Postitused: 142
Teemad: 14
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
Tere,
tahaks teada, et mis kilometraazi tagant peaks vahetama W140 S500, automaat käigukastis õli ja filtri?
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
100 000 esimene vahetus ja siis iga ca iga 80 000 tagant. Aga 4 L õlivahetust ei ole "õli vahetus".
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 142
Teemad: 14
Liitus: Dec 2010
Maine:
1
(05-08-2011, 03:45 PM)R129 Kirjutas: 100 000 esimene vahetus ja siis iga ca iga 80 000 tagant. Aga 4 L õlivahetust ei ole "õli vahetus".
Okei, aitäh sulle.
Siis mul on sinna maani veel küll ja küll aega. Alles 14 tuhat tagasi sai vahetatud käigukastis õli.
Ise mõtlesin, et iga 20-30 tuhande tagant, et nagu oleks kusagilt kuuld, siis sellepärast küsisingi üle igakjuhuks.
Postitused: 331
Teemad: 125
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
Kuidas käigukastiõli siis täielikult saab vahetada?
2x järjest tuleb siis õlivahetust teha?
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Pigem 5X. Aga ee on suht kallis.
Osavamad teevad nii, et võtavad eest jahutusradika juurest voolikud lahti ja mootori tühikäigul töötades vahetavad kogu õli.
Vähemalt niikaua valatakse sisseminevale torule peale, kui väljatulevast hakkab värske ja punane ollus välja tulema.
Uue õli kulu on tavaliselt 10 - 20L, sõltuvalt kastist.
Pärast juba filter + tihend tavameetodil...
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
Stihl, selleks ju targad masinad ka olemas, nn dünaamiline õlivahetus, näiteks audihooldusel http://www.autohooldus.ee/?mis=kaigukastid
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
23-08-2011, 10:14 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-08-2011, 10:16 AM ja muutjaks oli v6sa.)
(22-08-2011, 08:09 PM)stihl Kirjutas: Pigem 5X. Aga ee on suht kallis.
Osavamad teevad nii, et võtavad eest jahutusradika juurest voolikud lahti ja mootori tühikäigul töötades vahetavad kogu õli.
Vähemalt niikaua valatakse sisseminevale torule peale, kui väljatulevast hakkab värske ja punane ollus välja tulema.
Uue õli kulu on tavaliselt 10 - 20L, sõltuvalt kastist.
Pärast juba filter + tihend tavameetodil...
Hm, äkki ikka nii, et enne vana sodi läbi toru kasti enda pumbaga välja, seejärel kastipõhi maha ja filtrivahetus, seejärel alles läbiloputus uuega? Kadrinas tehakse MB kastidele vist ~10 l ära. Ning isegi minusugune värvipime saab aru, et ühel hetkel muutub väljuv õli uueks...
Kui teha Sinu kirjeldet viisil, siis tuleb ju kastist uut õli jälle välja lasta...
Flameko tsüdeem on ka hea. Kui see ikak nii toimib, kui seal kirjas on...
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
(23-08-2011, 10:14 AM)v6sa Kirjutas: Kui teha Sinu kirjeldet viisil, siis tuleb ju kastist uut õli jälle välja lasta...
Noh, selle annab ka puhtasse nõusse kinni püüda ja pärast tagasi valada, kui üliökonoomselt asjale läheneda...
Ja eks ta selline kokkuhoidliku (aga see-eest põhjaliku) kodaniku meetod rohkem ongi.
Kel võimalusi rohkem, laseb, muidugi, automaadiga ja teeninduses seda asja teha...Iseasi, mida flamenko selle eest küsib.
Automaadiraha on ju paari aastaga vaja tasa teha...
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
(23-08-2011, 01:19 PM)stihl Kirjutas: Noh, selle annab ka puhtasse nõusse kinni püüda ja pärast tagasi valada, ...
See eeldab autoremondihügieeni kõrgemat taset. Mitte igaüks ei suuda seda jälgida
|