12-04-2011, 06:25 PM
to: bro
Sooja mootoriga. 30-80 temperatuur.
Sooja mootoriga. 30-80 temperatuur.
Kirjuta, küsida võib kõike!
|
12-04-2011, 06:25 PM
to: bro
Sooja mootoriga. 30-80 temperatuur.
12-04-2011, 06:30 PM
Kusagilt sai kunagi loetud, et külmaga ei tohtinud üle ülemise piiri olla ja soojaga ei tohi alla alumist piiri olla. Käigukastil õli kontrollides!
12-04-2011, 06:40 PM
käigukasti õli peab vaatama sooja töötava mootoriga ja neutraalis
MB W202 C250 TD 1997 > MB W210 E220 CDI 2001 > MB W211 E220 CDI 2007 > MB S204 C200 CDI 2013 > MB S205 C220 d 4Matic 2016
K1 SUZUKI GSX-R 750 2001 > KAWASAKI Z900 2020
12-04-2011, 06:55 PM
tänud kõigile abisõnade eest, kohe palju teadlikum olla
13-04-2011, 12:06 PM
13-04-2011, 02:53 PM
Nii, selline suure ringi küsimus:
Kas seda W124 3.0 turbodiisel mootorit annab nö chippida ka? Mõlguvad mõtted siin heast ja mõnusast diiseldamisest...
13-04-2011, 03:09 PM
13-04-2011, 03:13 PM
(13-04-2011, 03:09 PM)v6sa Kirjutas:(13-04-2011, 02:53 PM)BlackLady Kirjutas: Nii, selline suure ringi küsimus: Seda, mis pump on, sellest pole õrna aimugi. Lihtsalt mootoriks on 3.0 R6 108kw... Tahaks lihtsalt kuidagi seda W124 suure diisli dünaamikat võimsamaks saada, rohkem kui seda annab tehase konditsioon ja ma ei pea silmas suuremaid turbosi jms. Aga mis selle mootoriga üldse teha annab siis?
13-04-2011, 03:22 PM
(13-04-2011, 03:13 PM)BlackLady Kirjutas: Seda, mis pump on, sellest pole õrna aimugi. Lihtsalt mootoriks on 3.0 R6 108kw... Seda kiibituuningut saab teha ainult nn. intelligentsete mootoritega, mida juhitakse siis juba tarkvara abil. Sinu mooto puhas mehaanika. Seal ilma füüsiliselt midagi välja vahetamata ei saa midagi teha. CDI mootorid paljud on isegi alatuunitud, kaks sama mootorit, üks lihtsalt ca 10% lahjem. Kõik see siis tarkvara abil.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige indrek@clubmb.ee / 5121868
13-04-2011, 04:14 PM
(13-04-2011, 03:13 PM)BlackLady Kirjutas: ...üldse teha annab siis? Laia kaanega kolmese kanalid voolavad päris hästi. Seega: suurem kõrvits, vahejahuti ja 7mm elemendid pumpa (loomulikult koos pumba täieliku stendimisega). Ka 10 on olemas, kuid siis kipub koledasti kaitsmeid lendama hakkama (kaitse paikneb veoratta ja difri vahel). Ning selline kogus kütust ei taha enam hästi summutisty välja mahtuda, seega kisub 4" toru poole. Eelarve? Nii 1200-1800 uut rubla. Saadav tulemus? 250-600 hj (ning ressurss sadu tuhandeid kuni sadu kilomeetreid kolbide sulamiseni).
13-04-2011, 06:16 PM
(13-04-2011, 04:14 PM)v6sa Kirjutas:(13-04-2011, 03:13 PM)BlackLady Kirjutas: ...üldse teha annab siis? Ootoot Ma nüüd päris kiirendusrelva ka ehitama taha hakata Kuna mul antud hetkel veel vastava mootoriga pole, siis kas sellel niisama turbot peale ei anna keerata vms? (Olen suhteliselt oivik selle kohalt ja loomulikult pöörduks siis kellegi asjatundja poole, et tehtaks.) Uurin asja selleks, et kas üldse on mõtekas selline mootor soetada...
14-04-2011, 10:00 AM
Krt, ärge uskuge kõike, mida teile foorumis räägitakse
108 kW mootor on siiski kitsa kaanega. Selle hingamist saab parandada kanalite mõistliku avardamisega ning portimisega. Kuid enamasti ei ole nendes mootorites enam sinna tehases laadit 108 kW alles. Kõige suurema efekti annab mootori korda tegemine. Ning korrastatud mootor kestab ka pealekeeramist vähe paremini (loe: kauem). Ma nüüd häbenen natuke
17-04-2011, 02:59 PM
Ma täiesti sama mõelnud.
18-04-2011, 02:55 PM
Mis on selline umbkaudne kütusekulu W124 E320 '93-'95 sedaanil?
Nii linn kui maantee ja autol on automaatkast.
18-04-2011, 06:27 PM
Vastavalt sakslaste kogemusele on miinimum keskmine 10.92l/100km-le, maksimum aga 14,79.
Üleüldine keskmine oma andmed sisestanud E320tel: 12,85. Maanteel, väidetavalt, on parima tulemuse saavutanud vend tiksunud ka 9,5ga. Sõu? Kuna 3,0 traktorile Holseti pealearetamine käib üle jõu, siis läheb hoopis rahulikum tuuning 320 vahele?
18-04-2011, 09:59 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 18-04-2011, 10:07 PM ja muutjaks oli BlackLady.)
(18-04-2011, 06:27 PM)stihl Kirjutas: Vastavalt sakslaste kogemusele on miinimum keskmine 10.92l/100km-le, maksimum aga 14,79. Kuidagi jube suured näidud selle bensuka kohta Ei tea, mis lõpuks ära tehud saab, aga midagi saab ikka Diislilt ma ootasin mingit lihtsamat lahendust ja head vairanti, aga kuna päris rajaautot ei ehita ega taha, siis peab veel vaatama ja otsima. Krdi kahju, et W124-ja peale seda punnsilma 130kw diislit ei pandud - see oleks vast päris lahe variant olnud, ideaalne. Eks elame näeme, mis siis ikkagi juhtuma hakkab - hoian kursis. Kindel on see et neljast lahti öelda ei taha uuema kasuks.
19-04-2011, 10:09 AM
Kas keegi on asjaga kursis, millistel tingimustel on õigust nõuda, et kindlustuse poolt remonditud autole pandaks A-osad?
19-04-2011, 10:22 AM
19-04-2011, 09:25 PM
19-04-2011, 10:17 PM
(17-03-2011, 11:54 PM)rahu Kirjutas:(14-03-2011, 01:02 PM)rahu Kirjutas: Tervitus taaskord. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
Võib kustudada! | Minister | 0 | 487 |
08-01-2023, 02:19 PM Viimane postitus: Minister |
|
Naisperele kõike paremat naistepäevaks! | Heinar | 18 | 17,597 |
08-03-2011, 11:37 PM Viimane postitus: taaviw126 |
|
Palju võib maksta?... | kpokyc | 0 | 3,447 |
03-08-2008, 11:09 PM Viimane postitus: kpokyc |
|
Palju võib maksta rumulast nahkistmed C klassile (W202) ? | Scratch | 8 | 9,310 |
14-12-2007, 07:04 PM Viimane postitus: Uku |
|
Kuidas õnn võib uksele koputada. | kuld | 27 | 21,859 |
05-10-2007, 11:51 AM Viimane postitus: Innu |