tavavedrustuse vastu? E320MB2003 1 2,556 21-05-2014, 11:51 PM
Viimane postitus: väikemees
  Sveitsi numbrialuste vahetamine Silberauto numbrialuste vastu nostromo 6 5,566 28-07-2013, 08:54 PM
Viimane postitus: Ermo
  Glam Limusiin otsib oma meeskonda uut liiget!! Marcuz 3 3,746 06-12-2011, 09:02 PM
Viimane postitus: Marcuz
  Salongi puhastus hallituse vastu mb123 2 2,814 14-08-2011, 09:52 PM
Viimane postitus: taaviw126
  Kuidas ja kus pargite oma kallist autot? Mb140 7 7,852 30-04-2011, 02:02 AM
Viimane postitus: Karl
  Mida head tegid/ostsid TÄNA oma MB le indrek 153 102,943 24-07-2010, 09:57 PM
Viimane postitus: cornah
  Mercedes-Benz tõestas järjekordselt oma vastupidavust Blue Chip 7 6,405 19-05-2009, 02:54 PM
Viimane postitus: jansa48
  Saab Mercedes-Benz vastu või ei Vootele 74 50,240 18-04-2009, 11:46 AM
Viimane postitus: Vootele



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne