Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
G puhuri mure…
#1
Tere 

Mure siis 463 keskkonsoolis oleva puhuri avadega. ( keskmised)
Sealt tuleb külma koguaeg… Icon_sad 
Kas kannatab parandada kuidagi v peab terve ahju välja vahetama (vb yhes tykis Smile)
 
Ja ega kui nuppe liigutada siis mujalgi väga midagi ei muutu!
Tegu siis 97 a G 

Ettetänades
Vasta
#2
Sealt ei hakkagi kunagi sooja tulema, disain on selline.
Konditsioneerita autodel tuleb värske õhk otse väljast, konditsioneeriga käib jahutist ka läbi.
Uus ahi ei aita. Sarnane disain oli ka teistel selle ajastu ja vanematel Mercedestel.
Vasta
#3
(27-12-2022, 05:55 PM)ed_ Kirjutas: Sealt ei hakkagi kunagi sooja tulema, disain on selline.
Konditsioneerita autodel tuleb värske õhk otse väljast, konditsioneeriga käib jahutist ka läbi.
Uus ahi ei aita. Sarnane disain oli ka teistel selle ajastu ja vanematel Mercedestel.

Täname vastuse eest, teema lukus!
Vasta
#4
(27-12-2022, 04:34 PM)Kaido789 Kirjutas: ...
 
Ja ega kui nuppe liigutada siis mujalgi väga midagi ei muutu!
Tegu siis 97 a G 
...


Oot, mujalt avadest peab ikka päris sooja tulema hakkama praeguste ilmadega. Et -40 juures jahedaks jääb, on iseasi.

Keskavadest võib ainult välisõhku tulla küll.
Vasta
#5
Muudest avadest peaks ikka sooja tulema: esiklaasile, külgedele ja jalgadele ette ja taha.

Aga kui mootor on kuum ja sooja ei ole, siis esimene on ehk katsuda, millised voolikud on soojad jne.

Võimalus, et salongi radiaatori kütekraan ei avane korralikult. Need traadi kõrid ja klambrid võivad olla liikunud nii, et kraani hoob ei saa lõpuni minna. Kinda-laeka eemaldamisega peaks käega ligi pääsema.

Olenevalt mudelist, näiteks tolle aasta diisel, siis on jahutus ringis möödalaske klapp: kui salongi ringi on kinni, saab jahutusvedelik plokki tagant välja. Selle klapi tihendid võivad olla ära mädanenud. Ringis võib olla ka lisa elektripump, isegi kui Webastot ei ole. Ka need saavad otsa.

Kui jahutusvedelik ja süsteem paistab normaalne, ehk et pole põhjust kahtlustada ladestumist ja ummistusi ning vedelik ei leki tundmatusse siis ahju lahti kiskumise peale parem mitte mõelda. See on kõike muud kui tore töö. Ja sees oleva salongi radiaatori või ahju suunamisklappidega üldiselt ka probleeme ei ole.
Vasta
#6
Vana teema, aga hea eksitav pealkiri - arvasin, et teemaalgatajal on G kompressoriga mure Smile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  GL - i 2011.a tagaluugi mure carb 1 413 06-05-2024, 04:08 PM
Viimane postitus: MAV
  W163 Salongi puhuri viga swagiebear 3 580 03-12-2023, 11:25 AM
Viimane postitus: klemm
  Mure GLga Produkty 6 1,134 27-11-2022, 10:32 PM
Viimane postitus: v6sa
  R klass käigukasti mure thutmoses 17 5,400 12-01-2021, 10:41 AM
Viimane postitus: v6sa
  Gklassiga väike mure sten130 5 2,224 08-01-2021, 11:47 PM
Viimane postitus: Rolz
  w463 1991 vahekasti luku mure Poisike 4 3,671 31-03-2020, 09:30 AM
Viimane postitus: Anis
  G400 eelsüüteküünalde mure Rax1234 1 3,614 27-01-2016, 04:54 PM
Viimane postitus: ferdinand
  Mure w463 91a. vleeduks 4 5,045 07-12-2015, 04:10 PM
Viimane postitus: vleeduks
  Mb ml270 diisel käigukasti mure Brabus25 2 5,810 01-04-2014, 10:01 PM
Viimane postitus: itbilen
  w163 kliima mure taurts 4 6,881 12-05-2013, 09:05 PM
Viimane postitus: taurts



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne