Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
300CE mootori temperatuur
#1
Tere, viimasel ajal olen täheldanud, et mootori temperatuur jääb sinna 40 ja 80 vahele(veits ülespoole kui nende 40 ja 80 sirgete vahel olev sirge). Loen, et tegemist siis termostaadi veaga, et tuleks asi välja vahetada. Sooviks siis teada, kui raske selle vahetamine on ning kus ta R6 3.0(132kw) w124 mootoril asub.
Asja ise saab vist suht "taskukohase hinnaga" nii 150kr kanti?

Icon_rolleyes
Volvo S60´11
Vasta
#2
Vahetamine ei tohiks küll mingit raskust kellelegi põhjustada. Termostaat asub radikast väljuva kõige ülemise jämeda lõdviku ja plokikaane vahel. Selline kergelt ümara kapsli kujuga korpus on ja kolme poldiga kinni.
Soovitan soojalt mitte osta "taskukohase hinnaga" termostaati, kuna sellise toote peale märgitud avanemistemperatuur ei pruugi reaalselt õige olla ja millegipärast on ka nende eluiga tunduvalt lühem.
Vasta
#3
Selge, suuuured-suured tänud Smile)
Volvo S60´11
Vasta
#4
Täna käisin ja ostsin Silberist uue termostaadi ja võtan peagi ka vahetuse ette, ennem lihtsalt kirjeldaks juurde mis täna pikemal sõitmisel toimus. Et algul ta sõites pikalt soojenes ja jõudis pea sinna 60 kraadini. Seisma jäädes hakkas asi venima väga aeglaselt kuni jõudis peaaegu 80ni, nii kui sõitma foori tagant hakkasin langes temperatuur taas 60 kanti(see siis vist sellest, et tuul jahutas). Vahepeal tahtis pea et 50ni tagasi vajuda. Ja nüüd kui pikemalt kohapeal seisin, siis tahtis isegi 85ni jõuda.
Volvo S60´11
Vasta
#5
Mul oli 3,0d sama teema, keegi tark oli 2 plekikruvi termostaadi vahele pannud. Asendasin vana termostaadi uuega ja asi toimib kenasti.
Naftapress.
Vasta
#6
Selge tänud, homme võtan ette. Ega jahutusvedelikku ei pea ennem välja laskma? Et keeran need 3 polti maha, asendan vana uuega ja kapsel peale ja poldid kinni? Kuskilt Briti lehelt lugesin, et pidi mingi "nuts"-i lahti keerama, et rõhk sisse lasta vms.. vastab see tõele? Kui keegi saab, äkki kirjeldab protsessi... Suured-suured tänud ette ära.

Vaatan, äkki teen pildimaterjali ka ja väikese õpetuse teistele, kuskilt ei leia seda...
Volvo S60´11
Vasta
#7
Ilmselt pead siiski natuke välja nõristama (või lased maha joosta siis, kui kaane maha keerad).

Ma pole päris kindel, kui palju termostaadi vahetusega vedelikku maha voolab, kuid jahutussüsteemist õhu kättesaamiseks on tõepoolest kork plokikaanes olemas. Pildi selle kohta leiad minu Kiirlifti teemast.Eusa_whistle
Vasta
#8
Selge, seda teen kui termostaat on vahetatud, et sissepääsenud õhk teistkaudu jahutusvedelikuga täitmisel välja saan?

Ilm on nadi, vaatan kas hakkan ikka täna mässama.

Tänud teile! Smile)
Volvo S60´11
Vasta
#9
Jahutusvedelikku küll ära hakka enne välja laskma. See kogus, mis korpuse kaant maha keerates vahelt välja voolab, pole teab mis suur hulk. Üldiselt peaks süsteemist õhk ka omal jõul väljuma paisupaagi kaudu, kui see aga ei õnnestu, siis on tõepoolest plokikaanes selle jaoks polt, mille kaudu veesärgi kõige kõrgemasse kohta jäänud õhku väljutada. See polt asub sama rea peal, kuhu teisedki veesärki keeratud temperatuuri andurid asuvad. Mälu järgi umbes keskel asub, karterituulutuse lõdviku lähedusest otsi seda polti.
Kui õpetust hakkad tegema, siis pead 4-paki ka varuma, siis tuleb jutt ladusam Icon_smile
Vasta
#10
Hell, seal polnud suurt tehagi - 3 polti lahti, paar kopsakat rusikaga selle plasti vastu ja tõmbasin üles. Kohe kukkus jahutusvedelikku voolama, aga seda vaid ajutiselt(vooliku sisse jäänu). Peale seda vaatas vana termostaat vastu tõmbasin selle välja(mis käis imekergelt) ning asendasin uue(paraja jahutusvedeliku basseini sisse). Voolik peale, 3 polti kinni ning valasin veits jahutusvedelikku juurde. Mingit polti ma veesärgi juurest lahti ei keeranud. Panin auto tööle ja pea kohe kukkus temperatuuri koguma(enne seda hakkas temperatuur tõusma alles sõitma hakates)
Volvo S60´11
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  R107 560 mootori remont ehre 3 279 17-07-2024, 02:09 PM
Viimane postitus: Rolz
  CL203 c180 2002a mootori probleem Silver Russki 0 222 25-02-2024, 08:59 AM
Viimane postitus: Silver Russki
  CLS W219 ja OM642.920 mootori vahetus noosik 5 5,126 22-01-2020, 12:53 AM
Viimane postitus: noosik
  C124 91' probleem mootori ning juhipoolse elektriaknaga Rene147 6 6,093 26-08-2016, 02:03 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  R107 380SL mootori probleem stihl 3 3,913 15-06-2016, 04:54 PM
Viimane postitus: hents99
  C126 380 mootori klõbin sabbath 3 3,762 21-05-2016, 09:59 AM
Viimane postitus: hents99
  1992 C124 300CE-24 akukate paremal pool pagasiruumis-kas üldse ette nähtud? nostromo 14 11,205 30-04-2016, 04:12 PM
Viimane postitus: mesavend
  R129 mootori sobivus Saffik 3 3,360 14-01-2016, 08:47 PM
Viimane postitus: Saffik
  W124 kupee mootori valik Randoolen 19 12,274 26-11-2015, 03:00 PM
Viimane postitus: Randoolen
  Mb 300ce pooltelje vastupidavus SanderP 12 11,004 11-08-2015, 02:21 PM
Viimane postitus: Madisv



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne