Postitused: 27
Teemad: 4
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Tere klubilised! olen nüüd siis MB300sel w140 3,2 170kw, 1992.a. omanik ja ostes autol ei tööta soojendus korralikult on ainult 2 varjanti kuidas toimib-siis kui paned soojuse põhja tuleb ainult kuuma või teine variant,et puhub koguaeg külma.mis võiks viga olla oleks tänulik infole!
Postitused: 27
Teemad: 4
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
sain siis korda soojenduse
Postitused: 777
Teemad: 39
Liitus: Nov 2005
Maine:
6
Postitused: 27
Teemad: 4
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
kesk konsooli paneeli taga on 1 elektriline plokk-mille vahetasin!
Ja nyyd töötab!
Postitused: 42
Teemad: 2
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
w140 peab hoolas olema välisõhu filtri vahetusega, sest kui see liiga umbe lasta, siis tõuseb vendi mootori töö kiirust reguleeriva osa temp nii kõrgeks, et annab "otsad" ja ei saa enam sujuvalt reguleerida. Tükk originaalis on väga pisike, aga siga kallis.
Postitused: 67
Teemad: 8
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
UrX Kirjutas:w140 peab hoolas olema välisõhu filtri vahetusega, sest kui see liiga umbe lasta, siis tõuseb vendi mootori töö kiirust reguleeriva osa temp nii kõrgeks, et annab "otsad" ja ei saa enam sujuvalt reguleerida. Tükk originaalis on väga pisike, aga siga kallis.
Kas sa mõtled seda regulaatorit mis ventika enda küljes asub?
http://media.snimka.bg/1980/010216210.jpg
Et siis see must asi pildil(BOSCH)
Mul on näiteks selline asi, et ventikas läheb aeglasemale režiimile ainult siis kui nupp MIN peale keerata.AUTO ja MAX peal olles on ventika kiirus sama.Ma saan aru et tegelikult peaks olema nii et kui nupp on keeratud AUTO peale ja samal ajal keerata nuppu mis reguleerib nö kraade peaks muutuma ka ventika kiirus,kuid minul ta seda ei tee.Kas asi on selles samas regulaatoris (BOSCH)?Peaaegu oleks unustanud kliima on mul vanat tüüpi
Postitused: 42
Teemad: 2
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Jah see.
Nostalgitsedes w140 tagasi mõeldes tahan seda autot kiita. 10 aasta tagasi teenis see mind supertruult ja tänaseni pole midagi mugavamat istumise alla saanud. Uuemad S-is on küll kenad, aga peffitunne pole enam see.
Nüüd panin teemast mööda :-))))))
See pingeregulaator on väga tundlik ka „täkutamisele“ . Vent alati 0-ile kui täkutad!
Postitused: 67
Teemad: 8
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
See pingeregulaator on väga tundlik ka „täkutamisele“ . Vent alati 0-ile kui täkutad!
[/quote]
Täkutamine??
Postitused: 42
Teemad: 2
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Juhtmetega voolu andmine-võtmine.
Postitused: 448
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
UrX Kirjutas:w140 peab hoolas olema välisõhu filtri vahetusega, sest kui see liiga umbe lasta, siis tõuseb vendi mootori töö kiirust reguleeriva osa temp nii kõrgeks, et annab "otsad" ja ei saa enam sujuvalt reguleerida. Tükk originaalis on väga pisike, aga siga kallis.
Ei olnud ta midagi nii siga kallis. Lasin detsembris just uue panna ja maksis mälu järgi alla 1800,-
Postitused: 42
Teemad: 2
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
Minu kogemus pärineb ajast, kus küsiti vist pea 5000.-
Postitused: 374
Teemad: 25
Liitus: May 2007
Maine:
3
soo Kirjutas:UrX Kirjutas:w140 peab hoolas olema välisõhu filtri vahetusega, sest kui see liiga umbe lasta, siis tõuseb vendi mootori töö kiirust reguleeriva osa temp nii kõrgeks, et annab "otsad" ja ei saa enam sujuvalt reguleerida. Tükk originaalis on väga pisike, aga siga kallis.
Ei olnud ta midagi nii siga kallis. Lasin detsembris just uue panna ja maksis mälu järgi alla 1800,-
Kui see oli uus, siis saad saada mulle ka info kustkohast selle hinnaga saab(ma tean, et uus 2500)?
Postitused: 777
Teemad: 39
Liitus: Nov 2005
Maine:
6
Tahan ka teada kus kohast uue 1800 kulli eest saaks.
Postitused: 27
Teemad: 4
Liitus: Jan 2010
Maine:
0
selle nimi on w140 kliima juhtblokk...maksis 1600.- uuena pidi maksma 5000.-
Postitused: 448
Teemad: 28
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
kaido Kirjutas:soo Kirjutas:UrX Kirjutas:w140 peab hoolas olema välisõhu filtri vahetusega, sest kui see liiga umbe lasta, siis tõuseb vendi mootori töö kiirust reguleeriva osa temp nii kõrgeks, et annab "otsad" ja ei saa enam sujuvalt reguleerida. Tükk originaalis on väga pisike, aga siga kallis.
Ei olnud ta midagi nii siga kallis. Lasin detsembris just uue panna ja maksis mälu järgi alla 1800,-
Kui see oli uus, siis saad saada mulle ka info kustkohast selle hinnaga saab(ma tean, et uus 2500)?
Imre varuosamehed selle kusagilt välja peilisid. Kahjuks ei teagi, mis firmast nad tellisid. Aga jah, nad olid ise ka üllatunud, et hind nii soodsaks sellel läinud, sest mõnda aega tagasi olevat ta üle 5000 maksnud jah.
Postitused: 34
Teemad: 16
Liitus: Dec 2010
Maine:
0
Tundub, et omal on sama mure (s300td, 98a), nimelt ei taha see kliima kuidagi tempi alla lasta, isegi low peale keerates oleks selline tunne nagu saun sees. Hetkel keerasin venti aknapeale ning keskmise ava välisõhu tuulutuse peale, siis enam-vähem norm sõita. Annab seda asja kuidagi koduste vahenditega ka näppida või peab diagnostikasse sõitma.
Postitused: 34
Teemad: 16
Liitus: Dec 2010
Maine:
0
Sai natuke mööda neetikumi tuhlatud, ja leidsin sellise lause "Sounds like your duovalve is in need of a re-build or replacement. They go all the way hot when they fail" nüüd siis küsimus, mis asi sel topelt/kaksik-klapil vahetamist vajab ja kus too asub?
Postitused: 1,080
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
(29-03-2012, 10:42 PM)speedfest Kirjutas: Sai natuke mööda neetikumi tuhlatud, ja leidsin sellise lause "Sounds like your duovalve is in need of a re-build or replacement. They go all the way hot when they fail" nüüd siis küsimus, mis asi sel topelt/kaksik-klapil vahetamist vajab ja kus too asub?
Postitused: 34
Teemad: 16
Liitus: Dec 2010
Maine:
0
Sai tsirkulatsioonipump ära vahetatud ja kliima täidetud nüüd aga selgus uus jamps, nimelt ei rakendu mingi magnetklapp, mis paneb konditsioneeri tööle, kus see asub ja mida ta teeb pole õrna aimugi. Võibolla on viga ka kaitsmes (kus see võiks asuda), kuna aga ei viibi eestis, siis üritan antud probleemile distantsilt lahendust leida. Oskab keegi midagi mõistlikku lisada.
|