Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tahan Saksast W140 tuua ja sooviks nõu!
#1
Tervist!

Sain just W124 kerega 230 ce maha müüdud. 3 aastat teenis mind truult ja ilma suuremate probleemideta. Nüüd hing ihaldab veits suuremat masinat nagu W140 on. Nimelt sooviks targematelt teada, et missugust varianti nendest eelistada? Kas s320 liiga väikseks ei jää selle suure kere juures? Variandid veel 420, 500, 600 ja 350td. Et missugune nendest kõige optimaalsem oleks küttekulu arvestades? Kuidas muidu üldine vastupidavus ja varuosade hind? W124 veenis mind nii, et ei taha kuidagi automarki vahetadaSmile

Ette tänades
Tanel
Vasta
#2
Surfa siin ja vanas foorumis nõksa ringi,"küürakatest" juttu omajagu olnud.S320 jõuab seda kere liigutada täiesti piisavalt kui sa just maanteeraketti taga ei aja.:cool_rsvd:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#3
Ei viitsi pikalt kommenteerima aga :
300TD 24v diisel (hea öko), 3.5TD(vana tüüp)liigub sitemini kui 3.0TD ,kütusekulu suht sama.

bensukad,
2.8 ja 3.2 selle kerejaoks liiga nõrgad MINU arvates.
4.2....milleks see kui on olemas ka 5.0? kulu erinevus väike ,mõlemad V8...
5.0 ja 6.0 - täitsa hea sõita ja saab sõidumõnu ka piisavalt. Kütusekulu alla 17 ei saa kahe viimase mootoriga linnas sõites. 600 puhul jääb see sinna 20+ kanti siiski.

See kõik on siiski puhtalt minu arvamus asjast.

Vasta
#4
no 3.2 liigub sitaks hästi minumeelest w140 puhul... ja suht koht normaalne kütusekulu on, kui teha eriti vanaisa sõidustiili siis saab mingi 11-13L hakkama ma eeldan. Mina valiks sinuasemel 3.2 ma arvan Confusedmash:
Vasta
#5
ma Soovitaks ikka 4,2 see kõge optimaalsem.Vöimsuse ja kütuse kulu suhtes .kütuse kulu sama mis 3,2-el,aba v8 see juba midagi muud.ise oman ka 4,2 140 -st.Sest kui sselline masin siis võiks ikka suurema mootoriga olla kui tahad ökot siis osta diisel.Ega need bentsukad polegi ehitatud mingiteks öko pillideks.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#6
Endal ka plaan saksast üks 140 tuua, aga olen ka sama probleemi ees, et milline mootor? Tahaks 300TD, aga kardan, et ei hakka hammas peale ja 350TD kohta lugesin autobildist, et pidi probleemne mootor olema.Siis olen mõelnud veel, et võtaks üldse 5 liitrise, aga kardan natuke bena kulu pärast.
www.lukukaubad.ee - Kõik lukkudest!
Vasta
#7
Ma arvan, et sõltub täitsa sõidustiilist. Bensiini ja diisli vahest ei olegi mõtet rääkida, diisel loomulikult ökom. Mina eelistaksin igal juhul suuremat mootorit väiksemast, eriti siis kui väga suur tallaja pole. Rahulikult sõites on suurem mootor reeglina ökonoomsem, sest momenti on lihtsalt rohkem samadel pööretel. Sellise massiga autol võiks ikka V8 olla. Meil S280 keskmine küttekulu on kusagil 12-13 vahel - see on rahuliku sõiduga. Usun, et S420 saab umbes sama kuluga hakkama kulutades vähem mootori ressurssi. W140 bensiin ja öko ei käi eriti käsikäes, vahet pole mis mootor, üle 12 tuleb kindlasti. Mugavus kindlasti kompenseerib kütusekulu.
Ennem korralik bensukas kui päevinäind diisel.
Vasta
#8
Usun et ennem kui valida kas diisel või bensiini auto peaks natuke järele mõtlema palju on aastas läbisõit. Kui läbisõit väikene ja auto pigem pühapäeva auto vast siis tasuks ikka bensiini auto võtta. Sõidunauding vast ikak v8 mootoriga, samas 3,2 päris öko ja läheb hästi edasi.
Kui aga sõitmist palju siis tuleks valida disla, 3,5Td odavam variant, 3,0 Td kallim. 3,0 kindlasti parem, kuid kuna toodeti mõned aastad siis auto väga hinnas. 3,5 vastupidavuse või lagunemise poole pealt ei saaks küll kurta.
KINDLASTI vanal 140nel vaja arvestada min 10k remont. Enamus eestis olevad 140ned ODAVAD aga RÄMEDAD LAIBAD. Kindlasti palju tüüpvigasid 140nel mis paljudel veaks . . . kallid ja raske leida ka romulatest.

PS! Varsti enda 140nd 350Td tulemas värvimisest ning olude sunnil ka müüki siis õige pea väga heas korras 140nd saadaval :hump:
Vasta
#9
mul endal oli ka w140...aga mul oli 124 diiselmootoriga ja sain rahulikult 10 sajale umbes...aga kui sul vaja rullnokkasid paika panna siis peab vist 600sel muretsema endale...mul endal ka nüüd plaanis veel üks w140 muretseda saksast,aga ma ei tea hindadest midagi mis seal võiks olla...keegi tarkpea võiks öelda kui paljuga umbes saab saksast enamvähem korras w140
Vasta
#10
www.mobile.de
www.autoscout24.de
Vasta
#11
Nii liituks ka enda esimesse teemasse. Nimelt täpselt sama plaan. Äkki paneks kokku mingi pundi kes 140 jahile tahaks minna.Kõik huvilised saatke kiri minu e-mailile V2nt666@hotmail.com;Kui piisav kari kamraade tuleks kokku saada ja marsruudid kokku leppida ja kulud umbkaudselt kokku lüüa.
Ette tänades Väino
Vasta
#12
Loe see teema läbi saad teada miks Saksast tuua
http://foorum.mbklubi.ee/showthread.php?tid=3869
Vasta
#13
Need mis Eestis kõlbavad paljud ainult varuosadeks..
Vasta
#14
Simpa Kirjutas:Need mis Eestis kõlbavad paljud ainult varuosadeks..

Einohhh, kui sa nii tead ja arvad...
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#15
Avaldaks ka oma arvamust.
Üldiselt mõtle milleks sulle seda autot vaja on ja kas sa reaalselt sellist läbisõitu ka seejuures üleval pidada jõuad.
Sillajupid ei tohiks sellel pillil eriti kallid olla. Mina planeeriksin amordivahetuse, sest niipalju kui mina näinud olen siis kõigil on mingi pehmed asjandused veel kere ja õõtsa vahel järgi jäänud - amordist pole enam juttugi. Samtui peaks salong korras olema - sest need detailid määravad ju ära, et tegemist on S klassiga mitte suvalise laibaga ning peale Silberi sa neid kuskilt osta ei saa. Ja sa ei taha neid hindasid teada - usu mind.

Eks tee endale selgeks kas tahad ÄSSATA ja tangiga ringi sõita ja teistele inimestele muljet jätta et elu läheb hästi VÕI soovid sisuliselt ikka auto mida sa tõsiselt hindad ja korras hoida soovid. Minuarvates teist teed nagu pole.
Kui kuulud viimasesse gruppi siis on üldse mõtet edasi rääkida hindadest ja muudest probleemidest/lahendustest. Kui soovid olla vasja lasnamäel ja kummi põletada siis ju vahet pole mis jupid maksavad - nagunii neid autosid ei remondita ju sellisel juhul.

Kui rahakott puuga seljas pole siis vana 600 jäta kohe kõrvale (ühes foorumis kirjutasin hindadest - loe seda).
500 - kõik on 119 mootoriga pillid. 326 hj peaks olema KE-Jetronic (450 Nm bei 4000 /min) . Alates 09.92 tuli vist LH-Jetronic 320 hj (470 Nm bei 3900 /min) ning 95 siis pandi ME 320hj (470 Nm bei 3900 /min).
Küttekulud on tehase järgi (maantee 90/maantee 120/linn):
10,4 / 12,3 / 17,9   KE  0-100  7,0 s
10,0 / 11,9 / 17,2   LH  0-100  7.3 s
8,7 / 10,3 / 17,2     ME 0-100  7.3 s
KE eriti oma küttekuluga ei hiilga. Pöördemoment on suhteliselt kõrgel ning seetõttu peab ikka tallama kui tahad tõmmet. Need üleval toodud andmed, et KE ainult kuskil 0,5L rohkem võtab ei pea minuarvates paika. Näiteks minu R129 on KE peal ja kyttekulu on keskmiselt 15-16 sajale. No tõsi tallata ikka saab ka aga selle sees on ka pikad maanteesõidud. Lihtsalt üks korralik kiirendus ja näed kuidas bensiini-seier langeb.
Niisiis kui võtta 500 siis minu soovitus MITTE KE pritsega, sama käib ka muude mootorite kohta.

420 samuti 119 mootor. KE pritsega 286 hj (410 Nm bei 3900 /min), alates 09.92 LH 279 hj (400 Nm bei 3900 /min). 95 tuli samuti ME

Küttekulud on tehase järgi (maantee 90/maantee 120/linn):
10,1 / 12,2 / 16,7   0-100 7,9 s
9,7 / 11,7 / 16,0     0-100 8,3 s
8,4 / 10,0 / 15,8     0-100 8,3 s

Üldisele küttekulule lisaksid sõltuvalt jalast ikka mõned liitrid juurde, seda eriti linnasõidu puhul. Samuti luristavad need autod ikka maantell kui tahad niiöelda aktiivsemat sõitu harrastada.

3, 2,8 ja diiselpillide kohapealt ei oska ma midagi tarka rääkida.
Aga ma kordan jätkuvalt, head auto odava raha eest ei saa. Ka mitte 140 kerega pilli.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#16
280 keskmine kulu on ökolt sõites kusagil 13 kandis. Ma viimased ca 2 kuud igapäevaselt sõitnud sellega ja kulu ka veidikese rohkem tulnud. Muidu R129 rääkis kõik ära, nii ongi. Ma isegi mõtlesin, et panen vinge velje alla jne, aga siiski, see pole selline auto, millega eputada ja tõestada midagi. Selle kohta öeldakse, kes teab, millega tegu, see ei peagi mitte midagi tõestama.
Vasta
#17
Viimased sõnad on õiged: ten points.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#18
Ehm... 140 on ikka "natuke" suurem masin, kui seda on 124 CE...

Kas isiklik küüraka-kogemus on olemas?

Üldiselt, kui kütusekulu ja varuosade hinnad panevad mõtlema, siis on vist natuke vara suure mootoriga küüraka peale mõelda. Kurb on vaadata neid laibaks aetud mersusid... Samas, kui tegu teise, "hobiautoga", siis ei muutu ei kütus ega varuosad peavaluks. Sry, kuid minul on naljakas lugeda sõnu väike kütusekulu ja S500 (S600) samas lauses.

Mida suurem mootor, seda paremini kestab. Ja see hääl...:wow:
Lisaks ei pane paarisilindri tõrkumist tähelegi. Lihtsalt sitem minek ja suurem küttekulu. Loomulikult mingi piirini. Kui ikka kaheksast silindrist toimetab 4, siis on kurp.

Mõnel meil siin on S350. Nagu ma olen aru saanud, on omanikud rahul. Siis autoga üldiselt. Kestvus - krt, isegi Abraham laguneb.

Ise olen sõitnud vaid väikese ringi, kuid ma saan täitsa aru, miks seda autot sünnimaal pfanzerwageniks kutsutakseWink
Vasta
#19
hents99 Kirjutas:...
kes teab, millega tegu, see ei peagi mitte midagi tõestama.

Seda öeldakse ka teatud vaimse tasandi saavutanu kohta:tongue:
Vasta
#20
Loomulikult kestavad suured mootorid rohkem, seda olen ma kogu aeg rääkinud. Ma ise olen suurte mootorite austaja, kuid hetkel veel pean väikste punnidega ringi vurama UZI
Ma ei saa üldse sellest kütusekulu teemast aru. See pole ju mingi säästuauto üldsegi. Kui on võimalusi, siis sõida, kui pole, siis ei ole mõtet ka poolkõvatada ja autot raipeks lasta.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W140 S500 Preda 14 7,870 26-01-2020, 11:24 AM
Viimane postitus: nostromo
  MB w140 S600 andrjuha84 8 6,606 01-06-2018, 09:02 PM
Viimane postitus: Heinar
  W140 S320 Sel ktmduke 0 2,271 30-01-2018, 02:19 PM
Viimane postitus: ktmduke
  w140 spetsialisti ja ostu abimeest bless011 6 5,670 12-09-2017, 02:37 PM
Viimane postitus: bless011
  Sooviks abi MB C/E klassi valimisel CLS25 8 6,380 08-09-2017, 02:12 PM
Viimane postitus: stihl
  w211 diisel ostuks foorumikasutajate omapoolset nöu/soovitusi? Alkohoolik 13 13,311 21-05-2017, 01:05 AM
Viimane postitus: arturmalcik
  W212 E350 universaal nõu tarvis Browser 4 5,684 19-05-2016, 07:10 PM
Viimane postitus: Maitz
  Sooviks soetada Mersut r0b 16 9,946 13-11-2015, 09:56 PM
Viimane postitus: Black66
  ML W164 kohta sooviks nõu karuanton 0 2,717 15-10-2015, 10:49 AM
Viimane postitus: karuanton
  w140 valik - kes mida teab antud mudelitest ?! andres23 9 7,133 08-09-2015, 07:16 PM
Viimane postitus: Heinar



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne