Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rehvid talveks?
#1
Kuna külm ja libe aeg pole enam väga mägede taga,siis sellega seoses tõstataks üles küsimuse,et kes millise tootjafirma talverehve kasutab?Ja millist tüüpi eelistab-lamell või naast?Ning ka kogemused sõidetud rehvidega poleks paha Smile

Ise olen viimased kaks talve Dunlop Graspic DS 2 lamelle kasutanud ja rahule jäänud.Pidavus on neil hüva(v.a.lörts) ning on ka "vaiksed".
Ikkagi Inimene.
Mis sest,et Muhulane.
Suiti lastakse maale...enamus ajast merel :)
Vasta
#2
alati kasutan nokia hakapelita aga meeldib väga good year UG500
Vasta
#3
Teist talve lähen vastu samuti Goodyear-i UG 500-ga.....kurta ei saa.
Vasta
#4
Lahe, pimedad talveõhtud on sisustatud vaidlsuega lamell vs naelrehv.. Smile
Ise olen lugu pidanud Gislaved Nordfrost'ist - vaikne, mõnusalt pehme, temp. ei muuda tema omadusi, ka vihmas saab ilusti teel olles sõita, kuid suur miinus - naelad ei püsi sees...
Senine lemmik: Nokia Hakkapelita - minu silmis kõige, kõigem - kõik need head omadused ´, mis Gislavedilgi, kuid naelad püsivad müstilsielt hästi sees.
Ultrigrpiga olena ka kokku puutunud, midagi halba ei oska öelda.

Eelmise talve sõitsin lamellidega (4x4), selline ilm, kus lund/lörtsi/jääd, ei ole, muidugi sellist aega oli enamus talv meil, oli väga hea - vaikne ja mõnus nagu suvel... Aga kui kuskilt tuli lund/lörtsi/jääd siis oli kõike muud kui hea....
Nii alaku vaidlus..aga selline on minu arvamus ja ütlen ka, et elan linnast väljas...sõidaks AINULT linnas siis kiruks Tallinna linna õigete teeolude mitte-loomise eest ja kuidagi elaks ilmselt üle...aga mnt-t, ei aitäh...
Vasta
#5
Iga sügisene teema! Badgrin

Gislaved NF5 - väga head aint naelad ei püsi tõesti sees
Nokian hkplt 5 - ulme hea pidamisega, naelad püsivad, KOHUTAV MÜRA!!
Michelin x-ice north - hea pidamine, naelad püsivad, suht vaiksed. Järgmine talv ka nendega.

Minu viimaste aastate kogemused, kellegagi vaidlema ei viitsi hakata.
Vasta
#6
Kasutan Vredesteini Nord Trac 2 lamelle, kuna sain jooksu megasoodsalt kätte. Varasemad Nokian Hakkapeliitta Q lamellid olid tunduvalt paremad. Naaste ei kasuta, kuna pole vajadustNod
Vasta
#7
3 hooaega olid Goodyear Ug 500 all ja ka nüüd ostan uue jooksu. Müra kohta ütleks et suhteliselt vaiksed. 2 hooaega olid naelad ilusti sees, 3 hooajast hakkasid välja pudenema ja teel püsis väga ilusti nii jää kui lumega. Soovitan!
Vasta
#8
Talverehvide MM 2009 - TM 10/2009

Väike kokkuvõte lamell vs naast:

Mitte mingites tingimustes pole põhjamaistesse oludesse sobivad lamellrehvid pidamise, turvalisuse või juhitavuse poolest naastrehvidest paremad. Ka mitte asfaldil, kuigi see võib tunduda üllatavana. Lamellrehvide ainus pluss on naastumüra puudumine.

Vanema, väiksema ja vähema turvavarustusega auto jaoks nagu ka väiksema sõidukogemusega juhi puhul tuleks tingimata valida naastrehvid. Need korvaksid mingil määral auto enda kehvema teelpüsimise. Eriti just siis kui selline sõiduvahend ema kasutuses millega ta lapsi lasteaeda, kooli või trenni viib. Siis peaksid naastrehvid lausa kohustuslikud olema.

Lamellrehve võiks soovitada neile kelle talveteed on alatasa lume ja jääga kaetud või siis tõesti hea ja kalli auto omanikule kes on nõus väikese kompromissiga sulailma teemadel.

Piltlikult öeldes: kui tee on jäine või märg, peaks lamellrehvide kasutajate auto jaoks olema piirang 80km/h. Kesk-Euroopa lamellidega ei tohiks sõita üle 50km/h. Naastrehvidele poleks kiirusepiirangut tarvis.


1-2. Michelin X-Ice North XIN2 - Parim naast 2009
1-2. Nokian HKPL 7
3-4. Continental WinterViking 2
3-4. Pirelli Winter Carving Edge
5. Vredestein Arctrac
6-7. Bridgestone Noranza 2
6-7. Goodyear UltraGrip Extreme
8. Gislaved Nord Frost 5
9. Kumho I'zen KW22

10-11. Michelin X-Ice XI2 - Parim lamell 2009
10-11. Hankook Winter I*Pike - naast
12-13. Nokian HKPL R - lamell
12-13. Yokohoma Ice Guard ig30 - lamell
14. Continental ContiVikingContact 5 - lamell
15-16. Bridgestone Blizzak Nordic WN-01 - lamell
15-16. Goodyear Ice Navi Zea - lamell

Säästukad:
17. Nankang Snow Winter SW-5 - naast
18. Toyo Observe G25 - naast
19. Roadstone Winguard 231 - naast

Sügisrehvid:
Michelin Primacy Alpin - kiiruseklass H
Falken Eurowinter HS439 - kiiruseklass H


Lamellide ostul tuleks kindlasti jälgida kiiruseklassi mis oleks "T" (190km/h). "T" ja madalamad klassid on mõeldud tõelise talve jaoks.
"H" ja edasi aga kesk-euroopa "sügise" jaoks kus lund pole. Smile
Vasta
#9
Eelmine aasta ostsin Nord Frost 5 - ei kurda väga.
Ilmselt enda vea tõttu sõi mustri seest ära ja ka naelad ei püsinud tõesti nii hästi sees kui oleks oodanud. See aasta vaja seetõttu kaks uut rehvi osta

TO MAREK - kas äkki paned kogu naelte tulemused siia. Endal TM ei "käi" Smile
Vasta
#10
R129 Kirjutas:TO MAREK - kas äkki paned kogu naelte tulemused siia. Endal TM ei "käi" Smile
Lisasin kogu testi. Eelmise aasta oma leiab siit:
http://foorum.clubmb.ee/showthread.php?tid=10240
Vasta
#11
Kolmas talv tuleb Barumi "säästukatega" nimelt Norpolaris naastud. Ei ütle ühte halba sõna. Peab hästi nii lumes kui jääl, naelad püsivad ka sees. Samas pole tippmarke nagu Nokian jne. kasutanud, seega võrdlema ei hakka. Samas arvan, et hinna ja kvaliteedi suhe on suht paigas. Ilmselt on järgmise aasta talvekad ka samast margist.
Vasta
#12
Marek, saa üle oma lamellifoobiast.Badgrin
Vist ainult Sina üritad tõestada, et lamellid ei olegi paremad, kui naastud.

Mina olen nüüd ühe talve kulgenud Gislavedi NF5tega klonksvaagen passati all. Ei ütleks, et kuidagi parem või kindlam oleks, kui meie masinate all pöörlevad CVC3-d. Müra toon on küll talutav, kuid Tartusse jõudes huugavad kõrvad päris mehemoodi. Kui ma seda autot üksi kasutaks, siis oleks seal kah lamell, aga kuna jagan autot kahe lamellifoobikuga, siis andsin järele...Eusa_whistle

Ilmselt on parim pidamise ja raha suhe Eestis protitud rehvidelIcon_twisted Pidamine on mega ja hind on ka hea. Aga sõita nendega ei taha mujal, kui kusagil külavahel kolmkend kilomeetrit tunnis...

Selles on Rolzil õigus, et fleimi jätkub tükiks ajaks...
Vasta
#13
Ei, Marek ei ole ainukene, mina olen ka...
Ses suhtes kui korraks mõelda rasskuse ja pindala suhet siis nael on igas olukorras asjalikum, ka lörtsis...
Tõesti minu silmis ka AINUKENE miinus on müra...mis muidugi oleneb hullult rehvist...
Kui sõidaks igapäev hommikul Kristiinest Kesklinna tööle ja õhtul tagasi, siis oleks lamell OK aga kui natuekengi linnast välja, siis ei aitäh...
Vasta
#14
v6sa Kirjutas:Marek, saa üle oma lamellifoobiast.Badgrin
Vist ainult Sina üritad tõestada, et lamellid ei olegi paremad, kui naastud.
Möhh?? Sa ise võiks millestki üle saada! Eusa_doh

Ma tsiteerisin seda mida kirjutati selle kuu TEHNIKAMAAILMAS!

Seega võiksid oma naastufoobia probleemidega nende poole pöörduda.
Vasta
#15
Minul ei ole naastufoobiat...Icon_cool Olen korduvalt tunnistanud, et kui ma aerutaks kusagil mägedes või kurniks ainult külavahel, siis krõbistaksin ka ise Vallai naastudega. Ning sellesügisest rehvitesti pole veel läbi lugenudki.

Aga seni, kuni ma mõõdan peamise osa oma kilomeetreist trassidel ja metsavahelistel külateedel, ei anna nael mulle mitte mingit eelist. Nojah, ma muidugi ei pea olema ka kahe tunniga Tartus, mul on enamasti see kaks ja pool tundi aega kohale jõuda (siinkohal nõustun kahel käel Kalevi toodud väitega kiirusemõõtmise teemas).
Lubatud kiirusega liikudes ei ole vahe märgatav. Eks oma osa mängib siin ka see, et minu pähe ei mahu, kuidas saab eessõitja pidurdada ootamatult ja kuidas on võimalik kaotada siledal ja sirgel suvisel asfaltteel kontrolli tehniliselt korras auto üle...Retard

Aga sellega olen nõus, et kui tahta talvisel ajal "dünaamiliselt ja nooruslikult" liigelda, siis peab all olema mitte odav, vaid parim nael. Nõus ja ei vaidle.Icon_twisted

Küll aga palun ma Rolzilt natuke selgitust, mismoodi nael lörtsis töötab paremini, kui seda suudab lamell?Icon_neutral

Igaks juhuks panen neile, kes ei oska mu jutust iva leida, veelkord ühe õpetussõna:
naastrehv on veega kaetud jääl parem, kui lamellrehvNod
Kõigis teistes oludes juba sõltub eelistustest...Eusa_whistle
Vasta
#16
Lähen siis talvele vastu kolmandat aastat Michelin x-ice nord rehvidega. Rehvist endast väga hea pidamisega naelad püsivad kah hästi sees. Madalama klassi autodega nagu c-klass(w202) või siis volkswagen caddy on kõrvaga kuulda  rehvi müra mis võib muutuda häirivaks. Gislaved on vaiksem.

Kui hakata mõtlema kumb on parem kas lamell või nael siis kahjuks testid ja sõiduomadused on ainult naela kasuks.  
Lamell:Väike müra tase ja saab sõita aastaringselt kuid pidamine kõikides oludes halb.(kui üks asi on sobib kõigeks. Ei sobi see tegelikult mitte millekski.) Viimastes testides on ka kirjas ,et lamellidel on ka asfaldil halvem pidamine kui naelal. Sobib autodele kus on palju elektroonikat ehk juhtimis abisi.

Nael: Hea pidamine igas olukorras (füüsika vastu ei saa). Tugev müra.
Hea naela omadus tuleb madalast rehvi kiirus klassist. Rehv on pehmem parem pidamine lumel,jääl,asfaldil jne.
Vasta
#17
v6sa Kirjutas:Igaks juhuks panen neile, kes ei oska mu jutust iva leida, veelkord ühe õpetussõna:
naastrehv on veega kaetud jääl parem, kui lamellrehvNod
Kõigis teistes oludes juba sõltub eelistustest...Eusa_whistle

PUHAS VALE!

Naastrehv on KÕIKIDES oludes parem kui lamell, isegi asfaldil nagu ma juba kirjutasin/tsiteerisin! Loe viimast TM rehvidetesti.


´
kaspar Kirjutas:Kui hakata mõtlema kumb on parem kas lamell või nael siis kahjuks testid ja sõiduomadused on ainult naela kasuks.
Lamell:Väike müra tase ja saab sõita aastaringselt kuid pidamine kõikides oludes halb.(kui üks asi on sobib kõigeks. Ei sobi see tegelikult mitte millekski.) Viimastes testides on ka kirjas ,et lamellidel on ka asfaldil halvem pidamine kui naelal. Sobib autodele kus on palju elektroonikat ehk juhtimis abisi.
Täpselt. Vanasti öeldi selle kohta, et pole liha ega kala. Smile
Vasta
#18
Mul läheb nüüd kolmas talv Masteri protiga. Natuke undavad, aga muidu väga hea rehv. Kannatavad isegi suurt kiirust.

Marek.
Vasta
#19
Äkki oskab keegi kommenteerida, mida kujutavad sihukesed rehvid.
Bridgestone Blizzak Nordic WN-01
101 R YLC7 exstra load
R-pole varem sellise kiirusindeksiga rehvi näinud.
Vasta
#20
liiv Kirjutas:R-pole varem sellise kiirusindeksiga rehvi näinud.
Kuni 170km/h, ehk peaks vist sobima.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Autohoid talveks secman 0 1,273 09-10-2019, 06:38 PM
Viimane postitus: secman
  Millised rehvid valida? kihutaja5 22 18,417 30-12-2013, 09:08 AM
Viimane postitus: indrek
  Auto talveks garaazi? Shmel 3 4,070 13-11-2008, 10:55 PM
Viimane postitus: kalacompany
  Oleks vaja oma MB'le talveks kodu sm. pelle 11 6,011 24-11-2007, 12:39 PM
Viimane postitus: imre



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne