24-05-2010, 05:46 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-05-2010, 05:52 PM ja muutjaks oli killer666.)
Eile lihtsalt auto ei käivitunud enam. Aku tühi. Kuigi just ennem oli saanud paarsada km sõitu.
T6mbasime käima ja lasin tükk aega tiksuda , igaks juhuks said ka harjad uute vastu vahetatud.
Lasin 6htul veel tükk aega käia , aga hommikul oli ikka aku kutu.
Volte näitab tühikäigul 13,9 ja tulede ja puhuriga 13,5v. Kahjuks laadimisvoolu ei saanud m66ta ,kuna tester ei v6imalda üle 0,2A m66ta.
Puhastasin ära k6ik geneka juhtmed ja kontrollisin ka ergutuse üle.
Akut(100ah) ei tahaks ka süüdistada ,kuna see pole veel kunagi tühjaks saanud
Nädal tagasi sai kytus otsa ja siis suutis aku pealt kütte üles imeda ja paaril korral olen poeskäiguga unustanud tuled põlema.
Peale seisma jätmist langeb akus pinge 11,7v.
Kas see on vähe v6imida peaks kontrollima.
edit: See tester vist valetab , arvutil näitab 11,5v. Kuigi peaks olema 12.
T6mbasime käima ja lasin tükk aega tiksuda , igaks juhuks said ka harjad uute vastu vahetatud.
Lasin 6htul veel tükk aega käia , aga hommikul oli ikka aku kutu.
Volte näitab tühikäigul 13,9 ja tulede ja puhuriga 13,5v. Kahjuks laadimisvoolu ei saanud m66ta ,kuna tester ei v6imalda üle 0,2A m66ta.
Puhastasin ära k6ik geneka juhtmed ja kontrollisin ka ergutuse üle.
Akut(100ah) ei tahaks ka süüdistada ,kuna see pole veel kunagi tühjaks saanud
Nädal tagasi sai kytus otsa ja siis suutis aku pealt kütte üles imeda ja paaril korral olen poeskäiguga unustanud tuled põlema.
Peale seisma jätmist langeb akus pinge 11,7v.
Kas see on vähe v6imida peaks kontrollima.
edit: See tester vist valetab , arvutil näitab 11,5v. Kuigi peaks olema 12.