Teema hinnang:
  • 1Hääli - 5 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w220 S-Klass 07/1998...08/2005
#1
[Pilt: 69783-w220-Mercedes-S-Class-043.jpg]

[Pilt: 58242-w220_103.jpg]

Mercedes-Benzi S-klass – ainult kõrgkihile ka pruugituna

Mercedes-Benz S-Klass w220
Innovatiivne, silmipimestavalt kõrgtehnoloogiline, ülimugav, õhati 1999. aastal Mercedes-Benzi lipulaeva turule jõudes ... ai, millised arved, oigavad kümme aastat hiljem sama auto omanikud.

Uuena peabki üheks maailma parimaks autoks peetav S-klass vaimustust esile kutsuma, kuid Mercedes-Benzi mainele andis W220 kerega S valusa hoobi. Erinevaid lastehaigusi tuli esimestel aastatel ravida ridamisi, korraldati mitmeid tagasikutsumisekampaaniaid ning rahuloluküsitlustes anti W220-le hävitavaid hinnanguid. Nüüd saab odavaimaid autosid kätte juba pea 100 000 krooniga. Kas nii vähese raha eest võiks endale luba hõbetähte kandvat staatusesümbolit, mis uuena oli kättesaadav vaid miljonäridele ja riigijuhtidele või on riskid siiski liiga suured?

Kere
Rooste teeb liiga

Disaini poolest võib W220 S-klassi autode seas üheks mannetumaks lugeda. Mitte et see kole oleks, kuid massiivse eelkäija ja väljapeetud järeltulija vahel näeb lihtsalt tavaline välja. Mis iseenesest ei kahanda auto sisemisi väärtusi. Sõitjateruumis on S-klass tasemel sõltumata mudelist ja kui selle täielikku tähendust ei pruugi kohe sisse istudes mõista, siis sõites küll. Suur Mercedes veereb hääletult kehvadel teedel ning olgu kiirus kas 80 või 180, tagumisel istmel võib rahus jalg üle põlve lehte lugeda ja suupisteid mugida. Eriti, kui tegu on pika telgede vahega mudeliga. Baasvarustus oli korralik, kuid lisavarustuse nimekiri veelgi korralikum. Istmetele sai näiteks tellida mälu- (elektrilised on need alati), masseerimis- ja ventileerimisfunktsioonid, lisaks autosse telekad, külmkapid; häälega juhitava stereo-navigatsiooni-telefonisüsteemi, distantsi hoidev kiirushoidik, võtmeta käivitamise, elektrilised tagaistmed jne jne. Üldiselt võib alati loota, et suurema mootoriga käib kaasas ka luksuslikum sisu. Mudelivärskendus toimus aastal 2003, siis muutusid sisustusmaterjalid ja varustuse nimekiri veelgi uhkemaks, väliselt sai W220 uued esi- ja tagatuled ning põrkerauad. Üldiselt soovitatakse ostul vaadata just facelift’i-järgseid väikese läbisõiduga autosid. Lisaks muule nelja aasta jooksul tehtud arendustööle on neil välja ravitud hulk nn lastehaiguseid ja nõrku kohti, parandatud roostekaitset ja koostekvaliteeti. Jõudes S-klassi probleemsete külgede juurde, võiks tsiteerida köstrit ühest väärt raamatust: „Enne läheb jumala päike looja, kui ...” Tõsi, paljud mured on esinenud partiide kaupa, kuid selle vastu, et rooste teeb S-klassile rohkem liiga kui enamikule muudele autodele, ei saa. Uste alaservad, poritiibade ääred, küljekarbid, tagaluuk ... pilt mida viie-kuue aasta vanused W220-d pakkuda võivad, ajab ahastusse ka külma närviga autootsija. Garantiikorras on paljud autod remonditud ja esinduse info kohaselt on korrektse hooldusraamatu korral üksikjuhtumitel seda siiani võimalik teha. Rohkelt liigub infot elektroonikaga seotud rikete kohta – näiteks Comand-süsteemi vead saab üldjuhul ravitud parandustarkvaraga. Väga popi gaaslahendus-valgustusega näidikuploki vead on samuti tuntud, nende puhul võidakse soovitada elektroonikaseadmete remontijate poole pöördumist. Üsna probleemne on ka kliima-ventilatsioonisüsteem, tõrkuda võivad tuled-aknad-peeglid-klaasipuhastid jm.

Mootor
Diislitega enam muresid

Mootorivalik on sel mudelil laiem kui varasematel S-idel. Eestis on levinumad S 320 (V-6, 224 hj), S 430 (V-8, 279 hj), S 500 (V-8, 306 hj) ja diislitest S 320 CDI (R-6, 197 hj) ja S 400 CDI (V-8, 250 hj). Osadel turgudel võis osta ka näiteks S280, tippversioonidena pakuti AMGsid (360–612 hj) ja V-12 mootoriga S 600 (367 hj). Osade mudelitega võis valida nelikveo. Reaskuueseid ei peeta üldiselt S-klassile seisusekohaselt võimekaiks, tõsi ta on, et S320 liigutab autot S430st uimasemalt peaaegu sama kütusekulu juures. V-8id võibki pidada S-klassile optimaalseteks, seda enam, et üldjuhul on tegu töökindlate ja vastupidavate mootoritega. Tõsi, mitte pommikindlatega, esinenud on erinevaid elektroonikavigu, purunenud on tasakaalustusvõllide rihmad, muresid olnud generaatoritega jne. Diislid on küll märgatavalt säästlikumad, kuid nende probleemid on tihtipeale palju kallimalt lahendatavad, õnnetuks võib ses osas pidada just neljaliitrist CDI-d. See on küll kõrgtehnoloogiline ja igas mõttes uhkete näitajatega (560 Nm, 9,6 l / 100 km, 7,8 s 0–100 km/h), kuid vaevab autoomanikke erinevate probleemidega – nõrk on klapiajami ketisüsteem, mille vahetus maksab esinduse andmeil orienteeruvalt 35 000 – 40 000 krooni, esineb kütuselekkeid ja muid toitesüsteemi vigu, EGR-klapi rikkeid, purunevad käigukastide hüdromuhvid jne. Et mootor ja abiseadmed on ka väga kompaktselt kokku pakitud, on iga väiksem töö aeganõudev ja seega kulukas. TÜVi andmeil võivad probleeme tekitada ka vanemate autode käigukastid, esineb erinevaid muid muresid jõuülekandega, lekkida võib erinevaid vedelikke.

Veermik
Tavavedrustust sel autol pole!

Kui mõni aeg tagasi oli veel mõnigi tootja uhke oma mitmikhoobvedrustuse üle, siis S-klassi kõrval on see lapsemäng. Nn tavavedrustust ei pakutud, küll aga õhkvedrustust Airmatic ja hüdraulikal töötavat aktiivvedrustust ABC (Active Body Control). Mõlemal saab sõidu mugavust reguleerida, esimene on levinum ja pehmem, teine sportlikum ja hoiab keret kreenimast nii, et kurvide võtmine näib lahmakas S-klassis lihtne ja lõbus. Sõiduomadused on W220-l kõrgest klassist, kuid selle eest tuleb maksta ränka hinda. Airmaticu hädaks on eelkõige lekked süsteemist (kõige sagedamini esiamortisaatoritest), mis võivad lõpetada ka suruõhku tootva kompressori elu. Sama teeb riknenud relee, viimast soovitatakse igaks juhuks kord aastas vahetada. Kui õhkvedrustus alt veab ja auto kumbki ots vastu maad kukub, tuleb sõitmine kohe lõpetada, muidu lõhuvad koopasse vajunud rattad ka auto keret. Varuosad on kõike muud kui odavad: esimene amortisaator maksab 17 834 krooni tükk, tagumine 19 293 ning kompressor 5970 krooni, kui üks amortisaator juba väsinud on, läheb tõenäoliselt varsti läbi ka teine. Veelgi kulukam on remontida ABC-vedrustust (esimene amortisaator u 21 000 ja tagumine 30 000 kr), selle süsteemi eluiga pikendab regulaarne õlivahetus.

Hind
Rahakott olgu raske

Nn masu on W220 omanikke valusalt tabanud, autode hinnad on kukkunud kiiremini kui Läti majandus – odavaimad W220-d maksavad praegu napilt üle 100 000 krooni. Nagu mistahes keerukat elektroonikat pungil nüüdisaegse luksusauto puhul ei saa olla ostul muud varianti, kui käia esinduses ja lasta teha seal põhjalik tehno- ja taustakontroll. Vastasel juhul võib järgnevates kümnetesse tuhandetesse, halvemal juhul kuuekohaliseks kippuvates remondiarvetes süüdistada iseend. Hooldusvälp sõltub auto kasutustingimustest, ulatudes minimaalsest 15 000 kilomeetrist 30 000ni. Esindus soovitab õlivahetust automaatkäigukastis pärast 70 000 km läbimist. Suurimad hooldused on 90 000 kilomeetri tagant, siis vahetatakse ka süüteküünlad (silindri kohta kaks). Suure hoolduse hind algab 15 000 kroonist, kuid kui tehakse veel diagnostikaid, erinevaid pisivigade likvideerimist jms, võib arve vabalt ka poole suuremaks kasvada.


Omanik Raido, Mercedes-Benz S320, 1999

Minu auto on Saksamaalt toodud kaks aastat tagasi, sõitnud olen umbes 75 000 km. Senikaua, kuni ainult bensiinile peab kulutama, on kõik väga hästi. 500kilomeetrine ots läheb lihtsasti, ruumi on, mugavust on, õnnest jääb puudu vaid sohver.
Sain auto läbisõiduga umbes 150 000 km ja selle kohta lausa ideaalseisus. Muidugi tuleb arvestada, et mõni väike asi, mis tavalise auto puhul tähendaks 1000 krooni suurust kulu, võib maksta 5–10 korda enam. Nagu ka hooldused – 15 000 krooni hoolduses maksta on tavaline. Erakorralist remonti pole mina eriti teinud, paar korda on lahendatud elektrijamasid. Paraku muutusid asjad veidi aega tagasi, kui auto esiots vastu maad vajus. Esialgsed kalkulatsioonid auto kordasaamiseks hirmu nahka. Kui juurde arvestada auto enda hinnakaotus ja eesootavad värvitööd kahe talvega tekkinud rooste tõttu, siis parema meelega ei löökski kokku, mis selle autoga sõitmine maksab.

Spetsialist Veikko Pahkla, AS Silberauto Järve esinduse teenindusjuht

S-klass W220 pole siiani iganenud ega ajale jalgu jäänud. Langenud hinnad on selle muutunud kättesaavamaks ka tavainimesele. Soetamisel tasub aga meeles pidada, et tegu pole suure pereautoga, vaid luksusautoga ja luksus maksab. Maksab ka luksuse ülalpidamine.
Ostmisel tasuks hinnata auto üldist seisukorda. Ei tasu loota, et kui sisutus narmendab, siis kõik muu on ideaalses korras. Täidetud peaks olema hooldusraamat, see annab ka keregarantii jätkumise, puuduva või täitmata hooldusraamatu korral tehas jutule ei võta.
Proovisõidul peaks jälgima veermiku ja käigukasti tööd. Kõik peab toimuma sujuvalt ja peaaegu hääletult. Vibratsioon kiirendusel võib tähendada vigast käigukasti hüdromuhvi, seda just 400CDI mudelil. Väga levinud on odomeetri kerimine. Olen ise näinud S-klassi, mille odomeetri näit oli 220 000, aga tegelik läbisõit ligi 900 000 km ... Kontrollima peaks ka elektriseadmete toimimist.
Vedrustuse töökindlust mõjutab kõige enam niiskuse sattumine pneumosüsteemi. Õhukompressori relee regulaarne vahetamine on hea soovitus (211 kr, soovitatavalt kord aastas ja kindlasti pärast kompressori vahetust). Kui süsteem kuskilt lekib, siis üldjuhul amortisaatori rõhukambrist ja selle vastu aitab vaid kompleksne vahetus. Kindlasti tuleb meeles pidada, et kui amortisaator puruneb näiteks teel olles, siis sõitu jätkata ei tohi, ka lähimasse remondikohta mitte. Kutsuda tuleks platvormiga teisaldusauto. Nt purunenud esiamortisaatori puhul pole harvad juhtumid, kui esitiibade servad on manööverdamisega täiesti välja venitatud, sest rattad kukuvad koobastesse.
Ka ABC-vedrustuses võib esineda ootamatuid ja ebameeldivad rikkeid, mida aitab vältida regulaarne hüdraulikaõli vahetus koos süsteemi läbipesuga. Hinnaklassilt on varuosad kallimadki, kui õhkvedrustuse puhul. Nt roolivõimendi pump, mis sisaldab endas ka hüdropumpa vedrustuse jaoks, maksab u 23 000, amordipüstik u 30 000 krooni.
Bensiinimootorid on väga töökindlad ja lastehaigusi neil ei esine, enam on muresid olnud 400 CDI-mootoriga. Soetamisel pöörata tähelepanu mootori käiguühtlusele, eelistada võiks autosid, millel gaasijaotusmehhanismi ajam remonditud. Kõik vead 400CDI-ga võib lugeda raskekujulisteks, sest mootor on väga kompaktne ja ligipääsemine peaaegu võimatu. Väikesest kütuselekkest võib saada suuremahuline remont. Nõrk koht on ka heitgaasidetagastussüsteem EGR, mille klapp ummistub ja põhjustab mootori avariirežiimi (remont vaid originaalosa vahetamisega). Veel on probleeme põhjustanud vesijahutusega generaator ja automaatkäigukasti hüdromuhv.

Miinused
kulud, rooste-, elektroonika- ja vedrustuseprobleemid

Plussid
mugav, meeletult lisavarustust, üsna soodne

Kokkuvõte
S-klass pakub pea kõike, mida maailma parimate hulka kuuluvalt autolt oodata võiks. Paraku mitte piisavat töökindlust ja seetõttu (kuid mitte ainult), on W220 omamine väga kulukas.


Tehniline info:
http://mercefreaken.com/modellene/220/220.htm
Vasta
#2
no mul on see masin. mb w220 400cdi. mugavus on meeletu! aga hirm võimalike remondikulude suhtes paneb mind kaaluma selle auto müüki. (st. tegelikult juba ongi auto24-jas kuulutus üleval). aga tegelikult on suurim mure veel selles, et ma pole siiani leidnud autot mille võiksin siis asemele ostaIcon_neutral täitsa masendav, kõik autod tunduvad totaalse saastana.Icon_neutral
Vasta
#3
joristaja Kirjutas:no mul on see masin. mb w220 400cdi. mugavus on meeletu! aga hirm võimalike remondikulude suhtes paneb mind kaaluma selle auto müüki. (st. tegelikult juba ongi auto24-jas kuulutus üleval). aga tegelikult on suurim mure veel selles, et ma pole siiani leidnud autot mille võiksin siis asemele ostaIcon_neutral täitsa masendav, kõik autod tunduvad totaalse saastana.Icon_neutral

  No mul on ka see masin... mb w220 320 165kw, mugavus on meeletu...
Oman seda mersut 1,5 aastat 70000.- pealt läks remondiarve pidamine sassi, no tegelt kokku vast palju rohkem polegi läinud 75-80 tuhat. Muidugi kui ma ta sain oli ikka käest lastud küll...
  Sama siis ka siin, mida asemele soetada, kõik mida tahaks on kas liiga kallis minu jaoks või siis need samad remondikulud võivad jääda sinna samasse auku või veel kallimaks osutuda.
Müüsin lõpuks siiski maha selle oktoobris 2010 ajendatuna varaste tööst (peeglid 2x ja parkimisandurid koos liistudega1x). Omasin seda w220 2,5 aastat kokku remondi ja hoolduskulusid ca 110000 + 3 x kasko omavastutust summas 12500. Maha müüsin 90000 ja ostsin 190000.- arvutusi saab teha igaüks ise selle põhjal...
  
Vasta
#4
(15-10-2009, 10:46 PM)jansa48 Kirjutas:
joristaja Kirjutas:no mul on see masin. mb w220 400cdi. mugavus on meeletu! aga hirm võimalike remondikulude suhtes paneb mind kaaluma selle auto müüki. (st. tegelikult juba ongi auto24-jas kuulutus üleval). aga tegelikult on suurim mure veel selles, et ma pole siiani leidnud autot mille võiksin siis asemele ostaIcon_neutral täitsa masendav, kõik autod tunduvad totaalse saastana.Icon_neutral

  No mul on ka see masin... mb w220 320 165kw, mugavus on meeletu...
Oman seda mersut 1,5 aastat 70000.- pealt läks remondiarve pidamine sassi, no tegelt kokku vast palju rohkem polegi läinud 75-80 tuhat. Muidugi kui ma ta sain oli ikka käest lastud küll...
  Sama siis ka siin, mida asemele soetada, kõik mida tahaks on kas liiga kallis minu jaoks või siis need samad remondikulud võivad jääda sinna samasse auku või veel kallimaks osutuda.
Müüsin lõpuks siiski maha selle oktoobris 2010 ajendatuna varaste tööst (peeglid 2x ja parkimisandurid koos liistudega1x). Omasin seda w220 2,5 aastat kokku remondi ja hoolduskulusid ca 110000 + 3 x kasko omavastutust summas 12500. Maha müüsin 90000 ja ostsin 190000.- arvutusi saab teha igaüks ise selle põhjal...
  Sõidan vist ikka sellega edasi.

Kas need arvud on sellepärast suured, et oli kehvas seisus auto ostetud või need ongi kõigi samal mudelitel nii suured?
Vasta
#5
Selliste autode puhul tuleb osta läbisõitu või suruda emotsioonid alla ning jätta ostmata.
W220 minu silmis - facelift (7G kast, Harman/kardon jne) mudel, 5.0V8/AMG55, LS-iga alla 100 000 km, täieliku hooldusajalooga.
Üüratu läbiõsiduga, olematu hooldusega raipet endale õnnetuseks ja remondiks kaela osta on võõrelda enesetapuga.
Kahjuks leidub neile siin turgu ja nii kaua neid siia tassitakse ja müüakse...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#6
(22-01-2011, 07:56 PM)Rolz Kirjutas: Selliste autode puhul tuleb osta läbisõitu või suruda emotsioonid alla ning jätta ostmata.
W220 minu silmis - facelift (7G kast, Harman/kardon jne) mudel, 5.0V8/AMG55, LS-iga alla 100 000 km, täieliku hooldusajalooga.
Üüratu läbiõsiduga, olematu hooldusega raipet endale õnnetuseks ja remondiks kaela osta on võõrelda enesetapuga.
Kahjuks leidub neile siin turgu ja nii kaua neid siia tassitakse ja müüakse...

Googeldasin siin natuke ja leidsin kaks auto testi W220-ne kohta
http://www.autotest.pri.ee/index.php?mar...ass%20W220
ja teine
http://www.whatcar.ee/auto-testid/kasuta...hele/1597/
Nende testide järgi polegi nii lagunev see mudel. Kuid kui sellist vaadata siis alla 2004 pole mõtet vist vaadata? Kindlasti peaks vist sellist vaatama millel täielik hooldusajalugu olemas.
Vasta
#7
Icon_cool No ma ütleks nii, et mina kui W220 omanik olen nõus maksma ka kalli remondi eest kui oman juba kord sellist mugavusi täis autot.
Eks see tekitab parajalt peavalu kuid ei kujuta enam ette end mõne teise auto roolis Eusa_whistle
Ühekorra üks Carlssonimees läks kahekorra.....
Vasta
#8
Kas w220 2003 368kw mootor on topelt turbo või olen millestki valesti aru saanud.
Vasta
#9
(05-02-2012, 12:25 PM)ALFFAA Kirjutas: Kas w220 2003 368kw mootor on topelt turbo või olen millestki valesti aru saanud.

On küll.
Vasta
#10
Kaua selle ABC-ga peaks auto norm.asendis seisma,enne kui kõht vastu maad vajub.Eile seisin ühe S-i kõrval,millel rattad koopas.Sellise vedrustuse remont kohe ette võtta.Confused
Vasta
#11
(07-02-2012, 09:55 AM)ALFFAA Kirjutas: Kaua selle ABC-ga peaks auto norm.asendis seisma,enne kui kõht vastu maad vajub.Eile seisin ühe S-i kõrval,millel rattad koopas.Sellise vedrustuse remont kohe ette võtta.Confused

Seisma peaks koguaeg. Aga alati tasub systeemi kontrollida, kas pump, amordid, voolikud vöi lihtsalt klapid. Viimase vastu aitab tihti lihtsalt pesu. Kui kvaliteetset pesu tahad siis kysi kasutaja R129 käest.
Vasta
#12
Heart 
Teab keegi,kas mersul on tõesti selline mudel -S600 President.Ja veel huvitab,kas 270kw mootor on w140peal oleva edasiarendus või siiski täitsa uus.
Vasta
#13
(15-02-2012, 01:38 PM)ALFFAA Kirjutas: Teab keegi,kas mersul on tõesti selline mudel -S600 President.Ja veel huvitab,kas 270kw mootor on w140peal oleva edasiarendus või siiski täitsa uus.

Hoia sellest 270kw mootorist heaga eemale! Smile Kui, siis ainult bi-turbo, muidu vaata juba 500-seid. Bi-turbo pidi olema väga töökindel, käigukastist ei tasu rääkidagi, üks kõvemaid kaste üldse, mis tehtud.
Vasta
#14
Miks sellest 270kW V12 eemale peaks hoidma?
Vasta
#15
OK,tänan Ville.
Vasta
#16
(15-02-2012, 09:47 PM)nostromo Kirjutas: Miks sellest 270kW V12 eemale peaks hoidma?

Ei taha kesta yldse miskipärast. Tean, millest räägin. Yks selline seisab mul lumehanges...
Vasta
#17
käisin ühte 2002 aasta S´600 vaatamas ja leidis kinnitust see jutt,et roostetab see w220 ikka mõnuga.Aga kuidas omanikel on,kas puhastamine ja ülevärvimine aitab,või asjatu vaevanägemine.
Vasta
#18
Aitab küll.....kuid pole ikkagi igavene.
Ühekorra üks Carlssonimees läks kahekorra.....
Vasta
#19
Pole küll päris õige koht, kuid siiski tegu S-klassiga.

Kas mõni oskaks ka w221(al.2006)öelda,kuidas roostega lood on jne, üldine vastupidavus, mida arvata diiselmootoritest?

Ja äkki mõnel klubilasel see auto ka isiklikus omanduses-siis võib julgelt muljeid jagada.

Ei plaani küll midagi osta, kuid lihtsalt tekkis huvi.
Vasta
#20
(24-01-2013, 07:25 PM)Autojuht Kirjutas: Pole küll päris õige koht, kuid siiski tegu S-klassiga.

Kas mõni oskaks ka w221(al.2006)öelda,kuidas roostega lood on jne, üldine vastupidavus, mida arvata diiselmootoritest?

Ja äkki mõnel klubilasel see auto ka isiklikus omanduses-siis võib julgelt muljeid jagada.

Ei plaani küll midagi osta, kuid lihtsalt tekkis huvi.


Omanikud kiidavad tunduvalt rohkem, kui w220. Teeninduses kratsitakse kukalt ja antakse vastuseks, et üldised vead on samad. Nagu ka kõigi teiste (on erandeid, aga see kinnitab reeglit) sama klassi masinatega, mis elektrist pungil.

Siit moraal: kui ostad, siis hoolda nii nagu seda tegema peab ja probleeme pole.

Edit: diiselmootorid on head, vastupidavad nagu Mercedesel ikka (ka siin on mõni üksik erand), aga kas seda just S-klassi peale panna...?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W220 s600 siimruz 17 1,740 02-10-2023, 10:44 PM
Viimane postitus: siimruz
  W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) nostromo 20 3,327 20-04-2023, 11:50 AM
Viimane postitus: Rolz
  w211 E-Klass 02/2002...11/2009 marek 58 156,795 09-03-2022, 11:54 PM
Viimane postitus: Rait
  GLK 2.1 105kW vs 125kW (ja W212 E-klass) / ökodiisel / automaat nostromo 5 2,041 12-04-2021, 11:00 PM
Viimane postitus: v6sa
  W222 2013-2017 S-klass mootorid (mida vältida? 7G-TRONIC vs 9G-TRONIC, 4MATIC jne) nostromo 2 6,769 03-02-2020, 06:17 PM
Viimane postitus: nostromo
  w163 M-Klass 03/1998...07/2005 marek 3 20,796 09-12-2019, 12:20 PM
Viimane postitus: v6sa
  C klass universaal Jüri380 0 2,165 13-08-2019, 08:45 AM
Viimane postitus: Jüri380
  ML klass kuni 2005 Antipaatne 1 2,836 16-06-2019, 07:02 PM
Viimane postitus: siimruz
  W220 head ja vead? Egoolen 1 3,237 10-01-2018, 01:53 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  w210 E-Klass 05/1995...03/2002 marek 41 87,915 11-08-2017, 01:38 PM
Viimane postitus: Laur



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne