Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w126 380 sel käivitamis probleem
#1
tere kõigile!
autoks 85a. 380 sel
kui auto seisab rohkem kui ühe ööpäeva läheb käima kohe,peale seda kui sõidud tehtud ja auto seisnud rohkem kui 5 min. siis tahab 2-3 korda 5sek. ketramist. kui seisab alla 5 min. läheb kohe käima.
vot selline huvitv probleem siis selle käivitamisega. muidu kõik ok!
igasugune info teretulnud!
Vasta
#2
See on päris levind probleem, mul ühel autol sama jama. Tundub, et kütust pritsib liiga suure hoolega, bensuaure on päris korralikult tunda käivitamise ajal.
Ise pole küll viitsind süveneda, sest vana KE-jet läheb enivei pensionile riiulisse.
Vasta
#3
Lõhnab pritsepea lekke järgi.

Kas pihustid on maha keerates niisked/märjad peale viieminutist seismist?

Pihustitesse ei tohi bensiin jõuda, kui mootor ei tööta!
Vasta
#4
See tundub täitsa loogiline, kütust võtab ka meeletult, minu näite puhul.
Vasta
#5
Samuti on ju veel ka külmkäivituspihusti.

Hents99 : kütusekulu võib mõjutada ka pihustite seisukord.
Vasta
#6
Õige, ka külmkäivituspihusti ei tohi lekkida...
Vasta
#7
tere jälle!
kütust võtab tõesti veits palju.sinna 20l lähedale 100km kohta.ja hommikul kui käima läheb siis algul käib kehvalt ja isegi suitseb veits ja peale 5min. käimist ühel hetkel kõik ok ja võib sõitu alustada!?
pihusteid pole lahti keeranud ja ega vist ise keera ka.ei tunne seda tööd. viin parem mehaaniku juurde seletan talle teie poolt kirjeldatut.
milliseks võib kujuneda selle vea likvideerimise hind?
kas vaja uusi pihusteid ostma hakata?(kui nende viga)
tänud!
Vasta
#8
Ma arvan pöördu Imre juurde Tongue Saad mure lahendatud
Vasta
#9
imre juurde pole mõtet pöörduda kuna elan ja töötan itaaljas ja ka auto tõin siia.seega proovin siin asjale lahenduse saada.aga kuna siin ei leidu mehaanikuid kes seda auto hästi tunneksid siis pöördusingi oma murega siinsete targemate poole et hiljem mehaanikule teadmisi jagada.
kuid siiski sooviks umbkaudselt teada milline remont mind ees võiks oodata,sest varsti tulen kodumaale käima ja saaks sealt vajalikud osad ära osta.
tänud!
Vasta
#10
Mina pakuks selle käivutsmure otseseks põhjuseks kütusepumba surveklapi.
Ei hoia survet üleval, laseb kütuse tagasi ja just siis hakkab pikk käiamisperiood.
Vasta
#11
to rolz
aga sellisel juhul ei läheks ta käima ka kui seisab rohkem kui ühe ööpäeva. kuid just siis läheb hästi käima.
aga sellegipoolest kus asub see kütusepumba surveklapp.
tänud!
Vasta
#12
Läheb ikka küll......................
Soojast peast EI TULE külmkäivituspihusti järgi sisselaskekollektorile, kuna mootor temp on piisvalt töösoe, et mitte anda lisakütet.
Ehk soojast peast peab mootor käivituma puhtalt nn bensiinipumba poolt antava kütusega. Ja peale pumpa on põhja all kütuse surveklapp, ja kui see survet üleval ei hoia, vajub kütus tagasi ja siis käiad ja käiad SOOJAST peast, kuni pump surve ülesse saab.
Külmast peast on kõik ok, kuna "esmane" kütus saadakse külmkäivituspihustist ja see on piisavalt kaua järgi, kuni tuleb ülesse ka bensusurve, kui klapp enam survet ei hoia.
Vasta
#13
Rolzl on õigus, see on kõikide K-jetronicute probleem. Külmalt opn paugupill, kuumalt ka, aga nn kusesoojalt ei taha korralikult käivituda

Viga ongi selles surveklapis. Need on jube kerged katki minema ja probleeme tekitama. Mul peaks neid isegi paar tükki järel olema. Ise sain sellest probleemist just selle jubina vahetusega lahti
Vasta
#14
Ja sellega jubinaga on see, et tuleks osta FEBI oma, kuna siis saabub mahakäiatud märgiga originaal A-osa.
Vasta
#15
Rolz Kirjutas:Ja sellega jubinaga on see, et tuleks osta FEBI oma, kuna siis saabub mahakäiatud märgiga originaal A-osa.

Aga noh kallis on sellegipoolest
Vasta
#16
Aga mis selle klapiga juhtub? Kas ta hakkab kütust läbi ka laskma? Või lihtsalt korpuses sees membraan vms ei toimi lihtsalt?
Vasta
#17
to Indrek
Mis se surveklapp maksab? Kas sul on pakkuda uued?
Eks ma hakkan siis taspisi seda probleemi likvideerima.Vahetades kõigepeal selle surveklapi ära ja samas ka pihustite korrasolekud üle vaadata jne.
Tänud kõigile kasuliku info eest!!!
Vasta
#18
hents99 Kirjutas:Aga mis selle klapiga juhtub? Kas ta hakkab kütust läbi ka laskma? Või lihtsalt korpuses sees membraan vms ei toimi lihtsalt?

Krt ei teagi, igatahes ei hoia survet üleval. Pildilt tundub jube imeliku süsteemina olevat.
Vasta
#19
w126 fänn Kirjutas:to Indrek
Mis se surveklapp maksab? Kas sul on pakkuda uued?
Eks ma hakkan siis taspisi seda probleemi likvideerima.Vahetades kõigepeal selle surveklapi ära ja samas ka pihustite korrasolekud üle vaadata jne.
Tänud kõigile kasuliku info eest!!!

Ei, uusi mul pole, ainult paar kasutatud jubinat. Korrasolekut ei tea öölda
Vasta
#20
Tere!
Kas keegi võiks panna siia pildi kütusepumba surveklapist.
Tänud!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem W126 420SEL mootoriga Hunt 3 411 02-01-2024, 01:50 PM
Viimane postitus: ktmduke
  W221 käsipiduri probleem Harrikald 10 8,591 03-11-2023, 08:51 PM
Viimane postitus: silversibul
  W126 pliidinuppude pirnid, temperatuurirullide kleepsud MeelisN 2 590 26-02-2023, 10:18 AM
Viimane postitus: Karl
Photo S 126 3,0 1987 aasta probleem RS süsteemig traavers1 3 929 28-06-2022, 07:29 AM
Viimane postitus: v6sa
  W126 SE madaldus/ koobaste rullimine Akohin 6 1,568 29-04-2022, 04:51 PM
Viimane postitus: MAV
  W126 280 SE AnarJaanus 0 620 12-01-2022, 07:27 PM
Viimane postitus: AnarJaanus
  W126 500 gen1 kJet lambdasond (hapnikuandur, lambda-andur) dinowalk 31 3,716 27-12-2021, 10:56 PM
Viimane postitus: kaupo51
  W220 S500 2004a probleem softclosega s500w220 13 2,390 23-09-2021, 10:18 AM
Viimane postitus: s500w220
  W126 esitiivad brunosacco 2 1,139 20-08-2021, 01:02 PM
Viimane postitus: brunosacco
  W126 Juhipoolse ukse lukustussüsteemi eemaldamine helitehnik 1 723 06-07-2021, 11:56 AM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne