Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w220 aku tühi, ei pääse pagaasnikusse...
#21
Kui autot pikka aega ei kasuta ja on võimalus, siis tuleks tarvitusele võtta Daimleri poolt arendatud pisike spets akulaadija. Lükkad aga autole otsad külge ja see siis pidevalt laeb (vastava funktsiooniga) akut. Sellisel kasutusel on aku pikk eluiga ka mitte kasutustingimustes garanteeritud. Maksis mõni tuhat krooni, aga tulemuseks on ka aasta aega seinud auto puhul pool pööret ja voilaa Smile
Vasta
#22
taanneell Kirjutas:Kuskil olen kuulnud , et kui pole akut plaanis kasutada pikalt. Siis parim konserveerimine on panna ta sügavkülma.

Ei ole rumalamat soovitust veel kuulnud. Äkki mõni akumüügi firma sellise pakkumise tegi et omale kliente juurde leida. Korralik sügavkülm -36C ja teades, et iga aku kaotab aja jooksul oma mahtuvust siis suht kindel et pikema aja järel sügavkülmast saab välja võtta vaid jäätunud ja lõhki külmunud kamaka.
Vasta
#23
Just külma pärast mul ju see jama juhtuski, suvel poleks ju mingit häda sellega tekkinud. Väga veider soovitus see aku sügavkükmutamine, kuigi olen ise ka vahest hommikul ärgates mõne unenäo kohta endalt küsinud: "Oli see unes või ilmsi?" Äkki keegi unes soovitas kasutaja tannellil akut külmutada, aga unenägu oli lihtsalt nii reaalne...ei tea!?
Vasta
#24
R129 Kirjutas:Märten: Ainuke võimalus geneka juurest asjale voolu anda, siis saab lahti asjad. Smile

Olen kuskilt kuulnud ,et külgmiste suunatulede juhtmete kaudu pidavat kah saama kuidagi voolu niipalju peale anda ,et uksed saab lahti.

Targemad elektrikud kas see väide vastab tõele?
Vasta
#25
Pigem kas mitte ventika järgi?
UK Garaaž
Vasta
#26
Mis tähendab "külgmised suunatuled"?

Genekal on tagaküljel üks plastkorgiga kaetud ots väljas (umbes nagu aku küljes) sinna sai voolu antud ja saingi pagassi ja uksed lahti.

   Eelmisel õhtul kui üritasin käivitada, tegi veel uksed ja pagassi lahti, aga kui ta enam kinni ei jõudnud panna, siis ei julgenud ma rohkem, kui 2 kõnniteeäärset ust nupust kinni panna. Vastasel juhul poleks ma järgmine hommik ka genekale ligi saanud.
Vasta
#27
MB-l juhib suundasid SAM plokk minuteada. Ehk ei ole otse ühendust akuga ja muu vooluringiga. Kui nüüd sinna vool lasta, siis mina küll ei tea kas asjad ka terveks jäävad - võib muidugi proovida, äkki õnnestub.
Vasta
#28
taadu Kirjutas:
taanneell Kirjutas:Kuskil olen kuulnud , et kui pole akut plaanis kasutada pikalt. Siis parim konserveerimine on panna ta sügavkülma.

Ei ole rumalamat soovitust veel kuulnud. Äkki mõni akumüügi firma sellise pakkumise tegi et omale kliente juurde leida. Korralik sügavkülm -36C ja teades, et iga aku kaotab aja jooksul oma mahtuvust siis suht kindel et pikema aja järel sügavkülmast saab välja võtta vaid jäätunud ja lõhki külmunud  kamaka.

Njh väljendasin ennast valesti. Tõesti pole ise proovinud ja kohe kindlasti ka -36 ma seda ei prooviks, aga akut tuleb hoida kuivas ja jahedas kohas.
Vasta
#29
kaspar Kirjutas:Olen kuskilt kuulnud ,et külgmiste suunatulede juhtmete kaudu pidavat kah saama kuidagi voolu niipalju peale anda ,et uksed saab lahti.

Targemad elektrikud kas see väide vastab tõele?
Mina küll sellise tegevusega ei riskiks. Ukse sees olevasse moodulisse läheb pluss, mass, can-h ja can-l. Ehk on nii nagu r129 juba kirjutas, et asi võib lõppeda uue mooduli ostmisega.

taanneell Kirjutas:Njh väljendasin ennast valesti. Tõesti pole ise proovinud ja kohe kindlasti ka -36 ma seda ei prooviks, aga akut tuleb hoida kuivas ja jahedas kohas.
Parim temperatuur aku säilitamiseks on +20 kraadi, siis on isetühjenemine kõige väiksem ca 3%. Kõige hullem aku vaenlane on kõrgemad temperatuurid kui +30 kraadi. (Eriti hull olukord on autotel millede aku kapoti all kuumas (enamus riisikad ja ladad), õnneks mb'l on enamasti pagassis või siis "tuleseina" taga.)
Vasta
#30
Aga mis moodi siis saab autosse sisse kui võti ei keera ühtegi ust lahti. Kapotti kah ei saa avada, põhjakatted ka autol küljes ning tagatippuks ei ole ruumi kah ,et auto alla minna.
Vasta
#31
Vot mul sama küsimus. Mis oleks saanud, kui ma oleks kõik uksed nuppudest kinni pannud lolli peaga???
Vasta
#32
kaspar Kirjutas:Aga mis moodi siis saab autosse sisse kui võti ei keera ühtegi ust lahti. Kapotti kah ei saa avada, põhjakatted ka autol küljes ning tagatippuks ei ole ruumi kah ,et auto alla minna.
See on oma lohakus/lollus kui ei keera! Variante on mitu, teed akna katki, kiil ukseraami vahele, keerad suure kruvikaga lukku millele saab saba külge panna jne.
Vasta
#33
Ok. Asjad nüüd sealmaal, et aku käivitab ja kõik oleks nagu vinks-vonks, aga uus häda koputab minu uksele.
   Auto sai ju sooja garaaži viidud, kui aku laadima läks ja pärast uuesti välja külma kätte, kondents jne. Uksi kinni panna ei saa, vaakum ei tõmba...  Pagassi ei saa ka enam üldse, enne sai puldist või juhiukse küljes olevast nupust, aga selle nupu peal enam pisike, punane tuluke ka ei põle...mingi kaitse äkki??Eusa_doh
  Kellelgi mingeid tarku mõtteid......??????????
Autoks endiselt W220 99a. 165kw
   Heade mõtete eest juba ette tänud.
Vasta
#34
jansa48 Kirjutas:Ok. Asjad nüüd sealmaal, et aku käivitab ja kõik oleks nagu vinks-vonks, aga uus häda koputab minu uksele.
   Auto sai ju sooja garaaži viidud, kui aku laadima läks ja pärast uuesti välja külma kätte, kondents jne. Uksi kinni panna ei saa, vaakum ei tõmba...  Pagassi ei saa ka enam üldse, enne sai puldist või juhiukse küljes olevast nupust, aga selle nupu peal enam pisike, punane tuluke ka ei põle...mingi kaitse äkki??Eusa_doh
  Kellelgi mingeid tarku mõtteid......??????????
Autoks endiselt W220 99a. 165kw
   Heade mõtete eest juba ette tänud.

Kas tagumised peatoed ka alla-üles ei käi? Kui jah, siis tõenäoliselt kaitse läbi. Tagumise iste all (kõrvalistuja pool) kaitse nr 62, 20A.
Vasta
#35
ville Kirjutas:
jansa48 Kirjutas:Ok. Asjad nüüd sealmaal, et aku käivitab ja kõik oleks nagu vinks-vonks, aga uus häda koputab minu uksele.
   Auto sai ju sooja garaaži viidud, kui aku laadima läks ja pärast uuesti välja külma kätte, kondents jne. Uksi kinni panna ei saa, vaakum ei tõmba...  Pagassi ei saa ka enam üldse, enne sai puldist või juhiukse küljes olevast nupust, aga selle nupu peal enam pisike, punane tuluke ka ei põle...mingi kaitse äkki??Eusa_doh
  Kellelgi mingeid tarku mõtteid......??????????
Autoks endiselt W220 99a. 165kw
   Heade mõtete eest juba ette tänud.

Kas tagumised peatoed ka alla-üles ei käi? Kui jah, siis tõenäoliselt kaitse läbi. Tagumise iste all (kõrvalistuja pool) kaitse nr 62, 20A.

Veider, kakkusin tagumise istme välja, aga ei leidnud selle alt ühtegi kaitset ei paremalt ega vasakult. Siis vaatasin kapoti all olevad kaitsmed üle, üks 15A oli kutu, selle vahetusega miskit paremaks ei läinud.Icon_sad
Veel häid mõtteid?
Vasta
#36
Mitte otseselt istme all, aga seal jalgade juures, isteme ja põranda vahel polstri küljes peaks olema luuk, kus on kaitsmed.

WDB240: Kaitse 62 vaata üle. 20A ja asub taga parema istme all. Läheneda tuleb eestpoolt. Seal üks luuk ,millel lamp peal põleb ja valgustab jalgade ruumi. See kaitse on vaakumpumba üld vool ja põleb maha tavaliselt kahel põhjusel.... 1) kas pump on niiskusetõttu kinni külmunud ja võtab üleliia palju voolu käivitudes....2) pump on niivõrd kulunud et peab pidevalt töötama ja selletagajärjel mähis lühisesse põlenud. Tavaliselt on esimene variant.
Edu.
Vasta
#37
ville Kirjutas:Mitte otseselt istme all, aga seal jalgade juures, isteme ja põranda vahel polstri küljes peaks olema luuk, kus on kaitsmed.

WDB240: Kaitse 62 vaata üle. 20A  ja asub taga  parema  istme  all. Läheneda  tuleb eestpoolt. Seal üks  luuk ,millel lamp peal põleb  ja valgustab jalgade  ruumi. See kaitse on  vaakumpumba üld vool ja  põleb  maha  tavaliselt  kahel põhjusel.... 1) kas  pump on  niiskusetõttu kinni külmunud ja   võtab  üleliia palju voolu  käivitudes....2) pump on niivõrd kulunud et peab  pidevalt  töötama  ja  selletagajärjel mähis lühisesse põlenud. Tavaliselt  on esimene  variant.
Edu.

Õige koht ja õige kaitse 20A, asi korras! Aitähh!!!
Vasta
#38
Ole lahke. Muideks +-i saab peale anda ka kaitsmeplokki tagant, sinna tuleb peale punane + juhe. Ise teen vajadusel alati nii, sest mootor suur ja mujale ligi ei pääse.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W220 m137 misfire V2inoV2nge 4 140 27-10-2024, 11:50 AM
Viimane postitus: Heinar
  W220 2001 abs tuli V2inoV2nge 4 527 06-05-2024, 04:13 PM
Viimane postitus: MAV
  2001 W220 s600 vasaku süüteploki viga V2inoV2nge 3 393 16-04-2024, 11:26 PM
Viimane postitus: HotPapa
  W220 süütelukk ja ebaühtlane käimine Carmet 1 355 30-01-2024, 05:19 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W220 vajub alla MAV 1 351 11-12-2023, 12:07 PM
Viimane postitus: siimruz
  w220 2005 õhukompressori relee einar220 0 312 14-11-2023, 12:44 PM
Viimane postitus: einar220
  W220 õhkvedrustus jamab. 2nni 1 502 11-07-2023, 12:14 PM
Viimane postitus: Marksus
  W220 S500 99a kellaploki ekraan ei toimi 2nni 2 768 23-12-2022, 06:14 PM
Viimane postitus: TõnisL
  W220 Keyless go kaardi vahetus icecube 2 547 28-10-2022, 07:02 PM
Viimane postitus: Rolz
  W220 tagatuled MAV 0 525 07-09-2022, 06:26 PM
Viimane postitus: MAV



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne