![]() |
W202 siduri töösilindri eemaldamine - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: C-klass, 190E, 190D (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=105) +--- Teema: W202 siduri töösilindri eemaldamine (/showthread.php?tid=19808) |
W202 siduri töösilindri eemaldamine - ollibox - 04-09-2010 Mure suur, auto juba pukkide peal, uus töösilinder kah olemas. Ainuke asi, vana ei saa kuidagi kätte. Kas on vaja väga special tööriistu või on vaja terve käigukast alt lahti lasta? Muidu nendele poltidele ligi lihtsalt ei saa, tundub. Olge head inimesed, kellel kogemusi ja kes arvuti taga, andke nõu, palun. Auto siis nagu öeldud MB C180 1994a. 1,8 90kW bens. Tänud ette kiire abi eest! (04-09-2010, 05:21 PM)ollibox Kirjutas: Mure suur, auto juba pukkide peal, uus töösilinder kah olemas. Ainuke asi, vana ei saa kuidagi kätte. Kas on vaja väga special tööriistu või on vaja terve käigukast alt lahti lasta? Muidu nendele poltidele ligi lihtsalt ei saa, tundub. Olge head inimesed, kellel kogemusi ja kes arvuti taga, andke nõu, palun. Auto siis nagu öeldud MB C180 1994a. 1,8 90kW bens. Tänud ette kiire abi eest!Ausõna, tuustisin foorumis ja guugeldasin kõikvõimalikes kohtades, selle asja kohta ei leidnud praktiliselt mingit infot.... RE: Vajan abi - VÄGA KIIRE!!! - W202 siduri töösilindri eemaldamine - hents99 - 04-09-2010 Võta 13 lehtvõtme ja hakkad aga vähehaaval keerama. Võid kardaani + pikendusega. 10 või 11 lehega saab toru stutsi lahti. Ei ole lihtne töö, kuid tehtav. RE: Vajan abi - VÄGA KIIRE!!! - W202 siduri töösilindri eemaldamine - ollibox - 05-09-2010 Tänud vastamast! Ei ole lihtne töö, selles veendusin ma praegu väga kindlalt. Pea 12h järjest auto all! (ei maganud silmatäitki ![]() ![]() RE: Vajan abi - VÄGA KIIRE!!! - W202 siduri töösilindri eemaldamine - ollibox - 06-09-2010 Väike näpunäide nendele, kes plaanivad sama töö ette võtta. Kui ostate kasutatud töösilindri, siis enne torkige õhutusventiili auk traadiga puhtaks. Siis ei pea pärast sidurit ogaraks sõtkudes mõistatama, miks õli ei jõua ülevalt alla (sest tegelikult jõuab). ![]() ![]() |