Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 220ce 93a pöörded kõiguvad
#1
Tere selline mure siis, et mingi aeg tagasi hakkasid autol pöörded kõikuma, külmastpeast pole midagi aga just kui mootor on töötemperatuuril siis pidurdaes ja kui hoog juba madal siis hakkab nagu välja surema ja siis järsku viskab pöörded uuesti kõrgemale, ja sama asi on ka kohapeal seistes kui, auto ise on automaatkastiga, kas võib olla et midagi on sissepritsel viga ?

ja kui auto käima panna külmastpeast siis tavaliselt mingi 5 sekundi möödudes viskab korraks pöörded 2000-3000 peale hetkeks

aitäh Smile
Vasta
#2
Kuna pöörded kõiguvad, siis ilmselt on sissepritsel midagi viga. Korras pritse peab suutma mootorit töö hoida kogu pöörete- ja temperatuurivahemikus.

Mis seal konkreetselt viga on, ütleb juba diagnostika. Kui on tahtmist ise pusida, siis loe kõigepealt läbi, mis on pritse kohta kirjutet ja elimineeri peamised veaallikad (vihje: vaakumilekked, elektriprobleemid, umbes lisaõhuklapp ja saastane õhukulumõõtja). Neti teel ei remondi keegi autot ka lihtsamate vigade korral ning ottomootori kehva käigu põhjsute jälitamine on eriti tänuvääritu tegevus.
Vasta
#3
tänan abi eest, eks tuleb siis millalgi diagnostikas ära käia.
Kas keegi oskab äkki soovitada kohta kuhu viia diagnostikat tegema?
Vasta
#4
Tegu 110kW mootoriga? Neil oli probleemiks mõranend mootorijuhtmestik.
Vasta
#5
(15-02-2011, 01:15 PM)Radek Kirjutas: tänan abi eest, eks tuleb siis millalgi diagnostikas ära käia.
Kas keegi oskab äkki soovitada kohta kuhu viia diagnostikat tegema?

Tegelikult pole hirmraske otsingusse "diagnostika" toksida.....

http://foorum.clubmb.ee/search.php?actio...order=desc
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#6
(15-02-2011, 05:55 PM)hannes_s Kirjutas: Tegu 110kW mootoriga? Neil oli probleemiks mõranend mootorijuhtmestik.

jah 110kw mootor on
(15-02-2011, 06:55 PM)Karl Kirjutas:
(15-02-2011, 01:15 PM)Radek Kirjutas: tänan abi eest, eks tuleb siis millalgi diagnostikas ära käia.
Kas keegi oskab äkki soovitada kohta kuhu viia diagnostikat tegema?

Tegelikult pole hirmraske otsingusse "diagnostika" toksida.....

http://foorum.clubmb.ee/search.php?actio...order=desc

vabandust ma enam ei tee
Vasta
#7
Sai siis täna diagnostikas ära käidud, leiti kolm viga, kaks kolmest sai kohapeal ära likvideeritud.

et anti paber kaasa koos veakoodiga:
17 - Idle control integrator below lower limit
21 - throttle valve actuator currentless
36 - lambda control above upper limit

et siis hetkel jäi lambda välja vahetamata aga selle üritan lähipäevade jooksul ära vahetada.
Vasta
#8
sai täna lambda ära vahetatud, olukord läks kõvasti paremaks kui enne aga ikkagi on väiksed kõikumised madal kiirusel nii, et tuleb tagasi diagnostikase minna.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W124 kupee nahkistme taastamine Pealik 6 5,230 19-09-2019, 08:30 PM
Viimane postitus: Pealik
  CE 230 W124 pagasiluuk kinni raunop 2 3,850 07-01-2018, 12:55 AM
Viimane postitus: v6sa
  Clk230 tõstab ise pöörded kuni 4k peale supercharger230 2 4,276 10-06-2017, 09:22 PM
Viimane postitus: supercharger230
  valuveljed mercedes benz w124 cupee merss CE 0 2,920 08-06-2017, 11:10 AM
Viimane postitus: merss CE
  w124 3.0 162kw automaat manuaaliks Valgma 36 23,418 08-01-2017, 06:14 PM
Viimane postitus: Valgma
  W124 pagasniku luugi sobivus Mercy 11 9,911 29-12-2016, 02:15 AM
Viimane postitus: TõnisL
  Miks püsikiirusehoidja ja automaatkliima vanematel autodel (W124)tavaliselt ei tööta? nostromo 14 15,493 05-11-2016, 02:34 PM
Viimane postitus: 124STD
  W124 puit-nahkrooli uuesti nahatamine? nostromo 10 8,248 24-08-2016, 07:16 AM
Viimane postitus: arcar
  W124 CE300 92' Egoolen 2 2,995 11-04-2016, 04:21 PM
Viimane postitus: Kalev124
  230 W124 88 ltrubetsky2 4 3,630 07-04-2016, 06:10 PM
Viimane postitus: Treiku



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne