w124 2,0D aku tühi. - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: E-klass (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=106) +--- Teema: w124 2,0D aku tühi. (/showthread.php?tid=18575) |
w124 2,0D aku tühi. - killer666 - 24-05-2010 Eile lihtsalt auto ei käivitunud enam. Aku tühi. Kuigi just ennem oli saanud paarsada km sõitu. T6mbasime käima ja lasin tükk aega tiksuda , igaks juhuks said ka harjad uute vastu vahetatud. Lasin 6htul veel tükk aega käia , aga hommikul oli ikka aku kutu. Volte näitab tühikäigul 13,9 ja tulede ja puhuriga 13,5v. Kahjuks laadimisvoolu ei saanud m66ta ,kuna tester ei v6imalda üle 0,2A m66ta. Puhastasin ära k6ik geneka juhtmed ja kontrollisin ka ergutuse üle. Akut(100ah) ei tahaks ka süüdistada ,kuna see pole veel kunagi tühjaks saanud Nädal tagasi sai kytus otsa ja siis suutis aku pealt kütte üles imeda ja paaril korral olen poeskäiguga unustanud tuled põlema. Peale seisma jätmist langeb akus pinge 11,7v. Kas see on vähe v6imida peaks kontrollima. edit: See tester vist valetab , arvutil näitab 11,5v. Kuigi peaks olema 12. RE: w124 2,0D aku tühi. - Nustu826 - 24-05-2010 Kas aku pinge langeb järsku alla, või umbes minuti kuni kahe jooksul? Normaalne pinge korras ja laetud aku puhul jääb 12,8 kanti ja mitme tunni möödudes on 12,7 kuhu peaks jäämagi. Ja ega laadimistuli õrnalt ei hõõgu mootori töötamise ajal? Ilmselt jääb miskit järgi ikkagi, mis seda voolu kulutab. RE: w124 2,0D aku tühi. - stihl - 24-05-2010 Puhkeoleku tarbimist tuleks mõõta. Ehk autol uksed kinni, võti sl-st välja ja ampermeeter ühele akuklemmidest vahele. Tarve peaks kuhugi null koma A jääma. (kell, raadiomälud vms) Kui ampermeetrit käepärast pole, võta u 3w tavaline pirn ja pane ntx. miinusklemmi ja - juhtme vahele. Pirn ei tohi põlema hakata; kui põleb, on kusagil lühis või mõni tarbija ilmaasjata taga. Kui autol signa, siis tuleb ikkagi ampermeeter leida, see ei pruugi läbi pirni rakenduda... Ja kui laadimispinge on ok ja puhkeoleku tarbimine nullilähedane, siis aku vahetus. RE: w124 2,0D aku tühi. - umm - 24-05-2010 Mul oli juhus, kus ühe esiukse keskluku mootoris oli lühis. Nii kui uksed lukku panin, tõmbas aku tunni-paariga tühjaks. Tasub ampritangidega proovida tarbimist mõõta, kui muu enam ei aita. RE: w124 2,0D aku tühi. - killer666 - 24-05-2010 Nii. Tekkis kahtlus testri suhtes. Viisin aku keldrisse ja m66tsin 11,7 . Sattus tuttav mööda minema ja temam66tisoma testriga 12,5v. Päeval v6tsin igaks petteks akuklemmi maha , aga käivitada ta ei suutnud ikkagi tunni pärast. Minu testriga m66detuna hakkab kohe pinge langema , kui mootor seisma jätta. St , et m66tmise ajaks v6tsin klemmi maha. Laadimispinget ja seistes mahalaadimise pinget ei saa m66ta , kuna too saast ei v6imalda üle 200mA m66ta. Tundub , et aku siiski pekkis=( RE: w124 2,0D aku tühi. - umm - 24-05-2010 kui niisama tühjaks läheb, siis jah aku peetis. RE: w124 2,0D aku tühi. - killer666 - 26-05-2010 Mismoodi see vedeliku vahetus käib? Aku vähehaaval külili ja siis uhuks näiteks voolikust veega üle.? Mis pärast sisse tuleb panna? Panin aku dest. vett täis , veidi läks paremaks , aga ikka väga kehva. RE: w124 2,0D aku tühi. - Nustu826 - 27-05-2010 Pärast paned sisse akuhapet, mitte dest. vett. Destvett lisatakse siis kui hape all ja tase langenud. Paljas dest. vesi ei tee seal miskit. Akuhapet saad autopoest, olen müügil näinud ka ehitusmaterjalide poes. Ja väga palju loksutada akut selle tegevuse juures ei tohi. Valad vana happe välja ja uus sisse. RE: w124 2,0D aku tühi. - ReinGSM - 29-05-2010 Happe vahetus on ajutine abi, pool p-s aku puhul. Kui aku tühjax saab on tulemus enamasti laip. Uus hape aga tõstab pinget küll ja võib viletsast akust ajutise variandi teha küll. Odav variant ka muidugi. RE: w124 2,0D aku tühi. - marek - 29-05-2010 See on sama hea tegevus kui patareisid pliidil kuumutada. |