Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Peabki olema metallrõngad ümber, mõtle mis jõud seal on.....Metall on kummi valatud, et poltidelt rakenduvat koormust jaotada...
Originaali tegi vist JURID....ega see skw ka nüüd mitte-kõlbulik ei ole..pane alla ja sõida...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 23
Teemad: 4
Liitus: May 2006
Maine:
0
ok loodan et kõlbab, aga tegu siis ikka õige osaga!
280 SE w126 136 kw 81.a
Postitused: 23
Teemad: 4
Liitus: May 2006
Maine:
0
ok asi on all ja toimib
tekkis uus küsimus!
kui ma hoian pidurit peal ja panen käigu sisse siis tõstab/langetab natuke perset ja kraabib maad(automaat.k. kruusapeal)
et kas on tegu veel mõne rikkis osadega või on see ok.???
tegu ikka 280 se 81.a w126
280 SE w126 136 kw 81.a
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Kui sul mootori pöörded ok on, siis nii peabki. NImelt automaatkast võtab ju kohe veo taha ja annabki vedavatele ratastele koormust.
Isegi ilma pidurita peaks hakkama asi ise liikuma, kui oled pannud D peale ja gaasi ei puutu. Automaatpeabki tsipa peale hoidma. Aga kui sul pöörded on soojalt D asendis rohkem, kui 600 siis jamasti ja hakkab tasapisi kasti lõhkuma
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Langetamine loomulik,kaaps kindlasti mitte.....meibi kruusa peal tikub.....
Kas tühikäik normaalne,liiga kõrge pole?
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 505
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
piiksu tõstmine ja langetamine on ok.
kruusa peal kraapimine tähendab kas liiga kõrgeid pöördeid või liiga kehvasid tagapidureid.
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
elumees83 Kirjutas:pöörded on jah körged
Siis pole ime,et kohe kaapima hakkab ja jugama tahab panna.:cool_rsvd:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 23
Teemad: 4
Liitus: May 2006
Maine:
0
selge kohe kui tööpäev läbi võtan asja käsile aga kuda need pöörded peavad siis olema st:tühikäigul ehk P ja N,ning D.S.L ja R tavaliselt oli tühikäigul kõrgemad umbes 1500 ja käiksees "kohapeal" 900
on seee kõlbulik või on kudagi teisiti veel parem
280 SE w126 136 kw 81.a
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Kui mootor on soe, siis P ja N i peal kuskil maks 800
Kui on mingi käigu peal, siis 550 oleks perfekto.
Kui soojalt rohkem, kui see, siis m idagi mootoril natuke kalab, kas mõni andur või ajuke.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 505
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
nonoh, 550 peal sureb see kuuepütane kindlasti ära.
kui mälu ei peta, siis 800midagi olid P-asendi pöörded, käiguga vähe alla, 700 teises pooles.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Imo oli 700 ja 900-1000 normaalne sellel, 550 peale ei pane kahjuks never seda normaalselt käima....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”