Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K:300ce 132kw Automaatkast
#1
otsisin eelnevatest teemadest aga ei leidnud abi.
selline küsimus,et automaatkast vahel vahetab ilusti käiku aga vahepeal 2 või kolmandakäigujuures vahetab jõnksuga lööb põõrded korraks ülesse ja siis vahetab alles ära. ja selline asi ka veel kui auto seisab kohapeal P peal ja kaasi anda siis auto liigub korraks.kas kast jahe ja peaks ära vahetama või annab päästa midagi?
Vasta
#2
Kui pöörded üles lööb, siis tõenäoliselt ei suuda käigukast mootorit vahepeal kinni hoida. Seda põhjustab kas 1. vilets juhtimine 2. kulunud kettad 3. vilets õli 4. halb reguleering.
Mina alustaks viletsa õli asendamisest korralikuga, siis kui vaja vaataks kettaid ja regulli üldse ning seejärel pööraks pilgud hüdraulikaploki poole.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#3
Siin just ühes teises teemas R129 juhib tähelepanu asjadele, mis võivad ühelt --> teisele käigule tühjalöömist põhjustada.
See et P asendis tahab masin liikuda gaasi andes on OK. See kõikidel 722.3 ja 722.4 kastide eripära. Sellepärast ei tasu kasti kindlasti vahetada.

Vasta
#4
(28-10-2010, 03:35 PM)R129 Kirjutas: Kui pöörded üles lööb, siis tõenäoliselt ei suuda käigukast mootorit vahepeal kinni hoida. Seda põhjustab kas 1. vilets juhtimine 2. kulunud kettad 3. vilets õli 4. halb reguleering.
Mina alustaks viletsa õli asendamisest korralikuga, siis kui vaja vaataks kettaid ja regulli üldse ning seejärel pööraks pilgud hüdraulikaploki poole.
[/q


okei tänud,alustan õlist ja vaatan kettaid kui abi õlivahetusest pole.
[quote='wdb240' pid='139324' dateline='1288272194']
Siin just ühes teises teemas R129 juhib tähelepanu asjadele, mis võivad ühelt --> teisele käigule tühjalöömist põhjustada.
See et P asendis tahab masin liikuda gaasi andes on OK. See kõikidel 722.3 ja 722.4 kastide eripära. Sellepärast ei tasu kasti kindlasti vahetada.

Tänud!
Vasta
#5
Siin teemas on kirjeldatud kasti reguleerimist.
Kui ei tea millal ATF viimati vahetatud, siis tasuks see ära teha.
Kui õli ilus puhas ja ilma kärsahaisuta või hiljuti vahetatud, võid selle lihtsa regulliga asja ka paika saada.
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Vasta
#6
(28-10-2010, 11:24 PM)reingsm Kirjutas: Siin teemas on kirjeldatud kasti reguleerimist.
Kui ei tea millal ATF viimati vahetatud, siis tasuks see ära teha.
Kui õli ilus puhas ja ilma kärsahaisuta või hiljuti vahetatud, võid selle lihtsa regulliga asja ka paika saada.

Tänan nüüd saab vast korda kaThumbsup
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  1992 C124 300CE-24 akukate paremal pool pagasiruumis-kas üldse ette nähtud? nostromo 14 11,189 30-04-2016, 04:12 PM
Viimane postitus: mesavend
  CE300 132kw aut 88a õlirõhk? jaanka 4 4,195 19-11-2015, 11:48 PM
Viimane postitus: kaupo51
  Mb 300ce pooltelje vastupidavus SanderP 12 11,003 11-08-2015, 02:21 PM
Viimane postitus: Madisv
  MB 300ce 138kw mootor lonkab Nookur 6 4,504 06-08-2015, 07:07 PM
Viimane postitus: v6sa
  CE 300 132kw viskab soojalt pöörded kõrgemaks ja gaasi andes poob kinni MarJ 10 10,890 26-02-2015, 05:12 PM
Viimane postitus: MarJ
  w124 300CE 1990.a 3,0 L 162 kw probleem mootoriga. Toomas.A. 5 5,020 19-01-2015, 09:50 AM
Viimane postitus: Lahekas
  w124 300CE 1990.a probleem reduktoriga. Toomas.A. 9 7,958 01-12-2014, 10:44 PM
Viimane postitus: Toomas.A.
  Mõningad probleemid 300CE-ga. kodutu 8 7,353 24-11-2014, 11:07 AM
Viimane postitus: kodutu
  3,0 132kw vs 2,3 97kw. ktmduke 0 2,222 13-10-2014, 04:34 PM
Viimane postitus: ktmduke
  w124 300ce 90. a - Ettevalmistus ülevaatuseks. Nõu vajatud. Sleven 15 15,166 12-09-2014, 10:31 PM
Viimane postitus: arturmalcik



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne