Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB w124, 300d turbo, 108kw, 1990a - photograph
#21
Endal puhus ka ainult külma (va. siis kui oli sees see nupp mis sul puudu on) kuna temp. rulliku reostaadi üks klemm (mis skeemile oli needitud) oli pisut lahti ja ei andnud õiget ühendust.
Vasta
#22
(06-03-2012, 10:36 AM)hannes_s Kirjutas: Endal puhus ka ainult külma (va. siis kui oli sees see nupp mis sul puudu on) kuna temp. rulliku reostaadi üks klemm (mis skeemile oli needitud) oli pisut lahti ja ei andnud õiget ühendust.
Lammutasin natukene süsteemi. Reostaat oli rulliku otsast lahti hoopis ja oli külma peal. Kellegi osavad näpud olid kallal käinud seal, kuna osad kruvid ja värgid olid puudu, eks sellest on tulnud see üks puudu olev nupp ka. Nüüd toimib süsteem laitmatult. Valgustus sai ka ilusti tööle nüüd, enne oli täitsa pime. Rullil polegi vist valgust selles süsteemis? Pikemal uurimisel küll midagi ei avastanud. Nüüd siis kliimaga ühel pool va. siis see puudu olev jupp. Kui kellegil midagi pakkuda on siis andke tuld.

ABS on ka ilusti tööle hakanud millegi pärast. Vb oli mõni hammasvöö jääd täis või midagi. Igastahes peale sula ilmasi hakkas asi ilusti tööle jälle.
Vasta
#23
Rull peaks ikka valgustatud, ilma kliimata, kahe rulliga süsteemil on mõlemad valgustatud.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#24
(06-03-2012, 08:56 PM)Laur Kirjutas: Rull peaks ikka valgustatud, ilma kliimata, kahe rulliga süsteemil on mõlemad valgustatud.
Ma ise arvasin ka sama. Eelmisel kahel mersul oli ka valgustatud. Ühel vahetasin isegi pirne seal. Aga sellel süsteemil pole seal mingit pirni kohtagi minu meelest. Lammutasin suht pulkadeks selle. Midagi ei märganud. Muidugi võin ka eksida. Keegi kellel sama sugune kliima on võiks selgust tuua Smile

Panen siis pildi ka uutest velgedest. Päris soliidne peaks vast jääma.
[Pilt: 64954-426285_10150671996089776_657709775...4700_n.jpg]
Vasta
#25
Kogu kliima automaadi plokki valgustavad 2 pirni, rulli valgustus on lahendatud pleksiklaasiga valgust sinna suunates.
Vasta
#26
(07-03-2012, 12:51 PM)hannes_s Kirjutas: Kogu kliima automaadi plokki valgustavad 2 pirni, rulli valgustus on lahendatud pleksiklaasiga valgust sinna suunates.
Eks m6ni soss sepp on 2ra kaodanud selle pleksi klaasi tykikese. Isegi pooled kruvid olid puudu.
Vasta
#27
Sai siin suurest igavusest natukene lollusi mõeldud. Tuli väike idee intelcooler paigaldada. Kuna teadagi silindrisse mahub jahedamat õhku rohkem. Kuid kapotiall ruumiga väga kitsas, ilma konditsioneerita poleks hullu midagi cooler mahuks ilusti radika ette, aga kondist loobuda kindlasti ei soovi. Süsteem peaks soliidne jääma. Üks variant oleks audi 2,5 diisli cooler see suht piske ja ehk mahuks ratta koopase ära nagu audilgi ,aga siis tekib probleem torustikuga. Aga kardan et see jääks natukene pisikeseks, ei tea kas on tolku. Kui kellegil on midagi sarnast mõttes olnud või kui keegi on sellega hakkama saanud siis nõu on teretulnud.
Muidu mootori jõudluse poolest ei kurda. Väga hästi käib ja mootor on korralik ning aus. Nimel on võrdlus moment samasugusega ning väga korraliku isendiga, minu oma on märksa erksam. Arvatavasti keegi varem juba natukene timminud kütet ja rõhku. Aga alati jääb väheks ju Smile
Aga igastahes andke ideid kuidas see krempel ära mahutada, et mu mõte vähe reaalsemaks muutuks.
Midagi kindlat hetkel ei luba. Kuna niisama kõvatada ei taha. Kirjutasin ka ainult selle pärast siia sellest et nõu ja ideid küsida.
Mingeid variante leidsin ka, näiteks: http://www.benzworld.org/forums/w124-e-c...124-a.html või siis aku kohapeale õhk vesi tüüpi kuuler toppida. aga see mulle väga ei sobiks.
Bemari tdsi cooler on sarnase kujuga aga väiksem, ehk siis mahutamisega ei tohiks ka nii suurt probleemi olla.
Vasta
#28
Midagi üle mõistuse rasket ei tohiks küll olla see cooleri paigaldus.
Naftapress.
Vasta
#29
(12-03-2012, 10:50 AM)arts24h Kirjutas: Midagi üle mõistuse rasket ei tohiks küll olla see cooleri paigaldus.
Ega ei olegi. Aga praegult on kysimus selles et mis auto cooler valida kuna stamget v2ga l6ikuda ei tahaks. Aga tahaks v6imalikult suurt coolerit et pointi rohkel oleks. Stanget v6ib l6ikuda aint siis kui leiaks normaalse hinnaga taolise lisa mis ylal toodud lingil on. Ehk siis v2ljast peab olema v6imalikult v2he n2ha ja soliidne peab auto hiljem v2lja n2gema.
Nagu varem sai mainitud siis bemari 2.5 tdsi cooler on kuju poolt normaalne et stange taha panna radika alla. Aga ma kardan et see j22b v2ikseks sellel mootorile. Eks ta midagi ikka aitab. Aga kui midagi teha siis korralikult.

Vabamdust t2pit2htede puudumise p2rast. Pole viitsind sellel nuti k2kil otsida neid.
Mihkel.
Vasta
#30
Intercooler - Mul selline pakkuda. MB omanikele võin postikulu ka hinna sisse arvestada.
Vasta
#31
(12-03-2012, 07:35 PM)l3gion Kirjutas: Intercooler - Mul selline pakkuda. MB omanikele võin postikulu ka hinna sisse arvestada.
Oli kyll m6te e34ja piklik panna. Kardan et see saabi oma j22b suureks ja mahtumisega v6ib probleeme tekkida. Aga kui sa viitsid siis siis m66da yle see ja pane m66dud. Ehk suudab kuskile mahutada. Muidu selline suur oleks super, effekt peaks hea j22ma kui isuga kytet peale keerata. Madal kytuse kulu pole 6nneks prioriteet nr1

..Mihkel
Vasta
#32
Ei taha uskuda et sellest bemari coolerist väheks jääb, rõhud ju väikesed, mida väiksem ülerõhk seda vähem sooja tekib, pealegi on sul ju originaal elementidega kõrgsurvepump. Suure cooleri puhul pead kindlasti kondi radikast loobuma - päris suur ohver tegelikult....
E34 525tds cooler mahub teiste radiaatorite alla juhul kui sul pole madal pearadiaator... minu teada peaks sinu autol just see suur pearadikas olema, mis päris alla välja tuleb ning ei jäta coolerile ruumi (cooler jääb osaliselt alla poole stange äärt)
Vasta
#33
(12-03-2012, 08:26 PM)hannes_s Kirjutas: Ei taha uskuda et sellest bemari coolerist väheks jääb, rõhud ju väikesed, mida väiksem ülerõhk seda vähem sooja tekib, pealegi on sul ju originaal elementidega kõrgsurvepump. Suure cooleri puhul pead kindlasti kondi radikast loobuma - päris suur ohver tegelikult....
E34 525tds cooler mahub teiste radiaatorite alla juhul kui sul pole madal pearadiaator... minu teada peaks sinu autol just see suur pearadikas olema, mis päris alla välja tuleb ning ei jäta coolerile ruumi (cooler jääb osaliselt alla poole stange äärt)

Kondist kindlasti ei kavatse loobuda, nagu ylal mainitud. Homme l2hen m66dan yle palju seal radikate all t2pselt ruumi on. Eks siis paistabSmile
Vasta
#34
Oleks siis valuveljepolte vaja hädasti. Oli variant biltemast osta, seal olid päris hea hinnaga velje poldid aga seal on kuni 28mm pikkusega ainult. Vähe kasu neist. oleks vaja vähemalt 35-40 pikkusega(koonuse alguses mõõdetud, ehk siis keermestatud osa.) Kui kellegil on pakkuda midagi siis andke teada. Või kui keegi oskab soovitada kust tellida. Abi on teretulnud.
Vasta
#35
(21-03-2012, 12:39 AM)photograph Kirjutas: ...
oleks vaja vähemalt 35-40 pikkusega(koonuse alguses mõõdetud, ehk siis keermestatud osa.) Kui kellegil on pakkuda midagi siis andke teada. Või kui keegi oskab soovitada kust tellida. Abi on teretulnud.

Pane ostukuulutus. Seda ostusoovi autoteemas ei märka küll keegi. Üsna hästi sobivad pikkuse poolest 123/116 valuvelgede poldid. Ning neid peaks ikka vedelema.
Vasta
#36
Täna tuli seoses ilusa ilmaga suur soov valukad ikka alla panna. Sai siis poodides vähe kollata. Ja 34euriga omastasin 20 uut valuvelje polti. Polnudki kõige jubedam hind õnneks. Sai rattad tasakaalu aetud ja alla ka pandud.
[Pilt: 562574_10150704542854776_657709775_91237...9420_n.jpg]
Vasta
#37
[Pilt: 539964_10150709848204776_657709775_91374...0450_n.jpg]
Vasta
#38
Nüüd on küsimus et mida arvate SRL-i amortidest. Nimelt tagumisel amordil on alumine puks läbi. Amordid ise on eeskujulikud ja töötavad hästi veel aga see puks on millegi pärast totaalselt saba andnud. Suht tükkideks on. Või tuleks SRLi asemel mõni kvaliteetsem võtta, KYB näiteks?
Huvi pärast küsin muidu palju on erinevust 210 ja 124 tagumisel amordil. Vedeleb üks korralik 210 oma. Aga pole võimalus praegult üle mõõta. Ehk annab puks ringi visata? Ise asi kui mõtekas see on? Aga ma arvan et kui see alumine silma puks sama on siis võiks ju proovida. Alati võib uued amordid osta midagi ei kaota.



Mihkel
Vasta
#39
[Pilt: 156227_10150786860269776_657709775_93846...7157_n.jpg]
[Pilt: 389740_10150786860559776_657709775_93846...8464_n.jpg]
[Pilt: 533110_10150786868859776_657709775_93846...1588_n.jpg]
[Pilt: 540386_10150786869379776_657709775_93846...9049_n.jpg]
Sai autost mõned korralikumad pildid tehtud. loodan et liiga suuret pole.
Taga sillast ka kolin kadund nüüdseks. lust sõita kohe. Nüüd tuleks esisild ka üle vaadadata, kahtlustan et rooli amort on õhtal omadega. treppis tee peal väristab liiga palju rooli nagu.
Vahepeal lendas roolivõimu voolik ka pooleks, terve kapoti alune oli õli täis. Päris hea surve ka seal sees ju. Sa ka mootor peale seda ilusti puhtaks pestud, endal palju mõnusam toimtada kohe. Ja näeb ka kõik lekked ära. Õnneks tundub et neid pole, õli ka kusagile ei kao.
Ahjaa, toonklaas sai ka välja vahetatud mingi aeg, vana oli räigelt ära pleekinud ja ribadeks. Asemele läks korralik ja kvaliteetne kile.
Vahepeal on suht palju toimund, kõik polegi meeles. Eks kui midagi jälle meenub siis uuendan.
Vasta
#40
Kui kellegil tekib soov konkreetne auto omale soetada siis tulistage pakkumine/küsimused ps-i. Usun et kuulutust kuskile panema veel ei hakka, kuna aktiivset müügisoovi pole. Aga kui keegi omale tahab siis andke teada. Müügiga kiiret pole võin ise edasi sõita. Tänu sellele just odavalt ära ei anna. Auto iseenesest päris korralik juba. Eks nipet näpet oleks veel teha, aga eks ma ehitan edasi, ega midagi seisma ei jää et väiksed müügi ideed tulid. Lihtsalt tuli mõte midagi uuemat soetada. Arvatavasti jätkan Mercedes-Benz lainel kui peakski ära minema mu rauast armuke.
Tõsine huviline võib helistada ka 56992969.

Ärme siis müügi asja siin teemas aruta ka ega risust, kuna pole müügi teema ja see pole peamine.Wink
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,228 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,323 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,903 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,227 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,865 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 899 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  300GD STT Turbo lukk 3 1,239 15-07-2022, 03:27 PM
Viimane postitus: ed_
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,091 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB 240D(300D) w123 80. KertR 33 24,673 19-08-2021, 05:32 PM
Viimane postitus: w123fagon
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,580 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne