Postitused: 251
Teemad: 48
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
15-08-2010, 09:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-08-2010, 09:28 PM ja muutjaks oli MB W123.)
Tere!
Sai siis soetatud uus MB,milleks sai S124.Auto sai soetatud pere juurde kasvu tõttu.
Tegemist siis 3.0 liitrise bensiini mootoriga millel 132kw.aastaks 1987.
veidi varustusest kah siis auto 24)
Turva- ja ohutusvarustus
* roolivõimendi
* kesklukustus
* ABS pidurid
* 2x turvapadi
* immobilisaator
* veojõukontroll
* turvavööde eelpingutid esiistmetel
Mugavusvarustus
* 4x elektrilised akende tõstukid
* elektrilised välispeeglid (soojendusega)
* katuseluuk (elektriline)
* 2x peeglid päikesesirmides
Sisustus
* tekstiilpolster
* 1x elektriliselt reguleeritavad istmed (mäludega)
* 2x istmesoojendused
* tagaistme seljatugi allaklapitav
* nahkkattega käigukanginupp
* käetugi ees (laekaga)
* käetugi taga
* iluliistud salongis (puitdekoor)
* jalamatid (tekstiilist)
* pagasiruumi matt
Audio, video, kommunikatsioon
* stereo (CD)
Rehvid ja veljed
* talverehvid (lamellrehvid)
Tuled
* tulede korrektor
Muu varustus
* katusereelingud
* tagaklaasi soojendus
* tagaklaasi puhasti
Autole sain kaasa 3 Ostu-Müügi lepingut.algul omas seda mingi firma,siis remonditöökoda,siis eraisik,ja nyyd mina.
Auto ise seisnud ~1 a.
vajab natuke küürimist(seest)-keegi teab mõnda head kohta keemiliseks pesuks?
mootoril vist süüde natuke paigast,kuid midagi hirmuäratavat kapoti all ei leidnud.
Nyyd siis pildid
Nyyd probleemidest?!
rääkige mis juhe? punase mustaga:
mis juhe/andur?
mis juhe/andur?
kellelgi on pilti sellest mootorist?milline peaks välja nägema.(õhu puhasti osa just.
Tänud ette!,kes oskab vastata.
nokitsen autot iga päev, kuni saab korda ja puhtaks.
Võib pakuda s124 sisu osi.
.
w123 240 D 83"
Postitused: 4,004
Teemad: 200
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Punase/mustaga pole mitte juhe vaid vaakumvoolik. Kick-down`i solenoidist käigukasti.
Esimene andur on sisselaske õhu temperatuuri andur.
Teine on väntvõlli asendi andur ehk A ja O mootori töö jaoks. Sellest ei saa süüde vale olla ega valeks minna. Selle anduriga mootor kas töötab, või ei tööta üldse.
Postitused: 251
Teemad: 48
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
(15-08-2010, 09:35 PM)hents99 Kirjutas: Punase/mustaga pole mitte juhe vaid vaakumvoolik. Kick-down`i solenoidist käigukasti.
Esimene andur on sisselaske õhu temperatuuri andur.
Teine on väntvõlli asendi andur ehk A ja O mootori töö jaoks. Sellest ei saa süüde vale olla ega valeks minna. Selle anduriga mootor kas töötab, või ei tööta üldse.
Tänud vastuse eest!
Süüdet kahtlustan selle pärast et,külmast peast läheb käima soojalt enam ei taha(peab gaasi andma) ja küünlad said maha võetud olid tahmased.
mis võib siis probleem olla?
w123 240 D 83"
Postitused: 4,004
Teemad: 200
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Pritsesüsteem, vaakumühendused vms.
Postitused: 8,297
Teemad: 105
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Tore kiirlift. Tempomaat on puudu, muidu oleks täitsa tarbitav
Kas kliima vajab legendaarselt täitmist? Tundus üks kahtlaselt selline toruots olevat tulemüüris...
Kuidas kere on? Tagumised pikitalad on korras? Või kipub eskrotti tegema? Ma just säästuka alt tulin ja sestap on taas meeles küsida kaaskannatajalt...
Rikast segu (õigemini küll tahmunud küünlaid) võib põhjustada väga mitu asja. Muu hulgas vigane kõrgepingeosa (jaotur, kaas ja juhtmed) - mina enda kiirliftiga võitlesin kah alguses.
Postitused: 3,960
Teemad: 90
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Eeee.. mu meelest pole see Kick-down, peaks olema see W-S reziim mida saab kangi kõrvalt valida. Kick-down jaoks ikka elektriline lüliti otse kastis.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 4,004
Teemad: 200
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
15-08-2010, 11:24 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-08-2010, 11:27 PM ja muutjaks oli hents99.)
Jah, võimalik. Või siis teisisõnu solenoid, mis ei lase käiku järgmise peale vahetada?
Edit: "upshift delay switchover valve" on asjanduse nimi hoopis.
Postitused: 251
Teemad: 48
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
16-08-2010, 08:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-08-2010, 08:18 PM ja muutjaks oli MB W123.)
Tänud jälle!
Kere tip top! roostet leidub minimaalselt.ainult mis ma hakkasin hoolikalt vaatama et selle auto kallal on vandaalitsetud,nimelt kerel igal pool super liim(kuivanud)mis algul tundus nagu linnu si*t.
kangi võravl(kui nyyd mõtlete käigu kangi )on E ja S -economy,sport.aga selles kyll nyyd probleem pole!
pigem ikka midagi süüte või pritsesüdteemiga.
aga kas keegi viitsiks oma 300 bensiini mootoris selget pilti-mõtlen just see õhupuhasti,mingi vahetykk vist puudu mull,oleks väga tänulik.
täna sai jälle nühitud seest-hallitus täpid ja muu sodi.hakkab tibatoba saama
seoses küünla probleemiga-käivitamisel niisama ei taha minna pean kaasi juurde vahutama.
w123 240 D 83"
Postitused: 4,004
Teemad: 200
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
E - Economy
S - Standard
See plast 180-kraadi toru pole originaal ilmselt. Tundub millegi muu oma olevat.
Postitused: 251
Teemad: 48
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
(16-08-2010, 08:22 PM)hents99 Kirjutas: E - Economy
S - Standard
See plast 180-kraadi toru pole originaal ilmselt. Tundub millegi muu oma olevat.
tänud seda vastust ma ootasingi.sain kaasa terve auto-maast laeni varu osi kaasa,seal hulgas võib olla ka mondeo osi .
w123 240 D 83"
Postitused: 251
Teemad: 48
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
28-08-2010, 09:10 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 28-08-2010, 09:14 PM ja muutjaks oli MB W123.)
Tere!
Täna sai siis autot nokitsetud ja ära sai tehtud nii mõndagi.Sai ära lahendatud mõningad probleemid ja ilukuuri tehtud.
*Vasaku(ees) ratta taga sai vahetatud vaakum tuuluts paak ära.
*Mootori pöörete kõikumine sai lahenduse.
*Tuled ja esi võre said uue välimuse.
*Ukse polstrid said puhtaks pestud ja kylge pandud.
*Väljalaske kolle kinnitused said uued.(tripid)
*Sai ostud uue sihiku kapote peale ja mercedesi numri alused
Probleeme aga on veel
*Taguots ei tõuse ülesse,amordid kuivad,õli on sees.
*Kesklukk ei taha toimida,tahaks nagu tõsta(luku nupp,neid musti jublakaid akna juures ,uksepolstri peal)aga ei jõua,liiguvad kergelt 1-2 mm yles alla.
Mootori pöörded pani kõikuma seisnud bensiin,tõin värsket peale ja kadus ära,selle järel lakkas töötamast kristall ventikas-võib pakuda pm.
Nüüd värskemad pildid:
vasak tuli orig,parem tjuunitud
w123 240 D 83"
Postitused: 251
Teemad: 48
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
Tere!
Tänaseks on vahetatud kogu pritsungisysteem.
ees ootab soojapuhuri ja vedel kristallventika vahetus.
Praelt auto töökojas ja ootab uue bensiinipaagi allapanemist.
w123 240 D 83"
Postitused: 8,297
Teemad: 105
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kas sinna Kiirlifti paak kaduski? Oli ikka kasutuskõlblik?
Mis loom on vedel kristallventikas?
Postitused: 251
Teemad: 48
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
04-10-2010, 07:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-10-2010, 07:59 PM ja muutjaks oli MB W123.)
(04-10-2010, 07:29 PM)v6sa Kirjutas: Kas sinna Kiirlifti paak kaduski? Oli ikka kasutuskõlblik?
Mis loom on vedel kristallventikas?
sinna alla kaduski,: oli kasutuskõlblik,tegin puhtaks ja värvisin osaliselt yle.
Vedel kristall ventikas-hakkab tööle kui töötemp on kõrge.ehk veab koguaeg, aga kõrge temp-l hakkab rohkem vedama.(kiiremini)
Tulevikus veel plaanis tagumiste tulede suunad punase lakiga yle lasta. katus,kapot ja võre mattmustaks värvida,lisada quantium toonklaas.sirge tagaluuk ja laiad liistud
Ps:pildid paintiga tehtud
w123 240 D 83"
Postitused: 1,637
Teemad: 53
Liitus: Sep 2006
Maine:
5
Tee mis sa teed, aga tagaluuki ära nüüd küll siledax ürita teha, see jääb väga porr, usu mind. Numbrimärgi pead sa ju niikuinii kuhugi panema ja kui selle stange külge paned näeb pärast kogu tagaots väga kahtlane välja. Tallinnas liikleb üx selliselt modifitseeritud halli värvi kaubalift ringi ja no silmadel on valus seda vaadata.
Positiivsema noodiga jätkates oled sa siiamaani tublit tööd teinud ja jätka samas vaimus, aga ära tuuninguga üle pinguta.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
Ja ka mina ei kiida heaks siledat tagaluuki, olgugi, et sinu auto, sinu teod, aga sile luuk paraku ei ole õige suund. Muidu edu ja jaksu. Isegi vist soetan endale peagi peagi sama mootoriga, aga sedaan ekrega isendi.
Postitused: 251
Teemad: 48
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
(04-10-2010, 10:47 PM)Renkju Kirjutas: Ja ka mina ei kiida heaks siledat tagaluuki, olgugi, et sinu auto, sinu teod, aga sile luuk paraku ei ole õige suund. Muidu edu ja jaksu. Isegi vist soetan endale peagi peagi sama mootoriga, aga sedaan ekrega isendi.
vaatab seda luugi asja ise mõtlen ka veel sygavalt.
w123 240 D 83"
Postitused: 251
Teemad: 48
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
08-10-2010, 09:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 08-10-2010, 09:32 PM ja muutjaks oli MB W123.)
Töökojast koju nööriotsas-nii siis tänane päev lõppes.
auto oli värava taha jäätud,teadsime et bena pump ääre peal,natuke käis ja pump andis otsad.
Uus pump ootab riiulil juba
home siis pumba vahetus päev,pluss muud nokitsemist.
kui benapumba peale saan komenteerin,kus tehti,hästi tehti jne.
w123 240 D 83"
Postitused: 251
Teemad: 48
Liitus: Apr 2009
Maine:
0
Auto nyyd juba mõnda aega korras olnud,see tähendab et sõidab ja ei ole kõrvalnähusid .
Auto tehti jaapani autos.
kui kellelgi monoga probleeeme soovitan sinna poole pöörduda.
Nüüda aga auto kahjuks müügis.
w123 240 D 83"
|