Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 diferentsiaal - mutter tuli lahti, mis nüüd edasi saab?
#1
Lugu lühidalt järgmine:
Paar nädalat sain w124 omanikuks. Sõita olen saanud ca 1500km. Auto varasem ajalugu on teadmata. Panin tähele õlileket difri juures, veovõlli juures. Õli oli piisavalt, igaks juhuks vahetasin õli ära.

Ühel päeval hakkas differ häält tegema siis kui vedu maha võtta, vedamise ajal oli vaikne. Probleem süvenes ca paarikümne km jooksul.

Lahti võttes ilmnes, et tigu loksub ja on difri sisu triibuliseks närinud, kamber muidugi metallipuru täis. Teo otsal on mõne kümnendiku ulatuses hammastel nurgad maas. hambapindadel väga tõsiseid kahjustusi ma ei märganud.

Kurja juureks osutus lahti tulnud mutter. Ei tundu olevat tehases paigaldatud st kardan et keegi on seda näppinud ja halvasti kokku pannud.

Kui mutter näpuga kinni keerata, siis käega keerates tundub differ töötavat ühtlaselt.

Küsin, kas tasub differ nii nagu ta on lihtsalt puhtaks pesta ja auto alla tagasi panna või peab hakkama uut otsima?

Difri kambri kaane vahel ei olnud tihendit, kas peaks olema? Samas sealt nagu õli ei lekkinud.

[Pilt: IMG_20210512_222012942.jpg]

[Pilt: IMG_20210512_222826489.jpg]

[Pilt: IMG_20210512_223806811.jpg]
Vasta
#2
Milline on kahju ulatus hammastele? Otsad on pohlad, kontaktpind on hamba keskel ja kui see nüüd viga sai, siis on seda kaugele kuulda.

Ma ei tea, milline on Su käeline oskus ja materiaaltehniline baas. Kui oskad ja tahad ise teha, siis lappa ajutiselt sellisena kokku, pane õli sisse ja tee üks tiir maanteel. kui ei ulu, siis uuesti alt ära, käbi uue laagri ja puksiga sisse, pingutus momenti ja pabertihendiga kokku tagasi.

Kui ulub, võta järgmine, sest neid veel liigub. Arvesta, et erinevatel mootori-käigukasti kombinatsioonidel on erinev ülekandearv.

Kui ostad töö sisse, siis peab müüja ise teadma, kas on mõtet elustada või on asi juba kutu.
Vasta
#3
Tänan @v6sa.

Pesin nüüd difri puhtaks ja panin kokku, kiirusel kuni 90 ei saa küll aru et müraks rohkem kui enne - äkki läks siis seekord õnneks...

Vaatab siis kuidas ta edsapidi käitub, saan aru et tegelt peaks vähemalt muhvi iga kord uue panema aga hetkel ei ole nagu energiat et seda kohe jälle lahti kiskuma hakata...
Vasta
#4
(20-05-2021, 02:14 AM)kraabus Kirjutas: ...
Pesin nüüd difri puhtaks ja panin kokku, kiirusel kuni 90 ei saa küll aru et müraks rohkem kui enne - äkki läks siis seekord õnneks...
Vaatab siis kuidas ta edaspidi käitub, saan aru et tegelt peaks vähemalt muhvi iga kord uue panema aga hetkel ei ole nagu energiat et seda kohe jälle lahti kiskuma hakata...

Siis on hästi, kui peaülekanne ellu jäi. Eks pead nüüd jälgima olukorda (ja õli tasetWink
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Probleem esituledega. w124. iseteenjasaan 1 167 27-08-2024, 09:13 PM
Viimane postitus: v6sa
  CL500 sport reziim ja mootori tuli ja käigukast CL5002002 2 395 31-03-2024, 08:05 AM
Viimane postitus: v6sa
  w124 käivitumine/[hõõgsüüteküünlad suvel? melw124 0 252 13-08-2023, 01:54 PM
Viimane postitus: melw124
  W124 kesklukk S124 2 424 26-01-2023, 10:00 AM
Viimane postitus: v6sa
  W124 e230 katalüsaator kim 0 341 10-09-2022, 08:38 PM
Viimane postitus: kim
  Hüdroamort w124 saffron 2 765 17-11-2021, 05:51 PM
Viimane postitus: saffron
  W124 katuseluugi avamine Atman67 3 1,436 22-04-2021, 12:00 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 320ce sureb tühikäigul Dominic 10 3,468 06-10-2020, 01:01 PM
Viimane postitus: Dominic
  W124 paak lömmis,söefilter umbes arcar 4 2,658 17-08-2020, 07:51 PM
Viimane postitus: arcar
  w124 SRS Even88 17 7,152 17-06-2020, 10:02 PM
Viimane postitus: v6sa



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne