15-09-2009, 06:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-09-2009, 02:08 AM ja muutjaks oli marek.)
Miks CLK-sid diisleid müüa pole? Jubedalt tahaks leida ühte!
Miks CLK-sid diisleid müüa pole?
|
15-09-2009, 06:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-09-2009, 02:08 AM ja muutjaks oli marek.)
Miks CLK-sid diisleid müüa pole? Jubedalt tahaks leida ühte!
15-09-2009, 07:03 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 15-09-2009, 10:39 PM ja muutjaks oli Diamondback.)
vanasti ei tehtud diisel CLK-sid, alles uued(al. 2003) on diiselmootoriga, kui ma ei eksi....
15-09-2009, 07:05 PM
Ex tuleb võtta sobiv kere.... Dima teadmised ja lasta kellegil jälle midagi vahele aretada..... Oi selliseid mõistusega vendasid ju peaks juba praegu leida olema
15-09-2009, 09:59 PM
16-09-2009, 08:30 AM
Markko Kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html W208 vaja
22-09-2009, 08:42 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 22-09-2009, 08:46 PM ja muutjaks oli Ur3o.)
eDiCk Kirjutas:Markko Kirjutas:http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html Minu teada pole siukest asja üldse tehtudki. teada olevad mootorid: 2.0 (100 kW) 2.0 k (alkselt:141 kW, Uuendatult 120 kW) 2.3 k (alkselt:142 kW, Uuendatult 154 kW) 3.2 (162 kW) 4.3 (205 kW) 5.5 (255 kW) ja kõik on Pensukad.
Alumiiniumi ja Roostevaba terase Keevitus- ja Painutustööd.
RakWeld OÜ 5656 3210 Rakvere ja Tallinn
23-09-2009, 08:23 PM
Diiselmootoriga kupee on saatanast.
23-09-2009, 10:00 PM
Uku Kirjutas:Diiselmootoriga kupee on saatanast.Khmm
23-09-2009, 10:03 PM
anastacia Kirjutas:Miks CLK-sid diisleid müüa pole?Seks. Traktorite koht on põllul.
24-09-2009, 08:55 AM
Toomaz Kirjutas:Uku Kirjutas:Diiselmootoriga kupee on saatanast.Khmm Vabandust Toomas, W123 peale ei mõelnudki. Vanade MB-de puhul võib teha erandi, nad olid veidi teise suunitlusega kupeed. Mulle ei mahu lihtsalt pähe, kuidas müüakse tänapäeval nö sportkupeede nime all mingisuguste hädiste ökodiiselmootoritega masinaid, ehtne mõnitamine. Oleks siis seal kapoti all midagi vägevat, V6 või V8 diisel, millel väänet nagu ratsahobusel s*tta. Üldiselt on nad üles haibitud, kapotialune ei vasta välimusele (nt 406 Coupe 2.2HDI). Diiselmootorid on meeletult arenenud, isegi V8 võtavad 8-9 liitri kanti kütet 100 km kohta. Uku
24-09-2009, 09:57 AM
Miks kõik eeldavad, et kupee on kohe sportauto. Mercedes-Benz il on vähe sportautosid. Suur mootor ei tee autost veel sportautot, pigem vastupidi. Diisel, või mitte diisel, see on igaühe oma soov või otsus, kui mingi masin ikka meeldib, aga tahaks ökonoomsemat, siis miks mitte.
Audi on oma diisliga palju juba ka rallidel ilma teinud, seega pole see diisel nii ebasportlik ühti.
24-09-2009, 11:36 AM
Indrek Kirjutas:Audi on oma diisliga palju juba ka rallidel ilma teinud, seega pole see diisel nii ebasportlik ühti. Kõige esimene Quattro tegi audil rallidel ilma, rohkem pole nagu kohand... Diisleid ei suuda nad ju tänaseni teha, vähemalt sõiduautodele.
24-09-2009, 11:46 AM
marek Kirjutas:Indrek Kirjutas:Audi on oma diisliga palju juba ka rallidel ilma teinud, seega pole see diisel nii ebasportlik ühti. Kisub fleimiks... Hoolimata diiselmootori jätkuvast ebapopulaarsusest meie riigis on nii mõnelgi vastupidavust nõudval alal see mootroritüüp end heast küljest näidanud. Ja mitte ainult kaubaveol... Tasuks siinkohal meeles pidada, et mitte kõik diiselmootorid pole aeglasepöördelised masuudipressid ja mitte kõik bensumootorid pole kõrgepöördelised sportmootorid. Mõlema puhul on näiteid mõlemast otsast. Aga miks CLK-sid diislina pole, ei oskagi öelda. Äkki eputamisautol ikkagi on maine olulisem, kui kütusesääst...
24-09-2009, 01:08 PM
v6sa Kirjutas:Kisub fleimiks... Ebapopulaarne?? Jäta katki... Muud polegi kui tossavad, haisvad ja venivad masuudipressid linnavahel. Ma saan aru kui pead päevast-päeva piinlema pressi otsas, aga osta omale vabatahtlikult peale tööd kulgemiseks...
24-09-2009, 01:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-09-2009, 01:18 PM ja muutjaks oli v6sa.)
Eeee...Haisevad ja venivad bussid ja veokid. OK, "kahesajased taksomersud" kah. Muud nagu pole viimasel ajal ette jäänud... Aga ma sõidan linnas harva kah, võib-olla on tõesti liikvel hulk HDI, CDI ja muudsugu yDI mootoriga uusi diisleid, mis venivad, tossavad ja haisevad.
Huvitav tähelepanek on see, et sama auto Soomes tangitud kütusega ei haise ja Tallinnas tangitud kütusega haiseb... Ei, mitte meie säästukas, vaid täitsa viks, viisakas ja hästikasvatatud Iveco. Kütusekulu vahe kahetonnise koomaga on 3 l (15 vs 18 l/100 km)... Rahaliselt teeb sama välja, kuigi meie kütust kulub rohkem... Aga ikkagi, miks MB ei tootnud CLK-d diiselmootoriga, kui juba C123 oli sellisega saadaval?
24-09-2009, 01:27 PM
Viimati eila järvevanal uue corillaga "müügimees" tüüpi tegelane pressis ees ja toss ja hais häirisid täiega... Aga turbopressid tossavad vist kõik tallates.
C123 oli vist aint USA turule dislana? Ma pole igatahes ühtegi c123 diislit näinud. c124 pole ka diislina kunagi tehtud vist. edit: sellise tossumasinaga võiks isegi pulli teha http://www.youtube.com/watch?v=iWCmfpFOC3A http://www.youtube.com/watch?v=-gVUwDJ1QyY
24-09-2009, 02:32 PM
Või sellisega:
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArticl...rs/242933/ Ei tohiks ei haiseda ega kellelegi jalgu jääda...
24-09-2009, 02:33 PM
marek Kirjutas:anastacia Kirjutas:Miks CLK-sid diisleid müüa pole?Seks. Traktorite koht on põllul. hmm...räägi seda le'man'si võidusõitjatele....kuradi äss
24-09-2009, 02:35 PM
marek Kirjutas:No ma pole veel kellegile jalgu jäänud, pigem mulle jäädakse jalgu.v6sa Kirjutas:Kisub fleimiks... Marek sa oled kade, et sa põllupeal ei saa kündmas käija
24-09-2009, 04:20 PM
anastacia Kirjutas:Millisele sõiduautole on pandud Le Mansi TDI mootor? Kuradi tola.marek Kirjutas:hmm...räägi seda le'man'si võidusõitjatele....kuradi ässanastacia Kirjutas:Miks CLK-sid diisleid müüa pole?Seks. Traktorite koht on põllul. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|