Postitused: 254
Teemad: 33
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Selline probleem siis:
Auto seisnud terve talve peaaegu ja aku on tühjaks saanud (muidu olen aegajalt käivitanud, pole probleemi olnud).
Puldist uksed ei avane ja autosse sisse ei saa!
Autoks on (nagu pealkirjas) W124 1988 sedaan kerega 260E.
Vabandan, kui selline teema on juba olnud. Asi on selles, et ei oska enam midagi ette võtta. Autot ei taha lammutada ega lõhkuda ka väga.
Postitused: 136
Teemad: 9
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Kus võtmed on? Või võti ei tööta?
Postitused: 932
Teemad: 20
Liitus: Sep 2006
Maine:
9
Olen näinud 260E mudelit, millel konkreetselt võtit ei olegi on ainult ukselingid ja pult. Kas on tegu samasuguse masinaga?
Kui nii, siis mina isiklikult oskaks küll kapotti alla muukida, ehk siis nii teha, et sa pääseks akule ligi ja saaks sellegi vähemalt laadima panna, kui ta tõesti tühi kõigest on.
Postitused: 535
Teemad: 46
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Mul ka kunagi sama probleem.võta saslõkivarras,mässi isoleer ümber,kergita klaasi poolt õrnalt kapotti(parem kui teine auto on kõrval,siis tead + klemmi kaugust) juhe külge ,miinusele koha ikka leiad.Edu
Postitused: 499
Teemad: 21
Liitus: Jun 2008
Maine:
1
(19-03-2010, 09:37 AM)nordrainbow Kirjutas: Mul ka kunagi sama probleem.võta saslõkivarras,mässi isoleer ümber,kergita klaasi poolt õrnalt kapotti(parem kui teine auto on kõrval,siis tead + klemmi kaugust) juhe külge ,miinusele koha ikka leiad.Edu
Sellist kavalust kuulen küll esimest korda...
Aga äkki jänku ise alustas...
Postitused: 254
Teemad: 33
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Asi ongi selles, et luku aukusid ustes ei ole. Tegemist nn "Keyless entry" süsteemiga.
Aga kuidas siis sealt kapot lahti muukida? Oleks hädastiabi vaja! (See saslõki varda variant tundub nadi olevat.)
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Mis seal ikka, tee puust kiil ja toksi ettevaatlikult aknaraami ja kere vahele, kuni tekib piisav vahe, et traat siselingi taha ajada.
Täiesti teostatav ja nii teevad ka lukuabi firmad.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 407
Teemad: 8
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
roni auto alla ja pane + juhe starteri taha, sealt läheb ju otse akule. starter asub ju juhipool mootori all, suht hästi peax ligi pääsema (andmed küll 200E-lt) miinuse saad suvalt raami panna.
Postitused: 254
Teemad: 33
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
Pluss juhe starteri taha ja miinus lihtsalt raami külge?! Vool taha ja uksed lahti vajutada?!
Sain ma õigesti aru??
Postitused: 797
Teemad: 58
Liitus: Aug 2006
Maine:
4
(21-03-2010, 05:28 PM)DaimlerAg Kirjutas: Pluss juhe starteri taha ja miinus lihtsalt raami külge?! Vool taha ja uksed lahti vajutada?!
Sain ma õigesti aru??
Said küll
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe
Postitused: 407
Teemad: 8
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
põhimõtteliselt peab toimima, iseasi kui lihtsalt sa starteri taha ligi pääsed?? 200- le pääseb kui tungida juhipoolt nina ülesse ja pugeda auto all isegi põhja kate ei jäänud jalgu (isetehtud põhjakate). kui starteri tagant pendixi külge panna laadija siis ju peab tulema lahti!! mõistlik olex ennem laadida akut nii 10-15 minti sedasi ja siis proovida uxi avada.
Postitused: 4,736
Teemad: 194
Liitus: Sep 2007
Maine:
7
suure kruuvikeerajaga tee kapoti lahti , ja pane uut akut !
Mercedes benz w124, w202, w210, w140 , w220, w211 varuosad tallinnas kohapeal ja tellimiseks .Autoremont, plekitööd, autovärvimine
Postitused: 254
Teemad: 33
Liitus: Jul 2009
Maine:
0
02-04-2010, 12:56 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-04-2010, 12:56 PM ja muutjaks oli BlackLady.)
Leiduski üks abivalmis isik (arturmalcik), kes tuli ja tegi auto lahti oma vabast ajast ning ei soovinud midagi vastutasuks. Aitäh!
|