Radika parandus - Printerisõbralik versioon +- Mercedes-Benz Eesti Klubi Foorum (https://foorum.clubmb.ee) +-- Foorum: Mercedes-Benz sõidukid (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=4) +--- Foorum: Tehniline (https://foorum.clubmb.ee/forumdisplay.php?fid=12) +--- Teema: Radika parandus (/showthread.php?tid=5617) |
Radika parandus - teoreetik - 25-07-2007 Mis te arvate, kas väikest auku(pool ruut cm) oleks võimalik ajutiselt kuidagi ära parandada? Muidu vahetaks radika ära, kuid 2.0 D radikat pole 124-le kuskilt saada. RE: Radika parandus - Karl - 25-07-2007 Keemiline metall ikka abiks. Kui kõik õpetuse järgi teha kestab igavesti. RE: Radika parandus - teoreetik - 25-07-2007 aga kas kasulikum oleks mingi metallitükiga auk enne katta ja seejärel keemilisega üle mätsida, või piisab lihtsalt augu täis toppimisest. RE: Radika parandus - Karl - 25-07-2007 Uuri natuke netist või poest pakendi pealt. Keemilise metalliga saab kõike teha praktiliselt, täita auke, keermestada jne. Eks neid ole ka erinevaid, uuri pakendit. RE: Radika parandus - Lõoke - 25-07-2007 Karl , nimeta 1 mittekeemiline metall. Sa mõtled süstaldes-tuubides olevaid aineid mis segunemisel "kivistuvad"(mitte kiviks vaid metalli meenutavaks tahkeks aineks)? nok-nok,nok-nok-linnuvärk.:biggrin: RE: Radika parandus - Karl - 25-07-2007 Lõoke Kirjutas:Karl , nimeta 1 mittekeemiline metall. Vastik vares oled, tuubi peal ju kirjas keemiline metall. :lol::bigsmile: RE: Radika parandus - Raiki - 25-07-2007 keemilise metalliga sai kunagi bmw M535 radikale uus nurk ehitatud pidas küll RE: Radika parandus - Karl - 25-07-2007 Raiki Kirjutas:keemilise metalliga sai kunagi bmw M535 radikale uus nurk ehitatud Peab jahh kui korralikult teha, vanal Volvol sai pool radikat sellest üles ehitatud. RE: Radika parandus - scrat - 25-07-2007 Omal plaan selle materjaliga küttepaaki lappida, huvitav kuidas ta sellises keskkonnas käitub RE: Radika parandus - Raiki - 26-07-2007 scrat Kirjutas:Omal plaan selle materjaliga küttepaaki lappida, huvitav kuidas ta sellises keskkonnas käitub kui paak on metallist siis siiski soovitan joota kinni... RE: Radika parandus - teoreetik - 26-07-2007 annan siis teada, et esimene paranduskatse ei õnnestunud. Vaikselt susiseb ning laseb ikka vedelikku läbi, temperatuuri näidik enamasti ka 90-100 juures. Tundub et peab veel mätsima. RE: Radika parandus - python - 26-07-2007 Ei usu sellistese asjadesse nagu radika parandus liimiga, silikooniga või kruvidega. Materjalidel on paisumised erinevad temperatuuridel. Kui radikas metallist ja ääred plastis siis võid ühe terve plast poole vahetada. Kas uut radikat ei kannata osta? :evilõhimõtteliselt annab ka külje karpe liimiga parandada:evil: RE: Radika parandus - teoreetik - 26-07-2007 python Kirjutas:Ei usu sellistese asjadesse nagu radika parandus liimiga, silikooniga või kruvidega. Materjalidel on paisumised erinevad temperatuuridel. Kui radikas metallist ja ääred plastis siis võid ühe terve plast poole vahetada. Kas uut radikat ei kannata osta? point seisnebki selles, milleks üldse hakkasin nö parandama, kuna 124 2.0 D radikaid lihtsalt ei ole kusagil, pakutakse 2.5 ning 3.0, kuid nede mõõdud erinevad. Uut pakuti Järvel, hinnaks 1800.-mile: vist ei kannata osta seda, vähemalt pole selline auto mille alla ´ainult radika eest sellist raha panna. Kui kellegil vastavat radikat pakkuda on, siis teeks kohe kaupa, Tallinna ning selle lähiümbruse lammarid on igatahes läbi helistatud. Ääred on plastist jah, kuid ega vastavat plastik äärt ka kuskilt võtta ei ole. RE: Radika parandus - teoreetik - 26-07-2007 Ja liimil, silikoonil, keemilisel mitallil, kruvil on minu arust väga suur vahe. RE: Radika parandus - Raiki - 27-07-2007 esiteks 1800.- on radika kohta väga odav hind aga kui nüüd rääkida läbi laskmisest siis järelikult sa kas ei karestanud korralikult pindasid või ei puhastanud korralikult ära õlist jahutusvedelikust ja muust saastast mis seal on RE: Radika parandus - nordrainbow - 27-07-2007 Teadaolevalt tehakse auto kered komplekslahendustega st.olenevata sellest,kas sul on bena või diisel on olemas radika kinnitused kõigi mootorivariantide jaoks.Kui on saada suurem radikas,miks siis mitte seda panna.Suvel jahutus ja parem. RE: Radika parandus - Raiki - 30-07-2007 kinnitused võivad olla aga kas ka radika väljavõtted sama koha peal on - see on juba teine teema RE: Radika parandus - v6sa - 30-07-2007 Kuskandis seda radikat saada pole? Iseasi on, et tihti on see radikas kallis... Kuigi, ega alla 1790 ei paku ka radiaator.ee (olevat laos olemas ) Need lappimised on rohkem selline ajutine värk. Et teelt koju saada... Pikemas perspektiivis (eriti peatseltsaabuvat talve silmas pidades) tuleb ikkagi uuele rõhuma hakata. "Keemiline metall" ja muud vahendid tahavad väga puhast pinda. Minul ei õnnestunud bensupaagi pinda nii puhtaks ja kuivaks saada, et see pidama oleks jäänud. Aga ega ma eriti viitsinud jännata ka... Lihtsam oli paak alt võtta ja korralikult üle joota. Mis selle radika originaalkood on? Äkki mul vedeleb... RE: Radika parandus - scrat - 30-07-2007 Lappisin siis oma kaubaliftil "keemilise metalliga" tankimistoru alumise otsa ära, puhastasin ka pinna korralikult roostest ja mustusest. Seni peab ja usun, et jääb ka pidama. |