Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 190 E 2.3 1984 W201 Villem666
#1
Mark: Mercedes-Benz 190E 2.0 w201
Väljalaskeaasta: 1984 (Esmane reg. eestis 1998)
Läbisõit: -
Mootor: 2.3
Värvus: Metallic blue-black(199)
Lisavarustus: El. katuseluuk, esimesed aknad elektrilised, must nahksisu(mitte originaal), kesklukustus, stereoseade.

Enda ja Mercedese ajalugu: Sattusin Mercedese peale sõbra kaudu, nimelt üks sõber vuras ringi nõ. kutsikaga ja hakkas meeldima. Otsisin päris pikalt tol ajal seda kutsikat ja sattusin Tallinnas müüdavale 1984 aasta auto otsa. Paljud ütlesid, et pole mõtet osta, nii vana, et kindlasti igalt poolt pudi jne. Aga ei jätnud jonni, ning otsustasin siiskit ära tuua see enda kuuri alla, ning üritada päästa antud isend emexi hammaste vahelt. See kõik juhtus tegelikult suht täpselt kaks aastat tagasi. Hinnaks oli 13 000 kr. Kaasa sain ka talvekummid.
Ise olin ostuga väga rahul, olgugi, et hakkasid vead välja tulema. Kuna käisin ostmas esimest korda autot, siis ei osanud midagi vaadata, uurida.

Vead:
1. Mootoril oli suur kepsukolks sees, aga kuna ei osanud kuulata seda ostmise ajal, siis sain alles tuttavale näidates seda teada.

2. Koju tulles oli vibra sees, mida avastasime ka alles siis kui linnast välja sõitsime, kuna vibra algas kuskil 60 km/h ja lõppes nõksu peale 90 km/h.

3. Ostmise ajal olid mõned roostekohad, pluss vasakpoolne poritiib oli kunagi kõksu saanud ning see oli nüüd hapu.

4. Sumbuti tegi lärmi, läbi oli pükste ja väljalaske kollektori tihend, pluss mõned lekked väljalaske torustikus.

5. Koju tulles avastasin, et lekib õli. Esimene simmerling lekkis, ja päris palju.

6. Koju tulles avastasin veel, et salongi radikas lekib, esimene aken läks uduseks, ning see oli magus.

7. Süütelukk on mingit moodi katki, vahest ei taha keerata. Ostu ajal jamas see juba.

8. Armatuuri keskmine õhuava ning selle nõ. kest oli vist kruvikeerajaga puruks lõõdud vms. Midagi oli liimiga tehtud ka, aga oli siiskit puruks.

9. Makk ei teinud piuksugi, arvan, et eelmine omanik pani suvalise sisse. Kõlarid olid normaalsed.

10. Tagurpidi käik ei töötanud korralikult, väga kehvalt lülitus sisse.

Siiamaani tehtud: Võrreldes, et kaks aastat omanud seda, on see nimekiri piskuke, kuna pole eriti ligi astunud. Aga tehtud on siis:

1. Omanik oli saaled ära vahetanud, ja veel ühtteist, aga minu otsus oli otsida teine mootor. Sain sõbralt 2.3 mis veel peale ei ole pantud.

2. Vahetasin kardaani tugilaagri ära, mis oli läbi kuid vibrast lahti ei saanud veel, vähenes palju, aga ei kadunud.

3. Salongi radikas, õhuava ning selle ümbris on vahetatud.

4. Sumbuti tihend on vahetatud ja ka sumbutit sai keevitatud.

5. Käigu probleem lahendatud. Käigukangi puksid olid täiesti läbi, nüüd suhteliselt perfektne.

6. Tegelikult suht ebaoluline, aga sai teine makk sisse pantud, ning kõlaritele võim taha, häälega olen rahul.

Plaanis teha: Seegi suht lühike, aga nende maht minu jaoks on suur.

1. Roostest vabaneda nii palju kui võimalik.

2. Esi-ja tagasilla pukside vahetus. Tegelen hetkel tagumistega.

3. Teine mootor vahele, ja tööle saada korralikult.

4. Piduriosade vahetus, klotside vist ainult, kuna kettad tundusid suht uued olevat, eriti tagumised.

5. Saada lahti vibrast. Loodan, et süüdlased pole veljed.


Kokkuvõtteks: Nagu enne mainitud, olen rahul, et sellise ostsin ning üldiselt ka, et sattusin Mercedese otsa. Roostet ja pehmeid kohtasid tuli küll välja, aga ei näe kohta mida ei paranda keevitus ning väike plekitükk. Seda on raske õelda millal tänavapeale saan, sest tegemist ikka on, ning rahakott kipub õhuke olema, aga vähemalt üritan seda teha ning pole ta nüüd nii hull ka.

Mõni klõps: Kahjuks täiesti tervest autost pilte mul panna pole ning vabandan kvaliteedi pärast, telefon ainuke aparaat millega talletada pilte.
Aga selline on siis auto:

Nüüdseks eemaldatud ka see poritiib.
[Pilt: DSC00225.JPG]

Puudu sellel pildil alumine lisa, hetkel stange eemaldatud.
[Pilt: DSC00226.JPG]

Tagasild juppideks.
[Pilt: DSC00227.JPG]

[Pilt: DSC00228.JPG]

[Pilt: DSC00240.JPG]

Vanad puksid olid sellised.
[Pilt: DSC00229.JPG]

Tööd ikka jagub.
[Pilt: DSC00239.JPG]

[Pilt: DSC00237.JPG]

[Pilt: DSC00235.JPG]

[Pilt: DSC00236.JPG]

[Pilt: DSC00221.JPG]

[Pilt: DSC00218.JPG]

[Pilt: DSC00219.JPG]

[Pilt: DSC00213.JPG]

Hetkeks oleks kõik. Loodan, et teema reeglite pärane, kui ei, andke teada. Eks varsti hakkan Teid foorumikaaslasi küsimustega, probleemidega piinama.

Lugupidamisega Villu.
Vasta
#2
Korralik jutu oled valmis kirjutanud, kiitus. Ainult mina ei näe pilte, ei tea kuidas teised...
Pealkirjas ka viga sees, ei ole ju enam 2,0 Icon_biggrin

Edit: lugesin, et panid mootori vahele, tegelikuses plaanis.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#3
To Karl:
Ei saanud esimese ropsuga pilte üles, proovin homme, ehk siis reedel asja korda teha.
Mootori kohta veel nii palju, Hetkel pole üldse mootorit pealgi, vana tõstsin maha, aga uut pole veel asemele pannud. Väikene kokku sobimatus. Teen vajalikud muudatused. Aitäh.

Terv. Villu
Vasta
#4
kutsikad on teema, aga must metallik sinine? Big Grin
tööd selle kallal on veel kõvasti ja eks mõni pisiviga ka veel välja tulemata. jõudu tööle ja ootame pilte Nod
Vasta
#5
(02-04-2010, 09:55 AM)põhh Kirjutas: kutsikad on teema, aga must metallik sinine? Big Grin
tööd selle kallal on veel kõvasti ja eks mõni pisiviga ka veel välja tulemata. jõudu tööle ja ootame pilte Nod

Nii näitab vin koodiga:
Paint
199-metallic blue-black
Ainuke asi, kirjutasin vb. vales järjekorras niimoodi, et jääb lugedes vale arusaam. Teen vastavad muudatused. Aitäh.

Terv. Villu
Vasta
#6
Vin koodi sisu sellel autol selline:

VIN WDB2010241F035990
Model 190 E AUSTRALIA
Chassis 2010241F035990
Engine 102961 10 085832
Transmission 717411 00 021499
Order 0 4 233 02905
Approx. year 1984
Dealer Bremen branch (233)
Interior leather "nappa" two-color anthracite+anthracite (251)
Paint
199 metallic blue-black (с 01.01.1983)
Options
240 outside temperature indicator (с 01.03.1982)
260 elimination of model designation on rear lid (с 01.05.1968)
286 luggage nets on front seat backrests (с 01.01.1962)
410 electric sliding roof (с 01.03.1965 по 29.02.1988)
429 mercedes-benz power steering and manual five-speed transmission (с 01.04.1970 по 28.02.1986)
430 headrests in the rear (с 01.01.1977)
451 revolution counter (с 01.12.1972 по 31.10.1993)
tachometer
466 central locking system (с 01.04.1970 по 31.10.1993)
470 anti-lock braking system (abs) (с 01.06.1978 по 31.10.1993)
504 outside rear view mirror, right, electrically adjustable (с 01.11.1978 по 29.02.1986)
outside rear view mirror, right, electrically adjustable (l.h.d.)
taxi version, f.r.g, and outside rear view mirror on the right
570 folding armrest front w202/210 stowage box front with armrest (с 01.04.1970)
front folding armrest w202 - housing at front with armrest
583 electric window lifters (front doors) (с 01.04.1970)
591 heat-insulating glass, all-around, heated rear window pane, (single-sheet safety glass), Germany
green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - Germany (с 01.01.1972)
673 high-capacity battery (с 01.01.1964)
682 fire extinguisher (с 01.04.1970)
876 rear door contaCTS and lamp above rear window (с 01.07.1964 по 31.10.1993)

Terv. Villu
Vasta
#7
Sai mõned tunnid kuuri all pintseldatud:
[Pilt: DSC00242.bmp]

[Pilt: DSC00241.bmp]

Tegemist siis krunditud juppidega ning ka mõned puksid paigaldatud.

Nüüdseks auto seest tühi, istmete näol siis. Ka ukse polstrid sai ära võetud ning vaadatud ukse sisse kas ka roosteussi näha, kuna eelmine omanik on ikka kruvidega väga usin olnudEusa_wall Õnneks uksed tunduvad korras olevat, ühel oli välimises ääres mingi pindmine rooste, selle kõrvaldan ära. Istmete all ja üldse põhja vaadates jäid mõned kohad silma, juhi jalgade all on üks auk, ning taga istme all, suht. tungraua koha lähedal oli ka auk, pidi vist mersude viga olema, nurkasid mõtlen siis. Ülejäänud kohad tundusid normaalsed, aga nii kaua ei tea, kui lahtised kohad relakat näevad.


Oleks üks küsimus ka. Kuidas on lood kutsika küljepeale ajamisega, kas on teostatav ja kuidas välja peaks nägema? Kunagi olen ühe siksi ajanud, aga sellel ei olnud uksigi küljes. Miks ajada tahan on lihtne, pole tõstukit ega estakaati, aga põhjale tahaks mugavalt ikkagi ligi saada.

Terv. Villu
Vasta
#8
Iga auto v6id ajada külili.

Aku maha(sul seda ju pole)ja salongist lahtised asjad. Ajad kamba kokku (4-5 nägu)ja t6state. kui auto juba kaalub , siis jookseb 1 mats teisele poole ja paneb autoratta b-piilari kohale katuse nurka. Midagi ei juhtu , mõlki ei lähe.
Vasta
#9
See üks mats võiks tegelikult teisel pool juba oodata rattaga, ennegi autol kaal üle läinud ja kummuli ta ongi Icon_biggrin

Aga nii on tehtud ja toimib, kui muid võimalusi pole.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#10
Selge, tänud mõlemale.

Terv. Villu
Vasta
#11
Me ajasime viimase auto kahekesi üles 54 aastase onuga. Lihtsalt tarvis on ühte moditud vene ziguli tungrauda ja natuke toestusmaterjali. Kui juba parasjagu üleval on, aitad üksinda kaasa (arvestama pead ainult sellega, et täisjõudu rakendada, muidu tuleb tagasi) ja pill külili nagu nalja, seni hoiab teine ratast,
Vasta
#12
Tere jälle.

Tegin mõned klõpsud juurde, tegelikult peaaegu igapäev juures käidud autol ja midagi korda üritatud saada, nojah tegelikult mõni jupp küljest ära saada.
Tekkis omal väike viivitus, nimelt see kuurialune oli vana heinaküün, ning seal voolu pole, ja kaabel vaja teealt läbi viia jne. Ühesõnaga seal hetkel voolu pole, sp. pole ka veel keevitamisega pihta hakatud, muidu oleks nii mõneski kohas juba paik peal olnud.

Taaskord, ärge kvaliteedi pärast näkku lööge.

Praegune seis:

[Pilt: DSC00299.JPG]

[Pilt: DSC00282.JPG]

Nagu juba enne mainitud, 26 aastase auto alt leiab ikka roostet ka juba.
[Pilt: DSC00286.JPG]

[Pilt: DSC00285.JPG]

[Pilt: DSC00287.JPG]

[Pilt: DSC00293.JPG]

[Pilt: DSC00294.JPG]

[Pilt: DSC00295.JPG]

Täna hommikul üllatati mind sellisel viisil:
[Pilt: DSC00290.JPG]

Juppide nurk:
[Pilt: DSC00297.JPG]

Polnud tegevust, sai värvitud:
[Pilt: DSC00298.JPG]


Küsiks ka. Nimelt selle esivedru kohta, kas see kollane värv näitab ka midagi? Jube madal on küll auto, tagumised sõber ütles, et on lõigatud lühemaks, aga esimesed, võrreldes originaaliga oleks nagu teistsugune. Kas tegemist on mingi sportvariandiga?

Veel küsiks, eelkõige siis modedelt, igaksjuhuks, ega ma liiga palju pilte üles ei pane? Tundub nats loll küsimus, aga igaksjuhuks, sest tegelikult saab ka mõne pildiga hakkama.

Terv. Villu.
Vasta
#13
Pilte on huvitav vaadata, mulle meeldib näiteks.
Ise teen sama tööd praegu, roostega sõdin. Mõned kohad on jäänud veel, kuid väljastpoolt kuskilt vesi ega muud jamad liiga ei tohiks teha. Piltidega olen muidugi laisk olnud, kuid tuleb lisa. Tegemist tahtsid põhimõtteliselt samad kohad.
Sul paistab, et on ka varem natuke remonti tehtud ja keevitatud. Tagasillaga oled vaeva näinud.
Ise peaksin ka tegelikult tagasilla alt korra võtma, kuna kinnituskohad tahavad uut kaitsekihti.
Edu tegemistes, tasub vaeva näha.
201 202 124 210
Vasta
#14
Niisiis. Upitaks ka oma teemat natukene, teine üsna taha jäänud juba.

Olen enda peale kuri, kuna nii vähe edasi jõudnud, samas midagi ikkagi teen. Tuleviku plaanide jaoks sai endale soetatud nn. suur radikas, tuli vist mingisuguse 300-se pealt ning ka elektriline ventilaator. Plaane ja asju mida vaja osta on küll ja küll, nagu kombeks ikka minusugusel noorel inimesel.

Progress siis on selline(pildid ikka veel telefoniga tehtud, millel on ekraan sees, loe seda kui põhjust miks pildid pole hea kvaliteediga):
Nagu näha, suur auk ja palju roostet. Varsti saab selle kinni sealt.
[Pilt: DSC00427.JPG]

Tagasilla esimene, ei oskagi nime panna äkki sillakinnitus koht oli mõlemalt poolt täitsa mäda, sai siis uuendatud seda värki sealt.
[Pilt: DSC00426.JPG]

[Pilt: DSC00420.JPG]

Nagu mitme pildi pealt näha, siis tungimiskoht ikka üsna läbi ja see nurk on üks paremaid, esimesed on täitsa läbi.
[Pilt: DSC00411.JPG]

[Pilt: DSC00414.JPG]

[Pilt: DSC00419.JPG]

Tegin siis nii: Alguses roostemuunduriga siis krunt peale ning kui tagumine osa tehtud saab siis tõmban mastiksiga üle. Seal veel mõned kohad tahavad saada vahetust ning siis peaksin saama tagumise põhjaga ühele poole, muidugi välja arvata tungi kohad, nendega olen päris kimpus hetkel. Keegi mingit head lahendust teab siis palun ütle.

Küsiks targemate käest sellist küsimust, et plaan osta madaldus vedrud kuid neti poodides on müüa 2.0-le aga kunagi tahaksin panna peale 6 realise mootori. Kas nendel vedrudel on vahet, kui osta 2.0-i omad, kas need aitab ka rida kuue mootoriga kasutada? Enda arvamus on selline, et ei aita, kuna rida kuue mootori peale panemisel peab vahetama esivedrud (jutt siis originaal vedrudest).
Äkki keegi oskab õelda midagi.

Ning kui keegi teab head ainet mida lasta karpidesse ja muudesse taolistesse kohtadesse mis pidurdaks natukenegi roostet siis palun anna mulle ka teada.
Seniks edu mulle ja uuendan varsti teemat jälle.

Terv. Villu
Vasta
#15
Soovitaks siis ikka 2.6 vedrusid Smirk
Vasta
#16
Küsiks sellist huvitavat asja kellegi käest, kellel rohkem mootoreid läbi käinud. Kas need kaalud vastavad tõele, või panevad täiesti aiateibaid, või on tegemist ainult ploki kaaluga? Kaal on mootori nimetuse järgi poundides

Mercedes SOHC V8 alum. 452 (2)
Mercedes SOHC V8 iron 540 (2)
Mercedes 5.6L V8 467 (57) 1987
Mercedes OM 615 Diesel 447 (16)
Mercedes M291 flat-12 374 (66) with starter, alt, exh, no clutch
Mercedes 2.8/4.2 V6 331 (127) 1997, SOHC 3V, "shipped for assembly"
Mercedes inline six 441 (127) 1995 and back
Mercedes 500I V8 305 (46) 1994 pushrod Turbo Indy motor (Penske)
Mercedes/Ilmor Indy V8 273 (57, 60) 72 deg V Turbo Indy motor
Mercedes/Ilmor DOHC V8 280 (89) 1995 IC 108 model, no clutch
Mercedes/Ilmor IC108C 280 (130) 1996 DOHC V8
Mercedes 3.2L V6 330 (141) 1997 SOHC, 90 deg, 3 valve
Mercedes 5.8L V12 490 (143) 1997, 3 valve
Mercedes V10 F1 290 (210) 1994

Vb. loll küsimus, kuid hakkas huvitama palju kaalu vahe neil on. Konkreetselt huvitaks mis kaalu vahe on rida neljal ja rea kuuel. Esialgu huvi pärast lihtsalt.

Suured tänud.

Terv. Villu
Vasta
#17
Ma proovin üles leida, Rootsi foorumis kaaluti erinevaid mootoreid. List oli päris muljetavaldav.
'When the flag drops, the bullshit stops'
Elbe Engineering
Vasta
#18
(30-08-2010, 09:27 PM)hents99 Kirjutas: Ma proovin üles leida, Rootsi foorumis kaaluti erinevaid mootoreid. List oli päris muljetavaldav.

See oleks väga tore kui viitsiksid need siia üles panna.

Suured tänud juba ette äraSmile

Terv. Villu
Vasta
#19
Sai taas natuke auto kallal oldud ja tulemus on näha piltide pealt. Pidin vedru kohad välja lõikama ja uued asemele. Aga kuna ei olnud võtta kuskilt originaale siis sai ise tehtud. Kindlasti jagub kriitikat nende meeste poolt kes oskavad asja kõvasti paremini teha, aga minul tuli välja niimoodi. Kas need originaal kohas on, kahtlen aga loodan, et toimivad. Vähemalt peaksid olema mõlemad täpselt samas kohas. Kui väga hull on, ju siis tuleb ümber teha, hetkel paremini ei osanud.


[Pilt: DSC00449.JPG]

[Pilt: DSC00459.JPG]

[Pilt: DSC00001.JPG]

[Pilt: DSC00447.JPG]

[Pilt: DSC00453.JPG]

[Pilt: DSC00450.JPG]

Tagumise põhja osa saab varsti krundiga üle tõmmata, üks koht vaja veel keevitada. Kui tehtud, siis mastiks ning uuesti sild alla tagasi.

Seniks soovige mulle edu.

Terv. Villu
Vasta
#20
Teen küll aeglaselt aga vähemalt teen. Sai siis tagasild alla tagasi pantud, nüüdseks on tungi kohad kõik keevitatud ja uued tehtud, loodan,et sai hea. Põhi peaks nüüdseks olema keevitatud, vajab veel mastiksit, mida mina enam panna ei saa, kuna liiga külm. Kuna rahadega kitsas, nagu meil kõigil, siis tegemine venib nagu tatt.
Niimoodi siis:

[Pilt: DSC00473.JPG]

[Pilt: DSC00475.JPG]
Alustasin kapoti aluse korrastamisega.
[Pilt: DSC00493.JPG]

[Pilt: DSC00494.JPG]

[Pilt: DSC00496.JPG]

Piltide peal on kapotialune märg, kuna sai survepesuriga proovitud suurem jama maha võtta, mis muidugi ei õnnestunud just kõige paremini. Plaanidest ei oska midagi rääkida ja ega väga ei tasugi, vahest harva läheb plaani järgi.
Tasa sõuan, kaugele jõuan käiks minu kohta ehk.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W201 190D 2.0 55kw maxim1655 7 1,374 12-12-2023, 03:40 PM
Viimane postitus: maxim1655
  W201 hinnad MMBrogan 4 888 03-02-2023, 08:26 PM
Viimane postitus: Mike22
  MB 190e, 1993, w201 - kaarel kaarel_w201 55 47,784 26-07-2021, 11:45 AM
Viimane postitus: kaarel_w201
  MB W201 190D '87 - maxim1655 maxim1655 19 8,656 25-01-2021, 11:47 PM
Viimane postitus: väikemees
  MB 190E 320CDI OM613 1989, W201 - Tonyt TonyT 209 219,398 09-04-2020, 10:11 AM
Viimane postitus: herki
  MB 190, w201 x mitu -Oldschool Oldschool 101 116,207 06-09-2019, 12:58 PM
Viimane postitus: Oldschool
  190 E 2,6, 1992, W201 - Sm. Västrik Sm. Västrik 58 56,560 04-08-2019, 10:48 PM
Viimane postitus: Lepz
  MB w201 92a swap OM606 Marks07 mrmikumike 32 30,552 11-07-2019, 11:18 AM
Viimane postitus: Marks07
  MB W201, 190E, 1990 - Coollaager coollaager 16 17,406 30-04-2019, 09:24 PM
Viimane postitus: Werewolf
Thumbs Up W123, 230e, 1984, sedaan - Ander anderander4 23 20,931 03-06-2018, 04:24 PM
Viimane postitus: anderander4



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne