Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
02-01-2012, 03:15 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 02-01-2012, 03:16 PM ja muutjaks oli berg.)
Kas keegi oskab mulle midagi sellest kruvist rääkida (kuidas ma selle paika saaksin?)Mitu pööret tuleks lahti keerata kui too kruvi kinni? Tuttav näppis seda ja nüüd ei taha üldse käima minna enam.
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Mul töötava masina pealt selline maha võetud, paku hea hind - saad endale. Siis jääb 1 katsetusteks ja "ise kruvide paremini paika keeramiseks"
Kui huvi võid mulle kirjutada.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Ega seda ei saagi öelda, kui mitu pööret, eks see kuulmise, käimaminemise ja lõhna järgi paika seadmine ole. Igal masinal see kokkuvõttes ise asendis
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Tuled ise järgi ja 25 eorot näpus.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
(02-01-2012, 03:15 PM)berg Kirjutas: Kas keegi oskab mulle midagi sellest kruvist rääkida (kuidas ma selle paika saaksin?)Mitu pööret tuleks lahti keerata kui too kruvi kinni? Tuttav näppis seda ja nüüd ei taha üldse käima minna enam.
Tuttavale tuleks nüüd mööda näppe anda, paar korda iga keeru kohta mis ta kruvi näppis.!
Kui oleksid vaevunud foorumi otsingut kasutama, oleksid leidnud järgnevat:
wdb240 Kirjutas:Ei tohi seda õhukulu kruvi niisama keerata. Selle keeramiseks on vaja ühendada elektromagnethüdraulilise regulaatori vahele MILLIAMPERMEETER ja siis selle kruviga klapi töövool paika keerata. Muidugi võib seda kruvi niisama ka keerata, kui tahad asja sinnasamusesse keerata. Seal tuleb veel jälgida alakambri ja ülakambri rõhkude erinevust, ja kui need ka paigas ei ole siis võib regulaatorist kruvikesega natukene järgigi aidata, aga seda ikka selleljuhul, kui sa tead mida sa teed. See on peenike värk ja kui ise seda ei tea siis soovitan väga viia mehe juurde, kes teab. Kahjuks ei ole neid teadjaid eriti palju.........
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Nõustun sellega et seda ei tohi niisama näppida. Kuigi mina oma kuuel ka seda näppisin ja ma sain mootori premini käima. Kuid ma keerasin seda kõigest 1/5 tiiru. Ühesõnaga hästi vähe ja sellest oli juba piisavalt et midagi muutuks muidugi jätsin ma meelde algasendi et saaks vajadusel tagasi keerata. Aga nagu ma wdb 240 konsulteerisin võib sellest teinekord tõesti abi olla ajajooksul tekinud lõtkude tasandamiseks. Aga niimoodi uupi ei tohi seda keerata kohe kindlasti mitte. Eks nüüd on vaja juba täpsemaid mõõte riistu et see paika uuesti saada. Aga nagu ma aru sain neid päris igal mehel garaazis ei vedele.
Siim
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
Aga kõikidel mootoritel sama(töömahu suhtes)?
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
(02-01-2012, 04:57 PM)berg Kirjutas: Aga kõikidel mootoritel sama(töömahu suhtes)?
Äkki sõnastad oma küsimuse vähe paremini? Mina küll aru ei saanud mida sa küsid
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
kas jetid samad nt. kas 2.0 oma sobib 3.0-le?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
ikka ei saa aru? mis asi on sama? Terve pritse? kindlasti mitte, silindrite arv on ju erinev. Mõni komponent sobib ilmselt.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Mina pakun sulle 3L m103 138/132kw oma
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 1,130
Teemad: 60
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
to laur:õigus jah ühel ju 4 silindrit teisel 6
Postitused: 1,175
Teemad: 87
Liitus: Sep 2008
Maine:
3
Kui laia liistu järgi tuled võid mult uue pritse ka soetada
Naftapress.
Postitused: 56
Teemad: 5
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
Sinu kruvi on tähistatud kirjaga "Idle mixture adjustment screw" , tühikäiku saab sealt reguleerida. Peal on tal kork, mis tuleb eemaldada, ning siis pika kruvikeerajaga saab õigele asjale ligi. Selle regull mõjutab mootri tööd väga väikeses osas, nö täpishäälestus ning seda on mõistlik stendis teha. Viga tuleb mujalt otsida, kui auto ei käivitu.
Inglise keelne jutt ka mehaanilise pritse kohta.
Postitused: 639
Teemad: 8
Liitus: Feb 2006
Maine:
15
.....niipalju lihtsalt infoks, et Kodanik "MP3GOD" on teema pealkirja silmas pidades K-JETRONIK-u põhimõtte skeemi tublisti välja toonud, kuid BERG maadleb eneselegi teadmata hoopis KE-Jetronikuga :-).
Kõige suurem erinevus kahel süsteemil on see, et K-JET puhul reguleeritakse segu ülakambri rõhu muutmisega ,KE-JET-i puhul aga alakambri rõhu muutmisega. ... jh mõlemal on see segu kruvi olemas, kuid sealt kruvist ei reguleerita tühikäiku ,vaid segu koostist kõikidele tööreziimidele. Materjalis viga sees.
Kui mu mälu mind nüüd ei peta, siis kruvi keeramine vasakule tegi segu vaesemaks, ja paremale poole keeramine rikkamaks.
Keera kruvi nüüd ca 3-4 pööret VASTU kellaosuti suunda, kuivata küünlad ja silindrid käia tühjaks, ning hakka käivitama ,segu kruvi aegajalt kellaosuti suunas veerand ringi haaval peale kerama .
ehk saad käima tagasi enamvähem
kui sul on Lambda anduriga variant,siis ilma ampermeetrita paika ei saa. Kui on aga ilma ,siis CO ,mõõtja abiga saad segu paika keerata.
Postitused: 56
Teemad: 5
Liitus: Jun 2007
Maine:
0
11-01-2012, 11:27 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2012, 11:28 AM ja muutjaks oli mp3god.)
Õigus wdb240, "vaid segu koostist kõikidele tööreziimidele". Regull sealt kruvist on mõlemil siiski sama põhimõttega. Pritse pead on mehaanilise ehituse poolest samad. KE'l on lisandunud ecu (detonatsiooniandur, süütenurk, lambda(olemas ka uuematel k'del, jms täpsem häälestus arvuti poolt).
|