Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
W140 350td 97a. kollane hüüumärk armatuuris
#21
Ja niimodi need talverehvid ära sulavadgi... Badgrin Parem oleks ikkagi labidas+kotike killustikku(uskumatult tõhus ja ajavõit missugune) autos.

Sõbra naine istus sama loogika järgi parklas tunnikese kinni, et gaas põhja ja ootad... ja ootaski, kuni ma läksin, peoga kildu ja auto lihtsalt parklast vaikselt meelitades välja sõitsin(autoks 745 buumer uute conti naeltega).
CL500 & ML500
Ameerikaautode lammutus Eestis.
http://www.v8import.com/SWE/?group=5

Vasta
#22
(20-01-2011, 02:30 AM)marek Kirjutas: ... ASR'i aegadest (126/124/202/140) hästi meeles kuidas oma kunagisest töökohast talvel tulema sain, vasaku jalaga pid.tuled põlema ja paremaga täiega gaasi, ainuke võimalus jääs tõusust üles saada.
...

Marek, kas oleksid nõus seletama lollile, kuidas aitab jääl ratta ringilaskmine autol paremini edasi liikuda? Kuidas hõõrdumisest tekkiv veekiht rehvi ja jää vahel haardumist parandab?
Juhi enesetunnet muidugi - ikkagi põhjagaasimeesBadgrin

Sellega olen nõus, et ASR ei pruugi kõigis oludes sugugi adekvaatselt mootorit tappa ja vahel ei piisa haardumise järgi kägistatud mootoril enam jaksu masina liigutamiseks ning väike läbilibisemine tekitab vajaliku vahe minemasaamise ja pulgategemise vahel...Icon_cool

Lumes on küll vahel vaja ratast sobivalt ringi lasta, et mustri sinna kogunenud lumest puhtaks viskaks... Aga ka siis peaks see pöörlemine olema vaid sedavõrd kiire, kui on mustri puhastumiseks hädavajalik. Kuid põhjagaas on ka lumes rumala, asjatundmatu (või liig enesekindla) juhi tunnus.

See aluspinnani põletamise taktika töötab vaid õhukese (mõnemm paksuse) jää puhul. Kui tekkiva lohu sügavus on sentimeetreis, siis sealt enam välja ei roni üheveolise sõiduautoga (rasked veomasinad ja neliveod on natuke teine teema). Ning oioi, kuidas selline asi naelu lõhub...

Teemasse kah - Kas ma saan õigesti aru, et ETS on siis piduritega tehtav difrilukk? Ehk säästuASD?
Ilmselt teemaalgataja masinal ikka midagi toimib, sest tavalisel vabadifril (mida see küür peaks sisaldama) hakkavad haruharva mõlemad veorattad libedal kaapima - ikka kaotab üks enne pidamise ja teine jääb siis seisma (mäletate, diferentsiaal jagan pöördemomenti...).
Vasta
#23
(21-01-2011, 09:56 AM)v6sa Kirjutas: Marek, kas oleksid nõus seletama lollile, kuidas aitab jääl ratta ringilaskmine autol paremini edasi liikuda?

ASR/ESP takistab auto liikumist, ehk kui pidamist pole, siis auto ei liigu üldse. ASR'iga sain vaevu-vaevu poole mäe peale kuna hoog rauges, ASR maas sai aga hoo sisse ja iga korraga mäest üles, suht järsk tõus on Männiku tee 123 hoovis. Sebi prooviks mõni ASR/ESP'ga auto ja proovi omal nahal. Muidugi kobi tagaistmelt rooli, muidu on taga liiga suur raskus ja hea pidamine. Badgrin
Vasta
#24
(21-01-2011, 12:13 PM)marek Kirjutas: ASR/ESP takistab auto liikumist, ehk kui pidamist pole, siis auto ei liigu üldse. ASR'iga sain vaevu-vaevu poole mäe peale kuna hoog rauges, ASR maas sai aga hoo sisse ja iga korraga mäest üles, suht järsk tõus on Männiku tee 123 hoovis. Sebi prooviks mõni ASR/ESP'ga auto ja proovi omal nahal. Muidugi kobi tagaistmelt rooli, muidu on taga liiga suur raskus ja hea pidamine. Badgrin

Ära demagoogitse - seleta lollile seda pidamise paranemise värki rehvivilistamisel.Retard

Seda mäge ma tean üsna hästi ja siin olen Sinuga nõus - sellel mäel annab liigettevaatliku kaapeväldiku väljalülimine efekti niikaua, kuni juht põhjagaasi ei rakenda. Aga mina mõistsin Su eelmist juttu nii, et tulid alati üles põhjagaasiga... Nii see vist ikka ei olnudIcon_smile

Neid põhjagaasimehi (ups, sooliselt korrektne on neid nimetada põhjagaasiisikuteks)on seal nähtud küll ja küll poole mäe pealt tagasi vajumas. Selle tõusu teeb eriti toredaks lõpus olev kurv...Crybaby

Muide, rehvi parim veovõime on (olenevalt mustrist ja pinnasest) 4-7% läbilibisemise juures... ASR vist lubab 1-2%.

Ning ~100 kg tagaistmel parandab oluliselt iga tagaveolise läbivustIcon_idea
Vasta
#25
(21-01-2011, 01:24 PM)v6sa Kirjutas: Ära demagoogitse - seleta lollile seda pidamise paranemise värki rehvivilistamisel.Retard

Seda mäge ma tean üsna hästi ja siin olen Sinuga nõus - sellel mäel annab liigettevaatliku kaapeväldiku väljalülimine efekti niikaua, kuni juht põhjagaasi ei rakenda. Aga mina mõistsin Su eelmist juttu nii, et tulid alati üles põhjagaasiga... Nii see vist ikka ei olnudIcon_smile

Muide, rehvi parim veovõime on (olenevalt mustrist ja pinnasest) 4-7% läbilibisemise juures... ASR vist lubab 1-2%.

Ning ~100 kg tagaistmel parandab oluliselt iga tagaveolise läbivustIcon_idea

Tähtede närimine sulle kaalu juurde ei anna, et paremat pidamist saavutada! Badgrin Kummivilistamiset pole siin keegi rääkind, jutt oli mootorit "normaalses" pööretavahemikus hoidmisest vs tühikäigul joristamine. ASR'i % ma hetkel ei oska öelda, aga lumeketinupust polnud ka mingit kasu. Aitas ainult korralikult gaasi vajutamine ja naastrehvi kraapimine. Korralikult ei tähenda jälle põhjagaasi nagu sa tähenärimiseks tahaksid arvata.
Vasta
#26
No ytleme nii et sain nyyd ikkagi sellele süsteemile pihta, aitähh kes seletasid ja jagasid videot. Mul se süsteem täitsa toimib ikkagi ja eduliselt kusjuures, kui kinni kipub jääma siis tuleb ikka minimaalselt gaasi anda, siis toimib ka nagu veojõukontrollina natukene. Aga proovisin nii 60 -70 km/h kiirusega lumisel ja libedal kõrvalteel kurvides teda risti ajada ja vingerdada täiega, siis kuskiltmaalt hakkab ise teda otseks nagu ajama, et ei lähe rohkem ja kõik, tunned kus pidurdab ja võtab kinni kohe taguotsa. Pole küll kõige parem süsteem, kuid mis seal ikka, peab leppima sellega mis on.
W140 350td 97a.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
Rainbow W140 CO² paigast Preda 8 890 18-04-2024, 03:06 PM
Viimane postitus: EuroMerc600SEL
  W140 Tagurdustuled ktmduke 5 591 27-09-2023, 08:24 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W140 värvtööd TAD17I 3 723 23-04-2023, 04:37 AM
Viimane postitus: TAD17I
  W140 kesklukk ktmduke 1 651 21-02-2023, 11:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W140 tagatuled MAV 4 1,195 21-04-2022, 11:27 PM
Viimane postitus: Rolz
  W140 500SEL ASR/ABS Barbarossa 8 1,634 13-12-2021, 03:24 PM
Viimane postitus: Lahekas
  w140 Süütelukk katki hanr 2 1,233 05-05-2021, 09:44 AM
Viimane postitus: hanr
  W140 paar tüüphäda + kadunud säde roodla 7 2,314 19-04-2021, 11:20 PM
Viimane postitus: roodla
  W140 500SEL heitgaasid Barbarossa 6 1,543 28-03-2021, 08:53 PM
Viimane postitus: mydimees
  1993 W140 CL500 heitegaasid tanelro 4 2,900 06-09-2020, 05:02 PM
Viimane postitus: tanelro



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne