Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
marek Kirjutas:voodoo Kirjutas:Jah, 225/55 R16 - dunlop, bridgestone, michelin, continental, pirelli ja midagi soovitati vist veel
Vale kleeps peale pandud?? Tundub küll, w211 kleeps ilmselt... Meibi mõni 203 omanik on proovind kas 211 rattad koos orig mõõduga istuvad 203 alla? Pakun, et hakkab vastu käima.
Kui ei eksi siis sõbra 203 le panime sellise mõõdu alla ja ei hakanud pihta käima
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Indrek Kirjutas:Kui ei eksi siis sõbra 203 le panime sellise mõõdu alla ja ei hakanud pihta käima Kindel et oli just 225/55 mitte 225/50? Viimast pandi mingile "sportvariandile". Kui mahub siis kannatab kindlasti panna, natuke pehmem ikka.
Postitused: 375
Teemad: 25
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
auto keretöödes käind ja vale kleeps pandud
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
marek Kirjutas:Indrek Kirjutas:Kui ei eksi siis sõbra 203 le panime sellise mõõdu alla ja ei hakanud pihta käima Kindel et oli just 225/55 mitte 225/50? Viimast pandi mingile "sportvariandile". Kui mahub siis kannatab kindlasti panna, natuke pehmem ikka.
Krt oli 55 ja vist oli see Elegance
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
09-09-2009, 08:16 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 09-09-2009, 08:21 PM ja muutjaks oli hents99.)
Villem666 Kirjutas:hents99, ma oleks ülimalt tänulik, kui viitsiksid uurida. Tänud juba ette ära. Aga anna kuidagi teada ka mis sulle räägiti seal.
Terv. Villu
Nii, tagasi.... Sai käidud siis Rootsis (Tegelikult viisime ka Renkju Norra Bergenisse ära), uuritud ja uudistatud.
Hetkel kohe lambist mingit 16V mootorit pakkuda polnud, vähemasti stock mootorit - seal on see juba üsna haruldane asi, enamus EFI`dega ja neist enamus turbotega.
Pilt ühe tegelase garaazi kõrvalt (Pildil siis tavaline 16V ja eespool 3.4 mootoriga Brabus) :
Teises reas oli veelgi 16V`sid. + üks 16V, mis pole kuigi tavaline, seisis garaazis:
Ahjaa: Viisin Jesperile meie (pythoniga) EVO I kit`i, asendamaks seda rõvedat Riegeri tuuningu ebaõnnestumist EVO II kit`ist. Kiideti kvaliteeti JÄLLE, detailid sobisid väga hästi ja et omal enesetunnet veelgi tõsta, ütles Jesper, et nüüd on motivatsiooni auto valmis ehitada lõplikult.
Ja auto mootor - "balls to the wall" ehk võetakse kõik, mis sellisest mootorist tulla võib:
Kellaplokilt võib aru saada, et tegemist on suhteliselt kiire autoga, kiire sellesmõttes, et ka peale suure võimsuse on autol HEAD kiirusomadused, näiteks 10500 efektiivset pööret on eesmärk.
Ka head pidurid + väike vedrustamata mass on oluline eelis kiires sõidus - C32 345mm või 355mm ketas, täpselt ei mäleta, kumb õige number on. Veljed on siis Speedline DTM, materjalik loomulikult Magneesiumi sulam, 17" velge oli võimalik vabalt õhku visata ja 1 sõrmega kinni püüda, Rummud on tehtud 1 poldi kinnituse jaoks, kusjuures see on nö "bolt-on" igale stock käändmikule ja vastavalt velje offsetile saab teha erineva flantsi paksuse - ka flants on eraldi 1-poldi kinnitusest :
Jesperi vana 2.3-16 mootor keskel - ca 500hp, mida on tänaseks selgelt liiga vähe.
Hetkel pakutakse 50000:- (SEK) eest 2.3-16V`d millel on 475 rwhp. Holset hx40 turbo, kõik vidinad, kere tahab veidi tegemist, st värvitööd. Norras, kui keegi tahab valmiskujul sõitvat autot.
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Eks neid EVO I tekkib nüüd kõvasti juurde Loodame, et varsti saab juba valmis masinate pilte.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Kas need AMG kellad 320 km/h ja 10 000 rpm on originaalid või on sinna lihtsalt isetehtud sihverplaadid pandud! 10 000 rpm ei olnud toona veel raketiteadus kuid üle 300 km/h sõitsid ikka MEGA vähesed pillid.
Aga muidu väga haiged vennad ikka - väga haiged.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Need on tõesti ise tehtud, kui kellelgi huvi, siis minu kaudu saaks neid teha.
Ülekanne spidos on vahetatud, pööretega täpselt ei mäleta, kas juhib VEMS ise või on eraldi mõni vidin (potekas vms) ära vahetatud.
Haiged vennad on seal küll, sellega olen nõus. Stock`is tegi Roman (PUMPISH) sõitu 300-12CE`ga, millel oli suht suur turbo, E85, AUTOMAATKAST, ca 450-500hp.
Ütleme nii, et 200 km/h`ni keris suht kärmelt, otseselt võrreldav mul õuepeal oleva 1000cc yamaha R1`ga.
150km/h`ni käisid igaljuhul rattad ringi. See oli ühe tema sõbra auto, enda oma tal käis teadupärast 650 rwhp`ga (2.5 bar boost), nüüd pidi muidugi 3 bar`i boosti keerama.
Ja seda kõike STOCK mootoriga.
Mainis ka seda, et automaatkastiga on kiirendus oluliselt parem, st ei pea rapsima käiguvahetusega.
R129 Kirjutas:Kas need AMG kellad 320 km/h ja 10 000 rpm on originaalid või on sinna lihtsalt isetehtud sihverplaadid pandud! 10 000 rpm ei olnud toona veel raketiteadus kuid üle 300 km/h sõitsid ikka MEGA vähesed pillid.
Aga muidu väga haiged vennad ikka - väga haiged.
Postitused: 632
Teemad: 46
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Tehase orginaal oli max. 260km/h ja 9000rpm, seda siis evo II-l. Mingi osa on tõesti tehtud AMG versioone aga see on suht segane koht. Video lingil peaks olema selle inimese auto kes kunagi töötas amg-s ning sai sealt ümbertõstetud amg mootori tänavasõidu autole, kui ametlik see oli seda ei tea. Kui Hents veel mäletab siis kunagi oli isegi juttu sellest vennast, tal väidetaval võttis veel amg-st tulles paar mootorit varuks.
http://www.youtube.com/watch?v=Qti1JMMuG...re=related
Postitused: 212
Teemad: 15
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Kuhugi on kadunud Karl? Elame 21 sajandil inimesed käivad kosmoses ja internet on juba ka nii vana asi, et seda peaks juba kõigil olema... Viimane postitus tema poolt oli 25.08
Postitused: 5,237
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Rait Kirjutas:Kuhugi on kadunud Karl? Elame 21 sajandil inimesed käivad kosmoses ja internet on juba ka nii vana asi, et seda peaks juba kõigil olema... Viimane postitus tema poolt oli 25.08
Olen täiesti elus, lihtsalt tervislikel põhjustel sattusin 25.08 haiglasse, nüüd lasti paariks päevaks koju puhkama ja siis tagasi.
Postitused: 777
Teemad: 39
Liitus: Nov 2005
Maine:
6
Karl Kirjutas:Rait Kirjutas:Kuhugi on kadunud Karl? Elame 21 sajandil inimesed käivad kosmoses ja internet on juba ka nii vana asi, et seda peaks juba kõigil olema... Viimane postitus tema poolt oli 25.08
Olen täiesti elus, lihtsalt tervislikel põhjustel sattusin 25.08 haiglasse, nüüd lasti paariks päevaks koju puhkama ja siis tagasi. Koju puhkama?Kas sulle haiglas voodit ei eraldatudki?
Aga saa siis ruttu terveks!
Postitused: 619
Teemad: 22
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
16-09-2009, 10:53 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 16-09-2009, 10:55 AM ja muutjaks oli voodoo.)
WDB2030451A032894 - minu auto vin.
A2038200356 - lambikese tootekood (64 on veel karbil, kuulutuses on 64 tagant ära)
http://cgi.ebay.co.uk/MERCEDES-C-CLASS-w...1002r37398
Sobib see minu omale? (iseenesest miks ei peaks, aga lihtsalt double-check)
Postitused: 154
Teemad: 25
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
Täna lõi w203 ekraanile ette "Low Beam,L check light" kuid kõik tuled põlesid ja teade jäigi ekraanile,oskab keegi öelda millise vasaku tulega/pirniga võib siis tegemist olla?
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Nii, meil Ralaki ja HotPapaga tuli eile teemaks, miks on Jaapanis enamjaolt mitte-jaapani autod vasakpoolse rooliga?
MB, BMW, isegi Jaguarid on vasakpoolse rooliga.
Kõiki neid autosid on saada parempoolse rooliga.
Postitused: 49
Teemad: 7
Liitus: Sep 2009
Maine:
0
MB w124jal tagasillas käib august,v kuskilt kühmust ülesõites kõbin. Nagu paremal tagarattajuures kuskil vastu kere tume kõps. OSkab keegi aidata? ISe uurinud vähe ja suur sillapuks pidi "ära" olema? Et mingi seib tuleks vahele teha?
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
hents99 Kirjutas:Nii, meil Ralaki ja HotPapaga tuli eile teemaks, miks on Jaapanis enamjaolt mitte-jaapani autod vasakpoolse rooliga?
MB, BMW, isegi Jaguarid on vasakpoolse rooliga.
Kõiki neid autosid on saada parempoolse rooliga.
Niipalju kui mina aru sain siis pidi see seal mingi "näitaja" olema kui kõva pilliga ringi sõidad ja see ka niiöelda välismaa varustusega on. Mine võta kinni - äkki linnalegend. Võibolla mingid maksud?
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
R129 Kirjutas:Niipalju kui mina aru sain siis pidi see seal mingi "näitaja" olema kui kõva pilliga ringi sõidad ja see ka niiöelda välismaa varustusega on. Mine võta kinni - äkki linnalegend. Võibolla mingid maksud?
Sul võib täitsa õigus olla, USAs tahavad euro pilli, Jaapanis tahavad Euro pilli, aga Eestis tahavad paljud USA pilli. (a'la tuled mis ei näita jne )
Postitused: 3,895
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
...ehk siis, et oleks teisiti kui teistel
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
Laur Kirjutas:...ehk siis, et oleks teisiti kui teistel Kuidas võtta, arenenud maades eelistatakse ilusat ja head originaali, aga...
|