Postitused: 407
Teemad: 8
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
12-09-2006, 08:48 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-07-2008, 09:34 PM ja muutjaks oli marek.)
lugu selline et w124 isendil jooxis 200 e. 2,0 80Kw mootor kotti (teadmatta põhjustel) seega mootori vahetus
kuna 2,0 jääb nagu vähex w124le mõtlesin peale panna vähe tugevama 2,3 ehk sest 2.3est tugevamat vist karpaga ei ole (või on) kas keegi teab mis erinevused on või kas siduri korv istub jne või kannatab koguni 2,6 (kui on karpa) peale panna vingemad on ju pritsega ja ei viitsi nagu päris ymber kah ehitada, prite pump syytelukku ja põhimõtteliselt kogu kyttesysteem ju.
äkki keegi on vahetanud mootoreid ning teab nende erinevusi mida tulex silmas pidada mootori vahetusel.
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
no mis sa ikka karpaga jamad, pole mingit vahet, kas pritsung, või karpa, erilist vahetuseraskust küll ei ole. Ja mootorid istuvad kõik samamoodi yks yhele otsa
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 407
Teemad: 8
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
karpa ja pritse vahe selles ju et pritsel sada aju mis tuleb auto el. systeemiga yhendada karpaga lihtne ja lollikindel, ehitamist kah vähem rääkimatta pritete ajude hindadest
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
anto123 Kirjutas:lugu selline et w124 isendil jooxis 200 e. 2,0 80Kw mootor kotti (teadmatta põhjustel) seega mootori vahetus
kuna 2,0 jääb nagu vähex w124le mõtlesin peale panna vähe tugevama 2,3 ehk sest 2.3est tugevamat vist karpaga ei ole (või on) kas keegi teab mis erinevused on või kas siduri korv istub jne või kannatab koguni 2,6 (kui on karpa) peale panna vingemad on ju pritsega ja ei viitsi nagu päris ymber kah ehitada, prite pump syytelukku ja põhimõtteliselt kogu kyttesysteem ju.
äkki keegi on vahetanud mootoreid ning teab nende erinevusi mida tulex silmas pidada mootori vahetusel.
mul oleks üks 2,6 mootor koos automaatkastiga pakkuda ja kõik vidinad mis vajalikud paigaldamiseks või automaadiks ümberehitamiseks kui huvitab?
setud sõitsid seciga
Postitused: 237
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Kui huvi 2,3 karpaga mootor . . . heas korras . . . 3000 krooni.
Indrek 5063179
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
müün koos kastiga 2,6-se mootori 118kW 3000 krooni.
setud sõitsid seciga
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
näpud püsti ralaki pakkumise poolt. kast on oluline. ja pärast hea lihtne 3.2 peale üle minna
...
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Andres Kirjutas:näpud püsti ralaki pakkumise poolt. kast on oluline. ja pärast hea lihtne 3.2 peale üle minna
Ei tea kas on mõtet 3,2 panna,äkki saab sinu omast kiirem ja kellele seda jama veel vaja on.:lol:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 239
Teemad: 2
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
14-09-2006, 04:55 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-09-2006, 04:55 PM ja muutjaks oli Karl.)
Karl Kirjutas:Andres Kirjutas:näpud püsti ralaki pakkumise poolt. kast on oluline. ja pärast hea lihtne 3.2 peale üle minna
Ei tea kas on mõtet 3,2 panna,äkki saab sinu omast kiirem ja kellele seda jama veel vaja on.:lol: Parim päeva nali:lol:
Postitused: 505
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
14-09-2006, 06:34 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 14-09-2006, 06:36 PM ja muutjaks oli jansa.)
Kusjuures sel 118kW 2.6-l suurt häda pole. Kenasti väänab madalalt ja käib, nagu kuuepütised ikka, meeldiva sujuvusega.
Aga kiirusejanuste jahutamiseks- ega ta 124-st mingit püssi küll ei tee. Võibolla kui 5000rpmi peal kogu aeg kräunutada, siis ehk midagi tuleb, tavaelus on ta nagu iga teine pereauto. Aint ilusama häälega :)
Samas on ta kena kompromiss kütusekulutundlikule inimesele- 4-paugutajad kulutavad sama palju.
Postitused: 407
Teemad: 8
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
mulle hakkas päris meeldima mõta aut. kast panna sellega ma arvan et tekkivad mõned probleemid
1. poolteljed 2.0-2.6 kas peab vastu?
2. pidurid (tagumised) aut. peax rohkem jahutama vist?
3. 2.0 (manual) reduktor 2.6 (aut.)?
4. kardaan tõenäoliselt ei sobi
5. sumbuti ei sobi kindlasti
6. piduri pedaal aut kasti oma manuaalil ju 3 pedaali (ymber ehitust) ?
jne...
ise enesest pole mõtte laita miskit ja küttet ta kah vaevalt rohkem võtab kui 2.0 manual. kellegil on ehk mõtteid ymber ehitusel man-aut. kui on olex kena kah targemax saada??
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Pidurid, poolteljed, summuti, kardaani võid kõik vanad jätta, vahet pole.
ja 3 pedaali asemele 2 pole ka raske panna
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 407
Teemad: 8
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
ralak tegi kyll tänuväärt pakkumise aga kuidas yhendust võtta???
minu mail anto123@hot.ee
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
anto123 Kirjutas:ralak tegi kyll tänuväärt pakkumise aga kuidas yhendust võtta???
minu mail anto123@hot.ee
tule homme kiirendusvõistlusele, saad temaga isiklikult rääkida
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
17-09-2006, 12:39 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 17-09-2006, 05:25 PM ja muutjaks oli ralak.)
Indrek Kirjutas:anto123 Kirjutas:ralak tegi kyll tänuväärt pakkumise aga kuidas yhendust võtta???
minu mail anto123@hot.ee
tule homme kiirendusvõistlusele, saad temaga isiklikult rääkida
tjahh, ralak nii väga tahtis tulla aga paraku oli hädavajalik sellel päeval tööl olla, kindlasti järgmine kord on ka minu SEC sellise ürituse ridades. Niisis pakkumisest, ootasin teemasse või postkasti tagasisidet, mida ma ka Sinult anto123 nüüdseks sain, kuid üks mees juba jõudis asja broneerida. Samas never say never, mingisugune nädala aja pärast saan Sulle öelda, kas ta on kindel võtja v mitte. Muidu on kõik vajalikud asjad doonorauto näol olemas kui tahad kepikat automaadistada. Muide 3000.- küsiks puhtalt kasti ja mootori eest, diffrid ja muu pudi padi läheks hinnale juurde.
setud sõitsid seciga
|