Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vito 110CDi ei käivitu
#1
Tervitus!
Loodan, et teema õiges kohas.

Probleem seisneb selles, et auto käis remondis käigukastiga. Ennem seda mootor töötas laitmatult. Remondi käigus olevat lõhutud väntvõlli andur ja oli see ka nö töötavaga asendatud, aga auto ikka ei käivitu peale seda.
Probleem näeb siis välja selline, et autot käivitades nagu natukese lubab mõned sekundid, ehk siis silindrid võtab taha ja edasi starterit andes nagu kaoksid pihustid tagant ära. Proovid uuesti käivitada jälle sekund/kaks käivitub ja surnud. Auto käima ei jää. Sai siis ka B varuosana uus andur peale ja ikka sama nähtus.
Immos asi ei ole, sest starter tuleb järgi ja ühtegi veateadet ei ilmu armatuurile.
Auto käis ka kusagil diagnostikas( ei diagnoositud originaal tarkvaraga) ja väideti, et immo peal või aju surnud. Olid ka vist vahetanud masinal pihustid, aga ei muutunud miskit.
Kahjuks ka auto kaugemal, et silberisse vedada pikk maa.
Kuna kast võeti maha, siis ei usu, et nukaandurile liiga tehti või miskit.
Samas süüte sisse keeramisel kustus kontrolltuledega armatuuris ka koheselt eelsüüte tuli ( öeldi, et see ei tulegi järgi selliste ilmadega sellel masinal, oli siis umbes 17 õhutemp). Kaitsmed kontrollitud istme ja rooli all.
Arvan, et pole seal erilist väga lammutama mõttet hakata, kui saaks vast arvuti taha ja näeks asendiandurite tööd, kütuserõhku ning mida pihustid teevad.

Aga kui keegi oskab läbi foorumi nõuandeid anda siis see tublisti oodatud. Auto asub Võru lähedal, ehk oskab keegi mõnda inimest sealt soovitada.

Lugupidamisega Cert85
Vasta
#2
Mul oli kunagi 97a V-klassiga taoline jama. Süüdlaseks oli siiski immo - see mis asub kõrgsurvepumbas. Karla auto midagi seal pumbas puuris ja modis ja peale seda töötas. Ainus mure, et see modimine ei lase pärast enam kick-downi teha, uus jupp sinna maksis vist 8 kilo.
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#3
virgo Kirjutas:Mul oli kunagi 97a V-klassiga taoline jama. Süüdlaseks oli siiski immo - see mis asub kõrgsurvepumbas. Karla auto midagi seal pumbas puuris ja modis ja peale seda töötas. Ainus mure, et see modimine ei lase pärast enam kick-downi teha, uus jupp sinna maksis vist 8 kilo.

Sry, eelnev jutt käis tavalise 2,3 mootori kohta, sinul ju cdi. CDI puhul võid veel vaadata nuki asendi andurit. Mul see ka jamas ja "vägev Sass" vanakuulis isegi ei leidnud seda viga. Tõstis aga ükshaaval asju teise auto pealt ümber kuni käivitus.
LCD displayde ja armatuuride remont
www.harteron.ee
Vasta
#4
Kui juba väntvõlli andur ära lõhuti, siis võis selline asi juhtuda, et rikuti ära ka anduri lugemisvöö. Ühesõnaga saab andur sealt hooratta pealt nüüd valet infot ja CDI aju teeb valed järeldused mootori pöörlemise kohta .See ajab CDI ajul väntvõlli ja nukkvõlli omavahelise sünkronisatsiooni sassi ja ei hakatagi enam edasi pihustama. Kardan et sul on see viga ja lase seda kohta uurida.
Kui on immo peal, siis peaks tulema armatuuri START ERROR kiri.
Vasta
#5
Endal käis sama mõte läbi, et kas siis vigastatud kuidagi seda nö lugemisvööd või miskit. Kuna kast käis maas, loodetavasti ei võetud nö hooratast maha vända küljest. Kas saab ka seda sinna vända otsa valesti panna- on keegi teadlik?
Selle olekski esimene asi, et tahaksin arvutiga kontrollida, mis seal toimub, ennem kui lammutama hakata. Auto pole minu ja ise ka ei oma vahendeid selle diagnoosimiseks.
Sest endal ka oli esimese mõttena, et kui nad seal kastiga mässasid, et kas siis see nö lugemisvöö on liiga saanud või valesti paigaldatud.
Immo pole jah. Starter tuleb järele ja veateadet ei ilmu.
Viga olekski selline, et ei tule õiget infot võllide asendist. Kuna jah, algul millegi järgi hakatakse pihustama ja kuni loeb siis vea sisse, et andurid ei käi sünkroonis.
Kindlasti annaks neid ka ostilloskoobiga võrrelda ja diagnoosida, aga see oleks vist enese piinamine lihtsalt.

Sain ka sõbra käest mootorijuhtploki pinide skeemi. Plaanis oli vändaanduri juhtmed plokini "läbi helistada", et kontrollida nende korrasolekud ja välistada massis olekut. Aga samas sellesse ka ei usu.

Oskab keegi ehk mingit infot selle kohta anda, et millises teatud olekus milline pilt peaks mulle sealt väntvõlli anduri august paistma. Veendumaks siis selle vöö õiges asendis olekus.

Sest omanikul raha ka loopita pole. Auto aasta ja rohkemgi seisnud juba.

Oskab keegi öelda, kas sellel masinal ehk saab armatuurist mingeid veakooode lugeda? Mingite nuppude kombinatsiooniga või kuidagi.

Tänud kõigile kaasmõtlejatele.
Lugupidamisega Cert85!
Vasta
#6
Viga nukaanduris polnud- sai proovitud teist.
Eks tuleb vist lammutama hakata.

Kellelgi ideid, kogemmusi?
Vasta
#7
Kas viga leiti ülesse? Icon_rolleyes
Vasta
#8
Tervitus!
Minu teada see masin seisab siiani seal. Oli keegi teda diagnoosimas käinud ja oli samuti juhtplokki süüdistanud. Ise pole aega saanud sinna enam nina pista.
Et siis hetkel jään vea koha pealt vastuse võlgu.
Kuna pihustid olid ka vahetatud kusagil, siis ei saaks ka neid pinge tapmises süüdistada.
Ehk olekski tark teist "aju" proovida aga kes selle jälle seal õpetab?
Vasta
#9
Mul mure sama masinaga, 2000 aasta mudeliga. Suri maantee sõidul välja ja käima enam ei läinud. Sai vahetatud kütusefilter ja paak puhastatud, kuna paaki pidavat tekkima mingisugune "diisli kile". Kui enne paagi puhastamist filter kütust täis pandi siis töötas ja läks paagipuhastusse masin. Peale paagi puhastamist ei lähe masin isegi siis käima kui filtri kütet täis panen ja sümptomid on väga sarnased sinu käivitusprobleemidele. sekund- kaks lubab ja siis vaikus majas jälle. Samuti sai proovitud teisi andureid, kuid abi ei olnud. Kas keegi targem mees oskab äkki öelda, kuidas ajule mingisugust reseti või midagi sarnast teha? Äkki ajul mingisugune avariiresiim? Autol oli mingi hetk aku ka tühi ja süüdet sisse keerates urises ees miskit. Võis see ajus miskit segamini ajada?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB Spriter 1997 2.9 ei käivitu mulkk 6 194 04-11-2024, 11:03 PM
Viimane postitus: v6sa
  VITO(w639) 109 CDI - laadimise tuli põleb, salongi taustavalgus kustub IUrmoI 8 924 10-03-2024, 07:42 AM
Viimane postitus: v6sa
  2014 Vito diisel pihustid ei toimi KKk 4 583 05-02-2024, 11:37 PM
Viimane postitus: Sm. Västrik
  Vito ei käivitu külmaga - elektri mure ratsoup 9 804 09-01-2024, 07:04 PM
Viimane postitus: v6sa
  Vito Tourer 2023 CD-pleier Antz 0 445 16-07-2023, 02:14 AM
Viimane postitus: Antz
  Vito 2003 edasi ei puhu sooja Old_timer 11 1,363 24-01-2023, 11:26 PM
Viimane postitus: jass161
  W639 Vito 115CDI MY2006 - Aku tühi paari päevaga, voolukadu aix6 3 838 24-01-2023, 09:18 PM
Viimane postitus: onu_siim
Video Vito w639 kolks taga Eenmaa 1 515 02-01-2023, 10:48 PM
Viimane postitus: Eenmaa
  MB Vito 2007a kärukonksu juhtmete värvid imre 3 684 08-11-2022, 05:59 PM
Viimane postitus: stihl
  Probleem 1998 MB Vito W638 108D käikudega (manuaal) hbmluiks 3 788 05-11-2022, 01:15 AM
Viimane postitus: Ernst



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne