Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
säde piibu ja mootori vahel.
#1
Täna hommikul autot käivitades avastasin, et 3.0 138kw rida 6 mootorist on ööga saanud rida 5 mootor, kuna 1 silinder ei tööta. Algul ma ei pööranud sellele erilist tähelepanu, sest viimased paar päeva on hommikuti külmalt käivitades sama asi olnud, aga 5-10 min möödudes on korralikult tööle hakanud. Täna jäigi 5 silindriga töötama. Algul mõtlesin et hiljuti sai vahetatud küünla juhtmed, et võib olla ei ole mõni piip korralikult küünla otsa saanud. peale kontrolli selgus et kõik olid nii nagu peab, aga piibu ja mootori vahel on säde. Oskab keegi öelda millest see tuleb? Vahetaud on nagu mainisin küünlajuhtmed + veel jagaja kaan, rootor ja suvel ka küünlad. Auto on c124 3.0 138kw.
Vasta
#2
Piibujuhe praak sul vb. Proovi mõne muu piibujuhtmega.
Vasta
#3
Vii juhe tuppa ja puhasta ära.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#4
[/align]juhtmed suht uued. Paar nädalat vanad umbes, on seal midagi puhastada?
Vasta
#5
Sool võib vahel olla
Meil siin teedel teda ikka leidub ja kui niiskust ka saab ongi olemas.
Ma lihtsalt soovitan seda, et alusta sellistest lihtsamatest asjadest mis midagi maksma ei lähe. Ise olen mõne autoga kurjavaeva näinud ja pärast on välja tulnud, et viga oli lihtsamast lihtsam aga ei tulnud sellepeale kohe. Näiteks ühel autol pasun ei töötanud. Kaitse sai kontrollitud ja juba lammutasin rooli maha ja eest pasuna ja kui kõik oli ära proovitud tuli välja, et kaks kaitset oli ühel pasunal ja teine oli läbiSmile
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#6
tuksis küünal võib ka põhjustada küünlajuhtme ülepeksmist. proovi küünlaid omavahel vahetada ja vaata kas probleem kandub mõne teise silindrile üle.
Vasta
#7
Nüüd siis asi seal maal, et minnes neid küünlajuhtmeid ja küünlaid uurima avastasin, et midagi on küünlajuhtmete ja paisupaagi peale pritsinud. See oli tosool. Ma ei tea kust, aga kuskilt mootori poolt on seda pritsinud. Sellest tekkis ka väike kahtlus plokikaane tihendi peale, kuna mootorist lekib õli ja tundub, et plokikaane vahelt ja vaatasin õlid ja tosoolid üle. Mingisuguseid kokteile ei märganud, aga õli korgi alla on selline hallikas vedelik tekkinud. Kokteile võib olla ei märganud sellepärast et auto käis vähe aega, umbes 10-15 min ja tosooli pole veel väga palju õli hulka läinud. Kas selle ajaga peaks plokikaane tihendi rikke tõttu juba õli ja tosool ähmaseks minema või midagi? Kas plokikaane tihendi puruks minnes läheb ka tosool silindrisse? Võib olla selle pärast ei käinud kõik silindrid?
Vasta
#8
Jaa, kui kaane tihend on läbi ei pruugi koguaeg sul kõik silindrid järel olla. Tosool võib satuda silindrisse aga ei pruugi olened kuidas tihend lekib. Ja kui õli on hallikas siis on sul vb kondents mootorisse tekkinud või on sinna tosooli sattunud.
Vasta
#9
Ära selle hallika vedeliku pärast muretse. Kui plokikaane tihend läbi siis pigem hakkab surve jahutussüsteemi minema. Sellele viitab siis suur surve jahutussüsteemis ja kui paisupaagi korgi maha võtad siis võib mullitada. Kui tosool läheb silindrisse siis hakkab enamasti suitsema kaa ebanormaalselt. Kui õli läheb jahutussüsteemi siis peaks see kogunema paisupaaki, sest õli on kergem kui vesi(tosool on tiheduselt sama mis vesi) ja koguneb ülespoole.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#10
See on minu kahtlus, et kaane tihend läbi. Kuna enne ei ole õli korgi all kunagi sellist hallikat asja olnud ja õli tundub ka kaane vahelt lekkima. Tosool mis kapoti all oli laiali pritsinud ei paistnud ka et oleks kuskilt lõdviku või kuskilt vahelt tulnud. Tundus et mootori külje pealt oleks nagu teda pritsinud.
Vasta
#11
ce300 Kirjutas:See on minu kahtlus, et kaane tihend läbi. Kuna enne ei ole õli korgi all kunagi sellist hallikat asja olnud ja õli tundub ka kaane vahelt lekkima. Tosool mis kapoti all oli laiali pritsinud ei paistnud ka et oleks kuskilt lõdviku või kuskilt vahelt tulnud. Tundus et mootori külje pealt oleks nagu teda pritsinud.
Mina paneks käima ja laseks soojaks minna, ning jälgiks lambiga mis toimuma hakkab. Seda muidugi siis kui saaks kõik silindrid tööle, sest kui üks ei tööta siis hakkab bensiini õli sisse ajama ja see ei tee õlile head.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#12
Paisupaagis ei mullita küll, aga kuigi palju oli paisupaagi äärtes tosooli tasapinna peal väike vaht
Vasta
#13
Ma ei taha hästi uskuda, et tosooli hakkab mootori vahelt pritsima. Oled kindel, et tegu oli tosooliga? Ja muide kui vedelikke ei kao on kõik korras.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#14
jah see oli tosool. Kuskilt näha polnud et oleks tosooli leke kust võiks niimoodi välja pritsida. Paisupaak, küünlajuhtmed ühe kohapealt ja rattakoobas oli küljepealt märg.
Vasta
#15
Mul oli ka tihend ära ja tosooli ka algul ei kadunud ja ei mullitanud ka, kui õli lekib siis suure tõenäosusega mootori tagumisest otsast väljalaske kollektori alt seda pead vaatama sest see naljalt silma ei hakka. Ma sõitsin suvi otsa nii et õli lekkis väheke lõpuks hakkas ka tosooli vähe minema ja kui paar päeva auto seisnud oli ei võtnud samuti kõiki silindreid järgi. Peale seda võtsin laiali ära. Muide ei olnud minul ka tosool õline, ega õli hall.
Vasta
#16
No igaks juhuks ma küll plokikaane tihendit vahetama ei hakkaks. See päris suur ettevõtmine kui endal vahendid ja võimalused puuduvad. Ükspäev mõtlesin, et võiks olla selline piilukaamera endal mille ajaks küünlaaugust sisse ja saaks näha mis seal sees onBig Grin
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#17
Igaks juhuks pole muidugi mõtet vahetada. Ennem tuleb ikka kõik muu üle kontrollida ja see siis viimaseks varijandiks jätta. Sellisest kaamerast tundsin ma kord puudust Husabergi käigukastiga aga see on juba teine teemaBig Grin
Vasta
#18
mul lekkib õli eespoolt küljepealt ja eesmise kaane vahelt kah vist. Kas w124 automaat võib ka sleppis vedada? Mu arust w123 oli nii et võis sleppis vedada ja sai ka käima tõmmata. Tal oli vist kastile eraldi õlitus ka kardaani pealt mitte ainult siis kui mootor töötab. Kas w124 ka selline asi on? Asi selles et ma ise soomes, eestis mul muidu kaane tihend ja uued poldid ja vidinad olemas.
Vasta
#19
Igast jutte olen sellest pukseerimisest kuulnud. Ise olen pikalt nii vedanud, et autol mootor töötas.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#20
Tehase Owner's Manual (kuni '90 a.) väidab, et pukseerida tohib neljast maksimaalselt 120 km kaugusele ja ei tohi ületada kiirust 50 km/h.

Käima lubab ka tõmmata: neutraal sisse, keegi tõmbab kuni saavutad kiiruse 30 km/h (õlid külmad) või 50 km/h (õlid juba soojad) ja siis lükkad "2" asendisse. Kui mõne sekundi jooksul ei käivitu, siis pikemalt ei tohi lõhkuda. Siis korda protseduuri algusest peale.

Eelnev tekst siis kõik owner's manualist pärit.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  R107 560 mootori remont ehre 3 280 17-07-2024, 02:09 PM
Viimane postitus: Rolz
  CL203 c180 2002a mootori probleem Silver Russki 0 223 25-02-2024, 08:59 AM
Viimane postitus: Silver Russki
  CLS W219 ja OM642.920 mootori vahetus noosik 5 5,128 22-01-2020, 12:53 AM
Viimane postitus: noosik
  C126 560 säde kadunud Nitram 3 3,779 13-05-2018, 09:56 AM
Viimane postitus: hents99
  C124 91' probleem mootori ning juhipoolse elektriaknaga Rene147 6 6,097 26-08-2016, 02:03 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  R107 380SL mootori probleem stihl 3 3,915 15-06-2016, 04:54 PM
Viimane postitus: hents99
  C126 380 mootori klõbin sabbath 3 3,764 21-05-2016, 09:59 AM
Viimane postitus: hents99
  R129 mootori sobivus Saffik 3 3,361 14-01-2016, 08:47 PM
Viimane postitus: Saffik
  W124 kupee mootori valik Randoolen 19 12,282 26-11-2015, 03:00 PM
Viimane postitus: Randoolen
  Uut mootori juhtmestikku HrLow 4 4,699 18-03-2015, 02:19 PM
Viimane postitus: Ermo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne