Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Radika parandus
#1
Mis te arvate, kas väikest auku(pool ruut cm) oleks võimalik ajutiselt kuidagi ära parandada? Muidu vahetaks radika ära, kuid 2.0 D radikat pole 124-le kuskilt saada.
Vasta
#2
Keemiline metall ikka abiks. Kui kõik õpetuse järgi teha kestab igavesti.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#3
aga kas kasulikum oleks mingi metallitükiga auk enne katta ja seejärel keemilisega üle mätsida, või piisab lihtsalt augu täis toppimisest.
Vasta
#4
Uuri natuke netist või poest pakendi pealt. Keemilise metalliga saab kõike teha praktiliselt, täita auke, keermestada jne. Eks neid ole ka erinevaid, uuri pakendit.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#5
Karl , nimeta 1 mittekeemiline metall.
Sa mõtled süstaldes-tuubides olevaid aineid mis segunemisel "kivistuvad"(mitte kiviks vaid metalli meenutavaks tahkeks aineks)?
nok-nok,nok-nok-linnuvärk.:biggrin:
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Vasta
#6
Lõoke Kirjutas:Karl , nimeta 1 mittekeemiline metall.
Sa mõtled süstaldes-tuubides olevaid aineid mis segunemisel "kivistuvad"(mitte kiviks vaid metalli meenutavaks tahkeks aineks)?
nok-nok,nok-nok-linnuvärk.:biggrin:

Vastik vares oled, tuubi peal ju kirjas keemiline metall. :lol::bigsmile:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#7
keemilise metalliga sai kunagi bmw M535 radikale uus nurk ehitatud Smile
pidas küllSmile
Vasta
#8
Raiki Kirjutas:keemilise metalliga sai kunagi bmw M535 radikale uus nurk ehitatud Smile
pidas küllSmile

Peab jahh kui korralikult teha, vanal Volvol sai pool radikat sellest üles ehitatud.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#9
Omal plaan selle materjaliga küttepaaki lappida, huvitav kuidas ta sellises keskkonnas käitubRolleyes
Vasta
#10
scrat Kirjutas:Omal plaan selle materjaliga küttepaaki lappida, huvitav kuidas ta sellises keskkonnas käitubRolleyes

kui paak on metallist siis siiski soovitan joota kinni...
Vasta
#11
annan siis teada, et esimene paranduskatse ei õnnestunud. Vaikselt susiseb ning laseb ikka vedelikku läbi, temperatuuri näidik enamasti ka 90-100 juures. Tundub et peab veel mätsima.
Vasta
#12
Ei usu sellistese asjadesse nagu radika parandus liimiga, silikooniga või kruvidega. Materjalidel on paisumised erinevad temperatuuridel. Kui radikas metallist ja ääred plastis siis võid ühe terve plast poole vahetada. Kas uut radikat ei kannata osta?

:evilTongueõhimõtteliselt annab ka külje karpe liimiga parandada:evil:
Vasta
#13
python Kirjutas:Ei usu sellistese asjadesse nagu radika parandus liimiga, silikooniga või kruvidega. Materjalidel on paisumised erinevad temperatuuridel. Kui radikas metallist ja ääred plastis siis võid ühe terve plast poole vahetada. Kas uut radikat ei kannata osta?

:evilTongueõhimõtteliselt annab ka külje karpe liimiga parandada:evil:


point seisnebki selles, milleks üldse hakkasin nö parandama, kuna 124 2.0 D radikaid lihtsalt ei ole kusagil, pakutakse 2.5 ning 3.0, kuid nede mõõdud erinevad. Uut pakuti Järvel, hinnaks 1800.-Confusedmile:
vist ei kannata osta seda, vähemalt pole selline auto mille alla ´ainult radika eest sellist raha panna. Kui kellegil vastavat radikat pakkuda on, siis teeks kohe kaupa, Tallinna ning selle lähiümbruse lammarid on igatahes läbi helistatud. Ääred on plastist jah, kuid ega vastavat plastik äärt ka kuskilt võtta ei ole.
Vasta
#14
Ja liimil, silikoonil, keemilisel mitallil, kruvil on minu arust väga suur vahe.
Vasta
#15
esiteks 1800.- on radika kohta väga odav hind

aga kui nüüd rääkida läbi laskmisest siis järelikult sa kas ei karestanud korralikult pindasid või ei puhastanud korralikult ära õlist jahutusvedelikust ja muust saastast mis seal on
Vasta
#16
Teadaolevalt tehakse auto kered komplekslahendustega st.olenevata sellest,kas sul on bena või diisel on olemas radika kinnitused kõigi mootorivariantide jaoks.Kui on saada suurem radikas,miks siis mitte seda panna.Suvel jahutus ja parem.
Vasta
#17
kinnitused võivad olla aga kas ka radika väljavõtted sama koha peal on - see on juba teine teema
Vasta
#18
Kuskandis seda radikat saada pole? Iseasi on, et tihti on see radikas kallis...

Kuigi, ega alla 1790 ei paku ka radiaator.ee (olevat laos olemasWink )

Need lappimised on rohkem selline ajutine värk. Et teelt koju saada... Pikemas perspektiivis (eriti peatseltsaabuvat talve silmas pidades) tuleb ikkagi uuele rõhuma hakata.

"Keemiline metall" ja muud vahendid tahavad väga puhast pinda. Minul ei õnnestunud bensupaagi pinda nii puhtaks ja kuivaks saada, et see pidama oleks jäänud. Aga ega ma eriti viitsinud jännata ka... Lihtsam oli paak alt võtta ja korralikult üle joota.

Mis selle radika originaalkood on? Äkki mul vedeleb...
Vasta
#19
Lappisin siis oma kaubaliftil "keemilise metalliga" tankimistoru alumise otsa ära, puhastasin ka pinna korralikult roostest ja mustusest. Seni peab ja usun, et jääb ka pidama.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Kivitäkete parandus. herki 0 1,587 06-11-2017, 02:38 PM
Viimane postitus: herki
  Radika ventilaator Arbs 1 2,789 14-11-2015, 07:22 PM
Viimane postitus: Arbs
  w203 cdi 2,2 85 kw radika ventikas ei tööta aikju 1 2,200 09-07-2013, 02:05 PM
Viimane postitus: aikju
  Radika läbipesu? Madis 2 2,658 21-07-2006, 07:08 PM
Viimane postitus: Ermo



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne