Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w220 ja ikka see vedrustus.
#1
tere,ei leidnud sellekohta infot,kuid autotöökojast öeldi,et esiõhkamordid tahavad varsti vahetust,kuskilt ülevalt lekib amordist õli(minu jaoks midagi uut).Seega siit küsimus,kas on see taastatav,või pean uued ostma?
Vasta
#2
Palju õnne! 20kilo tükk koos vahetusega.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#3
seega ei ole seal enam midagi taastada?
Vasta
#4
Ei oska öelda kahjuks. Millegipärast arvan, et ei ole jah.
Ostan vanu münte ja muud vanakraami.
Vasta
#5
kalm Kirjutas:seega ei ole seal enam midagi taastada?
On küll. Otsingut proovisid? Airmaticust oksendamiseni jahutud.
Vasta
#6
otsisin,aga õli kohta ei leidnud kahjuks midagi(leidsin,et kui ülemine otsa laseb läbi on võimalik tihendeid vahetada,kuid käib see siis nüüd õhu või õli kohta?).Ja mis ülesanne õlil seal amordi ülaosas on?
Vasta
#7
Töökojast öeldi või, et laseb esiammort läbi?

Ise ei ole mingeid kirjasid armatuuris näinud?

Millises töökojas sa käisid?

Kas esiosa vajub alla, mis aasta masin?

Õli laseb läbi????????????????????? Seal ju minu meelest õhk, parandage palun mind, kui peaksin eksima.
Vasta
#8
jansa48 Kirjutas:Töökojast öeldi või, et laseb esiammort läbi?

Ise ei ole mingeid kirjasid armatuuris näinud?

Millises töökojas sa käisid?

Kas esiosa vajub alla, mis aasta masin?

Õli laseb läbi????????????????????? Seal ju minu meelest õhk, parandage palun mind, kui peaksin eksima.

töökojast jah(väike eraettevõte,vahetati pukse,pidurikettaid jms.)öeldi,et esiamort laseb õli ülevalt(eelmise omaniku sõnul,kelle käest ka küsisin,
öeldi kunagi ka esindusest sama).varsti vaja kindlasti vahetada.
Armatuuris oli üsna ammu (kui esimesed suured külmad meil siin eestis sel talvel olid) "airmatic-visit workshop!."" Ja auto oli päris madal.jätsin seisma,panin käima ,pumpas auto uuesti üles ja rohkem pole probleeme olnud,airmaticu kiri kadus ka ära.
Auto on 2003 S320cdi.
mina ise ka ei ole kuulnud õli kohta.
Vasta
#9
Kus kandis ise oled, kui võimalik lase Lesvenis S-Sõjamäel üle vaadata.
Taastada saab esimesi ja ainult ülaotsa veaga, kui esimesed lasevad alt läbi, siis ei pidanud ka saama taastada, ja tagumisi ei saa üldse taastada.
Vasta
#10
käin tallinnas tihti-tihti.mis see aadress on täpsemalt?
hetkel auto pärnus.Sõita ikka võib?,midagi armatuuris siiski ei põle.
Vasta
#11
Mercedes-Benz autode remont , hooldus ja diagnostika Suur-Sõjamäe 30f Tallinn lesven.ee

Sõita võid kuni armatuurikirjad on valged, punane on stopp.

Mul vajus nüüd nende esimeste suuremate (-20 kraadi) külmadega tagaots maha, panin käima, armatuur puha punast kirja täis, sõita ei tohi ja visit seda ja visit teist. Polnd midagi, pumpas üles ja kadus punane jutt ära, nüüd ei ole rohkem alla vajunud. Ei tea, mis klapp seal läbi laskis, klapiplokk ju täidsa olemas (samuti lasin ära vahetada) mis jagab õhku ette ja taha.

Lammutustest kaovad õhkammordid vist leti alt, kuuled pärast aint, et olid jah, aga müüdud ja küsivad ka 7-9 k tükist. Mul jäi ka üks remonditav esimene alles, kuna ei teadnud, et saab remontida, aga see sobib nii paremale, kui ka vasakule, las siis olla tagavaraks. Juhipoolne on garantiiga uus ja üks varuks, ok aga kus kohast tagumisi saaks ja kui tagumisi ei remondita, siis jube risk osta kasutatud juppi.

  Hea on muidugi ka see, et erinevalt tavalistest ammortidest võib neid ka ühekaupa vahetada, kui töötab, siis töötab nagu uus ja kui ei, siis on katki. Mingit vahepealset ei ole, et kulunud ja ei ole enam nii hea, kui uuena ostes oli.
Vasta
#12
taaviw126 Kirjutas:Palju õnne! 20kilo tükk koos vahetusega.

Jõhvist üks remondifirma omanik pakkus mulle esimest 14500.-
Vasta
#13
nooh,mul tuttavatel ka üks 220 osadeks.kui ei saa korda neid enda omasi,siis ehk olemas.aga mõne ajapärast võibolla ka need läbi.lippan sealt sõjamäelt mingi päev läbi ja vaatan mis räägitakse.
Vasta
#14
Ma ei tea, kui pikalt sa proovisid, kas on vahet või mitte. Olen aasta ja 8 kuud sõitnud ja mina väidan, et on ikka küll mugavam, vaiksem ja sujuvam sõit.

Loomulikult ei ole see nii palju mugavam, et 150000.- eeku maksvale autole ammordiring uus panna (70-75k letihindadega + töö +6k kompressor)
Vasta
#15
Oh jah, mina veel mõtlesin, et universaali tagumised nivoo amordid on kallid. Hind umbes 3-4k tükk.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#16
allan1 Kirjutas:Mõni mees on tuksis auto mahakandmisele sõitnud kuna 48K remondiarve oli 100K  väärt auto puhul nonsens...

Ja nii need 220 vaikselt välja surevad ja seisma jäävad.
Kas tarkpead juba mingit alternatiivi ei paku?
Vasta
#17
ON parem kui tavaamordid.

Minu meelest on w220,kui korras ilusti on, parem kui sama aastakäigu seitsmesed ja A8-d.(olen omanud)
Vasta
#18
kalm Kirjutas:ON parem kui tavaamordid.

Minu meelest on w220,kui korras ilusti on, parem kui sama aastakäigu seitsmesed ja A8-d.(olen omanud)

Just!

PS! Ei ole tegu sellega, et "iga mees kiidab oma kuulipritsi".
Vasta
#19
Õhksüsteemiga on nagu kadalipp - väike leke põhjustab kompressori pideva töö (põleb läbi) seeomakorda põhjustab tühja padja millega õites lähevad padjad katki.

Eristada tuleb kahte asja - amorti ja õhupatja - mõlemad võivad läbi minna. Ega tal õhust amordid pole - ikka niiöelda tavaline amort gaasi (ja ilmselt kuskil ka õli) sees mille peal on õhkpadi - ok päris tavaline pole see amort sest seal sees käib amortiseerimine ikka enamus õhuga. Nii, et emb kumb võib tuksi minna. Parandada saab ülemist õhuleket.
Amordi hind uuena 14000.-
Ahjaa kogu kupatuse sees paikenb ka veel vedru nii, et veelgi üks võimalus veaks juures Smile
Vasta
#20
W220 airmatic vedrustus on sellise ülesehitusega, et amordid täidavad nii vedru kui amortisaatori ülesannet. Õhkpadi on vedru eest ning õliga reguleeritakse auto jäikust.

Esiamortidel saab vahetada õhkpatju eraldi, tagumistel selline võimalus paraku puudub - seega on remonditav AINULT esiamort ning sedagi juhul kui õhkpadi katki on. Õli hakkab lekkima reeglina solenoidi(?) vahelt (amordi küljes pisikesed risttahuka kujulised klotsikesed) ning see ei ole remonditav viga.

Ühe amordi hind on tõepoolest ~12-17k uuena kuid neid leidub ka kasutatuna. Sellisel juhul jääb hinnaklass kuskile 7k kanti tükk.

Läbikäidud tee, ärge spekuleerige huupi kui ei ole asjaga kokkupuuteid olnud.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W220 m137 misfire V2inoV2nge 4 132 27-10-2024, 11:50 AM
Viimane postitus: Heinar
  W220 2001 abs tuli V2inoV2nge 4 517 06-05-2024, 04:13 PM
Viimane postitus: MAV
  2001 W220 s600 vasaku süüteploki viga V2inoV2nge 3 390 16-04-2024, 11:26 PM
Viimane postitus: HotPapa
  W220 süütelukk ja ebaühtlane käimine Carmet 1 353 30-01-2024, 05:19 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W220 vajub alla MAV 1 348 11-12-2023, 12:07 PM
Viimane postitus: siimruz
  w220 2005 õhukompressori relee einar220 0 309 14-11-2023, 12:44 PM
Viimane postitus: einar220
  W220 õhkvedrustus jamab. 2nni 1 500 11-07-2023, 12:14 PM
Viimane postitus: Marksus
  W220 S500 99a kellaploki ekraan ei toimi 2nni 2 764 23-12-2022, 06:14 PM
Viimane postitus: TõnisL
  W220 Keyless go kaardi vahetus icecube 2 546 28-10-2022, 07:02 PM
Viimane postitus: Rolz
  W220 tagatuled MAV 0 523 07-09-2022, 06:26 PM
Viimane postitus: MAV



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne