Postitused: 23
Teemad: 6
Liitus: Jan 2012
Maine:
0
Tere
Mure selline, et mootor ei seisku võtmest.
Aku lahtiühendamine ka ei aidanud, mootor käis rõõmsalt edasi.
Aitas kaitsme väljatõmbamine.
Kui uuesti aku ühendada on süüde kohe sees , ka ilma võtmeta.
Käima läheb uuesti peale hetkelist plussklemmi eemaldamist.
Hetkel omal juhe koos kui nägin ilma akuta rahulikult töötavat autot.
Palun abi!
Postitused: 8,236
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
05-10-2018, 07:59 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 05-10-2018, 08:00 AM ja muutjaks oli v6sa.)
Biolagunenud juhtmestiku kõrvalmõjud?
Postitused: 1,214
Teemad: 26
Liitus: Mar 2006
Maine:
5
Aku lahtiühendamine ei seiskagi 20a vana bensukat, halvemal juhul võib see tegevus küll rikkuda geneka.
Ja enamus autosid töötab ilma akuta, mistõttu on ka igas manuaalis alati suurelt kirjas, et ära ühenda akut mootori töötamise ajal lahti.
KUS täpselt autol lühis on, seda ei oska neti teel keegi diagnoosida.
Vii elektriku juurde, see võtab skeemi ette ja leiab selle koha üles.
Postitused: 23
Teemad: 6
Liitus: Jan 2012
Maine:
0
Tänan vastuste eest.
Juhtmed peaks sellel autol normaalsed olema, isolatsioon ei ole kuskilt pudisema hakanud.
Genekas jäi vist ellu , sest olen paar korda sõitmas käinud ja aku pole tühjemaks jäänud.
Aitäh aku lahtiühendamise hoiatuse eest, ise ma seda ei teadnud.
Süütelukk võib põhjus olla, proovisin mõlemat võtit, käima läheb mõlemaga, aga seisma ei jää.
Lukk ise on elektrooniline.
Ega ma ei arvanudki,et keegi teda mul neti teel diagnoosima hakkab, lihtsalt mõtlesin, et ehk on
kellegil sama probleem olnud.
Tester on olemas Carsoft V12, pole küll veel suutnud teda WIN XP arvutiga sõbraks teha.
Garaaz on kahjuks pikaleveninud uut projekti täis ja õues praeguse ilmaga eriti ei toimeta.
Elektrik saadab mu ilmselt kuu peale kui ta seda ümberratsitud skeemi näeb, nii et proovin ise hakkama saada.
Tänan veelkord vastuste eest.