Postitused: 331
Teemad: 125
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
13-08-2011, 02:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 13-08-2011, 04:38 PM ja muutjaks oli e220.)
Tere. Selline mure siis, et auto käitub vahetevahel väga imelikult.
Probleem siis järgmine: Sõidab muidu väga ilusti, kuid kui vahepeal süttivad armatuuris 4 tuld, (BAS/ASR, ABS, piduriklotsid, käsipidur), rool läheb tavapärasest raskemaks, spidomeeter (km/h ning hetkekulunäidik) lakkab töötamast ning mootori pöörded üle umbes 1200 rpm ei lähe. Auto töötab kohapeal (4 tuld armatuuris põlevad ning pöörded üle 1200 ei lähe) korrektselt.
Kui nüüd jätta auto seisma ning uuesti käivitada proovida, siis ei võta starterit taha (mõnikord teeb starter väikse klõpsu).
Kui natuke oodata, siis töötab auto jälle korrektselt.
Ma ei tea, kas see loeb midagi, kuid viga on esinenud ainult linnasõidul. Maanteel (300km otsad vms) pole ühtegi korda tulesid põlema löönud.
Vea esinemise sagedus on samuti erinev - autoga võib sõita nädal aega ilma probleemideta, kuid samas võib päevas seda 10x ka ette tulla.
Kas on kellegil mingeid lahendusi välja pakkuda?
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Vea esimene ots lõhnab ABS juhtme katki olekule. Kuid see et ta pöördeid ei lase üles minna ja starterit taha ei võta. See on minu jaoks võõras.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
pakuks ka abs anduri juhtme viga, linnasõidul on palju keeramist ja siis võib katkestus tekkida.
Postitused: 331
Teemad: 125
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
Just täna läks asi hullemaks. Nimelt võtab nüüd vahel harva tuled näidikuplokis põlema ning süüte sisse (st tuled armatuuris süttivad).
Starter ei tee ühtki piiksu. Kõik muu (tuled, raadio, spido näit, kell jne) töötab.
Kas see võib olla reaalne, et kuskil on lihtsalt mingi ühenduse (juhtme) viga?
Postitused: 723
Teemad: 60
Liitus: Mar 2010
Maine:
3
Pole küll omal sama auto aga mul V-klassiga oli sama kala. Põhjus peitus aku juurest keresse mineva massi juhtme ühenduses. Uus kinnitus ja uus juhe ning kõik mured lahenesid.
Kurjajuur
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Selline disko ja mittelülituv starter - kõigepealt välista kehva kontakt tugevvooluahelas. Puhast aja pinguta üle aku klemmid, plussjuhtme kereläbiviik, klemmid starteril ja kereühendused (akujuhe, mootori ja kere vahelt). Ning mõõda üle nii laadimine kui aku elujõud.
Postitused: 723
Teemad: 60
Liitus: Mar 2010
Maine:
3
Massijuhtme kontrolliks pane tester aku klemmidele ja vaata mis tulemus on. Kui norm siis pane testri massi ots keresse ja vaata kas tulemus on sama (väike vahe võib olla).
Tuled süttivad autol ka siis kui voolu veel vaid 6-8V.
Kurjajuur
Postitused: 331
Teemad: 125
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
14-08-2011, 06:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-08-2011, 06:34 PM ja muutjaks oli e220.)
Nüüdseks siis vea arvatav põhjus selgunud. Nimelt on mais Viljandi Silberautos autol maha võetud immobilaiser, kuid mitte täielikult. Armatuuri alumise polstri all on keegi ülimat pornot kokku keeranud (juhtmeühendused jne).
Kui autol armatuuris tuled süttivad (väga harva juhtub seda) ning seejärel puudutada näpuga immo juhet, siis tuled armatuuris kustuvad ning käima ta ei lähe.
Pole vist hetkel muud teha, kui esmaspäeval helistada Silberautosse (tšekid, paberid olemas tehtud tööde kohta - ehk läheb garantii alla) või oodata külla elektrikut, kes kogu selle pornograafia sealt vahelt minema viskab.
Postitused: 331
Teemad: 125
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
16-08-2011, 09:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-08-2011, 09:25 PM ja muutjaks oli e220.)
Nii , immo tervenisti eemaldatud, kuid viga ikka olemas. Täiesti lambist läheb ikka rool raskemaks, lööb põlema ASR, ABS, jalgpiduri ning piduriklotsid ning pöörded üle umbes 1200rpm ei lase minna.
Kui see viga esineb, siis käitub kast väga imelikult, käike sisse pannes on kuulda nõksusid jne.
Seega võib oletada. et kuna mootor ei lase pöördeid üle 1200rpm ning kast ka nõksutab, siis mõlemad on AVARIIrežiimis?
Autol kontrollitud üle kõik juhtmeühendused, kaitsmed jne. Ikka loobib seda viga täiesti lampi. Eile sain sõita 42km ilma veata. Mõnikord läheb ise hoo pealt ka korda.
Mul on mõistus täiesti otsas..
Postitused: 487
Teemad: 17
Liitus: Oct 2010
Maine:
0
Ega seda autot isegi spetsialistid päris oma mõistusega niisama korda ei tee. Ikka juhe külge.
Kui palju vigasid siis need kõigepealt kustutada. Seejärel sõita kuni vea uue avaldumiseni ja jälle vutt vutt kaabli otsa.
Ja siis remontima
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Välista laadimise probleemid. Kas pardapinge vea avaldumise hetkel ikka on ~14 V? Nii akul kui üldises süsteemis?
Siis tasuks tõepoolest minna autot üle kuulama. Soovitavalt kuhugi asjatundjate keldrisse. Näiteks Kadrinas on üks, kust kindlasti abi saad.
Kui raha palju, võid ju vahetada ÕKM, rooliasendi anduri, turbo ja selle rõhu andurid, ABSi andurid ja mis seal veel tavalised veaallikad olidki...
Postitused: 331
Teemad: 125
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
Kadrina kohas olen käinud ning soovitan soojalt, eelmise punnsilmmersu sai seal korda.
Proovin nüüd teisi turborõhuklappe, kui ikka viskab, siis teist turborõhuandurit.
Kui need ka ei aita, siis peab Kadrinasse pöörduma.
Postitused: 331
Teemad: 125
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
http://imageshack.us/photo/my-images/560/pilt000.jpg/
Küsimus laiale ringile: Mis anduriga on tegu? Turborõhuandur?
Postitused: 550
Teemad: 4
Liitus: Nov 2009
Maine:
2
20-08-2011, 10:17 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-08-2011, 10:19 AM ja muutjaks oli laf1247.)
See jah turbo rõhuandur.
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
Postitused: 331
Teemad: 125
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
20-08-2011, 10:55 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-08-2011, 02:46 PM ja muutjaks oli e220.)
Kuskohast sellist asja soetada oleks võimalik? Haapsalus küsinud, pole kuskil.
Postitused: 6
Teemad: 2
Liitus: Jun 2009
Maine:
0
21-08-2011, 04:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-08-2011, 04:55 PM ja muutjaks oli rpm.)
Väike kahtlus, et tuleb hakata mõtlema käigukasti remondi peale.
Täna juhtus sama probleem, nagu üleval kirjeldatud. Lükkasin kasti N-i peale ning tuled kustusid...
Postitused: 331
Teemad: 125
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
Kas keegi oskab öelda, mis tuled siis põlema lööb, kui roolilint w140-l on katki?
Postitused: 12
Teemad: 1
Liitus: May 2010
Maine:
0
(22-08-2011, 05:33 PM)e220 Kirjutas: Kas keegi oskab öelda, mis tuled siis põlema lööb, kui roolilint w140-l on katki?
AIRBAG
Elagu küürakad!!!
Postitused: 331
Teemad: 125
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
Järgmine küsimus: Kas w140 saab vasakpoolse tagumise ratta kaudu infot kiiruse jne kohta? Ehk on see vigane..
Postitused: 331
Teemad: 125
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
Praeguseks kõik massiühendused üle kontrollitud, nagu spetsialistid Märjamaal soovitasid. Viga on ikka olemas.
Täna proovis üks inimene Haapsalust autole diagnostikaseadmega ligi pääseda, kuid ei saanud veakoode kätte, kuna BAS/ASR, ABS, piduriklotsid, käsipidur olid mootori poolt üldse välja lülitatud. Selline oli tema jutt.
Mida veel kontrollida, kuhu veel edasi minna? Kannatus hakkab juba katkema, kaua võib...
|