Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Pahad yllatused põhja alt...
#1
Nonii ma olen juba siin foorumis paar teemat teinud, et mersust rohkem teada saada, aga nyyd avastasin põhja alt ikka palju huvitavat. auto on suht käest lastud igatahes, sest 14000 Mercedes-Benz kohta on yyratult odav, aga autot oli vaja ja no mõnusat laeva ja dislakat oli vaja. Auto sis 1987a w124 300d 80 kw. Kõigepealt on tähtis probleem see et kuna ma olen proovisõitu teind ja uurind ja puurind mootoriruumis ja igal pool, ent tungi puudumisel ei ole saand põhja alla vaadata, siis nyyd ilmnesid sellised üllatused:

-seal taga põhja all on mingi karp kuhu jooksevad kõrvalistuja poolt kaks piduritoru ja sealt karbist väljuvad sis piduritorud edasi piduritesse, ent üks toru mis sealt edasi läheb on osa torust ära kaotanud, tänu sõber korrosioonile, ja siis on kolmas toru, mis jookseb mai tea kuhu otse pikalt eest taha ja ka sellel jupp vahelt ära aurand, samas arusaamatu on see, et kuidas mul pidurivedelik systeemis pysib ja kuidas see pill ikka nii hästi pidurdab, kui järelikult tagumised pidurid ei toimi mõistuspäraselt ja esimestest ketastest on yks kõver vähemalt. Tahaks siis teada mis karp see seal taga on ja kas see pikk toru jookseb otse eest piduripumbast või absi süsteemist kuhugi taha, või on seal mõni jakk ja kui raske seda vahetada on.
-kui raske on kässari trossi vahetada ja mil moel see käib. Pidi kahest osast olema.
-Kas on mõtet tglt üldse ise seda tööd teha või lasta need teadjamatel meestel ära teha ja kogu piduritorustik ära lasta vahetada. Kui kalliks minna võib, kas tartus keegi teab mõnda odavat kohta.
Vasta
#2
selle tagumise kopsiku kohta ei oska küll suurt midagi öelda,aga kässari trossi vahetus peaks iseenesest lihtne olema...usun et kõige keerulisem osa on taga ketta sees... see süsteem kipub kinni jääma...
piduritorude vahetus ei ole sugugi kallis töö....võta vanad torud või vähemalt otsad küljest ära,mõõda torude pikkus ja sea sammud teeninduse poole...tehakse sulle paari minutiga pid.torud valmis... meetri hind jääb sinna 25-50 eegu vahele... no ja pluss otsad... üks ots samuti 25-50 eegu vahel... esinduste hinnad on tavaliselt 50.- meeter...
Vasta
#3
Seda, et paremal, ehk kõrvalistuja poolele ei jookse teps mitte piduri torud.
Piduri toru on vasakul, ehk siis juhi poolel, koos kütuse torugdega. Ära tunned selle järgi, et kütuse torud on jämedamad (8mm.)
Paremal jookevad nivoo ja ASD torud.
Kas tegu on universaal kerega autoga?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#4
ei tegemist, on sedaan kerega autoga, aga järelikult pole mul pidurid sis ikkagi täiesti kadund tagasillalt??? kui kõrvalistuja poolsed 2 toru katki on? igatahes on vaja need asjad korda saada ja no selgusé võiks iga toru funktsiooni kohta ka saada, piduri- ja kütsitorud on teada aq ylejäänd?
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w 124 2,5 d pihusti alt sutsib õhku leitsaku 10 5,428 04-02-2012, 12:20 PM
Viimane postitus: Laur
  W124 ametlikult põhja läbinud Sm. Västrik 4 5,103 09-04-2010, 11:12 AM
Viimane postitus: HotPapa
  põhja kaitse? tauriteder 1 2,143 07-12-2009, 02:12 PM
Viimane postitus: kpokyc
  süüteluku põhja juhtmed taavet111 19 12,529 21-10-2009, 07:47 PM
Viimane postitus: taavet111
  Piduripedaal vajub põhja piitre 2 3,529 25-05-2009, 10:01 AM
Viimane postitus: erki232
  pihusti alt sutsib õhku leitsaku 1 2,046 21-02-2007, 08:14 PM
Viimane postitus: imre16



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne