Teema hinnang:
  • 2Hääli - 4 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w210 E-Klass 05/1995...03/2002
#1
[Pilt: 43755-benz-w210-eclass-1024x670.jpg]

Ihaldatav, kuid mitte “rauast Mercedes”

Mercedes-Benz E-klass w210

1995. aastal tekitas Mercedes-Benz uue E-klassiga kõvasti poleemikat. Põhjuseks skandaalsed “kurvad silmad”, mis leidsid esialgu rohkem vastaseid kui sõpru. Sellegipoolest osutus tähist W210 kandev auto äärmiselt edukaks.

E-klassi Mercedesega on kummaline lugu. Vana W123-ga sõitnud räägivad, et see oli sisuliselt purunematu ja “rauast”, ning järgmise, W124 omanikud jälle, et just see oli “õige Mercedes-Benz”. Kurvasilmse W210 omanikud pole küll nii häälekad, kuid leiavad samuti, et hoopis too on viimane, raha kokku hoidmata tehtud ja vastupidav Mercedes, millele uuemad vastu ei saa.

Kahtlemata on seegi MB väga pikaealine masin, mida kasutavad senini taksojuhid ja mis võib lõpuks maha sõita kilomeetreid miljon-kaks. Omad lastehaigused olid aga selgi ning tüüpvigu leidub samuti. Tõsi, sageli löövad need välja alles väga suurtel läbisõitudel.
Mõnevõrra langenud töökindluse (üheks põhjuseks rohke elektroonika) kaalub paljude jaoks siiski üles täht auto ninas ning ajatu elegants, mis senini ihaldusväärsena mõjub.

Rooste teeb kurja

Kui varem polnud Mercedes kujustamisel riske võtnud, vaid teinud autosid ikka kindla peale, siis W210 muutis seda ning tõi sellega juurde ka nooremaid kliente, kes marki varem igavaks olid pidanud.
Kui pungis silmadest kaugemale vaadata, on tegu mahuka ja praktilise autoga, mis pakub äärmiselt mõnusat sõitu nii juhile kui reisijatele. Müra on efektiivselt summutatud, materjalid kvaliteetsed, isteasend ja ergonoomika suurepärased. “Mercedeses tunned, et istud ikka Mercedeses,” ütlevad nii mõnedki. Oluliselt paranes ka mugavusvarustus, mis veel W124-l võis täiesti mõne pisikese Opeli tasemel olla.
Üldise kvaliteeditunde juurde ei kuulu aga sugugi roostest rebasekarva kere, mida võib kohata ootamatult sageli. Praegu pole üldse ime näha läbivate korrosiooniaukudega E-klassi, isegi kui selle sünniaasta algab numbriga 2. Kui kahjustusi esmapilgul kohe näha ei ole (näiteks koopaäärtes või tagaluugi luku ümber), tasub piiluda uste ja aknaraamide tihendite alla, esimeste amortisaatorite kandureid rattakoopas ja põhjaalust.
Elektriseadmed, mida on keskmisel E-klassil palju, võivad samuti meelehärmi tekitada. Nõrgaks kohaks on nagu W124-lgi kulunud hoovastikuga katuseluuk, tõrkuda võivad elektriaknad (eriti tagumised) või sõitjateruumi ventilaatori lüliti. Eelmistest tunduvalt kulukamaks kujuneb aga tõenäoliselt üles öelnud kliimaseadme kordategemine. Tõsiselt tüütuks tüüpveaks on sage laternapirnide läbipõlemine.

Hooldades väga vastupidavad

Mootorivalik on E-klassil ülimalt lai – kokku võis seda läbi tootmisea osta ligi 20 erineva jõuallikaga, alates 70 kW diislist ja 100 kW bensiinimootorist ning lõpetades 5,4liitrise E 55 AMG-ga. Muide, müügis on neidki päris mitu.

Reaskuuesed ottomootorid (2,8 ja 3,2) vahetati 1997. aastal välja V-6-vastu, mõnevõrra eksitavalt jäid mudelitähised ikka täpselt samasuguseks (E280 ja E320). Diiselmootorite uus põlvkond kandis nime CDI, uued tulid ka V-8-d.

Jõuallikad on Mercedesel õigesti hooldades väga vastupidavad ja töötavad ketiga. Pikkade reaskuueste peamiseks probleemiks on läbipõlenud plokikaanetihendid (kuuma saades võib asi eriti hullult lõppeda), nii et mootori küljel leket nähes on mõistlik see kohe kõrvaldada lasta.

Muidu paljukiidetud võimsatel ja ökonoomsetel CDI-del tuleks iga 60 000 kilomeetri tagant vahetada kütusepihustite tihendusseibe (umbes 15 krooni tükk), muidu võib auto imelikult käituma hakata ning lõpuks ka kallist remonti nõuda. Muudest vigadest mainitakse sagedamini õhukulumõõturi rikkeid. Lisaseadmetest on probleemsemad starter ja generaator, esineb ka lekkeid jahutussüsteemist.

Käigukastidest on levinumad automaadid – eelmiselt mudelilt üle toodud neljakäiguline ning hilisem, uus viiekäiguline. Paaril esimesel aastal valmistatud kastidega on muresid enam olnud, kuid üldiselt on tegu samuti töökindla ja paljudel teistel mudelitel kasutust leidnud agregaadiga. Kuigi hooldusraamatu järgi on selles eluaegne õli, tuleks seda siiski 100 000 km tagant vahetada.

Sõita hea, esisild õrnavõitu

W210 vedrustust modifitseeriti W124-ga võrreldes tublisti, esisild sai juurde ühe õõtshoova, taga kasutati edasi täiustatud viie hoovaga lahendust. Sõiduomadustelt esindab E-klass seeläbi absoluutset tipptaset, kuid just esisilla vastupidavus oli algusaastatel tõeliseks murelapseks. Eesti teedel pidi mõnd autot remontima juba peale mõnekümne tuhande kilomeetri läbimist.

Nüüdseks on need hädad leevendust leidnud – uued osad kestavad kauem. Sagedamini vahetatakse teenindustes stabilisaatorvarda pukse-liigendeid, harvem õõtshoovapukse. Ülemisel õõtshooval munakliigendit eraldi vahetada ei saa, uus detail maksab umbes 2000 krooni. Tagasild nõuab tähelepanu väga harva.

W210-l hakati kasutama roolikarbi asemel latti. Juhitavusele tuli see kasuks, kuid taaskord – latt pole sama kestev. Õnneks ei pea uue eest välja käima enam paarikümmet tuhandet krooni, hakkama saab poole vähemaga.

Kindlasti eelistada hoitud autot

W210 hinnad algavad umbes 90 000 kroonist, 100 000 – 120 000 krooni suuruse eelarvega on valida juba mitmekümne auto, nii universaalide, sedaanide kui ka eri tüüpi mootorite vahel. Piltidel olev auto maksab samuti 120 000 krooni. Manuaalkäigukasti puhul tuleb arvestada, et sellega suurt Mercedest tihti päris õigeks asjaks ei peeta ning edasimüük võib raskeks osutuda. Peamine konkurent ehk BMW 5. seeria on mõnevõrra odavam, kuid siin on väga oluliseks mõjutajaks nende suur hulk turul.

Ostuplaane pidades ei tasu vaeva kokku hoida, et leida just see kõige korralikum eksemplar. Parem on lasta see spetsialistidel üle kontrollida ja maksta veidi enam, kui hiljem remontima hakata. Hoitud ja käest lastud E-klassi pidamiskulud erinevad kordades. Pealegi – hästi säilinud Mercedesest saab hiljem ka kerge vaeva ning hea hinnaga lahti.
Varuosade hinnad on praeguseks kukkunud meeldivalt madalale, pakutakse ka laias valikus B-osi. W124 seisuga, millele saab näiteks kotitäie esisilla juppe vaid tuhande krooni eest, siiski veel võrrelda ei anna. Õlivahetuse ajast teavitab juhti arvuti, varasematel autodel umbes 15 000, hilisematel 20 000 km tagant, kuid see võib sõltuvalt sõidustiilist, külmkäivituste arvust jm tugevasti kõikuda.


Omanik Priit, 1999. a Mercedes Benz W210
Mina olen kolm aastat sõitnud Mercedesega. Algul mõtlesin, et võtan prooviks, ja aasta sõitsin täiesti muretult. Auto hakkas väga meeldima ja nii jätsin selle alles. Siis tegin mõne kuu jooksul peaaegu 20 000 krooni eest remonti (esisild, kliimaseade, paar elektroonikaprobleemi, generaator) ning kuna ka hind oli selle aja peale tublisti kukkunud, kadusid müügimõtted üldse ära. Olin ju masina just ideaalsesse korda viinud
Pärast seda on auto mind hästi teeninud. Väikeseid pisiasju tuleb vahel ikka ette, nüüd näiteks tuleks kere enne talve korda teha – mitmest kohast (katuse serv, aknaraamid ustel, paar täppi tiivakoobastel) on rooste väljas. See on ausalt öeldes Mercedese mainet arvestades tõsiselt üllatav. Arvan, et odomeetril oleva 250 000 km võib vabalt kahega korrutada − masin toodi omal ajal Saksast ja hooldusraamatuta − ja selle kohta on ta väga tubli.

Diiselmootor on tugev ja küllaltki ökonoomne (keskmiselt 8 l / 100 km), ka järelhaagist veab ilma mingi vaevata. Nüüd olen proovinud ka uuemaid CDI-sid ja need on veelgi paremad.
Mercedese eelis, mida ma samal tasemel pole muude autode juures kohanud, on sõidumugavuse ja turvalisuse suhe. Auto on vaikne, võimas ja püsib kindlalt teel. Õigupoolest on selles alati mõnus ja isegi pikad otsad on väga nauditavad. Rikkalik on ka varustus, efektiivselt ja märkamatult töötab kliimaseade.
Kokku olen arvestanud, et raha läheb üsna palju, naise Nissan kulutab poole vähem kindlasti. Kuid eks heade asjade eest tulebki rohkem maksta, tasuta lõunaid ei ole.

Spetsialist Imre, OÜ Service Grupp
Üldiselt võib öelda, et W210 on veidi keerulisem ja kallim üleval pidada kui eelkäija W124, kuid vastupidav ja pikaealine on ta sellegipoolest. Näiteks võib tuua kas või taksojuhid, kes suures osas ikka kurvasilmsetega edasi liiguvad, vaatamata auto vanusele ja eelistades seda muudele markidele.
Mootoreid võib kindlasti kiita. Kõigepealt CDI-diisleid – need on väga ökonoomsed, kuid samas jõulised. Otto-V-6 ja -V-8-d on samuti õnnestunud. R-6-l on enam esinenud plokikaanetihendite lekkeid. Õhukulumõõturite vead kummitavad kõiki mootoreid.

Automaatkäigukastidest on viiekäigulisega veidi enam probleeme, ka remontida on seda kallim. Ise eelistaks siiski seda – ikkagi tänapäevasem, ökonoomsem ja mugavam. Kuid et kast kestaks, tuleb seda hooldada. Umbes 1500 krooni õli ja filtrite vahetuse eest pole ju ületamatult palju.
Jooksuosas on nõrgemaks stabilisaatori varras koos “kontidega”, sagedamini kuluvad ka alumise õõtshoova puksid. Õnneks on ka B-osad päris vastupidavad. Tagasilda neil autodel tavaliselt puutuma ei pea. Ehk kõige levinumaks hädaks on W210 puhul läbipõlevad laternapirnid – tihti korrodeeruvad juhtmeühendused. Kindlasti tasub üle vaadata ka kere seisukord, sest rooste pole selle Mercedese sõber.


Plussid:
Prestiižikas ja ihaldusväärne, mugav sõita, pikaealine
Miinused:
Roosteprobleemid, nõrgavõitu esisild


Tehniline info:
http://www.mercefreaken.com/modellene/210/210.htm
Vasta
#2
Targemad oskavad kindlasti kohe vastata, kas sellist kooslust on üldse pakutud või on tegemist eritellimusega:

320 CDI mootor, universaalkere Elegance varustus, kuid sinine riidest (ehk isegi veluurkattega) sisu, valge kerevärv.

Minule mõistetamatutel, kuid normaalsele elanikkonnale ilmselt arusaadavatel põhjustel on ridamisi (teoorias huvipakkuvaid)  Elegance varustuses autosid nahksisuga. Crybaby

Avantgarde on küll popp ja noortepärane, kuid ma eelistaks siiski mugavust.Eusa_whistle Kuid needki on enamasti mustad, musta nahksisuga...

Classic varustusega jälle ei liigu seda mootorit ja 220 CDI ei paku kohe üldse huvi...

Nelivedu vist sellisele kooslusele S210 puhul ei saanudki, see tuli alles S211...
Vasta
#3
Veluuri pole üldse 210 puhul kohanud. Usun, et kuskil on selline auto olemas, kuid ülesse leida on raske. Kardan, et pead leppima kerevärvi leidmise korral selle sisuga, mis autol on - hea, kui riidest.
Vasta
#4
Mida arvata e300 3.0 130kw diisel ja e320 3.2 145kw diisel mootoritest. Head vead, mida tasuks vaadata või ehk hoopis üldse mööda minna. Praegu nagu parema meelega tahaks 3.2. Mis nendel kütusekulu võib olla? Kuidas kestavad, millega peaks arvestama, kuidas käigukastid nende küljes kuidas peavad? Chippimine, võimalik, aga hakkab pudenema midagi? Et ühesõnaga loodaks ülevaadet kes miskit öelda oskavad, kes omavad/remondivad neid. Ettetänades.
Vasta
#5
Ei ütleks, et w210 väga turvaline teel on, kui sõidu pealt murdub amordikandur ning tagumine õõts.Drool
Vasta
#6
(15-11-2012, 09:59 AM)e220 Kirjutas: Ei ütleks, et w210 väga turvaline teel on, kui sõidu pealt murdub amordikandur ning tagumine õõts.Drool

Millest selline ülekohtune väide?

Ükski omaniku hooletusest läbi mädanenud auto ei ole turvaline, punnsilmne Mercedes-Benz ei ole siin erand. Õõts ja amordikandur ei mädane läbi mõnesaja kilomeetriga...

Seega, vaata peeglisse...Unibrow Punnsilma roostelembus ei ole saladus juba ammu.
Vasta
#7
(15-11-2012, 09:59 AM)e220 Kirjutas: Ei ütleks, et w210 väga turvaline teel on, kui sõidu pealt murdub amordikandur ning tagumine õõts.Drool

Kui auto hooldus hõlmab vaid õlivarda kergitamist ja klaasipesuvedeliku paagi täitmist siis tavaliselt nii juhtubki.

Kurjajuur
Vasta
#8
Ausaltöelda ei osanud sellise aasta autol isegi selle peale tulla, midagi sellist puruneb.
Kas 11/2000a autol on normaalne, kui põhi vetrub all, kui käega suruda ning mõlemad amordikandurid on vahetatud, samamoodi pagassipõhjast augud läbi?
Orig. läbisõit 240 000km ning veel tiivakaared, ukseääred, tagaluuk mädaneb. Tõesti, võibolla minul polnud siis 3x järjest vedanud, kuid ma ei kujuta ette, mis on järgi w210-st 5-e aasta pärast? Ma kujutan ette, et 90 protsenti nendest võib maja ees kühvliga kokku pühkida. 10 protsenti on väga head.
Tõesti, mootori ning sõidumugavuse kohta jagan ainult kiidusõnu, 3x parem kui e38 või e39 BMW jne.
Kuid kere on alla igasugust arvestust.
Vasta
#9
(18-11-2012, 05:30 AM)e220 Kirjutas: Ausaltöelda ei osanud sellise aasta autol isegi selle peale tulla, midagi sellist puruneb.
Kas 11/2000a autol on normaalne, kui põhi vetrub all, kui käega suruda ning mõlemad amordikandurid on vahetatud, samamoodi pagassipõhjast augud läbi?
Orig. läbisõit 240 000km ning veel tiivakaared, ukseääred, tagaluuk mädaneb. Tõesti, võibolla minul polnud siis 3x järjest vedanud, kuid ma ei kujuta ette, mis on järgi w210-st 5-e aasta pärast? Ma kujutan ette, et 90 protsenti nendest võib maja ees kühvliga kokku pühkida. 10 protsenti on väga head.
Tõesti, mootori ning sõidumugavuse kohta jagan ainult kiidusõnu, 3x parem kui e38 või e39 BMW jne.
Kuid kere on alla igasugust arvestust.

Omanikud peavad kere eest õigel ajal hoolt kandma. Roostetõrje põhjale ning kanduritele ja mujale. JA seda juba õigel ajal, mitte siis kui kandur hakkab küljest ära tulema. Samamoodi kere, roostet tuleb mõnuga aga sellega peaks pidevalt võitlema. Õudne on linnas vaadata mõnda masinat mida ainult sõitmiseks kasutatakse.
Vasta
#10
Lihtsam on õigel ajal roostekindlam auto muretseda. Eelkõnelejaga nõus, 210 on mugav sõita, kuid kere meie talve ei sobi. Kõik roostetab, kere ise, vedrustuse osad ja kõikvõimalikud torud samuti.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#11
Pluss lisaks miinus mis on ka paras jama kui juhtub on roolilati remont jne.
Samamoodi muret tekitav ión otsida CAN-i vea põhjuseid. Vahel isegi võimatu Eusa_doh
Vasta
#12
Et kas on normaalne et ... mäda?

Mul 1999a W210 ja ei ainsatki sellist märki pudenemisest/mädanemisest, seega saab kokku võtta: EI OLE NORMAALNE! Lihtsalt auto on jäänud õigel ajal kere koha pealt hooldamata!!!

See muidugi ei tähenda, et rooste minul poleks üldse probleemiks. Lihtsalt IGA AASTA enne talve tuleb veidi hoolsust üles näidata selles osas.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#13
Kaks küsimust näotõstejärgse isendi kohta selle preparaadi näitel:
http://www.auto24.ee/used/2093985


1) Kas haagisekonksu kinnitus on identne vanema 210 kerega? Seda, et elektritööd saavad huvitavad olema, ma juba tean.Eusa_doh
2) Kas tagaistmepatjade kinnitus on sama, nagu näotõsteeelse kerega isendil? Ehk kas vanema kere istmepadjad uuemasse sobivad?

Kas viidatud isend on ehk kellelegi tuttav? Oskab soovitada (me otsime HH järglaseks hoitud isendit) või eemale peletada mõne kuluka varjatud vea esinemise tõttu?
Vasta
#14
(08-10-2015, 09:49 AM)v6sa Kirjutas: Kaks küsimust näotõstejärgse isendi kohta selle preparaadi näitel:
http://www.auto24.ee/used/2093985


1) Kas haagisekonksu kinnitus on identne vanema kerega? Seda, et elektritööd saavad huvitavad olema, ma juba tean.Eusa_doh
2) Kas tagaistmepatjade kinnitus on sama? Ehk kas vanema kere padjad uuemasse sobivad?

Kas viidatud isend on ehk kellelegi tuttav? Oskab soovitada (otsime hoitud isendit) või eemale peletada mõne kuluka varjatud vea esinemise tõttu?

Tere
1) Täpsusta oma küsimust. Sa pead silmas 210 pre-facelifti või 124-ja?
2) 210 ei ole kulukaid vigasid
Vasta
#15
(08-10-2015, 10:22 AM)kentq Kirjutas: 1) Täpsusta oma küsimust. Sa pead silmas 210 pre-facelifti või 124-ja?
2) 210 ei ole kulukaid vigasid

Täpsustusviite eest tänud. Nüüd paistab vast paremini välja, et uudishimutsen HH küljest võetavate tükkide külgepassitamise edukuse üle.

Remondi kulukuse poolelt jään eriarvamusele: 210 puhul on kiirroostetav kere üks kulukamaid vigu, ka käiguskastivahetus pole odav lõbu. Mõradega plokikaane või eluõhtul olevate pihustitega isendi elustamisele kulub ostutööna keskmine palk...

"Mõttetult kalli" isendi puhul nagu eeldaks, et sääraseid üllatusi ei esine. Aga inimesed (eriti ebaausad säärased) on ju leidlikud...

15" velge sellele vist enam alla ei paneSad
Vasta
#16
(08-10-2015, 09:49 AM)v6sa Kirjutas: 1) Kas haagisekonksu kinnitus on identne vanema 210 kerega? Seda, et elektritööd saavad huvitavad olema, ma juba tean.Eusa_doh
2) Kas tagaistmepatjade kinnitus on sama, nagu näotõsteeelse kerega isendil? Ehk kas vanema kere istmepadjad uuemasse sobivad?

Kas viidatud isend on ehk kellelegi tuttav? Oskab soovitada (me otsime HH järglaseks hoitud isendit) või eemale peletada mõne kuluka varjatud vea esinemise tõttu?

1) Müüakse ju ühte konksutüüpi 96-02.a mudelitele, seega ei tohiks probleeme tekkida. Elektripoolel võib väikeseid erisusi olla. Aga kui lepid võimalike veateadetega, siis saab ka ratsi teha ja kärujuhtmed otse tagatulede külge ühendada (mul oli juba ostes Sad ). Muide, mul on käru enda juhtmete mädanemise tõttu ja seega kogu käru elektri väljavahetamise järgselt küljes LED kärutuled, mis ei anna mingeid veateateid. Parkimisabi peab muidugi enne tagurdamist ise välja lülitama, aga see väike ebamugavus pole veel motiveerinud mind riiulil ootavat originaalkärukonksujuhtmestikku külge installeerima.
2) Pakuks, et on võimalik ümber tõsta. Ma panin enda FL universaalile sisse preFL-lt pärineva kolmanda istmerea ning probleeme oli ainult osade polstritega.

Rooste on minu arust selle ajastu MBde konkurentsitult kulukaim probleem. Pihustid, kõrgsurvepump, rõhuandurid, MAF jms on tüüpilised ohukohad nii vanadel autodel, MB CDI ei tohiks millegi erilisega silma paista. Käigukasti eluiga pikendab dünaamiline õlivahetus (saab ka kodus tehtud, kui peaks tahtmist olema) ning profülaktika mõttes pistikupesa vahetus (ca 8 eur, Silberautost).

16'' on minimaalne mõõt tõesti, mis alla mahub. Õhema rahakotiga omanike õnneks sobib mõõdu poolest hästi alla 205/60R16 rehv, mis on originaaliga võrreldes (215/55R16) sama kõrgusega, kuid olulisemalt mõistlikuma hinnaga. Kurvisõiduomadused muidugi kannatavad. Praegu talverehve vaadates hakkas 215/65R16 mõõt isutama (on 205/60R16ga samas hinnas), aga vist pole lootust, et need lisa 2cm sinna alla ära oleks võimalik mahutada..
Vasta
#17
Küsimustele kahjuks ei vasta, aga 2012 aastal käisin selle rohelise 210-ga sõitmas (see oli müügis, ja tahtsin sel ajal punnsilma osta). Kere tal oli super korralik ja üldse auto oli väga puhas ja ilus vaikne. Nüüd isegi piltidelt näha, et kere olukord ei ole hea Sad
Lisad head muidu ja hele salong ilus!
Vasta
#18
W210 kallid ülalpidamiskulud. Suhteline mõiste, ütleks et võrdlemisi odav võrreldes W211, kuna mõlemad mudelid korraga peres kasutuses.

Mõned kütusesüsteemi ja käigukasti vigade likvideerimise hinnad (tööd on teostatud Märjamaal U. Põlluste juures).

- Kõrgsurvepumba kõik tihendid, lisaks kõik vähegi kahtlased kütusevoolikud kapoti all ning kõikvõimalikud tihendid. ~250€ vahendid ja tööraha. Ette sai võetud töö, kuna külmalt käivitades oli pika vedruga ning kui paagis oli alla 15l kütust, siis oli lootusetu käima saada. Oli ka väga pirtsakas natukene kehvema kütuse suhtes.

- MAF sensori vahetus. Pierburgi tükk maksis 60€. Vahetus võttis aega 5 minutit. Rikkis anduriga oli mootor avariirežiimis.

- Käigukasti "conductor plate". ~300€ vahendid ja tööraha. Kuna õli sai eelnevalt täismahus ise vahetatud, siis pandi juurde vaid niipalju õli, kui välja tuli, sellest ka pisut odavam hind. Probleemiks siis ikka avariirežiimis käigukast.

210 on väga hea auto, kui vaid kere ei roostetaks. Rooste leviku takistamiseks kulub hea hulk raha. Ilmselt kui kere nii usinalt ei roostetaks, oleks ka W211 asemele W210, sest sõita on 210 mugavam, suurem ja lõpuks ka odavam ülal pidada. Julge väide, aga olles omanud mitut W211 kerega autot, siis saan julgelt sellise võrdluse tuua.

Loota, et kallis 210 on paremas seisus, kui odavam, on suhteliselt naiivne. Kallist hinda küsitakse pigem varustuse arvelt. Näiteks praegu peres olev auto sai ostetud 24 kuud tagasi hinnaga 3600€, kere poolest on siiani üle keskmise parem. Samas puudus nahksisu, kliimaautomaat, elegance varustusaste jne.
Mõned kuud hiljem ostsin ka teise 210, hinnaga 4200€. Kere poolest oluliselt kehvem, kuid varustus rikkalik. 6 kuu möödudes müüsin maha hinnaga 4000€ ja seda kannatas küsida puhtalt varustuse arvelt.
Vasta
#19

15" velge sellele vist enam alla ei paneSad
[/quote]

Minul olid talvekad 15`` valukad . Väga täpselt tuli vaid tasakaaluraskused kinnitada aga muus osas probleemideta.
Odavalt aga mugavalt - selleks sobib diisel kurbik täiesti.
Vasta
#20
(11-10-2015, 10:54 AM)taadu Kirjutas: Minul olid talvekad 15`` valukad . Väga täpselt tuli vaid tasakaaluraskused kinnitada aga muus osas probleemideta.

Sul oli 220 CDI ka, sel ju väikseimad pidurid. R6 on ilmselt tummisemate ketastega.

Asjatundjad hei, mihandse mõõduga võtme ma pean kaasa võtma, et R6 320 CDI-mootori kate eest keerata? TX27? Või juba 12-kant?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W212 E-klass diisel / pre-facelift vs facelift? / (2.0 100kW / 2.1 125kW / 2.2 150kW) nostromo 20 3,296 20-04-2023, 11:50 AM
Viimane postitus: Rolz
  w211 E-Klass 02/2002...11/2009 marek 58 156,695 09-03-2022, 11:54 PM
Viimane postitus: Rait
  GLK 2.1 105kW vs 125kW (ja W212 E-klass) / ökodiisel / automaat nostromo 5 2,035 12-04-2021, 11:00 PM
Viimane postitus: v6sa
  W222 2013-2017 S-klass mootorid (mida vältida? 7G-TRONIC vs 9G-TRONIC, 4MATIC jne) nostromo 2 6,763 03-02-2020, 06:17 PM
Viimane postitus: nostromo
  w163 M-Klass 03/1998...07/2005 marek 3 20,788 09-12-2019, 12:20 PM
Viimane postitus: v6sa
  C klass universaal Jüri380 0 2,162 13-08-2019, 08:45 AM
Viimane postitus: Jüri380
  ML klass kuni 2005 Antipaatne 1 2,833 16-06-2019, 07:02 PM
Viimane postitus: siimruz
  w220 S-Klass 07/1998...08/2005 marek 22 63,820 28-09-2018, 09:53 AM
Viimane postitus: HotPapa
  w210 e 270 cdi urkky 9 8,002 16-03-2018, 01:42 PM
Viimane postitus: urkky
  W210 E55 AMG ostuabi imre88 4 5,166 18-01-2018, 07:59 PM
Viimane postitus: "kutsikas"



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne