Postitused: 209
Teemad: 85
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
Kas oleks sellest kasu ja kas tohib antud mootorile seda ültse paigaldada?
Olen kasutanud seda võimsamatel bensiinimootoriga masinatel ja seal on see kasu toonud aga diisliga kuidas on äkki oskab keegi pajatada.Idee järgi peaks tekkima rohkem õhku ja mingil määral keerab see koonusfilter õhku keerisesse???
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Mingi kasu ikka, rahakott on kergem, autol väiksem koorem. Tegelik kasu on isegi väiksem kui AMG kleepul pagassil.
Kui ei usu mõõda ära, ühenda mingi kell mis näitab vaakumit sisselaskesse ja kui saad selle alarõhku näitama, puhta originaal filtriga siis on koonuse peale ehitamisel mõtet, muidu saad ainult rohkem lärmi kapotialla.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Õhukeeris jah
Õhk jõuab enne silindrisse minekut niikuinii sajas kohas takerduda ja mis see keeris sulle ikka annab
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
300D 81kw-l peaks õhufiltri sisenemisava olema tehase poolt piirajaga 40% võrra väiksemaks tehtud.
piiraja väljavõetuna:
Sissejuhatuseks võid selle välja visata ja hingamine saabki juba parem kui suvalise koonusega, sest tehasefiltri pindala on üsna suur.
Ja kes see tänapäeval seda koonusfiltrit üldse nõuetekohaselt hooldada viitsib....? (pesu ja filtriõliga õlitus jne)
Sina viitsid we?
Postitused: 319
Teemad: 7
Liitus: May 2007
Maine:
0
ja enamasti ei viitsi keegi mingeid katteid ka sellele koonusele ümber ehitada ja see toob kaasa selle, et mootor hakkab edaspidi kapotialt sooja (või vahest lausa kuuma) õhku omale sisse ahmima ja kw-ttide langus on kindlustatud!
Oh Lord, won't you buy me a Mercedes Benz
Postitused: 209
Teemad: 85
Liitus: Mar 2011
Maine:
0
Ok.Siis vähemasti see eelis on et seda saab pesta ja lihtsam puhtana hoida
Postitused: 616
Teemad: 41
Liitus: Aug 2010
Maine:
2
Ei pea just koonusfilter olema,võib kasutada ka lamefiltrit(K&N või muu tootja)mille saad edukalt asendada originaalfiltriga.Hiljem siis ainult pesemine ja õlitamine aegajalt.
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
(21-07-2011, 07:13 AM)stihl Kirjutas: 300D 81kw-l peaks õhufiltri sisenemisava olema tehase poolt piirajaga 40% võrra väiksemaks tehtud.
piiraja väljavõetuna:
Ja mina arvasin, et see on selle mõttega et väiksem müra tekiks...
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
(21-07-2011, 07:13 AM)stihl Kirjutas: 300D 81kw-l peaks õhufiltri sisenemisava olema tehase poolt piirajaga 40% võrra väiksemaks tehtud.
piiraja väljavõetuna:
Sissejuhatuseks võid selle välja visata ja hingamine saabki juba parem kui suvalise koonusega, sest tehasefiltri pindala on üsna suur. ohoo, tuleb paar lisa kw kui see piiraja vahelt välja visata?
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
21-07-2011, 12:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-07-2011, 12:58 PM ja muutjaks oli stihl.)
(21-07-2011, 12:20 PM)ReinGSM Kirjutas: ohoo, tuleb paar lisa kw kui see piiraja vahelt välja visata?
Nii jah. Tehas ilmset oli hästi kursis, et selle mootori võimekus on suur, aga kestvuse huvides tõmmati seda pisut alla. (ja said 300D näol ühe vastupidavaima mootori maailmas, üleüldse, eksole... )
Tegelt olen sellist piiramist ka teiste tootjate juures märganud. (Alfa Romeol, baierlastel jt.)
Samuti talitati samuti 80ndate rallikatel, kui nende hobujõud juba 500 piiri ületasid ning asi jubeohtlikuks muutus.
Et sisseklaskesse paigaldati teatud läbimõõduga õhuavad, mis pealeminevat õhuhulka piirama hakkasid ja mida enne starti tehn. kontrollis mõõdeti...Et need mürsud ikka rohkem, kui kolme sekundiga 100 sisse saaks...
Müra suurenemine on suht väike. Aga järsul gaasitallamisel hakkas rattaid küll kurvis tühjalt ringi ajama. Vähemalt minu 300D.
Maanteel ei saa niiväga aru - käitub nagu tavaline 100kw-ne bensukas...
Postitused: 461
Teemad: 16
Liitus: Feb 2009
Maine:
0
300d oli jah selline asi. Sealt edasi läks jäme gofreeritud toru radika kõrvale õhuvõtturisse.
200d on asi veel kummalisem, filtri korpuses sama junn. Kuid gofra torus mis õhuvõtturisse läheb on keskkohal veel täpselt selle junni kujuline kitsam osa. Et topelt nagu siis?
Või on tegemist mingi mürasummuti laadse lahendusega?
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
200D-l ma viskaks need mõlemad välja, (müra saab ju kõrvaga kuulata/hinnata, kuidas käitub) ja tehnika on sama, mis 300D-l, et kannatab kõike.
Isegi Holseti veokavile koos intercooleriga ei suuda seda mootorit lõhkuda, nagu sommide sajad katsetused on näidanud...
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
Peaks ka selle asja ära proovima.
Kuigi olen tähendanud, et iga detail OM601,2,3 mootori sisselaskes mõjutab kõrvaga kuuldavalt müra taset nii õues kui salongis. Ja ei ole välistatud et see detail vähendab turbulentsi teket.
|