Mure suur, auto juba pukkide peal, uus töösilinder kah olemas. Ainuke asi, vana ei saa kuidagi kätte. Kas on vaja väga special tööriistu või on vaja terve käigukast alt lahti lasta? Muidu nendele poltidele ligi lihtsalt ei saa, tundub. Olge head inimesed, kellel kogemusi ja kes arvuti taga, andke nõu, palun. Auto siis nagu öeldud MB C180 1994a. 1,8 90kW bens. Tänud ette kiire abi eest!
(04-09-2010, 05:21 PM)ollibox Kirjutas: Mure suur, auto juba pukkide peal, uus töösilinder kah olemas. Ainuke asi, vana ei saa kuidagi kätte. Kas on vaja väga special tööriistu või on vaja terve käigukast alt lahti lasta? Muidu nendele poltidele ligi lihtsalt ei saa, tundub. Olge head inimesed, kellel kogemusi ja kes arvuti taga, andke nõu, palun. Auto siis nagu öeldud MB C180 1994a. 1,8 90kW bens. Tänud ette kiire abi eest!Ausõna, tuustisin foorumis ja guugeldasin kõikvõimalikes kohtades, selle asja kohta ei leidnud praktiliselt mingit infot....



Probleemiks ei saanudki nii väga need 13 mutrid, millega silinder sidurikorvi küljes on, vaid peenike toru, mis silindrisse läheb. Oli väga-väga kinni, jõuga ei saanud keerata, läheb kergesti ümmarguseks. Ühesõnaga, silindri sain kätte, tuli koos nii mõnegi teise jupiga. Nüüd uus all, kohe lähen proovima. Kohe-kohe vaja vahetada pidurikettad-klotsid. Ei tea, peaks võtma päris mitu päeva selle jaoks vist