13-07-2010, 02:07 PM (Seda postitust muudeti viimati: 13-07-2010, 02:08 PM ja muutjaks oli foxman.)
Et panen siis siia ka küsimuse ülesse,kuna turbo ostuga ilmselt tuleb natuke oodata.Probleem siis järgmine.Väljalaske kollektori juurest oli hoolega õline.Sai kollektor maha kistud aga ausaltöeldes mina küll aru ei saa,kust see õli tuleb... Väljalaske kollektori sisemus puhas,plokikaane vahelt nagu ka ei tule.Lisan pildi kah,teadjamad mehad oskavad äkki siis nõu anda,mida lammutama hakata
Mõned pildid ka:
Mina arvan, et ikka plokikaane tihend, kuid pead ei anna.
Kui ostad uued tihendid, poldid, klapisaaretihendid, siis peaks
kokku mine kuskil 2000kr. Samas kui kaan maas võid lasta selle
üle lihvida.
13-07-2010, 10:16 PM (Seda postitust muudeti viimati: 13-07-2010, 10:17 PM ja muutjaks oli foxman.)
Hmm..peab siis ikka ilmselt kaane maha kiskuma ja uued tihendid panema.Aga ikkagi imelik,kust täpselt see õli sinna saab,väljalase ju ka seestpoolt pole õline- kui plokikaanetihendi vahelt silindrisse tuleks ,peaks vast väljalase ka nats õline olema või mis?Krt paras pähkel ma ütlen
(13-07-2010, 09:27 PM)taaviw126 Kirjutas: Turbo lekkis, muud midagi.
Hmm...aga kuidas turbost kollektorisse uuesti õli sai, peaks ju silindris ära enamus selliseljuhul vast põlema?
15-07-2010, 11:27 AM (Seda postitust muudeti viimati: 15-07-2010, 09:13 PM ja muutjaks oli foxman.)
Ega pääsu pole.Erinevad Saami targad on nüüd vaadanud ning ikka üks ja sama vastus- plokikaane tihendSai siis tihendikomplekt ära tellitud ja mis muud kui läheb vahetamiseks.
Turbo peaks aga ikkagi originaalse hankima, VW LT on pole ikka päris see mis seal peaks olema "spetsialistide" kätetöö
Et kui kellelgi hea hinnaga pakkuda oleks siis...
Küsimus veel Tarkade Klubile, mis on plokikaane poltide pingutus momendiks..kg nt? Autodata vigurdab ja just sellise tähtsa info kohapeal on kollane kolmnurk
→ 12.88:
Bolt length
S = 83,6 mm Ma
M = 105,6 mm M
L = 118,6 mm M
1) 25 Nm
2) 40 Nm
3) Wait 10 min
4) 90°
5) 90°
01.89→ :
Bolt length:
S = 82 mm Max
M = 104 mm Ma
L = 117 mm Max
1) 15 Nm
2) 35 Nm
3) 90°
4) Wait 10 min
5) 90°
6) M8 = 25 Nm
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
16-07-2010, 07:47 PM (Seda postitust muudeti viimati: 16-07-2010, 09:27 PM ja muutjaks oli taaviw126.)
Plokikaane vahelt voolab õli siis taevapoole juba? Parlament on vahepeal füüsikaseaduseid muutnud
Arvatavasti vahetad sa plokikaane tihendi ja turbo korraga välja ja ei saagi me teada kummas viga oli.
Nonii, kaas nyydseks maas ja tundubki,et tihendi vahelt tuli.PS ägedad keti liuguri hoidjad on välja m6eldud,eriti kui keermed tiftide sees on enne mokka keeratud
Kas kellelgi pilt oleks anda,kuis hammakate märgid k6ik 6igeks ajada?Sai kyll hooratas ja nukk ilusti märki aetud aga selline tunne,et kytte pump hüppas hambav6rra paigast ära
Ketirataste märgid on olemas, kuid pumbal märke pole kahjuks, tuleb spessal tiftiga fikseerida ja hiljem kas aparaadiga või kõrva silma järgi paikka panna.
Teine võimalus on vaadata pumba pealt kui küte tõusma hakkab esimese silndri oma, siis pump lahti, mootor õigele kohale ja pump tagasi. Kuid sellel meetodil on üks miinus, tänu plunseri vedrule tahab pump ennast vahel paigast ära keerata kui hammakas otsast lahti lasta.
Esimeseks siiski veendu, et pump tõesti paigast ära.
Edit:
PS. Polt mis hoiab hammakat pumba otsas on vastupäeva keermega!
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Nonii,asi niikaugel et vaja siis süüde lõplikult paika saada. Mingid osad tulid hirmus kaua,niiet vahepeal polegi saanud mahti mootoriga tegeleda.
Sai siis pumba vastupäevakeermega polt lahti kruvitud aga hammakas millegipärast ei anna niipalju nuutidest välja tulema ,et seda keerata kuhugile poole saaks Kas pump ise on ka kuidagi ploki külge kinnitatud?Kui sealt lahti saaks päästa siis ehk saaks natukene pumpa tahapoole nihutada ning saaks nuutidest võlli välja...