Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum
S350td Väljalase õline-mis viga võiks olla? - Printerisõbralik versioon

+- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee)
+-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4)
+--- Foorum: S-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=107)
+--- Teema: S350td Väljalase õline-mis viga võiks olla? (/showthread.php?tid=19192)

Lehed: 1 2


S350td Väljalase õline-mis viga võiks olla? - foxman - 13-07-2010

Et panen siis siia ka küsimuse ülesse,kuna turbo ostuga ilmselt tuleb natuke oodata.Probleem siis järgmine.Väljalaske kollektori juurest oli hoolega õline.Sai kollektor maha kistud aga ausaltöeldes mina küll aru ei saa,kust see õli tuleb... Väljalaske kollektori sisemus puhas,plokikaane vahelt nagu ka ei tule.Lisan pildi kah,teadjamad mehad oskavad äkki siis nõu anda,mida lammutama hakata Icon_rolleyes
Mõned pildid ka:

[Pilt: 44236-DSC00761.JPG]
[Pilt: 24448-DSC00762.JPG]


RE: S350td Väljalase õline-mis viga võiks olla? - kaido - 13-07-2010

Mina arvan, et ikka plokikaane tihend, kuid pead ei anna.
Kui ostad uued tihendid, poldid, klapisaaretihendid, siis peaks
kokku mine kuskil 2000kr. Samas kui kaan maas võid lasta selle
üle lihvida.


RE: S350td Väljalase õline-mis viga võiks olla? - Laur - 13-07-2010

Muudest asjadest saan aru, kui kaan maas siis juba kulunud asjad vahetada aga milleks lihvida sirget kaant?


RE: S350td Väljalase õline-mis viga võiks olla? - taaviw126 - 13-07-2010

Turbo lekkis, muud midagi.


RE: S350td Väljalase õline-mis viga võiks olla? - foxman - 13-07-2010

Hmm..peab siis ikka ilmselt kaane maha kiskuma ja uued tihendid panema.Aga ikkagi imelik,kust täpselt see õli sinna saab,väljalase ju ka seestpoolt pole õline- kui plokikaanetihendi vahelt silindrisse tuleks ,peaks vast väljalase ka nats õline olema või mis?Krt paras pähkel ma ütlenUnibrow
(13-07-2010, 09:27 PM)taaviw126 Kirjutas: Turbo lekkis, muud midagi.

Hmm...aga kuidas turbost kollektorisse uuesti õli sai, peaks ju silindris ära enamus selliseljuhul vast põlema?Icon_rolleyes


RE: S350td Väljalase õline-mis viga võiks olla? - Laur - 13-07-2010

Lase see mögin survekaga maha, pane käima ja uuri kus see õli sinna tuleb.


RE: S350td Väljalase õline-mis viga võiks olla? - foxman - 14-07-2010

(13-07-2010, 11:28 PM)Laur Kirjutas: Lase see mögin survekaga maha, pane käima ja uuri kus see õli sinna tuleb.

Kas käima ilma väljalasketa kannatab panna?Mingit leeki torudest ei viska välja?Icon_eek Krt kõrvetab habeme veel viimaks äraIcon_smile


RE: S350td Väljalase õline-mis viga võiks olla? - Laur - 14-07-2010

Ilma pole vist kuigi hea mõte, puhastada oleks tulnud enne kui lahti kiskusid, oleks kohe arusaanud kus kohast lekib.


RE: S350td Väljalase õline-mis viga võiks olla? - taaviw126 - 14-07-2010

Kui mul turbo lekkis siis oli kogu turbopoolne mootorikulg oline.
plokikaan ei leki 99% nagu ka pildilt naha on.


RE: S350td Väljalase õline-mis viga võiks olla? - foxman - 15-07-2010

Ega pääsu pole.Erinevad Saami targad on nüüd vaadanud ning ikka üks ja sama vastus- plokikaane tihendIcon_confusedSai siis tihendikomplekt ära tellitud ja mis muud kui läheb vahetamiseks.

Turbo peaks aga ikkagi originaalse hankima, VW LT on pole ikka päris see mis seal peaks olemaIcon_lol "spetsialistide" kätetööUnibrow

Et kui kellelgi hea hinnaga pakkuda oleks siis...Unibrow


RE: S350td Väljalase õline-mis viga võiks olla? - foxman - 15-07-2010

Küsimus veel Tarkade Klubile, mis on plokikaane poltide pingutus momendiks..kg nt? Autodata vigurdab ja just sellise tähtsa info kohapeal on kollane kolmnurkIcon_rolleyes


RE: S350td Väljalase õline-mis viga võiks olla? - Laur - 15-07-2010

    Autodatas ilusti kirjas:


RE: S350td Väljalase õline-mis viga võiks olla? - foxman - 15-07-2010

(15-07-2010, 09:35 PM)Laur Kirjutas: Autodatas ilusti kirjas:

Tänks! Aga mis seal pildil üleval pool kirjas muidu on,miskit oluline asi?Pilt nagu nats poolik millegipärast...


RE: S350td Väljalase õline-mis viga võiks olla? - Laur - 15-07-2010

→ 12.88:
Bolt length
S = 83,6 mm Ma
M = 105,6 mm M
L = 118,6 mm M
1) 25 Nm
2) 40 Nm
3) Wait 10 min
4) 90°
5) 90°
01.89→ :
Bolt length:
S = 82 mm Max
M = 104 mm Ma
L = 117 mm Max
1) 15 Nm
2) 35 Nm
3) 90°
4) Wait 10 min
5) 90°
6) M8 = 25 Nm


RE: S350td Väljalase õline-mis viga võiks olla? - foxman - 15-07-2010

Aa ok, nüüd asi igati selgu , zänks Nod


RE: S350td Väljalase õline-mis viga võiks olla? - taaviw126 - 16-07-2010

Plokikaane vahelt voolab õli siis taevapoole juba? Parlament on vahepeal füüsikaseaduseid muutnudBig Grin
Arvatavasti vahetad sa plokikaane tihendi ja turbo korraga välja ja ei saagi me teada kummas viga oli.


RE: S350td Väljalase õline-mis viga võiks olla? - taaviw126 - 16-07-2010

By the way turbo on ka esimese silindri juures.


RE: S350td Väljalase õline-mis viga võiks olla? - foxman - 21-07-2010

Nonii, kaas nyydseks maas ja tundubki,et tihendi vahelt tuli.PS ägedad keti liuguri hoidjad on välja m6eldud,eriti kui keermed tiftide sees on enne mokka keeratudIcon_evil

Kas kellelgi pilt oleks anda,kuis hammakate märgid k6ik 6igeks ajada?Sai kyll hooratas ja nukk ilusti märki aetud aga selline tunne,et kytte pump hüppas hambav6rra paigast äraEusa_doh


RE: S350td Väljalase õline-mis viga võiks olla? - Laur - 21-07-2010

Ketirataste märgid on olemas, kuid pumbal märke pole kahjuks, tuleb spessal tiftiga fikseerida ja hiljem kas aparaadiga või kõrva silma järgi paikka panna.

Teine võimalus on vaadata pumba pealt kui küte tõusma hakkab esimese silndri oma, siis pump lahti, mootor õigele kohale ja pump tagasi. Kuid sellel meetodil on üks miinus, tänu plunseri vedrule tahab pump ennast vahel paigast ära keerata kui hammakas otsast lahti lasta.

Esimeseks siiski veendu, et pump tõesti paigast ära.


Edit:
PS. Polt mis hoiab hammakat pumba otsas on vastupäeva keermega!


RE: S350td Väljalase õline-mis viga võiks olla? - foxman - 09-09-2010

Nonii,asi niikaugel et vaja siis süüde lõplikult paika saada. Mingid osad tulid hirmus kaua,niiet vahepeal polegi saanud mahti mootoriga tegeleda.
Sai siis pumba vastupäevakeermega polt lahti kruvitud aga hammakas millegipärast ei anna niipalju nuutidest välja tulema ,et seda keerata kuhugile poole saaksRolleyes Kas pump ise on ka kuidagi ploki külge kinnitatud?Kui sealt lahti saaks päästa siis ehk saaks natukene pumpa tahapoole nihutada ning saaks nuutidest võlli välja...