Teema hinnang:
  • 4Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 280CE -W123 - Kuldar
Kuulge mis te olete kuskilt kukkunud ja peapõrutuse saanud või väga purjus? Tegelikult on sellel autol hoopis esimesed liiga väljas, ehk vale offset või tagumised laiemad veljed ette pandud. Tagumised on väga OK offseti poolest ja vedrustus on ka täpselt paigas.

See eelnev oli juba liig, ei saand vait olla, sry.
Vasta
Mul on jälle paar küsimust seoses W123 kere (nii kupee kui sedaan) ja velgedega?
Kas need pentad on W123 originaalveljed?
Milline võis olla tehasest välja tulnud W123 plekk- ning valuvelgede suhe omal ajal?
Kas vastab tõele, et W123 küljekarp peab originaalis olema must, mitte kere värvi ning esikaitseraua alune põll peab olema originaalis kere värvi?
Vasta
Võta must marker ja joonista tungi avad ka karbi peale.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
(15-07-2011, 10:06 AM)Laur Kirjutas: Võta must marker ja joonista tungi avad ka karbi peale.

Ei ole seda kunstiannet Icon_biggrin

Panen paar pilt juurde, keskkapslid ka peal ja pagasiruum tühi. Nimelt eelmistel piltidel oli seal kõvasti lisaraskust viie velje näol koos rehvidega ja eks p..se madalam tänu sellele.

Esimesed veljed on natuke kerest väljas küll, õnneks vastu ei käi. Tagumistele saaks panna mingid imeõhukesed flantsid, kuid pole usku, et see erilist effekti annaks. Tõsta tagaotsa ka nagu ei tahaks väga, vaatab - mõtleb....

[Pilt: 34424-Pilt1359.jpg]

[Pilt: 46526-Pilt1360.jpg]

[Pilt: 77256-Pilt1361.jpg]
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
Väga kena on!
Vasta
No kui pagass tühi, siis näeb täitsa hea välja. Nii vaadates ei vaja ta mingeid muudatusi. Ex vaatab ta suvepäevadel oma silmaga üle. Aga kõva töö on ära tehtud, respekt minu poolt nii Kuldarile kui Karlile.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
Töö tulemus on ikka fantast
Vasta
Võib öelda, et ring on täis saanud :)
Sellel autol (või no kerel, kui täpsem olla), olid ka Eestisse jõudes samasugused 16" pentad all. Aasta siis oli 1995 või sinnakanti :)
Ma ei tea, kas probleem oli kummides või milles, aga vastu käisid esimesed. Veljed olid ühelaiused, 8x16 (ma arvan, et need praegused on ka).
Need pentad said asendatud 126 laiade 15" plekkidega, nägi ka üsna äkiline välja.
See, et tagumised rattad rohkem koopas istuvad, on kinni rööpes.
Vasta
No selle kitsama rööpme vastu on ka rohtu. Nimelt pannaxe taha 16 x 9 tollised veljed ja siis on kõik parlanxis.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
(19-07-2011, 12:29 PM)Werewolf Kirjutas: No selle kitsama rööpme vastu on ka rohtu. Nimelt pannaxe taha 16 x 9 tollised veljed ja siis on kõik parlanxis.

Miks peavad kõik autod olema laiali aetud lestadega?
123 tuli tehasest üsna sees ratastega. Praegused on üsna õigesi, kuigi liig suured veljed kaotavad rehvid visuaalselt koopasse ära. Kuigi tegelikult on rataste läbimõõt vist natuke originaalist suurem ka.

Samas on iluasjad sellised, mille üle otsustab omanik - kui meeldib sellisena, pole minusugustel siin midagi kobiseda.Retard
Vasta
Inimeste maitsed on erinevad. Minu arvates on W123 juba selline klassik (youngtimer nagu ütles autoajaloolane Riho-Peeter), mida on ilus vaadata, kui ta on selline, nagu ta omal ajal tehasest välja tuli. Samas meeldib mõnele see, kui W123-l on kindlasti puust rool ja mõnelt teiselt mudelilt pärit valuveljed. Minu enda W123-l on all tehase ilukilbiga velg ja tehases pandud rool ja sellisena on ta kõige kenam. Aga maitsed on erinevad, nagu juba mainisinIcon_smile
Vasta
Pagan, poleks uskund, et kui AMG penta alla läheb siis saaks sellest üldse mingit arutelu tulla!
Kui autot tõsta siis mersul on olemas selleks mudel - G.

Mulle meeldib. Thumbsup
Turbo
Vasta
No ex küsimus ongi, mis koolkonda keegi kuulub. Kas originaali austajate hulka või nende hulka, kes leiavad, et originaali on alati võimalik täiustada.

Mina isiklikult kuulun teise gruppi. Minu silmis ei ole maailmas ehitatud ühtegi autot, millel ei saax kas tehniliselt või välimuse osas midagi täiustada. Ja ma ei pea silmas tingimata mingit mega tuuningut ja spoilerdamist vaid vahel piisab väikestest detailidest nagu 123-e puhul tagavedrupatjade vahetus 1 võrra paxemate vastu, et tagumik nii väsind välja ei näex.

Ma ei väida, et Karl PEAX nii tegema, kuid ma tõin lihtsalt sellise võimaluse välja ja igaüx otsutab ise, mida oma autoga peale hakkab.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
Nägin seda autot täna Karliga roolis Järvevana tee alguses tsillimas. Terve Järvevana seisis ummikus. Tegelikult ma arvan et Karl siiamaani seal.
Vasta
Järvevanal oli jah täna ulmeummik õhtul, kuid õnneks liikus pidevalt nagu järjekord Punasel väljakul Moskvas Lenini juurde ja pääsesin sealt ikka tulema.

Mis siis vahepeal muutunud: auto sai lõpuks ette uue esiklaasi (kaua kingsepp ikka paljajalu käib), samas ka uued kojamehed (Lucas). Sai käidud eile ka Lesvenis doktor Martini juures ja vahetatud roolikarp ning õõtsapuksid, tummisem sõita kohe.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
(09-08-2011, 09:30 PM)Karl Kirjutas: Mis siis vahepeal muutunud: auto sai lõpuks ette uue esiklaasi (kaua kingsepp ikka paljajalu käib), samas ka uued kojamehed (Lucas).

Kui saladus pole, siis kes selle töö ära tegi?
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta
(09-08-2011, 09:34 PM)Toomaz Kirjutas:
(09-08-2011, 09:30 PM)Karl Kirjutas: Mis siis vahepeal muutunud: auto sai lõpuks ette uue esiklaasi (kaua kingsepp ikka paljajalu käib), samas ka uued kojamehed (Lucas).

Kui saladus pole, siis kes selle töö ära tegi?

Ikka ise töö juures koos sama profiga kes sinu omal vahetada ei tahtnud....olgem ausad, see asi pole üldse nii hull kui arvasin.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
Niisiis vahepeal paar postitust ka siia teemasse .
Olgugi ,et ma pole eriti palju Eestis saanud olla , pole ma ometigi oma CE -ga sõitmata jätnud , isegi paaril MB üritusel olen saanud kupeega osaleda millest viimane oli Coupe-de kokkutulek Lätis . Läti MB Klubi korraldatud üritus kus oli kohal Eesti , Leedu , Venemaa , Ukraina ja Valgevene autosi . Viisakas ja tulihingeline seltskond oli kokku kogunenud ning "123 kupee" fanatid kugunesid ka minu vanakest kaema ja (häbi mulle ,et ma seda ennem polnud märganud) juhtisid mu tähelepanu pisiasjale ,et mu auto on üks esimestest 123 CE-dest kuna esmaregistreering passis on 01.01.1977 ja kerenumber lõpeb 00000725 , ehk siis ... huvitav tähelepanek minujaoks .
Kahetsusega pean märkima ,et mu auto otsustas mulle pisukese vingerpussi mängida olles teel Tallinnast - Lätti ja Pärnus pidin vahetama lihtsalt ära tagumised piduriklotsid , ilmselt vanadusest oli lahkunud osade klotside hõõrdepinnad . Võttis see aega palju võttis kuid lõpuks sain jätkata kenasti teed sihtpunkti mis omakorda vahetus pikki ja põiki Lätit (kupeed cruiisisid erinevais paiguis ) . Põhimõtteliselt jõudsingi lõppsihtkohta( lossi ,ei mäleta täpselt siis millisesse ) kus toimus ürituse lõpetamise suurejoonelisem ja amtlikum tseremoonia . Pilte mul kahjuks palju siia panna pole kuid proovin Läti MB Klubi galerii foorumilingi panna mingiaeg . Jah , kohal oli palju kirevaid ja värvikaid autosi kuid auväärt vanu kahjuks vaid viis millest kaks olid Eesti MB Klubiliikmete autod . Igaljuhul viisakas saavutus Rolleyes
Kogu üritus ise oli üsna suuremahuline mille korraldamisega lätlased minuarust igati kenasti hakkama said .Ma ei hakka siin neid muljeid jagama sest see võiks omakorda olla juba teine teema .
Kokkuvõttes mul õnnestus siis maha sõita ca 1000 km selle reisikesega , tankisin ohtralt ja andsin ka kupeel hingata nii nagu vaja Unibrow ilmselt isegi liiga palju kuna jõudes Tallinnasse hakkas käimakast kahtlaselt käituma ja ei tahtnud eriti teist ega kolmandat käiku sisse lylitada . Kuna auto sai tunda ka märgade kruusateede olemust meenutas ta välimus mulle pritskrohvitud seina . Esimesel võimalusel lükkasin auto pessu kust ta mõne aja möödudes kenasti säravana jälle kätte sain , olin rõõmus Nod . Kohalt võttes mu rõõmus ilme muutus pisut muretsevaks , kuna auto ei soostunud enam käike üles vahetama . Esimese käiguga ma siis vurasingi Lesvenisse kus Joonas , Imre ,Martin ja Martiini proovisid erinevaid meetodeid kasutusele võttes autot sundida ka teiste käikudega sõitma , asjata paraku . Mõne aja möödudes sai vahetatud filtreid -tihendeid -õli kuid tulutult . Martiini avastas siiski ka vea - mingine siduripaki rõngasseib oli lihtsalt mitmeks osaks murdudes käimakastis oma teenistuse üles ütelnud . Sellise kkasti remont ? ... põhimõtteliselt võimalik kuid kas ka optimaalne ? kahtlen . Nüüd siis õnnestus muretseda (tänud Zenja ja huviline Mark ) mul Saaremaalt väidetavalt heas korras kkasti mis just oli 2,8 S-i edukalt liigutanud ühest paigast teise ,saab näha kas liigutab ka mu CE - d .
       
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta
Tekkis küsimus, kas Su kubel on kolme- või neljakäiguline kast?

Neljakäigulisi peaks liikuma veel küll. Selle remont ei ole kuigi otstarbekas. Kolmekäigulisi (kui tahad musta numbrit kanda) aga enam ei liigu ja selle pead ära lappima...

Lätlaste üritused on ... teistsugused. Aga omal moel huvitavad. Tõsi, nende nautimiseks (eriti värvikamate vanemate olijatega suhtlemiseks) peaks valdama vene keelt...Icon_rolleyes

Miks ei peaks "uus" kast kubet liigutama - uued mahlad ja filter ning tuld!Eusa_dance
Vasta
(12-12-2012, 10:26 AM)v6sa Kirjutas: Tekkis küsimus, kas Su kubel on kolme- või neljakäiguline kast?

Neljakäigulisi peaks liikuma veel küll. Selle remont ei ole kuigi otstarbekas. Kolmekäigulisi (kui tahad musta numbrit kanda) aga enam ei liigu ja selle pead ära lappima...

Selline rumal küsimus , kas 123 CE 280 -l oli siis 1977 a sündides 3 k A/T käigukast ?
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mercedes-Benz 230E, 1982, w123 - SIIM_S siim_sipsaka 79 75,640 21-07-2020, 06:00 PM
Viimane postitus: siim_sipsaka
  W123 200 [77'-] canyondrift canyondrift 444 621,735 04-06-2019, 08:39 PM
Viimane postitus: canyondrift
  Mercedes - Benz GL 320 CDI , 2009, X 164 - Kuldar Kuldar 24 27,557 06-06-2013, 09:55 PM
Viimane postitus: Karl
  Minu Mercedes-Benz 230E, 1983, W123 ZE_KA 27 31,967 14-04-2013, 10:27 PM
Viimane postitus: Karl
  Minu 240d;´82 a;w123 vaatamind 14 12,938 05-11-2011, 12:35 PM
Viimane postitus: vaatamind
  Minu W123 merslane 5 7,308 03-06-2009, 01:30 PM
Viimane postitus: merslane
  Minu 200d, 1977, W123 110aab 6 9,306 14-05-2007, 10:12 AM
Viimane postitus: nordrainbow
  W123, 230E, 1982.a. Sulo 12 14,024 10-04-2007, 04:40 PM
Viimane postitus: miqoo7
  MB 230 CE, 1984, W123 Toomaz 26 22,224 28-08-2006, 09:50 PM
Viimane postitus: Toomaz



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne