Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB w124, 300d turbo, 108kw, 1990a - photograph
#1
Sai siis ostetud vana hea 124. Mõtlesin et peaks siia ka teema tegema, kuna teine kord võib päris vajaliku nõu saada.
Ostetud sai ta haapsalust neljapäeval. Oli küll pikk maa autole järgi aga õnneks pettuma ei pidanud väga. Mõned pisi vead on aga pole hullu, paras vaikselt nokitseda.
Täpsemalt siis tegu 3liitrise turbo masuudikaga mis on tehasest välja veerenud 1990 aastal.
Mootor ja käigukasti osa on väga heas korras. Käima läheb ilusti, sinist ei aja, kast vahetab ilusti sujuvalt käiku, pauku ei tee ega ei libista. Kerel mõnes kohas on roostet, aga mitte midagi hullu. Kõik on tehtav. Tagasillas on paremal pool mingi kolin. Esisild tuleks ära reguleerida, kisub õrnalt.
Salong oli alguses mõnuga sitane, täna sai pesulas käidud ja lastud põhjalik salongi puhastus tehtud, junga kes tegi oleks sõnaotses mõttes küllili kukkunud kui nägi mis sitamaja sees on. Aga poisil kukil 2 tundi möllamist ja asi sai päris hea.

Mootori koha pealt veel, ühe pihusti vahelt laseb õhku läbi. Sutsub tühikäigul. Tuleb pihust all olev seib ära vahetada. Ehk peale seda saab tühikäigu ka ilusaks, praegult on nagu auru vedur.
Kui ilmad soojemaks lähevad siis tuleb kaotada mõningane roosete ära, seoses sellega olen avatud pakkumisetele 199 koodiga kunde poolsetele ustele. Muidu ustel väga viga pole aga kui saaks ilma roosteta õiget värvi uksed siis jääks värvimise vaev ära. Aga ega väga ei looda et keegi täpselt sama värvi uksi pakub.

Veel oleks vaja taga aknalauda, kuna keegi on vineeri pannud ja kaks suurt kõlari auku sisse lõigenud. Kapoti avamis keelt oleks vaja, seda mis võrevahelt välja viskab.

Hetkel väga rohkem meelde ei tule. Panen paar vana omaniku pilti ka. Pole jõudnu veel ise teha.

[Pilt: 093549465fd071.jpg]
[Pilt: 093549467ece6a.jpg]
Vasta
#2
(20-02-2012, 01:43 AM)photograph Kirjutas: Sai siis ostetud vana hea 124. Mõtlesin et peaks siia ka teema tegema, kuna teine kord võib päris vajaliku nõu saada.
Ostetud sai ta haapsalust neljapäeval. Oli küll pikk maa autole järgi aga õnneks pettuma ei pidanud väga. Mõned pisi vead on aga pole hullu, paras vaikselt nokitseda.
Täpsemalt siis tegu 3liitrise turbo masuudikaga mis on tehasest välja veerenud 1990 aastal.
Mootor ja käigukasti osa on väga heas korras. Käima läheb ilusti, sinist ei aja, kast vahetab ilusti sujuvalt käiku, pauku ei tee ega ei libista. Kerel mõnes kohas on roostet, aga mitte midagi hullu. Kõik on tehtav. Tagasillas on paremal pool mingi kolin. Esisild tuleks ära reguleerida, kisub õrnalt.
Salong oli alguses mõnuga sitane, täna sai pesulas käidud ja lastud põhjalik salongi puhastus tehtud, junga kes tegi oleks sõnaotses mõttes küllili kukkunud kui nägi mis sitamaja sees on. Aga poisil kukil 2 tundi möllamist ja asi sai päris hea.

Mootori koha pealt veel, ühe pihusti vahelt laseb õhku läbi. Sutsub tühikäigul. Tuleb pihust all olev seib ära vahetada. Ehk peale seda saab tühikäigu ka ilusaks, praegult on nagu auru vedur.
Kui ilmad soojemaks lähevad siis tuleb kaotada mõningane roosete ära, seoses sellega olen avatud pakkumisetele 199 koodiga kunde poolsetele ustele. Muidu ustel väga viga pole aga kui saaks ilma roosteta õiget värvi uksed siis jääks värvimise vaev ära. Aga ega väga ei looda et keegi täpselt sama värvi uksi pakub.

Veel oleks vaja taga aknalauda, kuna keegi on vineeri pannud ja kaks suurt kõlari auku sisse lõigenud. Kapoti avamis keelt oleks vaja, seda mis võrevahelt välja viskab.

Hetkel väga rohkem meelde ei tule. Panen paar vana omaniku pilti ka. Pole jõudnu veel ise teha.

Neid pilte oleme me juba varem ka näinudWink

H
Vasta
#3
Eks need ole müügiteema pildid vast (http://www.streetrace.org/foorum/viewtopic.php?p=901684)

Kena tööloom on see küll, muretut kulgemist.
Vasta
#4
Need tõesti müügi teema pildid. Kirjutasin ka et vana omaniku pildid lisan kuna ise pole veel jõundud uusi teha. Ma katsun lähi päevil asjalikuma pildi materjali teha. Kodus olen valgel ajal vähe kahjuks. Aga ehk täna saab kui aega on. Aga noh eks ta niii ole et kingsepal pole kingi ja pildistajal omal pilte.

Ja Herki ärme piltidega tsiteeri, ajab autoteema mõtetult pikaks ja raskesti jälgivaks.
Vasta
#5
(20-02-2012, 03:05 PM)photograph Kirjutas: Need tõesti müügi teema pildid. Kirjutasin ka et vana omaniku pildid lisan kuna ise pole veel jõundud uusi teha. Ma katsun lähi päevil asjalikuma pildi materjali teha. Kodus olen valgel ajal vähe kahjuks. Aga ehk täna saab kui aega on. Aga noh eks ta niii ole et kingsepal pole kingi ja pildistajal omal pilte.

Ja Herki ärme piltidega tsiteeri, ajab autoteema mõtetult pikaks ja raskesti jälgivaks.

Minu postituse mõte oli, et see ei ole võõras masin selles foorumis, kuigi vana omanik on praeguseks vist veidi oma postituse sisu kustutanud.

Herki
Vasta
#6
Täna sai pihusti seib ära vahetatud sealt kust sutsus ja tühi käiku nõks tõstetud. Enne käis 500 pöördega. Palju ta muidu originaalis olema peaks? Aga nüüd on mootori poole pealt tipp topp. Enne kukkusid pöörded ikka väga madalale kui gaas järsku maha lasta ja lõi nõmeda värina sisse, nüüd sai väga hea hea.
Sai tellitud uusi tagasilla pukse mis esmavaatlusel pehmed olid. Amordi ülemiste patjadega poes aidata ei osatud. Õigemini ei osatud eriti üldse puksidega aidata. Visati kataloog ette ja ise vaatasin. Aga tagumisi amordi patjasi polnud ka seal. Öeldi et vb ainult amordiga komplektis. Uusi amorte küll väga osta ei tahaks, kuna tundub et amordid ja vedrud on suht alles enne mind vahetatud ning on väga head.
Vasta
#7
See auto peab ise pöördeid elektriliselt hoidma, kusagilt ei tule tõsta, kui ei hoia on midagi katki, tõenäoliselt aitab mõningate detailide üle jootmine.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#8
(22-02-2012, 01:10 AM)Laur Kirjutas: See auto peab ise pöördeid elektriliselt hoidma, kusagilt ei tule tõsta, kui ei hoia on midagi katki, tõenäoliselt aitab mõningate detailide üle jootmine.

Räägi lähemalt, viita millegile. Oleksin väga tänulik. Kui selline süsteem peal siis peab ka see toimima.Icon_rolleyes
Vasta
#9
Tahokas töötab? ABS töötab? Aku taga on ülepinge relle, tuneb ära kaitsme järgi mis on relee peal.
Tavaliselt on viga selle "junni" külmjoodetes.
Kui see ok tuleb edasi kaevata.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#10
Kuskandis Järvamaal paikned muidu???

Tagumist aknalauda võin lume sulades garaazi pööningult vaadata kas enam alles on. Mingi heledamat värvi ja mitte just väga puhas oli kui mäletan õieti....

Aga tagumised ülemised amordipadjad - kas ei ole need mitte nii, et seib, kummipuks, autokere, kummipuks, seib, mutter. Ja lisaks käib siis kummipuksidest toru läbi, mis on siis vastavalt distantspuks et kui palju saab kinni keerata amorti...
Vasta
#11
Uuri kapote alt, seal igasugused kleepsud, ühel neist on kirjas pöörete vahemik.
Vasta
#12
(22-02-2012, 03:41 PM)Laur Kirjutas: Tahokas töötab? ABS töötab? Aku taga on ülepinge relle, tuneb ära kaitsme järgi mis on relee peal.
Tavaliselt on viga selle "junni" külmjoodetes.
Kui see ok tuleb edasi kaevata.

Tahkokas töötab. Absiga on mingi kala. Teine kord töötab ja teine kord ei tööta. Alguses kui sõitma hakat siis töötab ja mõne ajapärast on jokk.
Eks ma kaevan mõnipäev. Praegult tekkis ootamatult natuke suurem jama. Enne tuleks auto liikuma saada. Aga sellest alla pool.

(22-02-2012, 08:15 PM)Nustu826 Kirjutas: Kuskandis Järvamaal paikned muidu???

Tagumist aknalauda võin lume sulades garaazi pööningult vaadata kas enam alles on. Mingi heledamat värvi ja mitte just väga puhas oli kui mäletan õieti....

Aga tagumised ülemised amordipadjad - kas ei ole need mitte nii, et seib, kummipuks, autokere, kummipuks, seib, mutter. Ja lisaks käib siis kummipuksidest toru läbi, mis on siis vastavalt distantspuks et kui palju saab kinni keerata amorti...
Asun Peetris ise, nädalavahetuseti liigun Paides suht tihti, vahest ka nädalasees kui aega on. Aga eks sa anna märku kui oled ülesse leidnud.
Midagi sellist peaks seal üleval olema küll jah. Neid kummi pukse olekski vaja. Aga midagi hullu pole ühelt pool tundub kuidagi pehme see. Aga tahaks ikka ideaalseks saada.


Aga jätkame nüüd tänase päeva plusside ja miinustega. Alustame siis positiivse poolega, sai tartust 210 org valud toodu 16 tolli. olid siingi vist müügis. Nende velgede kasuks sai otsustatud selle pärast et kunagisel 124 olid ka sellised alla ja sobisid väga hästi. Ja ei näinud mõtet vanekest suurte neegri velgedega rüvetada.
Aga Tartust Paide poole tagasi sõites lendas gaasihoovastiku kinni hoidev plastik kinnitus pooleks. Ja nii ma peale Adaveret teeäärde jäingi. Vabandust nende ees keda segas ohukatega tee ääres tühikäigul veerev 124 peale kella poolt seitset. Sai niimoodi veeretud kuni imavere ristini laiemat kohta otsides. Kuni jäi valge kaubik tee äärde seisma. Kellel oli minuga õnneks üks tee ja sain sleppi. Suured tänud sellele venekeelt kõnelevale härrasmehele. Tore et leidub abivalmis inimesi.
Lisan ka pildi sellest junnist mis puru läks.
[Pilt: 44242-IMAG0047.jpg]
Kui kellegil leidub mõne varuosadeks pilli peal midagi sellist siis palun pakkuge. Oleks hädasti vaja. Või kui keegi oskab selle täpsemat nimetust või mingit varuosa koodi öelda siis olen vägaväga tänulik.


Mihkel
Vasta
#13
Auto sõidab jälle. Sai juba järgmine õhtu ära lapitud. Kuna igapäevaselt vaja liikuda. Visuaalselt veidi porno jäi see tükk aga päris tugev sai. Nii et tee äärde jätta ei tohiks. Aga olen avatud pakkumistele ikka. Kuna seda plastik kinnitust oleks ikka vaja. Ei salli mingeid ise tehtud lahendusi auto juures. Varuosapoed ei oska kuidagi aidata sellega. Igaltpoolt olen vastuseks saanud et varuosana polegi. Kuigi ma sügavalt kahtlen selles. Kuna teoorias peaks see auk seal see millalgil ikka ära kuluma, kuna plastikust. Mis siis saab? Aga õnneks masin sõidab jälle. Kuradi hea on ikka mersuga sõita. Mitte ühte halba sõna selle auto kohta. Kui enda auto seisis siis kulgesin vahepeal volvoga, ikka täis jura mersust sinna istuda Big Grin
Lisaks said ette veel uued suunad. Kuna ostes olid oranzid ee(müügikuulutuses olid küll valged, aga minuni jõudis see auto oranzidega) ja ühel olid kinnitused katki. Üks hetk lendas sõudu ajal minema. Kuulsin kolksu ja olin juba kindel et suund lendas. Ei viitsinud seisma ka jääda ja ülesse otsida. Tellisin mõlemad uued parem. Ette said siis valged ja õrna toonuga ehk siis "smoked"vms. Päris hästi istuvad, kardsin küll natukene et ei sobi või midagi. Aga proovi pärast tellisin, õnneks sai hea. Kui üle viskab siis tulevad oranzid uued. Vanakooli pill ikkagi.
Tegin autost ka pildid mingi aeg aga pole siiani kaamera juhet ülesse leidnud Big Grin Nüüd õnneks pluss kraadid. Saab auto ära pesta, siis tulevad ehk ka paremad pildid Smile
Vasta
#14
Sai siin suure suuga pilte lubatud aga juhtus reedel väike äpardus ja stange ribadeks nüüd. Õnneks oli mingi juust b osa stange mis ilusti nagunii ei istund. Kui läheb nii nagul oodan siis lähipäevil peaks korraliku stange saama. Täna sai auto ka puhtaks pestud. aga noh 20km sõitu ja jälle soolast valge, lootusetu Big Grin
Vasta
#15
[Pilt: 96374-04032012025.jpg]
autol on siis peal selline kliima süsteem. polegi ise sellist varem näinud. aga midagi on seal mäda, paremal kus need ventika nupud on, neist ei tööta ükski ventikas paneb ikka ühesuguse kiirusega. Ja alumises reas olevate nupudega on ka mingi tripper. Esimesest seal kust nupp puudu on tuleb ainult sooja ja teistega tuleb ainult külma õhku. Ning temperatuuri regullimis nupp ka ei mõika. Ehk kellegil on mõnda skeemi kuskil või keegi oskab kusagile viidata.
Ning kui kellegil peaks mõnel varuosa pilli peal mingi selline süsteem olema siis oleksin sellest puudu olevast nupust ka huvitatud.
Vasta
#16
Temperatuuri reguleerimis nupul ei pruugi midagi viga olla. See on suht aeglase taibuga asi. Peale seda kui sa oled ära reguleerinud siis hakkab alles kapoti all üks elektrooniline klapp vaikselt liikuma.
MB E320 CDI S211 Avantgarde '04
MB 250D W124 facelift '92 OM602.982 2.9 swap
Vasta
#17
(05-03-2012, 03:05 AM)jegesmesh Kirjutas: Temperatuuri reguleerimis nupul ei pruugi midagi viga olla. See on suht aeglase taibuga asi. Peale seda kui sa oled ära reguleerinud siis hakkab alles kapoti all üks elektrooniline klapp vaikselt liikuma.

Sellest olen teadlik, kuna varem ka kaks mersut olnud. Aga see nupp ei muuda mitte midagi.
Vasta
#18
(05-03-2012, 05:36 AM)photograph Kirjutas:
(05-03-2012, 03:05 AM)jegesmesh Kirjutas: Temperatuuri reguleerimis nupul ei pruugi midagi viga olla. See on suht aeglase taibuga asi. Peale seda kui sa oled ära reguleerinud siis hakkab alles kapoti all üks elektrooniline klapp vaikselt liikuma.

Sellest olen teadlik, kuna varem ka kaks mersut olnud. Aga see nupp ei muuda mitte midagi.

Kontrolli kapote all kõik kaitsmed üle.


Vasta
#19
(05-03-2012, 12:00 AM)photograph Kirjutas: ...
Esimesest seal kust nupp puudu on tuleb ainult sooja ja teistega tuleb ainult külma õhku.
...

Kliimaautomaadi korral on vigade leidmine tüki huvitavam tegevus... Kuid töökorras olles ventilatsiooni toimetamist ei märkagiWink

1. nupp on akende puhastamiseks. See peaks suunama kogu õhu klaasidele, panema ventilaatori täiskiirusel tööle ja andma võimalikult sooja õhku.

Kas sooja õhu temperatuur jääb muutumatuks või hakkab õhk vähehaaval jahtuma?

Kusagil teemas on keegi selle atribuudi hingeelu lahanud. Aga hetkel ei meenu, kus ja kes. Sama süsteem on nii 123 kui 126 peal. Äkki otsing B1 aitab leida...
Vasta
#20
(05-03-2012, 12:09 PM)v6sa Kirjutas:
(05-03-2012, 12:00 AM)photograph Kirjutas: ...
Esimesest seal kust nupp puudu on tuleb ainult sooja ja teistega tuleb ainult külma õhku.
...

Kliimaautomaadi korral on vigade leidmine tüki huvitavam tegevus... Kuid töökorras olles ventilatsiooni toimetamist ei märkagiWink

1. nupp on akende puhastamiseks. See peaks suunama kogu õhu klaasidele, panema ventilaatori täiskiirusel tööle ja andma võimalikult sooja õhku.

Kas sooja õhu temperatuur jääb muutumatuks või hakkab õhk vähehaaval jahtuma?

Kusagil teemas on keegi selle atribuudi hingeelu lahanud. Aga hetkel ei meenu, kus ja kes. Sama süsteem on nii 123 kui 126 peal. Äkki otsing B1 aitab leida...

Suured t2nud v6sa. pilt sai v2he selgemaks. Ventika nupud toimivad ikka. Pmst on viga ainult temperatuuri rullis. Sooja 6hu temp j22b muutumatuks kui on akende puhastuse peal.
Kui kellegil on valuvelje polte pakkuda siis andke tuld. Biltemast saaks komplekti 16 euriga. Ega odavamalt vast ei saagi. 6htul ehk pilte veljeproovist kui arvuti taga olen.
Eile sai esimene ratta laager ka 2ra vahetatud.

Vabandust t2pit2htede puuudumise p2rast.
Mihkel
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Brick W124, 250D, 1991 - Manifesto Manifesto 22 3,228 24-09-2024, 10:20 PM
Viimane postitus: Manifesto
  MB 300CE C124/300E ja 230E W124, sm. pelle sm. pelle 295 299,323 23-09-2024, 09:11 PM
Viimane postitus: sm. pelle
  Mercedes-Benz 200D, 1988, w124 - kodutu kodutu 78 90,903 23-09-2024, 09:56 AM
Viimane postitus: kodutu
  Mercedes-Benz W124 230E 1987 - Bumer323 Bumer323 17 8,227 18-09-2024, 09:35 AM
Viimane postitus: Veskioja
  Mercedes-Benz 230CE 1990a Ramiak8 37 4,865 13-11-2023, 07:09 PM
Viimane postitus: Ramiak8
  W124 300D - M104 Turbo swap 1989 - Paul Paul 1 899 09-02-2023, 06:08 PM
Viimane postitus: v6sa
  300GD STT Turbo lukk 3 1,239 15-07-2022, 03:27 PM
Viimane postitus: ed_
  MB 230 E, 1992, W124 - Sm. Västrik Sm. Västrik 84 105,091 24-11-2021, 06:05 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  MB 240D(300D) w123 80. KertR 33 24,673 19-08-2021, 05:32 PM
Viimane postitus: w123fagon
  Mercedes-Benz 300 E, 1989, w124 - OnkelMats OnkelMats 48 40,580 10-11-2020, 09:46 AM
Viimane postitus: OnkelMats



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne