Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w202 c220cdi lisasoojendi.
#1
c220cdi mootori temp tõuseb 80peale alles pärast 25kilomeetrist sõitu,just vahetatud termostaat,aga kasu ei midagi.kahtlustan seda lisasoojendit,et kas keegi oskaks öelda kus ta asub, kuidas seda kontrollida või võib veel midagi huvitavat viga olla?
Vasta
#2
pane alustuseks terve radikas eest papiga kinni.
vebasto peaks asuma kundepool ratta koopas.
Vasta
#3
papp radika ees ei anna tulemust.
Vasta
#4
mul webastot pole peal ja sooja hakkab tulema 3-4 km läbimisel.
mul W210 sama mootoriga.
Vasta
#5
mul hakkab mingit sooja puhuma alles pärast 10 kiltist sõitu ja mootori temp näitab siis 40 või 50 oleneb palju külma väljas.
Vasta
#6
see, et termostaat uus ei tähenda veel miskit.
tee selline katse. käivita külm mootor ja alusta sõitu.
kui temp hakkab juba tiba tõusma siis pea masin kinni ja katsu radikasse minevat
lõdvikut ja radikast väljuvat. kui temperatuurivahe käega tunda pole siis su uus
termostaat ka ikkagi peetis või halvasti paigaldatud.
Vasta
#7
termostaat sai ostetud esindusest,aga kuidas saab teda halvasti paigaldada?
Vasta
#8
Ka A varuosa termostaadid defektsed teinekord. Eriti palju juhtunud sinu tüüpi mootoritega. Painuta prooviks üks radika voolik kinni :-D (Alumine) Vaata ,et keema ainult ei lase.

Vasta
#9
mis see kinni vajutamine annab?
käega lõdvikut katsuda ju üli lihtne. kui temp. veel 50-60 kraadi siis peab veel ka ülemine lõdvik külm olema.
Vasta
#10
nojah,nädalavahetusel on aega sellega jamada,siis proovin seda varjanti.muidu jama jah kui a varuosa kah defektiga võib olla,sest pole just odav 2x ühte asja osta.esinduses selle termostaadi hind peaaegu 900eeku ja teised kohad seda eriti ei paku.
Vasta
#11
Olen umbes aasta aega W202 C220 CDI omanik olnud.

Kui auto soetasin siis ei jõudnud temperatuur isegi 60ni. Sai Silberist uus termostaat pandud ning seejärel läks ilusti 80ni (üle selle pole siiani üheski olukorras läinud k.a. suvel).

Täna vaatasin kaua mootor soojaks läheb. Käivitus külma mootoriga, lisasoojendi sees, koha peal põhimõtteliselt ei tiksunud, kohe maanteele:
3 minutiga näitas 50
6 minutiga oli 80 käes ja siis soojendi välja.
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta
#12
minu autol nii kahjuks pole ja ma ei kujuta ette kui külma tuleb 20 või rohkem.kas lisasoojendi töö on kuulda või kuidas aru saad?katsusin jah neid lõdvikuid ülemine on soe ja alumine külm nagu olema peab.
Vasta
#13
Lisasoojendi tööd on kuulda kerge undamisena esimese parempoolse ratta juures, lisaks on kuulda kerget tiksumist (seistes ja tähelepanelikult kuulates).

Olen kuulnud, et lisasoojendi nuppu on kahte moodi. Osadel tuli põleb siis kui soojendi töötab ja osadel vastupidi, kui tuli lülitil põleb, siis soojendi väljas (minu omal see viimane, ehk siis kui soojendi taga, siis tuli lülitil ei põle).
300CD, 1984
Mercedes-Benz: Das Beste oder nichts.
Vasta
#14
siis ta vist jah ei tööta,sest pole kuulda midagi sellist.nuppu proovisin mõlemat pidi,aga ei muutunud midagi,eks tuleb ta sealt rattakoopast ülesse otsida ja vaadata mis tal viga.
Vasta
#15
nojah,muidugi lisasoojendi ei tööta,sest keegi on selle ennem mind maha keeranud.
Vasta
#16
sry kui liiga ilmne küsimus aga kuskohas lisasoojendi nupp või see tuluke üldse on ?
Vasta
#17
(10-01-2011, 09:44 PM)andreas1982 Kirjutas: sry kui liiga ilmne küsimus aga kuskohas lisasoojendi nupp või see tuluke üldse on ?



Keskkonsoolis topsihoidjast (laekast) eespool, paremalpool peeglite nuppu.
Vasta
#18
(23-12-2010, 07:16 AM)Toomaz Kirjutas: Lisasoojendi tööd on kuulda kerge undamisena esimese parempoolse ratta juures, lisaks on kuulda kerget tiksumist (seistes ja tähelepanelikult kuulates).

Olen kuulnud, et lisasoojendi nuppu on kahte moodi. Osadel tuli põleb siis kui soojendi töötab ja osadel vastupidi, kui tuli lülitil põleb, siis soojendi väljas (minu omal see viimane, ehk siis kui soojendi taga, siis tuli lülitil ei põle).

mis moel se siis töötab kui on tehase webasto ? mul pole salongis eraldi lülitit
Vasta
#19
No üks võimalus, on ka see, et Webasto mängib lolli. Isiklikult on mul C220 CDI ja pea iga kuu käin sellega Rakveres, et veakoodid maha lastaks ning uuesti tööle hakkaks. Täiesti haiglane asi minu meelest see kuradi Webasto, muidugi ülimugav samas. Räägiti mulle midagi, et alla veerand paagi ei tohi kütte tase minna, siis ei saa Webasto kütet kätte ja viskab 3 veakoodi sisse ning tulebki jälle käia korra kuskil, kes laseks need veateated maha ja paneb asja tööle taas.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w202 bensiinipumba relee dinowalk 4 506 19-11-2023, 07:35 PM
Viimane postitus: dinowalk
Tongue W202 2.0D 55kw süüteluku juhtmete erinevus Mersuotsingul 0 258 20-10-2023, 03:52 PM
Viimane postitus: Mersuotsingul
  W202 Starting issue Santtu 0 460 02-05-2023, 08:03 PM
Viimane postitus: Santtu
  W204 c220CDI sureb välja külma mootoriga T1mm 8 5,332 24-04-2023, 06:36 PM
Viimane postitus: MattiasKaerma
  W202 Diffri erinevus rexrex 4 674 15-02-2023, 04:23 PM
Viimane postitus: rexrex
  w202 mootoriaju pinout 7hp 0 494 05-01-2023, 03:39 PM
Viimane postitus: 7hp
  C220cdi 2008 avantgrade. Abi otsingul Mingimees 1 402 22-12-2022, 11:41 PM
Viimane postitus: siimruz
  W202 250td ei puhu jalgadele sooja Alpz 1 874 09-12-2021, 10:11 PM
Viimane postitus: v6sa
  W202 c180 rev limiter merce 2 1,243 21-01-2021, 07:09 PM
Viimane postitus: merce
  w202/H0 2.0 D (OM 601),1994a. küsimused Jokker 12 3,746 28-12-2020, 10:40 PM
Viimane postitus: Jokker



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 4 külali(st)ne