Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w126 87a s300d probleemid katuseluugi ja veermikuga
#1
Tere!

Probleemid jargmised:

Autol eelmine omanik katuseluugi kinni pannud, st. silikoni ja kruvidega. Kas katuseluugi plaat on samuti metall v6i plastik?, 1 variant see kinni keevitada ja m6ttes m6lkus veel lasta l6igata sobiva suurusega "aken" sinna? Kas selline asi tundub reaalselt teostatav?

Teine jama on seoses kolksuga ees, vahetasin amordi ja sarniiri ning see kolks on ikka alles, tugev kolakas k2ib kui august l2bi s6ita. Mida v6iks veel vaadata?
K6ik t66kojad senimaani on suhtumisega et vahetame selle jupi 2ra ja kui kolks 2ra ei kao siis asume j2rgmise kallale. Kui Tartus keegi oleks n6us mul veermiku yle vaatama ja oskaks 6elda ka reaalselt vahetamist vajavad jupid oleksin v2ga t2nulik.

Sten
W126 300SD
Vasta
#2
Katuseluugi asemel võid panna kas või akvaariumi, ühesõnaga on seal teostatv aknad ja muud veidrused. Veermiku kolksu tasub otsida nn. järeljooksu padjadest (kui esiistmetel jalad välja sirutada siis asuvad jalge all, odavamad puksid maksid ca 700-800kr/tk nüüd vb odavamadki)
Vasta
#3
Seal on mingisugune sharniir ka puksidevahel mis hakkab kergelt häirivat kolinat tekitama.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#4
Kas keegi oskab Tartus soovitada t66koda, inimest, kes w126 veermikuga rohkem sinapeal oleks kui "keskmine" t66koda. S6idan n2dalas 800 - 1000 km ja see kolks ja paar jama veel on mu aju m6lki l66nud nyydseks.
W126 300SD
Vasta
#5
Ise panustaks ka järeljooksu padja peale, töökoda niisama pakkuda ei oskagi, soovitaks mine käi üv punktis maksa mingi paar sinist ja las raputavad/liigutavad alt, ehk saad targemaks siis.
Vasta
#6
Ei väsi kordamast - parim kodune viis järeljooksu kontrolliks - keera ratas välja, mine autost välja ja löö kannaga tugevasti vastu väljakeeratud ratast, rehvile vastu sõidusuunda siis, mitte küljelt.
Kas kostub kolks või, vastavad edasised järeldused on juba kerged teha.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#7
T2nud, viga leitud selle padja n2ol Eusa_dance
W126 300SD
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 411 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W126 pliidinuppude pirnid, temperatuurirullide kleepsud MeelisN 2 590 26-02-2023, 10:18 AM
Viimane postitus: Karl
  W126 SE madaldus/ koobaste rullimine Akohin 6 1,569 29-04-2022, 04:51 PM
Viimane postitus: MAV
  W126 280 SE AnarJaanus 0 620 12-01-2022, 07:27 PM
Viimane postitus: AnarJaanus
  W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur) dinowalk 31 3,717 27-12-2021, 10:56 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W126 esitiivad brunosacco 2 1,140 20-08-2021, 01:02 PM
Viimane postitus: brunosacco
  W126 Juhipoolse ukse lukustussüsteemi eemaldamine helitehnik 1 723 06-07-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: v6sa
  W126 kliima lisamine Akohin 7 2,853 03-02-2021, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  w126 1990a katuseluuk ei tööta MasterEgO 9 6,751 06-06-2018, 10:56 PM
Viimane postitus: Rolz
  W126 1990 digitaalne kell MasterEgO 2 3,292 02-06-2018, 11:26 PM
Viimane postitus: MasterEgO



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne