10-10-2024, 12:08 PM
Om642.832 170kw sai remappitud. Tehniliselt on nüüd C350cdi soft ja vb gramm peale. Tehtud pädeva inimese poolt.
Küll aga tekkis 7G+ turbiini lukustusel hälve. Lukustus on järsk vaid ühel juhul.
Täpsemalt esineb viga vaid kohalt võtul 1-2 ja harva 2-3 käiguvahetuse järel turbiini lukustusel kui kohalt minnes on vähese koormusega gaasi asend sama. Sellel hetkel on tunda et open-slipping ei reguleeri turbiini ning "slipping" hetkel paneb järsult lukku.
Viga esineb vaid siis kui gaasi asendit ei muuda. Kui open-slipping hetkel annan gaasi juurde siis paneb sujuvalt lukku.
On ju näha, et juhtimine toimib.
Kuna xentry ei näita reaalselt surveid siis on kaks mõtet. Kas kasti soft mingil põhjusel ei saa hakkama tcc reguleerimisega. Ala nmi v gaasi asendi suhtes hälve, või on plokis siibriga mingi hälve v hoopis sticking solenoid.
Kui 2. lasta hoog maha et TCC oleks open ja uuesti kiirendades ükskõik mis asendis seda viga ei juhtu.
ATF temp ei tundu mõjutavat. Juhtub nii 20kraadi kui 80ga.
Lisaks ei saaks ka öelda, et enne remappi kast idekalt oleks toiminud.
Ls on 330k, TC on vahetatud taastatud originaali vastu 30k tagasi. Hetkel ca 200kw ja 630-650nm
Kui kellelgi on ideid mida katsetada või võimalust aidata oleks üüber nice. Probleemi likvideerijale ka tasu kokkuleppel.
Küll aga tekkis 7G+ turbiini lukustusel hälve. Lukustus on järsk vaid ühel juhul.
Täpsemalt esineb viga vaid kohalt võtul 1-2 ja harva 2-3 käiguvahetuse järel turbiini lukustusel kui kohalt minnes on vähese koormusega gaasi asend sama. Sellel hetkel on tunda et open-slipping ei reguleeri turbiini ning "slipping" hetkel paneb järsult lukku.
Viga esineb vaid siis kui gaasi asendit ei muuda. Kui open-slipping hetkel annan gaasi juurde siis paneb sujuvalt lukku.
On ju näha, et juhtimine toimib.
Kuna xentry ei näita reaalselt surveid siis on kaks mõtet. Kas kasti soft mingil põhjusel ei saa hakkama tcc reguleerimisega. Ala nmi v gaasi asendi suhtes hälve, või on plokis siibriga mingi hälve v hoopis sticking solenoid.
Kui 2. lasta hoog maha et TCC oleks open ja uuesti kiirendades ükskõik mis asendis seda viga ei juhtu.
ATF temp ei tundu mõjutavat. Juhtub nii 20kraadi kui 80ga.
Lisaks ei saaks ka öelda, et enne remappi kast idekalt oleks toiminud.
Ls on 330k, TC on vahetatud taastatud originaali vastu 30k tagasi. Hetkel ca 200kw ja 630-650nm
Kui kellelgi on ideid mida katsetada või võimalust aidata oleks üüber nice. Probleemi likvideerijale ka tasu kokkuleppel.