Kas keegi on seda niklist vana E klassi kuni 93 või mis ta oligi, iluvõre värvida proovinud.tahaks teada kas kui see nikkel ära lihvida korralikult kas värv jääb pidama ka kui yle värvida või koorub maha ikka ? on keegi värvinud neid ?
Mu kutsikal oli seda teinud eelmine omanik,ja püsis kenasti peal.
Värvitud oli ilma niklit nõ kraapimata.
kui vahepeal maha müüsin siis uus omanik nühkis liivakaga värvi maga ja keeras sellega nikli p##se.Seega nats pahtlid ja värvi ja püsib ilusti.
Priit
ma ei saand nyyd aru täpselt, mis mõttes niklit kraapimata, kas ta liivapaberiga ei matsitanud niklit ? pahteldas yle või mis sa mõtlesid täpselt. igatahes ma vist lihvin veits matiks mingi peene paberiga ja lasen värviga yle, kuna nagunii vaja uks värvida siis mõtlesin et prooviks kuidas jääb. kuna see vana võre on ausalt öeldes väga rõve plönn seal keskel
Julgen vastu väita eelpool kõnelejale. Nimelt värvisin oma w211 esivõre kerevärvi. Ennem nikkel korralikult liivapaberiga/karukeelega maha, niimoodi, et alt hakkab pruunikas/oranz paistma, siis kruntida, värvida ja lakkida. Lihvisin ise kodus, aga värvida soovitan lasta värvitöökojas. Nüüdseks 1.5 aastat sõitnud, kivi ja kõike saanud, pole probleemi. Aga muidugi, kõik spraid ja asjad unustage ära. Värvitöökojad teevad korralikku tööd. Tulemus jääb väga ilus, kui värvida kere värvikoodiga. Loodan et oli abi mingit.
PS! kellel on soovi saada omale musta w211 facelift esivõret võib pakkuda vahetust facelift nikkelvõre vastu. Värvikood millega võre on värvitud on 917(obsidian black) PS! siis
allan1 Kirjutas:Mina lasin ka teha mainekas värvitöökojas, kus lihviti ja krunditi seda, aga kohati tulid ikka väiksed täkked sisse, seda muidugi öeldi ka kohe ,et see ei jää nii hästi pidama. Teinekord tegin targemalt juba.
See must võre on ikka väga levinud, algul kui mina tegin oli väga-väga vähestel, nüüd igal teisel. Eile Pärnu mnt-l kahel w211-l nägin.
See on nagu nende bemmi kringel-tuledega. Alguses kui oli vähestel, oli lahe, aga nüüd kui peaaegi kõigil, siis see enam niilahe ei tundu
väga levinud kiletamine, ja värvide valik on sama lai nagu autode värvid
ja sellega saad ise hakkama
Seda kiletatud võret tahaks isegi näha:O kuidas kõik need nurgad ja asjad ilusti vormi saab. Kui veel räägid et ise hakkama saab sellega? tõesti üllatunud olen, kuna ei ole seda tehnikat võre puhul ennem kuulnud.
markoH Kirjutas:Seda kiletatud võret tahaks isegi näha:O kuidas kõik need nurgad ja asjad ilusti vormi saab. Kui veel räägid et ise hakkama saab sellega? tõesti üllatunud olen, kuna ei ole seda tehnikat võre puhul ennem kuulnud.
Ma ei taha olla pahatahtlik, aga kus sa tead et see on kiletatud? see ju vene numbriga auto ja pilt ka tehtud mai tea kui kaugelt näeb kena välja, aga lähedalt? mina pooldan ikka värvimist, jääb kvaliteetne ja korralik töö. see kile on odav variant. samamoodi nagu katuste kiletamine. pigem ikka värvida. see minu arvamus.
markoH Kirjutas:Ma ei taha olla pahatahtlik, aga kus sa tead et see on kiletatud? see ju vene numbriga auto ja pilt ka tehtud mai tea kui kaugelt näeb kena välja, aga lähedalt? mina pooldan ikka värvimist, jääb kvaliteetne ja korralik töö. see kile on odav variant. samamoodi nagu katuste kiletamine. pigem ikka värvida. see minu arvamus.
sest ma vene keelest saan aru ja lugeda ka oskan, ja kiled on erineva kvaliteediga, samuti kui hakkad värvima pead kiletada igal juhul kaitsekilega
markoH Kirjutas:Ma ei taha olla pahatahtlik, aga kus sa tead et see on kiletatud? see ju vene numbriga auto ja pilt ka tehtud mai tea kui kaugelt näeb kena välja, aga lähedalt? mina pooldan ikka värvimist, jääb kvaliteetne ja korralik töö. see kile on odav variant. samamoodi nagu katuste kiletamine. pigem ikka värvida. see minu arvamus.
sest ma vene keelest saan aru ja lugeda ka oskan, ja kiled on erineva kvaliteediga, samuti kui hakkad värvima pead kiletada igal juhul kaitsekilega
Pigem panna kile ka enne....
Õiged mustad võred on tehtud 100% plastikust ja maksavad raha.
kroom oli lihvitud nii nagu oli võimalik, aga samas see metall võre roostes samuti hästi, sõber sõitis palju km maanteel ja need kilustikud jätsid alati kriimustused ja täpid, aga samas plastvõrega kogemust mul ei olnud ja ei oska kommenteerida
Halloo, kõik sõltub ikka sellest kes värvib ja loomulikult eeltöö teeb.
Värvitud võrega minu ja Kuldari ex SEL, praegune Hentsi oma.
Ei juhtunud selle võrega ei minu ega Kuldari käes aastatega midagi, peale kivitäkete. Nende eest ei kaitse muidugi miski..... Kuid täkete juurest kooruma värv küll ei hakanud.
ma võin öelda ka oma kogemusest et olen 1.5 aastat sõitnud musta esivõrega. w211 on see plastikust. korralik eeltöö, krunt, värv ja lakk ning ei juhtu temaga mitte midagi. saab ta kivi survepesurit, soola talvel jne. siiani kõik tip-top mina soovitan värvimist. ja kivi täkete eest ei kaitse mitte miski, kuna kapott ju saab ka kivi, ega sellepärast ei kleebi ju kapotti musta kilega üle. Aga mis siin ikka vaielda, kellele ema, kellele tütar. seega odavam variant on kiletada, kallim variant on värvida.
noh täna sai värvitud, homme panen kylge eks näha ole siis kuidas jäi. tegu siis 89a 230E. ehk siis see vanem võre. värviti kere värvi, koodi järgi. eks panen paar pilti ka enne ja pärast. loodetavasti jäi kena
, vaevalt et koledam jääb kui enne. oleks uuema kapotiga siis ei torgiks, aga see vana nikkel võre ei kõlba kuskile.
Ei tea ei hakka oma suud üldse lahti tegema..Sest minule need ei meeldi.võre ja märk peavad ikka särama.Sama nagu ka bmw -el see black edition.No minu silmade läbi kuhugi ei kölba nagu puudu oleks autol midagi kuljest.Aga ärge näkku lööge see minu arvamus ja see loeb ainult mulle.Edu igal juhul.