Postitused: 53
Teemad: 11
Liitus: Apr 2011
Maine:
0
Tere!
Tegemist on w126 1983 se-ga ning peale on pandud w124 1991 3.0 diiselmootor. Autol ei tööta tahhomeeter ja spidomeeter. Kuna auto spidomeeter on originaalis trossiga kuid mootor on originaalis elektrooniliselt, siis kuidas oleks võimalik siiski spido ja tahho tööle saada?
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
Sul vedas sellisel juhul, mul on sarnane kompott ja ükski asi ei tööta. Natuke muidugi valetan, sest kütuse märgutuli ja ohutulede lüliti taustavalgus töötavad. Kütuse ja temperatuuri seierid on kogu aeg põhjas, õlirõhk tegi juba ringi peale. Kiirust määran kõrva ja kõhutunde järgi ehk siis linnas neljas käik ja kuulan pööret, 90 km/h on käes siis kui kaassõitjad kartma hakkavad, 110 on siis kui ma juba ise natuke kartma hakkan. Kaks viimast kiirusarvutust on põhjendatud väga kulunud veermikuga. Kunagi lasin 120-ni, vat see oli juba puhta huvitav. Kõik kiirused kontrollitud naviga.
Kes ei usu , viin oma kulu ja kirjadega lõbusõidule. Registreeruda tuleb kähku, varsti kukub kardaan alt ära.
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Saab kõik asjad tööle, juppe vaja samalt autolt kus mootor pärineb.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 8
Teemad: 1
Liitus: Jan 2011
Maine:
0
Kõik asjad saab ka siis tööle kui ma kõik Autometeri kellad installin, aga teemaalgataja küsimus peitus selles, et kuidas si** ja sai omavahel tööle saada ja ma usun , et ta ootas konkreetsemaid vastuseid kui minu oma.
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Tuleb võtta diisel124 tahokas ja ilmselt ka spido ja istutada 126 kellaplokki või panna kasti külge 126 spido andur.
Kuna viimast pole ise kunagi näinud siis ei tea kui lihtne see on.
Spido valimine on keeruline, kuna pead saama õige ülekande arvuga autolt, muidu hakkab valesti näitama.
Kuid kõik on tehtav, kui tellija ainult maksta jõuab.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans